Vai että Aknestik. Voi perkele.
Lienee Oulun haju hälvennyt, kun Haukiputaalle päästään.
Tuli tuosta Hulivili -laulusta mieleeni Jouko Turkka. Jouko on todennut osuvasti. "Hellurei, se on pillu ruottiks".
Vai että Aknestik. Voi perkele.
Kauna on uusiutuva energiavaranto, sillä me Suomessa pärjäämme, jahka loppuu uraani ja öljykin siinä sivukaihissa. Energiaratkaisuksi olen keksinyt Suomen jalkapallomenestyksen. Kun voitamme kaikki pelit helposti ja murskaten, niin pelaajiemme ja katsomon maali- ja voittotuuletukset aiheuttavat laskelmieni mukaan 5,8 ydinvoimalan sähköntuotantoa vastaavan energiamäärän, sikäli ja kun se tuuletusenergia otetaan talteen - ja sehän otetaan. Thierry Henry olisi tältä kantilta vilkuillen energiataloudellisesti huono pelaaja, hän kun ei paljoa ruukannut tuuletella. Suomen maajoukkueen ei tarvitse pelata kuin 117,3 miljardia ottelua vuodessa, niin asia on tällä ratkottu. Ja katsomossa on aina 58 miljoonaa katsojaa.
Suomen sääolot parentuvat, jahka tässä ihmisen avittamana maapallo kusee housuihinsa, metaanit nousevat merestä ja Siperiasta tuonne yläilmoihin. Tällä tavalla meno kun jatkuu, niin ei tarvita kuin wanhoja kunnon DDT:tä ja niitä muita myrkkyjä pitämään komodon varaanit poissa pelikentiltä, niin teoriani on pätevästi toimiva ratkaisu Suomen energiapolitiikkaan kaudesta 2031-2032 lähtien. Lisäksi valloitamme Japanin ja saamme geisha-tyttäjä viuhkomaan. En ole vielä laskenut, että montako geisha-tyttöä tarvitaan viuhkaksi per peli, jotta katsoja jaksaa taputtaa ja hurrata optimaalisen määrän.arvelisin rukkasen mitalla, että Suomen sääoloissa tuohon ottelumäärään tarvittavien jalakapallokenttien UEHVA:n ja FIBA:n, HKL:n ja Alepan ja mitä näitä nyt on, määräysten mukaisessa kunnossa pitämiseen tarvittava energiamäärä on jotakuinnii suurusluokkaa enämpi kuin 5,8 tsunami...
Joko kaikki käyttivät lomansa ja maksansa loppuun ja joudun yksin tinaamaan?
Ette te joudu.
Yksinhän minä. Mutta mukava silti Teitäkin nähdä täällä.
Ai kuinka hyvältä tuntuu.
Timo T.A. Mikkosen vaimokin olisi ylpeä siitä kuinka teitittelet vanhempia ihmisiä(oletus vain täm, että olen vanhempi ja olenhan minä).
Mitäs on Herra Zen Cafen levynnimellä tänään lasissa?
Kiitos kysymästä. Karhua täällä juodaan eli kohta voi alkaa murisemaan.
Mitäpäs siellä leijonan kera?
Kumpi voittaa karhu vai leijona?
Pokeria ajattelin vielä pelata. Toivottavasti käy hyvin.
Muistan juodan lisää. Vielä olisi 4 pulloa Vergiä jäljellä tämän yhden jälkeen. Katsellaan, että miten äijän käy.Lähtökohdat tuntuu olevan kunnossa. Älä säästele korotuksissa ja muista juoda lisää.