Kalsarikänniketju

• 5 306 437
  • 66 750

wundermann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, LUFC
Enpä noista viskeistä ymmärrä itse juuri mitään. Teacher's pullon tänään hain ja luultavasti ja toivottavasti siitä jää vielä jotain tämän illan jälkeenkin. Puolivälissä on nyt. Onneksi tässä on nyt suuntauduttu oluen nautiskeluun ja katse on kokonaan pois viskistä. Niin, tervetuloa joukkoon tummaan!

Enpä minäkään niistä kovin paljon ymmärrä. Minun pullossa lukee MacKinlays. Pahaa, mutta niin on mun mielestä kaikki viskit. En siis häviä ikinä mitään. En juo kuin lahjaviskiä kahvin/kaakaon/colan seassa. Maistanut olen muutamaa parempaa viskiä, ja aika lähellä paloviinaa mennään yleensä mun mielestä.

Tosi "viskihomothan" laskee vesitippoja, että kuinka se maku muuttuu tippojen välillä. Jäitä ne ei käytä.

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Enpä minäkään niistä kovin paljon ymmärrä. Minun pullossa lukee MacKinlays. Pahaa, mutta niin on mun mielestä kaikki viskit. En siis häviä ikinä mitään. En juo kuin lahjaviskiä kahvin/kaakaon/colan seassa. Maistanut olen muutamaa parempaa viskiä, ja aika lähellä paloviinaa mennään yleensä mun mielestä.

Tosi "viskihomothan" laskee vesitippoja, että kuinka se maku muuttuu tippojen välillä. Jäitä ne ei käytä.

Sitä kai ne tekee. Tilkan vettä tai jääpalan viskiini otan mieluusti, en tiedä sitten, olenko viskihomo. Omasta mielestäni tuo Teacher's on yksi parhaita hintaluokassa. En ole ostanut kalliimpia viskejä kuin ehkä 26 euroa. Teacher's on pehmeä maku ja se on hyvä minulle. Siitä pahasta mausta olen miettinyt, että ensimmäinen ei ole parhaimmillaan, mutta toisesta viskistä voi jo hieman jopa nauttia. Ja siitä ne paranee mitä useamman ottaa.

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tuo viskien juonti on kyllä sellaista taidetta, että itse yleensä juon paperipussista ja piilossa niitä omasta mielestä hyviä. Tottakai aina juon mitä tarjotaan ja sit koitan myönnytellä, että hyvää oli vaikken asiasta niiin ymmärräkään.

wundermann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, LUFC
Sitä kai ne tekee. Tilkan vettä tai jääpalan viskiini otan mieluusti, en tiedä sitten, olenko viskihomo. Omasta mielestäni tuo Teacher's on yksi parhaita hintaluokassa. En ole ostanut kalliimpia viskejä kuin ehkä 26 euroa. Teacher's on pehmeä maku ja se on hyvä minulle. Siitä pahasta mausta olen miettinyt, että ensimmäinen ei ole parhaimmillaan, mutta toisesta viskistä voi jo hieman jopa nauttia. Ja siitä ne paranee mitä useamman ottaa.

Unohdit lainausmerkit, termiä kuitenkin jonki verran käytetään. :)

Itse en siis osta viskiä, mutta on ollut tilaisuus maistella vähän kallimpiakin viskejä. Talisker tuntuu olevan monille kova juttu, mutta itse en pitänyt oikeastaan siitäkään. Itse asiassa paras "parempi" viina mitä olen juonut oli vanha rommi. Oikein suun mukaista tavaraa. Ehkä mä sitten vaan tarvin niiden korkeiden prosenttien seuraksi vähän sokeria.

Oluista taas olen kehittänyt itselleni jopa harrastuksen, ja porttereista ja stouteista voin jopa väittää tietäväni jotain. Näin kotona juodessa valikoima on kuitenkin yleensä joko Hollandia tai Saku, riippuen siitä olenko käynyt Siwassa vai S-Marketissa. Siwa on lähempänä, joten aika monesti Sakua. Vaalea lager on vaaleeta lageria, ei niissä hirveen suuria eroja ole, hätätilanteessa voin juoda jopa Karjalaa.

Ja nyt Tyrannosaurus Hives!

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Unohdit lainausmerkit, termiä kuitenkin jonki verran käytetään. :)

Oluista taas olen kehittänyt itselleni jopa harrastuksen, ja porttereista ja stouteista voin jopa väittää tietäväni jotain. Näin kotona juodessa valikoima on kuitenkin yleensä joko Hollandia tai Saku, riippuen siitä olenko käynyt Siwassa vai S-Marketissa. Siwa on lähempänä, joten aika monesti Sakua. Vaalea lager on vaaleeta lageria, ei niissä hirveen suuria eroja ole, hätätilanteessa voin juoda jopa Karjalaa.

Leikkasin vähän ettei syytetä liian pitkästä lainauksesta.

En mä oluista ymmärrä sen enempää. Lidlissä vaihtoivat Olvin mäyrikset Lapin Kultaan, se ei ollut hyvin tehty. Mieluiten ostan Olvia, maun takia ja lisäksi sitten KalPan sponsorointi sun muut. Mutta makunakin Olvi on mielestäni paras. Hirveän vähän olen maistellut erilaisia, joten vaikea keskustella edes asiasta.

Nyt on kuitenkin Olvia, joten Lapin Kulta -kirous lienee selätetty.

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP

En mä oluista ymmärrä sen enempää. Lidlissä vaihtoivat Olvin mäyrikset Lapin Kultaan, se ei ollut hyvin tehty. Mieluiten ostan Olvia, maun takia ja lisäksi sitten KalPan sponsorointi sun muut. Mutta makunakin Olvi on mielestäni paras. Hirveän vähän olen maistellut erilaisia, joten vaikea keskustella edes asiasta.

Itse juon Karhua mieluiten. Toki Olvi tulee heti perässä. Ja ei tuo uudistunut Lapin Kultakaan enää paskempaa ole.

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nyt kun täällä savolaisia on paikalla niin myönnetään, et tuli pari kertaa käytyä Kuopiossakin kesällä. Toisella kerralla mökkeilemässä ja toisella Misfitsiä mulkoilemassa. Oli itseasiassa hienoa käydä, kun lapsena tuli pyörittyä enemmänkin. Piti tosin tuolla jälkimmäisellä reissulla kysellä jalkautuneilta poliiseilta, et mistä löytää pankkiautomaattia sen verran vieras kaupunki kyseessä :)

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei Karhukaan huono ole. Helvetin kallis vaan noin yleensä. Tai voihan se eri puolella Suomea vaihdella, mutta harvemmin Karhu on tarjouksessa.

Kallistahan se juu on, mut sekin suhteellista. Itse maksan mielelläni sen pari/kolme euroa enemmän oluesta jos se makuaistia miellyttää. Toisille menee kymmenkertainen hinta vaatteisiin :) Ja sit olutta lisää kaapista.

Edit. Siis pari/kolme euroa enemmän laatikollisesta.

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Kallistahan se juu on, mut sekin suhteellista. Itse maksan mielelläni sen pari/kolme euroa enemmän oluesta jos se makuaistia miellyttää. Toisille menee kymmenkertainen hinta vaatteisiin :) Ja sit olutta lisää kaapista.

Edit. Siis pari/kolme euroa enemmän laatikollisesta.

Nämä on makuasioita, mutta itse valitsisin Olvin ennen Karhua. Toki siellä Lidlissä on ok tarjous Olvin laatikko 17,80e, mutta ei tohtinut eilen ostaa laatikkoa, vaan otin Lapin Kulta mäyriksen samalla hinnalla, mikä ennen oli Olvia. 9,89e.

En kyllä itse niin kovaksi koe makuaistia, että eurojen eroa tekisi. Mulle kelpaa kelpaa oikeestaan mikä tahansa näistä suomalaisista oluista, mutta jos suunnilleen samalla hinnalla saa, niin otan Olvia.

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Ajansaatissa on viskin kohtalo!

Hans Zimmer ja Crimson tide main theme

Jumalauta!!

Noista mä en ymmärrä mitään, mutta Crimson tidesta tulee aina mieleen tämä Nightwish loilotus. KalPan sisääntulo biisi ja se sai oikeasti karvat pystyyn kun ensimmäisiä kertoja uudella liigataipaleella olin hallissa. Vieläkin herättää samoja tuntemuksia ja löytyy mm. kännykästä tämä jytistys.

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
En kyllä itse niin kovaksi koe makuaistia, että eurojen eroa tekisi. Mulle kelpaa kelpaa oikeestaan mikä tahansa näistä suomalaisista oluista, mutta jos suunnilleen samalla hinnalla saa, niin otan Olvia.

No totta tämä mielestäni siltä osin, et ei kotimaisissa lagereissa niin ole eroa. Joskus vaan sitä tulee räväytettyä ja maksettua pari euroa enemmän. Eteenkin ostan Karhua, jos ostan pienen määrän. Toki sit isommassa määrässä hintaero kasvaa ja pitää valita halvempaa. Musiikkia:http://www.youtube.com/watch?v=a8LObmg_YaQ
Ramones "Somebody put something in my drink". Olkaa varovaisia palstakaverit.

wundermann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, LUFC

Sinänsä minua ei juurikaan kiinnosta onko merkki merkki Hartwall vai Olvi, noista kahdesta en mitään eroa saa aikaiseksi, kumpikaan ei maistu juuri miltään. Olvi ehkä vähän enemmän joltain, mutta olinko havaitsevinani siellä vähän pissaa?

Itsellä siis nuo merkit ovat mitä ovat juuri sen takia, että puhutaan väh. puolen litran tölkeistä. En jaksa kantaa mitään pahvikehikoita mukana, ostan sen 2-10 0,5l tölkkiä kun siltä tuntuu. Vaikkei tulot tällä alalla ole ikinä korkeat, niin olen päättänyt, ettei kaikkea tarvi katsoa niin hinnan mukaan.

Olvia voisin periaattessa kyllä suosia tuon kotimaisuuden ja alku perän takia. Tuokaa A.Le Qoc mun Siwaan, niin ostan sitä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy