Kalsarikänniketju

  • 5 231 085
  • 66 668
Kahdeksan olutta kumottavana. Kyllä niiden avulla juttuun päästään, jos vaan huolitte minut joukkoon iloiseen? Eihän tässä muuta, ihan vielä en kehtaa aloittaa, kun sieltä tulee Bond-leffa yhdeksältä Subilta. Tavataan illalla tässä ketjussa.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Käkättimeen tuli. No hjumala auttaa.

Siskonpojan näin tänään ensimmäistä kertaa. Kymmenen vuoden tauon jälkeen oli omituista pitää alle kuukauden ikäistä ihmistä sylissään. Olen kuulemma se varoittava esimerkki. Onneksi tuokin tulee tekemään itse omat virheensä.

Jos en joisi niin söisin. Onneksi juon niin ei mene dieetti pilalle.
 
Viimeksi muokattu:

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Oon aika väbä tenussa häh. Otan konjakkia vaikka aketsu purnaakin että muka haisee pahalle. Vittu, minä haisen kyllä mutta kunnon konu tuoksuu vaikka ei sitä evästä pidaä ktuoksutella. Ite juo jotaki siideria mikä tekee hengityksen kiljunhajuiseksi. Mut ei pidä purnata, ollaan sovussa.
 

Silkkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Voisivat kyllä naapurit olla hiukan ihmeissään kun ei olla missään tekemisissä sen satunnaisen moikkaamisen lisäksi oltu. Pistetään silti harkintaan. Toki sitä lainaa saisi suunnasta jos toisesta, mutta jotenkin tuntuu hiukan nihkeältä ryypätä velaksi.
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Tänäkin yönä tiukalla musalinjalla ja viunaa.

Nyt mötikät kuuntelussa ja tämän jälkeen vielä pitäisi pistää Skid Row kuunteluun sekä lopuksi gunnarit tehokuunteluun. Eilen mentiin maidenin ja dion parissa.

On tää niin helvetin hienoo ja ensviikkoa voi odotella hyvin mielin, bisnekset pistetään pyörimään nollaus viikonlopun jälkeen. Ei mitään övereitä mutta naaatiskelua naatiskelua ihan ypöyksin! Tekee hyvää välillä-
 

passenger

Jäsen
Ei taida olla sunnuntaikalsaroijia läsnä? En yleensä harrasta, mutta nyt jotenkin alkoi kylmät juomat houkuttelemaan treenien jälkeen kaapissa ja täällä sitä sitten ollaan. Viikonloppu on muuten mennytkin selvinpäin joten korkea aikahan tässä on hieman, jotta ehtii.
 

Lennu

Jäsen
Suosikkijoukkue
1-3-1
Piti viettää täysin selvä viikko, mutta tulihan sitä retkahdettua kalsaroimaan. Kovin suurta satsia en ajatellut vetää, mutta pieni humala on aina tervetullut. "Onneksi" huomenna pääsee takaisin armeijan harmaisiin. Vihaan kyseistä paikkaa, mutta ei kotonakaan liian mukavaa ole. Onneksi pääsee viimeistään kesällä muuttamaan omilleen...
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Tästähän kehkeyty ihan mukava ilta. Kolmas karjala menossa ja yksi münchener näiden lisäksi mennyt, eli ei mitään övereitä. Tähän saa tämän illan juominen jäädäkkin. Jatkiksen selailulla, GTA:n pelailulla ja erään ihan mukavan tytön kanssa fb:ssa juttelemalla ilta mennyt, ei valittamista.

Sinähän oikeen runttasit kalsarikännit päälle. Eiku et vetässykään. No mutta aika monta kuitenkin.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Tammikuuni oli lähes tipaton. En juonut kuin perjantaisin. Vaan nytpä onkin tiistai - mutta helmikuu.

Kävin tänään kauppakeskuksessa. Satuin taas kerran paikalle juuri siihen aikaan, kun sinne ei pitäisi mennä. Eli töiden jälkeiseen aikaan. Vilkaisin kauppakeskuksen pitkiä jonoja. Masensi. Mietin tyhjää jääkaappiani. Sjuttonit sillekin. Näin kauppakeskuksen yhteydessä olevan Alkon. Siellä ei ollut jonoa juuri lainkaan ja se oli siinä ihan 10 metrin päässä tähystysasemastani.

Näinpä ratkaisin ravintoasiani tälle päivää. Jos sitä huomenna menisi kauppaan Salkkareiden aikaan, niin ei ole jonoja.

Tyhjään vatsaan tämä punaviini kyllä. No, tunnustan, söin ennen punkun korkaamista paistettua kananmunaa, että on tässä sen verran tullut syötykin.

Urheiltu on niin, ettei moni tipattoman viettäjä ole samaan kyennyt.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Jaa, tämäkin ketju oli valahtanut toiselle sivulle. Kai sitä on sitten minun uhrauduttava ja pari otettava ettei ketju hautaudu kokonaan. En minä muuten.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
En minäkään muuten. Kolmatta tuntia olen tässä töiden jälkeen huolellisesti pohjustanut, että nostan ketjun ylös. Vaan enpä kerennyt...
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jaa, täällä on joku alkoholisoituneiden JYP-kannattajien kokoontuminen. Alkoholisoidutaan sitten myös hieman lisää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös