Kalsarikänniketju

  • 5 218 984
  • 66 665

passenger

Jäsen
Kolmatta päivää juopumuksen tiellä. Olipa aika paatoksella taas käyty täälläkin aamukuudelta. Huhhuh. Noh, jatkoporukka on kaikonnut ja viskillä mennään taas ja odotellaan kuljettajaa saapuvaksi. Suihku ja olen taas uusi ihminen ja päiväkin on uusi, raskasta olla lomalla. Tähän väliin voisi laittaa CMX:n Arkangelin soimaan
 

J.Petke

Jäsen
Vihdoinkin on huomenna vapaapäivä ja pääsee kunnolla korkkaamaan tuon sahtikanisterin. Tässä lämmittelynä pari vaaleaa Kukkoa sekä Keisari Müncheneriä. On muuten tuo Keisari ehkä paras olut hinta/laatusuhteeltaan, 0,5l tölkki 1,99€.

Illalla sitten tosiaan tuota sahtia reilummin ja ehkä myös viskiä, ja vatsa tykkää.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Kyllähän sitä vähän täytyy taas ottaa kun on vauhtiin päässyt. Vodkaa kahvilla ja Scottish leaderia jäillä. Kohta näyttää kolmoselta tulevan Valioliigaakin, joten mikäs tässä on ollessa. Vielä kun kohtapuoliin juomasihteerini tuo laatikollisen olutta, niin eiköhän se ilta tästä lähde vielä käyntiin.
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Minä jostakin syystä pidän enemmän tuosta samantyylisestä The Cardigansista. Eikä siinäkään vokalisti mikään haukka ole.

My Favourite Game

Villatakeilla on kyllä kanssa hyviä biisejä, enkä tosiaan Perssonin likkaa kepillä kauemmas tökkisi. Mulle vaan toimii garbage hyvin ja Manson jostain syystä on kuuma pakkaus, vaikka onkin kaukana siitä naistyypistä mistä yleensä pidän. Varmaan tekee se aksentti ja punaiset hiukset, mistä näitä tietää, henkimaailman juttuja.

Aiheeseen liittyen, aukaisin juuri kaljan numero 12 ja hoksasin, että taidan tänään olla aika kännissä, koska nyt jo tuntuu päässä. Oonkohan mä laihtunu vai syöny huonosti?
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Aha. Tai sitten sinun pitää rakastua. En tiedä.

Niin ja jos ihan totisena sanotaan jotain, niin jos et ole liikkunut yhtään niin kaljonki nousee helpommin päähän.

Uutta rakkautta koitan vältellä muutamia vuosia, jopa vuosikymmeniä, säästetään ne omille muksuille.
Ja yhtä liikkumatta olen ollut kuin ennenkin. Samapa se, halvemmalla näköjään tänään kännit irtoaa.
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Missäs vaiheessa se palstan Euroviisu-projekti muuten on? Joku lupasi nokkahuilua soittaa ja itse voin päräytellä hanurilla parit kohdat, mutta jokos sanat ja sävelmä alkaa olla hiotut?
 
Sinä oot rakastunu.

Voi, etpä juuri suuremmin väärässä voisi olla.

Jaa, täällä kiistellään rakkaus-asioista. Minulla on nyt takana elämäni ensimmäiset hetket naisen kanssa lähekkäin, siis kai niitä treffeiksi voi myös kutsua. Mutta enemmän se oli sellainen hetki. Sellainen hetki, joka on todella ikimuistoinen. Tulta päin vaan rohkeasti, vaikka kuinka jännitti. Ja kannatti mennä tulta päin.

Pari kaljaa maistui äsken myös todella hyvältä. Juuri tuon naisasian takia on hyvä mieli, mutta eihän tuota ole muutenkaan tullut juotua paljon mitään viime aikoina.
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Jaa, täällä kiistellään rakkaus-asioista. Minulla on nyt takana elämäni ensimmäiset hetket naisen kanssa lähekkäin, siis kai niitä treffeiksi voi myös kutsua. Mutta enemmän se oli sellainen hetki. Sellainen hetki, joka on todella ikimuistoinen. Tulta päin vaan rohkeasti, vaikka kuinka jännitti. Ja kannatti mennä tulta päin.

Hieno homma Jomppa_Koo:lle, että olet juosten halaamaan päässyt. Mulla nyt tilanne on kuitenkin se, että jätän ne isot tulet muille ja keskityn sammuttamaan pieniä palopesäkkeitä lähiöräkälöissä ja Sedulassa. Sammutan alkupalon ja poistun pois paikalta mahdollisimman nopeasti.
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Jaa, täällä kiistellään rakkaus-asioista. Minulla on nyt takana elämäni ensimmäiset hetket naisen kanssa lähekkäin, siis kai niitä treffeiksi voi myös kutsua. Mutta enemmän se oli sellainen hetki. Sellainen hetki, joka on todella ikimuistoinen. Tulta päin vaan rohkeasti, vaikka kuinka jännitti. Ja kannatti mennä tulta päin.

Pari kaljaa maistui äsken myös todella hyvältä. Juuri tuon naisasian takia on hyvä mieli, mutta eihän tuota ole muutenkaan tullut juotua paljon mitään viime aikoina.

No oliko edes hyvännäkönen? ;)
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Mites, joko sinulla lukio alkoi?

Ehei. Vasta maanantaina. Ei se auta muu kuin lähteä katsomaan, josko siellä olisi tällä kyseisellä tapauksella ääni kellossa muuttunut. Mutta vähän epäilen ja eikä se tosin haittaakaan, kun olen jo kohtuu yli päässyt hänestä, mutta kyllä se vähän sillai kutkuttaa tavata taas pitkästä aikaa... :)

Nyt vasta huomasin, että sehän pitää päivystää melkein koko yö tuota Kaberle-tilannetta. No ei se auta. Jääkaapin kautta lähestyttävä haastetta.
 

J.Grönvall

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Newcastle United, Philadelphia Eagles
Tää ei nyt varmaan ole virallisesti kalsarit kun yksin aloittelee mutta mitä sen väliä. Eilenkin otettiin itekseen ja ihan hyvinhän tää homma näyttäisi onnistuvan. Jos olisin vielä fanaattisempi niin voisi vedellä kostokännejä Tapparan puolesta mutta nyt voi vaan naureskella, kun yksi jengi ei voita sitten perkele millään vaikka vastaan juoksee kaiken maailman suurpujottelijoita alppimaista.

Kämpässä on tällä hetkellä n. 1000 astetta lämmintä ja Spotify tyrkkäsi Dissectionia soimaan, sillähän sitä on komeeta rakennella baarireissua, tai sitten ei.

Jatketaan...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös