musiikista vastaa Juice Leskinen ja siinä sivussa hiukan Alatalokin
Diu, dau kaikille! Täällähän minäkin. Tänään on "itketty silmät päästä" sekä hyvän että pahan takia.
Sidukkaa ja Juicea :)
Helmikin lähteny. Hei Helmi!
Dear Helemi.
Onhan kuitenkin olemassa pyyteettömiä olkapäitä, että voit itkeä ja aina ihmisiä, jotka ovat valmiita kuuntelemaan. Voimia ja rohkeutta.
Love, -Jere-
Kutaa tekee alkomaholli veressä pitkästä aikaa, tai niin hyvää kuin tässä olotilassa voi... Lisää tunnelmaani sopivaa musiikkia:Rauli Badding
Viddu, tänään vedetään nuppi turvoksiin, ei se tästä ainakaan pahene.
Moikka, löin muuten satasen vedon viime vkonloppuna yhden KalPan
kannattajan kanssa.
Olin siis suuressa viisaudessani sitä mieltä että IFK on lopputulemassa korkeammalla kuin KalPa.
Öy, vaikka Kuopiolaisia (vrt KalPa) aika paljon sympatiseeraankin niin en ehkä tässä vedonlyönnissä ollut se penaalin terävin kynä.....
Miten niin kyyninen? Eiku, nyt on oikeesti iso murhe kyseessä.
Nyt voisi vaikka oluen hakea kaapista.
Tästä lisää Somerjokea: http://www.youtube.com/watch?v=5ZRkjqa0lck "Kuihtuu kesäinen maa". Hieno,kaunis ja kohta ainakin ajankohtainen kappale.
Ja sit mä heräsin ja päästin kissan ulos...
Miten niin kyyninen? Eiku, nyt on oikeesti iso murhe kyseessä.
musaa vaan kehiin :)
Elvistä olen tässä viikon ajan autossani kuunnellut, jos ovat radioissa äityneet liiaksi joutavia höpöttelemään.musaa vaan kehiin :)
Pistetääs lisää Juicea:Luonas kai olla saan Olo on niin helvetin vaikea, en tiedä pitäisikö mennä maanantaina lääkärille ja hakea lisää sairaslomaa keväiseen kuuden viikon lomajaksoon, vai mennä töihin, vai oikeasti vaan lähteä maailmasta pois...
On se kyllä. Ainoan maratoninikin juoksin krapulassa juuri, ja ainoastaan, Elviksen vuoksi.Elvis on ihan parhautta.Piste.