Pahoittelen että tällä synkistelylinjalla jatkan edelleen mutta kun Rautavaara lähti puheeksi niin pakkohan tämä on laittaa, on vaan niin jumalattoman hieno biisi! Tapio Rautavaara - Olkoon näin
Pahoittelen että tällä synkistelylinjalla jatkan edelleen mutta kun Rautavaara lähti puheeksi niin pakkohan tämä on laittaa, on vaan niin jumalattoman hieno biisi! Tapio Rautavaara - Olkoon näin
Mutta kaikkein parasta rautavaaralta on tämä Kukuriveljeni Jan
Tai sitten Peltoniemen hintiikan surumarssi
No mutta kun Rautavaaran musiikki on täällä nyt näin kovassa huudossa niin en malta millään olla laittamatta tätä videota: Jenni Vartiainen - Sunnuntaina sataa aina
Eihän tuo musiikillisesti ihan alkuperäisen veroinen ole mutta kyllä tuota tyttöä vaan aina niin kovasti mielellään katselee...
No mutta kun Rautavaaran musiikki on täällä nyt näin kovassa huudossa niin en malta millään olla laittamatta tätä videota: Jenni Vartiainen - Sunnuntaina sataa aina
Eihän tuo musiikillisesti ihan alkuperäisen veroinen ole mutta kyllä tuota tyttöä vaan aina niin kovasti mielellään katselee...
Ei tämmösiä saa laittaa, tulee itkuparku jo nimistä.. Tuo Kulkuriveljeni Jan on niin jotain mitä en osaa edes kirjoittaa. Eikä se tän palstan asia olekkaan.Mutta kaikkein parasta rautavaaralta on tämä Kukuriveljeni Jan
Tai sitten Peltoniemen hintiikan surumarssi
Tässähän joutuu vastailemaan niin ettei juoda ehdi :)
Tuosta tulikin mieleeni tämä vanha vitsi että mistä tietää olevansa kunnon juoppo? No tietenkin siitä että kokee rajoittavaksi tekijäksi sen kun on kaksi kättä mutta vain yksi suu.
Kippis!
Voi höh, mitä kitinää, taidan just nyt reipastua :)
Juha Tapion 'kaksi vanhaa puuta' kuulemma Tami ja Ape mömmön-kisoista....
http://www.youtube.com/watch?v=ymRRFAaLexk
onhan täällä vielä tiuke hereillä. Ajattelin pitää hetken nokkani ummessa niin ei ihan monologiksi mene.
Edit. Vaihdettu kanssakirjoittelijan nimestä iso alkukirjain pieneen.
Monologit on oikeestaan ihan hyviä, jos ne on hyviä. Nyt on viski korkattu ja Viikate itse asiassa soi vieläkin. Eri levy tosin.
Saku on muuten itse asiassa varsin hyvää olutta. Halpa viski harvemmin on.
Sinänsä ihan kiva, että joka joulu tulee kihlatun äidiltä lahjaksi 0,7 pullo jotaiin halpaa viskiä. pari kertaa vuodessa tulee sitten vedettyä kotinollaukset. Nyt lähti ensimmäiset naukut tän vuoden pullosta. Eipä siinä, en mä mitää single maltia oikeestaan haluaiskaan, koska en osaa sitä arvostaa. Bourbonit on melkein parempia.
Taidan olla aika mauton juoppo.
Monologit on oikeestaan ihan hyviä, jos ne on hyviä. Nyt on viski korkattu ja Viikate itse asiassa soi vieläkin. Eri levy tosin.
Saku on muuten itse asiassa varsin hyvää olutta. Halpa viski harvemmin on.
Sinänsä ihan kiva, että joka joulu tulee kihlatun äidiltä lahjaksi 0,7 pullo jotaiin halpaa viskiä. pari kertaa vuodessa tulee sitten vedettyä kotinollaukset. Nyt lähti ensimmäiset naukut tän vuoden pullosta. Eipä siinä, en mä mitää single maltia oikeestaan haluaiskaan, koska en osaa sitä arvostaa. Bourbonit on melkein parempia.
Meikäläisen monologit on kyllä paskoja, joten parempi et ilman niitä selvittiin. Viski kyllä tekis hyvää, mut nyt ei hyllystä löydy. Taidan kohta ottaa Jallua.