No alappa kertoa lähteesi. Tosin jos se on se twitteri niin anna olla.
2:12 ja eteenpäin jonku matkaa. Olkoot tuo vaikka samalla musiikillinen antikin. Eli Madcon -Glow. Omaa silmää ainakin miellyttää.
Linkki vie YouTubeen.
No alappa kertoa lähteesi. Tosin jos se on se twitteri niin anna olla.
2:12 ja eteenpäin jonku matkaa. Olkoot tuo vaikka samalla musiikillinen antikin. Eli Madcon -Glow. Omaa silmää ainakin miellyttää.
Linkki vie YouTubeen.
Eihän tuosta vanha känninen silmä ehi mitään katella, joten parempia todisteita odottelen. Van tämä nainen se on ihana, eikä musiikkikaan ole niin roskaa kuin voisi nimestä päätellä.
Minä jostakin syystä pidän enemmän tuosta samantyylisestä The Cardigansista. Eikä siinäkään vokalisti mikään haukka ole.
My Favourite Game
Oonkohan mä laihtunu vai syöny huonosti?
Sinä oot rakastunu.
Voi, etpä juuri suuremmin väärässä voisi olla.
Aha. Tai sitten sinun pitää rakastua. En tiedä.
Niin ja jos ihan totisena sanotaan jotain, niin jos et ole liikkunut yhtään niin kaljonki nousee helpommin päähän.
Sinä oot rakastunu.
Voi, etpä juuri suuremmin väärässä voisi olla.
Missäs vaiheessa se palstan Euroviisu-projekti muuten on? Joku lupasi nokkahuilua soittaa ja itse voin päräytellä hanurilla parit kohdat, mutta jokos sanat ja sävelmä alkaa olla hiotut?
Jaa, täällä kiistellään rakkaus-asioista. Minulla on nyt takana elämäni ensimmäiset hetket naisen kanssa lähekkäin, siis kai niitä treffeiksi voi myös kutsua. Mutta enemmän se oli sellainen hetki. Sellainen hetki, joka on todella ikimuistoinen. Tulta päin vaan rohkeasti, vaikka kuinka jännitti. Ja kannatti mennä tulta päin.
Jaa, täällä kiistellään rakkaus-asioista. Minulla on nyt takana elämäni ensimmäiset hetket naisen kanssa lähekkäin, siis kai niitä treffeiksi voi myös kutsua. Mutta enemmän se oli sellainen hetki. Sellainen hetki, joka on todella ikimuistoinen. Tulta päin vaan rohkeasti, vaikka kuinka jännitti. Ja kannatti mennä tulta päin.
Pari kaljaa maistui äsken myös todella hyvältä. Juuri tuon naisasian takia on hyvä mieli, mutta eihän tuota ole muutenkaan tullut juotua paljon mitään viime aikoina.
No oliko edes hyvännäkönen? ;)
Mites, joko sinulla lukio alkoi?
Jos saa kysyä niin missä ihmeessä sä asut, että koulut vasta ensi viikolla starttaa?Ehei. Vasta maanantaina. Ei se auta muu kuin lähteä katsomaan, josko siellä olisi tällä kyseisellä tapauksella ääni kellossa muuttunut. Mutta vähän epäilen ja eikä se tosin haittaakaan, kun olen jo kohtuu yli päässyt hänestä, mutta kyllä se vähän sillai kutkuttaa tavata taas pitkästä aikaa... :)
Jos saa kysyä niin missä ihmeessä sä asut, että koulut vasta ensi viikolla starttaa?