Kalsarikänniketju

  • 5 205 997
  • 66 635
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Kunnon nörtteilyä tiedossa illaksi, kun ei ole ehtinyt paneutua uuden pöytäkoneen saloihin vielä. Mikäs sen mukavampaa siis, kuin ottaa vanha ystäväni Santtu vierelle tutustuttamaan tämän koneen saloihin.
 

TF-79

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO. Pekka Virran nakkipiirakat.
Pistetääs lisää Juicea:Luonas kai olla saan Olo on niin helvetin vaikea, en tiedä pitäisikö mennä maanantaina lääkärille ja hakea lisää sairaslomaa keväiseen kuuden viikon lomajaksoon, vai mennä töihin, vai oikeasti vaan lähteä maailmasta pois...
Nyt joka tapauksessa kitataan urakalla viinaa, siitä tulee edes hetkellinen helpotus.
OO:n kysymykseen vastaus: Mikosta tuli kravattipelle ja iskelmätaiteilija, kuitenkin Mikosta löytyi vielä Kepun edustajana munaa arvostella maaseutua, siitä propsit Mikolle:Mä lähden maalle Mikon eduskuntaan pääsyn jälkeenhän iso keskarikin muuttui Tampereen baareissa isosta kepusta Mikko Alataloksi.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Pistetääs lisää Juicea:Luonas kai olla saan Olo on niin helvetin vaikea, en tiedä pitäisikö mennä maanantaina lääkärille ja hakea lisää sairaslomaa keväiseen kuuden viikon lomajaksoon, vai mennä töihin, vai oikeasti vaan lähteä maailmasta pois...

Sen verran masennuksesta kärsivien ihmisten kanssa ollut tekemisissä että tiedän kyllä varsin hyvin ettei se merkitse mitään mitä muut sanoo, mutta sanonpahan silti että mene ihmeessä lääkäriin heti kun vaan pääset! Kyllä se apu on löytynyt todella vaikeisiinkin tapauksiin niin kyllä se löytyy sinullekin. Turha on kiusata itseään ja yrittää sinnitellä töissä jos ei vaan jaksa.
 

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Juu ei, ystävä sanoi just äsken puhelimessa että 'kato peiliin ja totea ettei itketä yhtään' ja etten ole ennekään näyttänyt surujani, joten ei nytkään.

okei, näinhän se menee :) Elvis on ihan parhautta.Piste.

TuTo-79:lle tsemppiä, kannattaa tilata se aika lekurilta. Joskus vaan muurit on liian suuria itse hoidettavaksi.
 

Sheriffi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Päivän analyysi: se on kuules semmonen juttu, kiitos että se on tänään rauhallinen koti-ilta kotona tietenkin, vähän leffaa ja letti kuntoon ja pari tasottavaa,kosanderii ja vielä terveisiä: Aravirralle ja rakkaudella terveisiä HELENIUKSELLE. Chicago blackhouse feat.Jarkko "Jake" Ruutu and Tonza......
 

TF-79

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO. Pekka Virran nakkipiirakat.
Sen verran masennuksesta kärsivien ihmisten kanssa ollut tekemisissä että tiedän kyllä varsin hyvin ettei se merkitse mitään mitä muut sanoo, mutta sanonpahan silti että mene ihmeessä lääkäriin heti kun vaan pääset! Kyllä se apu on löytynyt todella vaikeisiinkin tapauksiin niin kyllä se löytyy sinullekin. Turha on kiusata itseään ja yrittää sinnitellä töissä jos ei vaan jaksa.
Totahan se järkikin hokee, mut jotenkin sitä vaan tuntuu, että on niin vitun huono ihminen, jos ei jaksa muiden mukana... Ihan oikeasti mä uskon, että maanantai aamuna menen työpaikkalekurille, sillä mä haluan jatkaa tätä elämääni tässä upeassa liitossa, ja jos mä en pian saa apua, niin en vaan jaksa jatkaa... Oikeastaan ihan sama, vaikka mut noteerattaisiin töissä miten surkeaksi ihmiseksi tahansa, tää on mun elämä ja mulla vissiin on oikeus päättää mitä mä sillä teen. Vitut siitä, jos muut työkaverit kuittaa mut pohjasakkaan, mä haluan saada itseni kuntoon. Kai se on häpeä sairastua masennukseen ja olla NS. Hullun kirjoissa, mut ehkä musta vielä sit vois olla täs elämässä. Lisää Leskistä
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Totahan se järkikin hokee, mut jotenkin sitä vaan tuntuu, että on niin vitun huono ihminen, jos ei jaksa muiden mukana...

Vaan onko se sitten yhtään huonompi kuin ne jotka on saikulla vaikkapa kipeän selän takia? Ei masennus tee kenestäkään yhtään huonompaa ihmistä, eikä siinä mitään hävettävää ole. Onneksi tässäkin on vähän asenteet muuttuneet viime vuosina kun on huomattu kuinka helvetin yleistä tuo masennus alkaa olla. Jos joku vitun pomo ei sitä ymmärrä niin onko se sitten sen arvoistakaan tehdä rahaa sellaiselle tyypille?

Tsemppiä! Mene sinne lääkäriin ja hoida itsesi kuntoon!
 

OJIS

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomen maajoukkueet
Totahan se järkikin hokee, mut jotenkin sitä vaan tuntuu, että on niin vitun huono ihminen, jos ei jaksa muiden mukana... Ihan oikeasti mä uskon, että maanantai aamuna menen työpaikkalekurille, sillä mä haluan jatkaa tätä elämääni tässä upeassa liitossa, ja jos mä en pian saa apua, niin en vaan jaksa jatkaa... Oikeastaan ihan sama, vaikka mut noteerattaisiin töissä miten surkeaksi ihmiseksi tahansa, tää on mun elämä ja mulla vissiin on oikeus päättää mitä mä sillä teen. Vitut siitä, jos muut työkaverit kuittaa mut pohjasakkaan, mä haluan saada itseni kuntoon. Kai se on häpeä sairastua masennukseen ja olla NS. Hullun kirjoissa, mut ehkä musta vielä sit vois olla täs elämässä. Lisää Leskistä

Huono ihminen olet jos et hae apua! Omakohtasesta kokemuksesta voin sanoa että työkaverit ja kaverit ja sukulaiset arvostaa jos ite haet apua.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Itsehän en tässä malta olla ALE Coq:n toimittaessa syrjähypyn virkaa, olla muistuttamatta hyvästä musiikista: Pantera - The Art Of Shredding (LiVE!). Nauttikaa hyvät ihmiset, olostanne, musiikista ja juomastanne.

Hyi! Tuo Panteran kitarasaundi on vaan yksinkertaisesti täysin vastenmielistä kuunneltavaa minulle. Mieluummin kuuntelen vaikka hammaslääkärin poran ääntä tai omaa polveani sahaavan moottorisahan ääntä kuin Panteran musiikkia.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Captain Morgan rommi ei nyt kyllä oikein maistu, mutta silti sitä juon. Pokeriturnauksia pelaan muutamaa tuossa taustalla. Ovat kyllä ihan pikkurahan turnauksia, mutta jos niistä nyt vähän rahaa saisi.

Pitäisikö tässä mennä pienessä nousuhumalassa kertomaan näkemyksiään juuri perustettuun ketjuun, että miten taantumasta noustaan (niinkuin siinä ketjussa on tapana)? En kehtaa kuitenkaan mennä sinne, mutta pahalta näyttää Suomen tilanne, kun yritykset lähtevät ulkomaille halvemman työvoiman takia. Mistä saadaan Suomeen uusi talouden veturi?
 

TF-79

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO. Pekka Virran nakkipiirakat.
Vaan onko se sitten yhtään huonompi kuin ne jotka on saikulla vaikkapa kipeän selän takia? Ei masennus tee kenestäkään yhtään huonompaa ihmistä, eikä siinä mitään hävettävää ole. Onneksi tässäkin on vähän asenteet muuttuneet viime vuosina kun on huomattu kuinka helvetin yleistä tuo masennus alkaa olla. Jos joku vitun pomo ei sitä ymmärrä niin onko se sitten sen arvoistakaan tehdä rahaa sellaiselle tyypille?

Tsemppiä! Mene sinne lääkäriin ja hoida itsesi kuntoon!
Juteltiin emännän kanssa tuossa äsken pitkään, ja tultiin siihen tulokseen, että maanantaina lääkärrin ja saikulle, sanottiin töissä mitä tahansa. Meidän pomollahan oli niin hieno tyyli, että kun keväällä olin saikulla masennuksen takia, niin pomo selvitti kaikille, miksi se tutofani-79 on saikulla... Tiedä sitten, kuinka laillista tuon kertominen on. Mutta oli miten oli, paljon helpottuneemmalta olo tuntuu, kun sai vaimolle puhuttua, ja helvetin iso kiitos kaikille teille jatkislaisille, jotka kannustitte mua!! Huumorintajua on vielä sen verran jäljellä, että pistetään soimaan tämä Leskisen biisi
 

RuuhkaTukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, sympatiaa Jokereille
Kaikkea ne...

Itsehän en tässä malta olla ALE Coq:n toimittaessa syrjähypyn virkaa, olla muistuttamatta hyvästä musiikista: Pantera - The Art Of Shredding (LiVE!). Nauttikaa hyvät ihmiset, olostanne, musiikista ja juomastanne.

Taivas syttyy palamaan, taivas aukeaa
teknopojat peloissaan housuun paskantaa

hei hei hevimies, ei tunne kipua
hei hei hevimies on tehty raudasta
hei hei hevimies nousee haudasta
hei hei hevimies antaa letin heilua...
(Natsipaska; Hevimies)
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Meidän pomollahan oli niin hieno tyyli, että kun keväällä olin saikulla masennuksen takia, niin pomo selvitti kaikille, miksi se tutofani-79 on saikulla... Tiedä sitten, kuinka laillista tuon kertominen on.

Eipä se kyllä tuota oikeasti saisi tehdä. Itse asiassahan pomollekaan ei ole edes pakko kertoa sairasloman syytä jos ei halua, ja tämä ei voi sitä edes lääkäriltä urkkia tietoonsa. Mutta edelleen, sinulla ei ole mitään hävettävää ja jos joku työkaveri ei sitä ymmärrä/hyväksy niin se on hänen heikkouttaan - ei sinun! Ja kaikesta päätellen kuulostaa että sinulla on oikeasti helvetin upea vaimo - siinä on jo syytä elää ja hakea apua!
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Juteltiin emännän kanssa tuossa äsken pitkään, ja tultiin siihen tulokseen, että maanantaina lääkärrin ja saikulle, sanottiin töissä mitä tahansa. Meidän pomollahan oli niin hieno tyyli, että kun keväällä olin saikulla masennuksen takia, niin pomo selvitti kaikille, miksi se tutofani-79 on saikulla... Tiedä sitten, kuinka laillista tuon kertominen on. Mutta oli miten oli, paljon helpottuneemmalta olo tuntuu, kun sai vaimolle puhuttua, ja helvetin iso kiitos kaikille teille jatkislaisille, jotka kannustitte mua!! Huumorintajua on vielä sen verran jäljellä, että pistetään soimaan tämä Leskisen biisi

Hienoa, että sait keskusteltua asiasta ja vielä noin läheisen ihmisen kanssa. Itselläni on todettu taipuvaisuus masennukseen psykologin toimesta (tiedä mitä se sitten tarkalleen ottaen tarkoittaa. Alakuloa useinkin ilmassa, mutta en kutsu sitä masennukseksi joka on paljon vakavampaa).

Omat kokemukseni tästä asiasta ovat äitini kaksi vakavaa masennusta. Ensimmaisellä kerralla olin vielä murrosikäinen, mutta toisella kerralla talutin hänet lääkäriin kädestä pitäen ja muutin pariksi viikoksi hänen luokseen asumaan.

Voimia sinne. Ei kannata pomosta tai muista välittää. Kaikki ovat yksilöitä.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Meidän pomollahan oli niin hieno tyyli, että kun keväällä olin saikulla masennuksen takia, niin pomo selvitti kaikille, miksi se tutofani-79 on saikulla...

Ei kai siinä ole mitään, että kertoo työntekijän olevan sairauslomalla. Jos taas syitä kerrotaan, niin sitten menee hyi hyiksi.

Tuttavapiirissä on henkilöitä, jotka pyytävät sairauslomatodistuksiinsa aina syyn koodilla, koska muuten esimiehet juoruavat ne koko talolle.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Helvetti kun näitä viestejä tulee kuin sieniä sateella. Ei vaan pidä alkaa syömään niitä, saattavat olla myrkyllisiä.

Pokeri meni oikeinkin mukavasti. Kerrankin näin. Sen sijaan viskiraiteelle jäätiin vaikka muuta puhuttiin. Kyllä sitä oluttakin pitää vielä ottaa eli vaihtaa.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Helvetti kun näitä viestejä tulee kuin sieniä sateella. Ei vaan pidä alkaa syömään niitä, saattavat olla myrkyllisiä.
Myrkytystietokeskuksen vapaalippu on lunastettavissa vain hesarin tilaajille...

Raskasta musiikkia on iltaman ohjelmistossa, kun pitää taikinoida kompuutterin kanssa. Noh, mitäpäs noista, humalatilassahan hienosäätö on parhaimmillaan.
 

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Välillä musiikkia. Ai että tämä on sitten nätti biisi, ihan vähän aikaa sitten vasta "löysin": Neljänsuora - Siipirikko

Daa, Neljänsuora on ihan tosi hyvä. Toi joku Jääkonehässäkkä saa olla mieltä mitä tahansa ;)
Tässä lisää ko bändiä, lohdutti mua muutama vuosi sitten kun sairastuin vakavasti, yli pääsin ;)..
http://www.youtube.com/watch?v=PjIt9kqcN9s

Pitäis varmaan lopettaa tää avautuminen, lähti jotenkin vaan käsistä...
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Muista että nuorina sienet ovat parhaimmillaan.


EDIT: Ai niin joo, linkin kuvaus... linkki vie siis kuvaan jossa on lehtileikkeitä sienistä.

Niinhän ne on. Näin toki tuon kuvan. Uskomaton juttu.

Itellä pyörii noi musiikit vaan samaa kehää. On vaan niin helvetin hyvää musiikkia. Toki väliin mahtuu muutakin. Neljänsuora laitetaan muistiin ja otetaan myöhemmin esille kun on oikea fiilis.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös