Mainos

Kalsarikänniketju

• 5 314 732
  • 66 778
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Jep, tällä hetkellä kuuntelen uusinta ja hyvin rokkaa, kovaa kamaa kyllä! Kieltämättä samoilla linjoilla kanssasi, ei tämä vaisumpaa kyllä ole vaan hyvää kamaa!
Oikea johtopäätös siellä!

Jahans, vielä olisi vähän vajaa laatikko olutta eikä oikein väsytäkään. Kai sitä vielä muutaman voisi ottaa, vähän vaan vaikuttaa hiljaiselta tämäkin paikka.

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Maidenin uusin on jäänyt itsellä täysin huomaamatta.

Nyt kuuntelussa, kovaa kamaa. Suosikkeja jo monia. Vaatii vain hieman kuuntelua koska ekalla kerralla on liian kriittinen.

El dorado iski alkuun eniten!

Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Maidenin uusin on jäänyt itsellä täysin huomaamatta.

Nyt kuuntelussa, kovaa kamaa. Suosikkeja jo monia. Vaatii vain hieman kuuntelua koska ekalla kerralla on liian kriittinen.
Sehän se onkin. Taitaa olla aika monilla, että jos ei heti löydy ehdottomia hittejä, niin sitten antaa olla. Tämä levy vaan on sellainen, jolle kannattaa antaa se toinen ja kolmaskin kuuntelu.

El dorado iski alkuun eniten!
Se oli alunperin minullekin ensimmäinen biisi. Jälkeenpäin ajateltuna, onhan tuo semmonen "helposti nieltävä" biisi, jossa on poppi-tyyliin kiva kertosäe.

Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Kun tuolla Keksintö -ketjussa JHag keksi jo niin vallankumouksellisen dietin että syödään vähemmän kuin kulutetaan, niin haastan kaikki juomaan enemmän kuin kulutetaan. Jeesuksen lakien mukaan silloin kaikilla on kivaa, eikä kenenkään tule pahoilla mielin olla! Oon mukana.

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
On se hemmetti, Noose vetää täällä jälleen ympärivuorokautista päivystystä. Minä syntisäkki jouduin lähtemään yllättäin kapakkaan kesken kaiken kun oli kelpo syy. Mutta ihan hauskaa oli sekin. Vaan tänään voisi kieltäytyä kaikenlaisista ympäröivän maailman houkutuksista ja keskittyä johonkin järkevään. Eli kalsarikännäämiseen.

Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
On se hemmetti, Noose vetää täällä jälleen ympärivuorokautista päivystystä.
Jonkun on teidänkin moraalia valvottava! Ei sen puoleen, minä joudun tänä iltana poistumaan ravintolaan myöskin. Mutta siihen on onneksi hyvä syy, kun tutut orkesterit soittavat kovaäänistä musiikkia.

Blue J kirjoitti:
Minä syntisäkki jouduin lähtemään yllättäin kapakkaan kesken kaiken kun oli kelpo syy. Mutta ihan hauskaa oli sekin. Vaan tänään voisi kieltäytyä kaikenlaisista ympäröivän maailman houkutuksista ja keskittyä johonkin järkevään. Eli kalsarikännäämiseen.
Oikaise ihmeessä jos jossain kohdassa menen harhaan, mutta vaikuttaa ihan siltä kun KK-ketjulainen olisi saanut naista. Ja vielä valittaa syntisistä säkeistään, huoh.

Järkevyys Ist Kalsaruus. -Herman Mengele

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Oikaise ihmeessä jos jossain kohdassa menen harhaan, mutta vaikuttaa ihan siltä kun KK-ketjulainen olisi saanut naista. Ja vielä valittaa syntisistä säkeistään, huoh.

Järkevyys Ist Kalsaruus. -Herman Mengele

Kun kerran kysytään, niin voinen todeta, että moinen ei onnistunut tällä kertaa. Ihan vaan rehdisti ryyppäsin ilman mitään pillunhaisteluja.

Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Kun kerran kysytään, niin voinen todeta, että moinen ei onnistunut tällä kertaa. Ihan vaan rehdisti ryyppäsin ilman mitään pillunhaisteluja.
No se on hienoa! Nuo ranskalaisuudet jätetään muille, ja yritetään pitää tämä ketju elossa! Tosin jossain vaiheessa pitää yrittää nukkua kun pitää olla elossa 22-03.

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
No se on hienoa! Nuo ranskalaisuudet jätetään muille, ja yritetään pitää tämä ketju elossa! Tosin jossain vaiheessa pitää yrittää nukkua kun pitää olla elossa 22-03.

Minä nukuin yöllä, mutta Noosen tuntien se on vain vaihtoehto. Erään palstaveljen tapasin, oli hieno mies hän. Ja me emme tosiaan nussineet. Syntiset säkit roikkuvat ihmettelemässä maailmaa edelleen. Ehkä tänään voisi pysytellä kotimaisemissa, hämmentämässä virtuaalisesti outoa soppaa.

Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Minä nukuin yöllä, mutta Noosen tuntien se on vain vaihtoehto. Erään palstaveljen tapasin, oli hieno mies hän. Ja me emme tosiaan nussineet. Syntiset säkit roikkuvat ihmettelemässä maailmaa edelleen. Ehkä tänään voisi pysytellä kotimaisemissa, hämmentämässä virtuaalisesti outoa soppaa.
Kaverini valitti sitä kun en nukkunut yöllä. Kuulemma Kuokkalaan (Paikallinen mustalaisten, apinoiden ja opiskelijoiden alua) olisi pitänyt päästä! Ehkä olisin siis sivistänyt sitäkin paikkaa! Hyvä vaan ettei tullut mentyä, ihanaa tämä elämä.

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Kaverini valitti sitä kun en nukkunut yöllä. Kuulemma Kuokkalaan (Paikallinen mustalaisten, apinoiden ja opiskelijoiden alua) olisi pitänyt päästä! Ehkä olisin siis sivistänyt sitäkin paikkaa! Hyvä vaan ettei tullut mentyä, ihanaa tämä elämä.

Ei sitä suotta kannata lähteä, paitsi jos olisi ilmaista viinaa ja kelpo reikää tarjolla. Muuten suosittelen kyllä kalsarikännäämistä itse kullekin. Tässä puhdistuu sielu ja ruumis. Tai tiedä tästä ruumiin raadosta, mutta aivot saavat hyvää lomaa.

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Siirrytäänpä tänne hetkeksi tissuttelemaan, samalla illan kiekkokierrosta odotellen.

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Erään palstaveljen tapasin, oli hieno mies hän. Ja me emme tosiaan nussineet.
Oli mukava kyllä tavata! Niin ja ei tosiaan nussittu ja ehkä hyvä niin. Ehtiihän sitä toistekin... eiku!

Olut huulilla, kyllä tämä tästä lähtee taas vierimään eteenpäin.

Pitkästä aikaa täälläkin, kovin paljon ei varmasti ole asiaa tänne, kun ei tuota lonkeroa kovin montaa tölkkiä ole. Vapaa ilta kuitenkin ja jos kohta saunan laittaisi lämpiämään. Ukko makaa kuumeessa yläkerrassa, joten mitäs sitä muutakaan keksii.

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Kunnolla ryyppääminen on taitolaji. Matkalla Alkoon funtsin, että mitäs vitun järkeä tässä nyt on ja en ole sitä vieläkään tarkkaan määrittänyt, mutta harrastanpa silti vanhaa kunnon rehtiä häröilyä viskilasi kädessäni.

Kahdeksan olutta kumottavana. Kyllä niiden avulla juttuun päästään, jos vaan huolitte minut joukkoon iloiseen? Eihän tässä muuta, ihan vielä en kehtaa aloittaa, kun sieltä tulee Bond-leffa yhdeksältä Subilta. Tavataan illalla tässä ketjussa.

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Käkättimeen tuli. No hjumala auttaa.

Siskonpojan näin tänään ensimmäistä kertaa. Kymmenen vuoden tauon jälkeen oli omituista pitää alle kuukauden ikäistä ihmistä sylissään. Olen kuulemma se varoittava esimerkki. Onneksi tuokin tulee tekemään itse omat virheensä.

Jos en joisi niin söisin. Onneksi juon niin ei mene dieetti pilalle.

Viimeksi muokattu:

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Oon aika väbä tenussa häh. Otan konjakkia vaikka aketsu purnaakin että muka haisee pahalle. Vittu, minä haisen kyllä mutta kunnon konu tuoksuu vaikka ei sitä evästä pidaä ktuoksutella. Ite juo jotaki siideria mikä tekee hengityksen kiljunhajuiseksi. Mut ei pidä purnata, ollaan sovussa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy