Kalsarikänniketju

  • 5 217 695
  • 66 665

Jarkko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Pikku gänät pääl ja nyt soi kuningas RONNIE JAMES DIO ja heaven and hell. (http://www.youtube.com/watch?v=vqLFl2obk-o&feature=related) Kylmät väreet menee!

Vielä tulossa herkistelyä old schoolin kanssa, metallica kierros lähtee kohta pääälle! Mies tarvitsee näitä hetkiä välillä!

Uhh, kovaa settiä kyllä.

Nosebleedin kanssa samaa mieltä, sallittakoon jokaiselle makunsa ja mieltymyksensä. Vittuako tuo haittaa ketään, jos tykkää tietynlaisesta musiikista/bändistä. Itse tykkään niin dancesta kuin armottomasta metallistakin. Antaa kaikkien kukkien kukkia, kiitos ja anteeksi.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Pikku gänät pääl ja nyt soi kuningas RONNIE JAMES DIO ja heaven and hell. (http://www.youtube.com/watch?v=vqLFl2obk-o&feature=related) Kylmät väreet menee!
Kyllä! Hieno laulaja, karismaattinen esiintyjä. Harmi etten ehtinyt livenä näkemään, Sonispheressä piti nähdä viime kesänä, mutta myöhästyin...

Vielä tulossa herkistelyä old schoolin kanssa, metallica kierros lähtee kohta pääälle! Mies tarvitsee näitä hetkiä välillä!
Heh, minä pidin itseni seurassa Iron Maiden -viikonlopun tuossa viime kesän lopulla. Kaksi päivää, helvetisti kaljaa, ja kuuntelin kaikki Maiden levyni järjestyksessä alusta loppuun.
 

Jarkko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Kyllä! Hieno laulaja, karismaattinen esiintyjä. Harmi etten ehtinyt livenä näkemään, Sonispheressä piti nähdä viime kesänä, mutta myöhästyin...

Heh, minä pidin itseni seurassa Iron Maiden -viikonlopun tuossa viime kesän lopulla. Kaksi päivää, helvetisti kaljaa, ja kuuntelin kaikki Maiden levyni järjestyksessä alusta loppuun.

Hieno mies kyseessä, ei voi muuta sanoa.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Tapoinko keskustelun vai mikä nyt on? Nöyrimmät anteeksipyynnöt jos kävi näin.
Toivottavasti et tappanut ketään! Et ainakaan minua. Syvennyin vaan hetkeksi mesettelemään kaverini kanssa, niin vähän tämä tärkeämpi elämä jäi hetkeksi sivuun. Mutta nyt taas olutta ja W.a.s.p.i.a.

Tosin ihan justiin lähtee takasin pyörimään Maidenin uusin levy. Se vaan on teos, josta ei tunnu saavan koskaan tarpeekseen. Ehkä olen vähän turhankin kova fanipoika, mutta mielestäni kyseessä on paras levy sitten vuoden -88, jolloin tuli 7th son.
 

Jarkko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Toivottavasti et tappanut ketään! Et ainakaan minua. Syvennyin vaan hetkeksi mesettelemään kaverini kanssa, niin vähän tämä tärkeämpi elämä jäi hetkeksi sivuun. Mutta nyt taas olutta ja W.a.s.p.i.a.

Tosin ihan justiin lähtee takasin pyörimään Maidenin uusin levy. Se vaan on teos, josta ei tunnu saavan koskaan tarpeekseen. Ehkä olen vähän turhankin kova fanipoika, mutta mielestäni kyseessä on paras levy sitten vuoden -88, jolloin tuli 7th son.
Tietääkseni en. Mutta hienoa että olet vielä menossa mukana. Kavereiden kanssa mesettely on toki hieno asia.

7th son on kyllä upea levy, aika ajoin sitä tulee pyöriteltyä. Uusinta ei ole tullut vielä katsastettua, tosin nyt latioin Spotifystä kuunteluun. Sinulla on muuten upea musiikkimaku!
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
7th son on kyllä upea levy, aika ajoin sitä tulee pyöriteltyä. Uusinta ei ole tullut vielä katsastettua, tosin nyt latioin Spotifystä kuunteluun. Sinulla on muuten upea musiikkimaku!
Heh, kiitos. Uusinta suosittelen kyllä, turhaa odotella mitään Troopereita, mutta kukapa niitä odottelisikaan 2000-luvun Maidenilta. Monet vaan tuntuvat sanovan, että Maiden teki taas saman levyn kahdennenkymmenennen kerran, mutta sitä taas en ymmärrä laisinkaan. IrMa on kehittynyt koko ajan, ja 2000-luvun Maidenin pitkillä tunnelmoinneilla on melko iso ero 80-90 -lukujen heavy metal rypistyksiin.
Ihan sama, minä tykkään molemmista, mutta ehkä tämä uusin on Kaikista Paras näistä Maidenin levyistä. Koskaan.
 

Jarkko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Heh, kiitos. Uusinta suosittelen kyllä, turhaa odotella mitään Troopereita, mutta kukapa niitä odottelisikaan 2000-luvun Maidenilta. Monet vaan tuntuvat sanovan, että Maiden teki taas saman levyn kahdennenkymmenennen kerran, mutta sitä taas en ymmärrä laisinkaan. IrMa on kehittynyt koko ajan, ja 2000-luvun Maidenin pitkillä tunnelmoinneilla on melko iso ero 80-90 -lukujen heavy metal rypistyksiin.
Ihan sama, minä tykkään molemmista, mutta ehkä tämä uusin on Kaikista Paras näistä Maidenin levyistä. Koskaan.

Jep, tällä hetkellä kuuntelen uusinta ja hyvin rokkaa, kovaa kamaa kyllä! Kieltämättä samoilla linjoilla kanssasi, ei tämä vaisumpaa kyllä ole vaan hyvää kamaa!
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Jep, tällä hetkellä kuuntelen uusinta ja hyvin rokkaa, kovaa kamaa kyllä! Kieltämättä samoilla linjoilla kanssasi, ei tämä vaisumpaa kyllä ole vaan hyvää kamaa!
Oikea johtopäätös siellä!

Jahans, vielä olisi vähän vajaa laatikko olutta eikä oikein väsytäkään. Kai sitä vielä muutaman voisi ottaa, vähän vaan vaikuttaa hiljaiselta tämäkin paikka.
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Maidenin uusin on jäänyt itsellä täysin huomaamatta.

Nyt kuuntelussa, kovaa kamaa. Suosikkeja jo monia. Vaatii vain hieman kuuntelua koska ekalla kerralla on liian kriittinen.

El dorado iski alkuun eniten!
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Maidenin uusin on jäänyt itsellä täysin huomaamatta.

Nyt kuuntelussa, kovaa kamaa. Suosikkeja jo monia. Vaatii vain hieman kuuntelua koska ekalla kerralla on liian kriittinen.
Sehän se onkin. Taitaa olla aika monilla, että jos ei heti löydy ehdottomia hittejä, niin sitten antaa olla. Tämä levy vaan on sellainen, jolle kannattaa antaa se toinen ja kolmaskin kuuntelu.


El dorado iski alkuun eniten!
Se oli alunperin minullekin ensimmäinen biisi. Jälkeenpäin ajateltuna, onhan tuo semmonen "helposti nieltävä" biisi, jossa on poppi-tyyliin kiva kertosäe.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Kun tuolla Keksintö -ketjussa JHag keksi jo niin vallankumouksellisen dietin että syödään vähemmän kuin kulutetaan, niin haastan kaikki juomaan enemmän kuin kulutetaan. Jeesuksen lakien mukaan silloin kaikilla on kivaa, eikä kenenkään tule pahoilla mielin olla! Oon mukana.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
On se hemmetti, Noose vetää täällä jälleen ympärivuorokautista päivystystä. Minä syntisäkki jouduin lähtemään yllättäin kapakkaan kesken kaiken kun oli kelpo syy. Mutta ihan hauskaa oli sekin. Vaan tänään voisi kieltäytyä kaikenlaisista ympäröivän maailman houkutuksista ja keskittyä johonkin järkevään. Eli kalsarikännäämiseen.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
On se hemmetti, Noose vetää täällä jälleen ympärivuorokautista päivystystä.
Jonkun on teidänkin moraalia valvottava! Ei sen puoleen, minä joudun tänä iltana poistumaan ravintolaan myöskin. Mutta siihen on onneksi hyvä syy, kun tutut orkesterit soittavat kovaäänistä musiikkia.

Blue J kirjoitti:
Minä syntisäkki jouduin lähtemään yllättäin kapakkaan kesken kaiken kun oli kelpo syy. Mutta ihan hauskaa oli sekin. Vaan tänään voisi kieltäytyä kaikenlaisista ympäröivän maailman houkutuksista ja keskittyä johonkin järkevään. Eli kalsarikännäämiseen.
Oikaise ihmeessä jos jossain kohdassa menen harhaan, mutta vaikuttaa ihan siltä kun KK-ketjulainen olisi saanut naista. Ja vielä valittaa syntisistä säkeistään, huoh.


Järkevyys Ist Kalsaruus. -Herman Mengele
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Oikaise ihmeessä jos jossain kohdassa menen harhaan, mutta vaikuttaa ihan siltä kun KK-ketjulainen olisi saanut naista. Ja vielä valittaa syntisistä säkeistään, huoh.

Järkevyys Ist Kalsaruus. -Herman Mengele

Kun kerran kysytään, niin voinen todeta, että moinen ei onnistunut tällä kertaa. Ihan vaan rehdisti ryyppäsin ilman mitään pillunhaisteluja.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Kun kerran kysytään, niin voinen todeta, että moinen ei onnistunut tällä kertaa. Ihan vaan rehdisti ryyppäsin ilman mitään pillunhaisteluja.
No se on hienoa! Nuo ranskalaisuudet jätetään muille, ja yritetään pitää tämä ketju elossa! Tosin jossain vaiheessa pitää yrittää nukkua kun pitää olla elossa 22-03.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
No se on hienoa! Nuo ranskalaisuudet jätetään muille, ja yritetään pitää tämä ketju elossa! Tosin jossain vaiheessa pitää yrittää nukkua kun pitää olla elossa 22-03.

Minä nukuin yöllä, mutta Noosen tuntien se on vain vaihtoehto. Erään palstaveljen tapasin, oli hieno mies hän. Ja me emme tosiaan nussineet. Syntiset säkit roikkuvat ihmettelemässä maailmaa edelleen. Ehkä tänään voisi pysytellä kotimaisemissa, hämmentämässä virtuaalisesti outoa soppaa.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Minä nukuin yöllä, mutta Noosen tuntien se on vain vaihtoehto. Erään palstaveljen tapasin, oli hieno mies hän. Ja me emme tosiaan nussineet. Syntiset säkit roikkuvat ihmettelemässä maailmaa edelleen. Ehkä tänään voisi pysytellä kotimaisemissa, hämmentämässä virtuaalisesti outoa soppaa.
Kaverini valitti sitä kun en nukkunut yöllä. Kuulemma Kuokkalaan (Paikallinen mustalaisten, apinoiden ja opiskelijoiden alua) olisi pitänyt päästä! Ehkä olisin siis sivistänyt sitäkin paikkaa! Hyvä vaan ettei tullut mentyä, ihanaa tämä elämä.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Kaverini valitti sitä kun en nukkunut yöllä. Kuulemma Kuokkalaan (Paikallinen mustalaisten, apinoiden ja opiskelijoiden alua) olisi pitänyt päästä! Ehkä olisin siis sivistänyt sitäkin paikkaa! Hyvä vaan ettei tullut mentyä, ihanaa tämä elämä.

Ei sitä suotta kannata lähteä, paitsi jos olisi ilmaista viinaa ja kelpo reikää tarjolla. Muuten suosittelen kyllä kalsarikännäämistä itse kullekin. Tässä puhdistuu sielu ja ruumis. Tai tiedä tästä ruumiin raadosta, mutta aivot saavat hyvää lomaa.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Siirrytäänpä tänne hetkeksi tissuttelemaan, samalla illan kiekkokierrosta odotellen.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Erään palstaveljen tapasin, oli hieno mies hän. Ja me emme tosiaan nussineet.
Oli mukava kyllä tavata! Niin ja ei tosiaan nussittu ja ehkä hyvä niin. Ehtiihän sitä toistekin... eiku!

Olut huulilla, kyllä tämä tästä lähtee taas vierimään eteenpäin.
 
Pitkästä aikaa täälläkin, kovin paljon ei varmasti ole asiaa tänne, kun ei tuota lonkeroa kovin montaa tölkkiä ole. Vapaa ilta kuitenkin ja jos kohta saunan laittaisi lämpiämään. Ukko makaa kuumeessa yläkerrassa, joten mitäs sitä muutakaan keksii.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Kunnolla ryyppääminen on taitolaji. Matkalla Alkoon funtsin, että mitäs vitun järkeä tässä nyt on ja en ole sitä vieläkään tarkkaan määrittänyt, mutta harrastanpa silti vanhaa kunnon rehtiä häröilyä viskilasi kädessäni.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös