Suomessa Leena Sarvi? Tässä on jo jonkun sormet pelissä.
Vihaan Leena Sarvea. Se ei pidä koiriaan omalla pihallaan, vaan ne käyvät ihmisten kimppuun.
Harmin paikka, mulla oli matkalaukussa tossa taannoin vain yksi pullo Paulaner Hefe-Weizenia. Prkl kun Alkokaan ei ole auki, jotta pääsisin täydentämään. Aika sikaa tämä hinnoittelu. Ostin noita hotellihuoneeseen ja tosiaan yksi jäi yli ja otin sen mukaani. Oiskohan toi maksanut 75c+pantti, se oli kalleinta about siinä kaupassa. Ostin myös esim. König Pilseneriä se maksoi vain 50c+pantti. Herää kysymys, että mistä helvetistä se alko taikoo hinnaksi 3,27e. Spurgujen johonkin sosiaaliapuunko tuo fyrkkaa viedään. Worst case on se, että yli 4 pulloa saa Alkon yhden pullon hinnalla ja sitten hieman parempi tilanne on se, mitä myöskin olen nähnyt, että saa Paulanerin sixpackin 2,99e, joka on halvempi kuin Alkon 1 pullo. Toimi Kankaanniemi, kusetatko meitä näillä brenkkusäännöillä.
No joo, ei oo Paulaneria. Olen joutunut ottamaan sen jälkeen tölkillisen A le Coqia ja Beck'siä. Univaikeuksia, joten on pakko yrittää bissellä saada nukuttua kunnolla. En oo viikkoon oikein nukkunut.