Kalsarikänniketju

  • 5 231 085
  • 66 668
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Kyllähän tuo kolmen ottelun tappioputki korjaa karua satoaan maamme kansanterveydessä. Menee työkyky, perhe, asunnot ja autot. Ja asuntoautot kaupanpäälle. Katuojat meitä odottavat.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Jaa, täällä on joku alkoholisoituneiden JYP-kannattajien kokoontuminen. Alkoholisoidutaan sitten myös hieman lisää.
Kahvakiekko ja maalinteko-ongelmat tekivät minusta alkoholistin.

Tämän viikonlopun jälkeen olisi taas tarkoitus olla kuukausi selvänä. Mahdoton ajatus, mutta jos lauantaisin on jotain muuta tekemistä niin eiköhän se taas onnistu.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kyllähän tuo kolmen ottelun tappioputki korjaa karua satoaan maamme kansanterveydessä. Menee työkyky, perhe, asunnot ja autot. Ja asuntoautot kaupanpäälle. Katuojat meitä odottavat.

Onneksi kyky juoda on kasvanut entisestään.

Kahvakiekko ja maalinteko-ongelmat tekivät minusta alkoholistin.

Minua edesauttoi myös viheltämättä jätetty koukkaus.

Tämän viikonlopun jälkeen olisi taas tarkoitus olla kuukausi selvänä. Mahdoton ajatus, mutta jos lauantaisin on jotain muuta tekemistä niin eiköhän se taas onnistu.

Onnistuitko viime yrittämällä? Muistaakseni tuskailit tekemisen puutetta. Pari kuukautta tulee yleensä vuodessa oltua melko lailla ilman, tosin vitutustahan tuo aiheuttaa.

Meinasin myös mennä tuonne selvinpäin-ketjuun. En sitten kyennyt, kun kaikki ovat niin selvinpäin siellä. Voimia vaan Janssonille.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Musta taas teki alkoholistin tuo Uraman patsastelu.
Sitähän siellä ei varmaan kauaa tarvitse kestää. Kohta patsastelu vaihtuu vitunhuutamiseen ja purkanjauhantaan. Eipä siinä, kateelliset onnittelut siitä!

Onnistuitko viime yrittämällä? Muistaakseni tuskailit tekemisen puutetta. Pari kuukautta tulee yleensä vuodessa oltua melko lailla ilman, tosin vitutustahan tuo aiheuttaa.
No joo, ihan hyvinhän se lopulta meni. Ensimmäinen viikonloppu meni vähän ihmetellessä, mutta pari seuraavaa olikin paljon helpompia kun tuli lauantaisin urheiltua yms. Kavereiden näkeminen vaan tuppaa olemaan silloin vähän hankalaa, kun lähestulkoon kaikille on enemmänkin sääntö kuin poikkeus tuo viikonloppukaljottelu. Eipä se tosin meikäläisenkään luonteelle oikein sovi että poikien kanssa lähdetään esim. lauantaipäivänä syömään ja leffaan ja ollaan selvinpäin ja asiallisina. Sellaset tuntuu vähän naisten jutuilta.
 

tiipii

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Lahko
Tässä nyt olen kahden vaiheilla että jatkanko juomista vai odotan että nainen soittaa että tulee hakemaan. Vai laitanko puhelimen kiinni ja pullon auki?

Toisaalta kun miettii niin Urama tais aukasta sen pullon jo.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Tässä nyt olen kahden vaiheilla että jatkanko juomista vai odotan että nainen soittaa että tulee hakemaan. Vai laitanko puhelimen kiinni ja pullon auki?
Noin hankalat kysymykset tulisi esittää Naisasiat -ketjussa. Mutta kun nyt täällä kysyit, niin luultavasti haluat että sinua ohjeistetaan juomaan, jotta voit sitten sille nalkuttavalle pirttihirmulle sanoa, että pojat käski. Juo siis viinaa!
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Noin hankalat kysymykset tulisi esittää Naisasiat -ketjussa.
Kunhan muistat vain etiketin kyseisessä ketjussa. Joko sinulla ei ole mitään ongelmia, tai sitten keksit niitä sitä mukaa kun joku sinulle vastailee.

Itse suosittelen viinan kanssa läträämistä. Se on eri kivaa se. Kato vaikka muakin, heti olen siedettävää seuraa kun pari saan alle.

Skål sanoi rannikon asukki.
 

tiipii

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Lahko
Noin hankalat kysymykset tulisi esittää Naisasiat -ketjussa. Mutta kun nyt täällä kysyit, niin luultavasti haluat että sinua ohjeistetaan juomaan, jotta voit sitten sille nalkuttavalle pirttihirmulle sanoa, että pojat käski. Juo siis viinaa!

Niinhän mä aattelinkin. Voin sitten sanoa että pojat käski, ei voinut muuta.
 

tiipii

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Lahko
Ensin juot viinaa ja sitten soitat naiselle, että tulee hakemaan. Koulutus kannattaa aloittaa ajoissa.

Tai järjestän yllätyksen, eikös ne naiset tykkää yllätyksistä. Vastaan että nyt ollaan kännissä kuin käki että tervetuloa, mulla on ylläri.

Ehkä mä unohdan tän naisjutun tältä illalta, huomenna saa sitten kaulimesta, mutta se on huomisen murhe.
Nyt nautitaan vaan alkoholin tuomasta hyvänolon tunteesta. *pssfft*
 

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Minä näen liikaa. Näköni sumentaa muita aistejani. Jumalauta! Lasolia olisi vielä vähän. Röörit jäässä, ei se autantanut niinkuin toivoin /+ luulin. Luulomies eli män. Sinne män, hupsista saatana. Ei siis lasol. Se kirjoitetaan isolla, jos meinas Laudaturin saada silloin aikoinaan. Ei tullut. Tulis nuo nyt vittuhun vittujaan pesemästä niin pääsisin minäki saunaan.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Minä näen liikaa. Näköni sumentaa muita aistejani. Jumalauta! Lasolia olisi vielä vähän. Röörit jäässä, ei se autantanut niinkuin toivoin /+ luulin. Luulomies eli män. Sinne män, hupsista saatana. Ei siis lasol. Se kirjoitetaan isolla, jos meinas Laudaturin saada silloin aikoinaan. Ei tullut. Tulis nuo nyt vittuhun vittujaan pesemästä niin pääsisin minäki saunaan.

Ajattelu vähemmälle ja Lasol enemmälle. "Kyllä siitä vielä hyvä tulee."
 

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Ajattelu vähemmälle ja Lasol enemmälle. "Kyllä siitä vielä hyvä tulee."

No niin tulikin! Tulivat nimittäin pois, nyt piäsöö ommaan saanaan kylypemmään. Housut poikkeen ja helevetinmoinen löyly selekään. Siedänki suaha selekääni, oon ollu sen verta mölökyttäjä.
 

tiipii

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Lahko
Minä näen liikaa. Näköni sumentaa muita aistejani. Jumalauta! Lasolia olisi vielä vähän. Röörit jäässä, ei se autantanut niinkuin toivoin /+ luulin. Luulomies eli män. Sinne män, hupsista saatana. Ei siis lasol. Se kirjoitetaan isolla, jos meinas Laudaturin saada silloin aikoinaan. Ei tullut. Tulis nuo nyt vittuhun vittujaan pesemästä niin pääsisin minäki saunaan.

Silmät kiinni niin auttaa tohon näkemiseen. Tai sitten vaan Lasolia sisäiseti niin lähtee näkö, muut aistit terävöityy.
Tuossa esimakua, miten käy Tallinnan tuliaisten kanssa http://www.youtube.com/watch?v=crYHBAhTGL0&playnext=1&list=PL7683A5EDC269EE47
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Sudit sentään ja pakarapensselit päälle. Sivilisaatiomme rappeuma syventyy ihan kielemme päällä.

Tänäisen Tekniikka & Talouden etusivulla seisoo ihan painetussa lehdessä "automaatio-insinööri".

Mihin tässä enää luotat kun Klingekin on jo eläkkeellä? Tä? Kielipoliisivoimille lisää resursseja ennenkuin tilanne riistäytyy hallinnasta!
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
En jaksa lukea mitä ootte kirjoittaneet, olen kännissä. Sitäpaitsi vaimoni pullautti ilmoille pojan tänä aamuna. Ulkonäöstä päätellen lienee minun.

En muuten edes muista mikä se "en jaksa, olen kännissä" -juttu oli silloin joskus. En kai jaksanut lukea jonkun perusteluja johonkin, joka oli minusta päin persettä tai jotain.

Nykysuomen vittumaisin ja väärinkäytetyin sana on "haastava".

Hunter S. Thompson oli hieno mies.

Hawkwind soittaa hienoa avaruusrokkia.

Hyvvee suap kun ite tekköö, vappauttaapi estoloista.
 

tiipii

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Lahko
En jaksa lukea mitä ootte kirjoittaneet, olen kännissä. Sitäpaitsi vaimoni pullautti ilmoille pojan tänä aamuna. Ulkonäöstä päätellen lienee minun.

En muuten edes muista mikä se "en jaksa, olen kännissä" -juttu oli silloin joskus. En kai jaksanut lukea jonkun perusteluja johonkin, joka oli minusta päin persettä tai jotain.

Nykysuomen vittumaisin ja väärinkäytetyin sana on "haastava".

Hunter S. Thompson oli hieno mies.

Hawkwind soittaa hienoa avaruusrokkia.

Hyvvee suap kun ite tekköö, vappauttaapi estoloista.

Onnea pojan johdosta, keväämmällä on sitten se yleisempi poika jaossa.

Onko tuo "haastava" se haastemies? Vai onko se joku haaskoihin liittyvä juttu?
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
En jaksa lukea mitä ootte kirjoittaneet, olen kännissä. Sitäpaitsi vaimoni pullautti ilmoille pojan tänä aamuna. Ulkonäöstä päätellen lienee minun.
Onnittelut! Voi siitä kuitenkin ihminen kasvaa vaikka sinulta näyttääkin.

Thompsoneita en tunne, enkä siihen ala nyt tutustumaan kun olisi tässä tilassa aika haastavaa. Hawkwindista kuitenkin samaa mieltä!
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
En jaksa lukea mitä ootte kirjoittaneet, olen kännissä. Sitäpaitsi vaimoni pullautti ilmoille pojan tänä aamuna. Ulkonäöstä päätellen lienee minun.

Onneksi olkoon! Olet sitten ryhtynyt Suur-Suomea laatimaan ihan omakätisesti (no omin neuvoin kuitenkin...). Sillehän kannattaa jo kohottaa malja eli useampi..

Kävin muuten sielläpäin taas viikko sitten. Kovasti oli tunnelma parempi kuin vuosi takaperin.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Onko tuo "haastava" se haastemies? Vai onko se joku haaskoihin liittyvä juttu?
Asia kuin asia, aina se on "haastava". Urheilijalle karsinta on haastava, taloustilanne on aina haastava, uran ja perheen yhteensovittaminen on haastavaa... Lukekaa mikä tahansa sanomalehti. Kymmeniä haastavia asioita pomppaa silmille. Voi vittu, eikö voi sanoa että vaikeaa?!?! Myö tiällä huastellaan vaan.

Ja sitten se, että aina kun hyökkääjä pyrkii pakista ohi, hän "haastaa". Ei helevetti, mikä siinä on?
Onneksi olkoon! Olet sitten ryhtynyt Suur-Suomea laatimaan ihan omakätisesti (no omin neuvoin kuitenkin...). Sillehän kannattaa jo kohottaa malja eli useampi..
Iso Kirjahan sanoo että lisääntykää ja täyttäkää maa, mutta ei siellä lue että se pitäisi pelkillä pikkuevileillä täyttää. Joten tämä olkoot viimeinen.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
...Iso Kirjahan sanoo että lisääntykää ja täyttäkää maa, mutta ei siellä lue että se pitäisi pelkillä pikkuevileillä täyttää. Joten tämä olkoot viimeinen.

Ei-niin-pieni-eikä-niin-piilo-filosofi minussa nostaa taas sarvipäisen päänsä jonka yllä pyhimyskehä leijuu...

Eikö sorkat ja siivet ole vähän niinkuin break-even?
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ei-niin-pieni-eikä-niin-piilo-filosofi minussa nostaa taas sarvipäisen päänsä jonka yllä pyhimyskehä leijuu...

Eikö sorkat ja siivet ole vähän niinkuin break-even?
Siivistä en tiedä, mutta oletko koskaan ihmetellyt sitä että Amerikassa on Lena Horne ja Suomessa Leena Sarvi? Tässä on jo jonkun sormet pelissä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös