Kalsarikänniketju

  • 5 220 630
  • 66 665

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
onhan täällä vielä tiuke hereillä. Ajattelin pitää hetken nokkani ummessa niin ei ihan monologiksi mene.

Edit. Vaihdettu kanssakirjoittelijan nimestä iso alkukirjain pieneen.

Jos se menee monologiksi, niin ei ketään kiinnosta. Ja jos menee monologiksi, niin mitä väliä. Onpahan ainakin hyvää seuraa.
 

wundermann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, LUFC
Monologit on oikeestaan ihan hyviä, jos ne on hyviä. Nyt on viski korkattu ja Viikate itse asiassa soi vieläkin. Eri levy tosin.

Saku on muuten itse asiassa varsin hyvää olutta. Halpa viski harvemmin on.

Sinänsä ihan kiva, että joka joulu tulee kihlatun äidiltä lahjaksi 0,7 pullo jotaiin halpaa viskiä. pari kertaa vuodessa tulee sitten vedettyä kotinollaukset. Nyt lähti ensimmäiset naukut tän vuoden pullosta. Eipä siinä, en mä mitää single maltia oikeestaan haluaiskaan, koska en osaa sitä arvostaa. Bourbonit on melkein parempia.

Taidan olla aika mauton juoppo.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Monologit on oikeestaan ihan hyviä, jos ne on hyviä. Nyt on viski korkattu ja Viikate itse asiassa soi vieläkin. Eri levy tosin.

Saku on muuten itse asiassa varsin hyvää olutta. Halpa viski harvemmin on.

Sinänsä ihan kiva, että joka joulu tulee kihlatun äidiltä lahjaksi 0,7 pullo jotaiin halpaa viskiä. pari kertaa vuodessa tulee sitten vedettyä kotinollaukset. Nyt lähti ensimmäiset naukut tän vuoden pullosta. Eipä siinä, en mä mitää single maltia oikeestaan haluaiskaan, koska en osaa sitä arvostaa. Bourbonit on melkein parempia.

Taidan olla aika mauton juoppo.

Meikäläisen monologit on kyllä paskoja, joten parempi et ilman niitä selvittiin. Viski kyllä tekis hyvää, mut nyt ei hyllystä löydy. Taidan kohta ottaa Jallua.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Monologit on oikeestaan ihan hyviä, jos ne on hyviä. Nyt on viski korkattu ja Viikate itse asiassa soi vieläkin. Eri levy tosin.

Saku on muuten itse asiassa varsin hyvää olutta. Halpa viski harvemmin on.

Sinänsä ihan kiva, että joka joulu tulee kihlatun äidiltä lahjaksi 0,7 pullo jotaiin halpaa viskiä. pari kertaa vuodessa tulee sitten vedettyä kotinollaukset. Nyt lähti ensimmäiset naukut tän vuoden pullosta. Eipä siinä, en mä mitää single maltia oikeestaan haluaiskaan, koska en osaa sitä arvostaa. Bourbonit on melkein parempia.

Enpä noista viskeistä ymmärrä itse juuri mitään. Teacher's pullon tänään hain ja luultavasti ja toivottavasti siitä jää vielä jotain tämän illan jälkeenkin. Puolivälissä on nyt. Onneksi tässä on nyt suuntauduttu oluen nautiskeluun ja katse on kokonaan pois viskistä. Niin, tervetuloa joukkoon tummaan!
 

wundermann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, LUFC
Meikäläisen monologit on kyllä paskoja, joten parempi et ilman niitä selvittiin. Viski kyllä tekis hyvää, mut nyt ei hyllystä löydy. Taidan kohta ottaa Jallua.

Jallu on aina hyvä vaihtoehto, ööh ,mutta ei mulle. Jallu on hieno tuote, ja jos sitä pystyy juomaan, niin sitäpitää juoda.

Tähdillä ei ole väliä, kaikki me sivistyneet juopothan tiedämme, että leikkaussuhteessa ei ole kuin 5-10% ero.

Nimim. Joisin jos voisin

Malja Megadethin ja Viikatteen uusille levyille.

Ps. Tähän väliin sopisi varmaan Leikatun konjakin salaisuus.
 

wundermann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, LUFC
Enpä noista viskeistä ymmärrä itse juuri mitään. Teacher's pullon tänään hain ja luultavasti ja toivottavasti siitä jää vielä jotain tämän illan jälkeenkin. Puolivälissä on nyt. Onneksi tässä on nyt suuntauduttu oluen nautiskeluun ja katse on kokonaan pois viskistä. Niin, tervetuloa joukkoon tummaan!

Enpä minäkään niistä kovin paljon ymmärrä. Minun pullossa lukee MacKinlays. Pahaa, mutta niin on mun mielestä kaikki viskit. En siis häviä ikinä mitään. En juo kuin lahjaviskiä kahvin/kaakaon/colan seassa. Maistanut olen muutamaa parempaa viskiä, ja aika lähellä paloviinaa mennään yleensä mun mielestä.

Tosi "viskihomothan" laskee vesitippoja, että kuinka se maku muuttuu tippojen välillä. Jäitä ne ei käytä.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Enpä minäkään niistä kovin paljon ymmärrä. Minun pullossa lukee MacKinlays. Pahaa, mutta niin on mun mielestä kaikki viskit. En siis häviä ikinä mitään. En juo kuin lahjaviskiä kahvin/kaakaon/colan seassa. Maistanut olen muutamaa parempaa viskiä, ja aika lähellä paloviinaa mennään yleensä mun mielestä.

Tosi "viskihomothan" laskee vesitippoja, että kuinka se maku muuttuu tippojen välillä. Jäitä ne ei käytä.

Sitä kai ne tekee. Tilkan vettä tai jääpalan viskiini otan mieluusti, en tiedä sitten, olenko viskihomo. Omasta mielestäni tuo Teacher's on yksi parhaita hintaluokassa. En ole ostanut kalliimpia viskejä kuin ehkä 26 euroa. Teacher's on pehmeä maku ja se on hyvä minulle. Siitä pahasta mausta olen miettinyt, että ensimmäinen ei ole parhaimmillaan, mutta toisesta viskistä voi jo hieman jopa nauttia. Ja siitä ne paranee mitä useamman ottaa.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tuo viskien juonti on kyllä sellaista taidetta, että itse yleensä juon paperipussista ja piilossa niitä omasta mielestä hyviä. Tottakai aina juon mitä tarjotaan ja sit koitan myönnytellä, että hyvää oli vaikken asiasta niiin ymmärräkään.
 

wundermann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, LUFC
Sitä kai ne tekee. Tilkan vettä tai jääpalan viskiini otan mieluusti, en tiedä sitten, olenko viskihomo. Omasta mielestäni tuo Teacher's on yksi parhaita hintaluokassa. En ole ostanut kalliimpia viskejä kuin ehkä 26 euroa. Teacher's on pehmeä maku ja se on hyvä minulle. Siitä pahasta mausta olen miettinyt, että ensimmäinen ei ole parhaimmillaan, mutta toisesta viskistä voi jo hieman jopa nauttia. Ja siitä ne paranee mitä useamman ottaa.

Unohdit lainausmerkit, termiä kuitenkin jonki verran käytetään. :)

Itse en siis osta viskiä, mutta on ollut tilaisuus maistella vähän kallimpiakin viskejä. Talisker tuntuu olevan monille kova juttu, mutta itse en pitänyt oikeastaan siitäkään. Itse asiassa paras "parempi" viina mitä olen juonut oli vanha rommi. Oikein suun mukaista tavaraa. Ehkä mä sitten vaan tarvin niiden korkeiden prosenttien seuraksi vähän sokeria.

Oluista taas olen kehittänyt itselleni jopa harrastuksen, ja porttereista ja stouteista voin jopa väittää tietäväni jotain. Näin kotona juodessa valikoima on kuitenkin yleensä joko Hollandia tai Saku, riippuen siitä olenko käynyt Siwassa vai S-Marketissa. Siwa on lähempänä, joten aika monesti Sakua. Vaalea lager on vaaleeta lageria, ei niissä hirveen suuria eroja ole, hätätilanteessa voin juoda jopa Karjalaa.

Ja nyt Tyrannosaurus Hives!
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Unohdit lainausmerkit, termiä kuitenkin jonki verran käytetään. :)

Oluista taas olen kehittänyt itselleni jopa harrastuksen, ja porttereista ja stouteista voin jopa väittää tietäväni jotain. Näin kotona juodessa valikoima on kuitenkin yleensä joko Hollandia tai Saku, riippuen siitä olenko käynyt Siwassa vai S-Marketissa. Siwa on lähempänä, joten aika monesti Sakua. Vaalea lager on vaaleeta lageria, ei niissä hirveen suuria eroja ole, hätätilanteessa voin juoda jopa Karjalaa.

Leikkasin vähän ettei syytetä liian pitkästä lainauksesta.

En mä oluista ymmärrä sen enempää. Lidlissä vaihtoivat Olvin mäyrikset Lapin Kultaan, se ei ollut hyvin tehty. Mieluiten ostan Olvia, maun takia ja lisäksi sitten KalPan sponsorointi sun muut. Mutta makunakin Olvi on mielestäni paras. Hirveän vähän olen maistellut erilaisia, joten vaikea keskustella edes asiasta.

Nyt on kuitenkin Olvia, joten Lapin Kulta -kirous lienee selätetty.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Leikkasin vähän ettei syytetä liian pitkästä lainauksesta.

En mä oluista ymmärrä sen enempää. Lidlissä vaihtoivat Olvin mäyrikset Lapin Kultaan, se ei ollut hyvin tehty. Mieluiten ostan Olvia, maun takia ja lisäksi sitten KalPan sponsorointi sun muut. Mutta makunakin Olvi on mielestäni paras. Hirveän vähän olen maistellut erilaisia, joten vaikea keskustella edes asiasta.

Nyt on kuitenkin Olvia, joten Lapin Kulta -kirous lienee selätetty.

Itse juon Karhua mieluiten. Toki Olvi tulee heti perässä. Ja ei tuo uudistunut Lapin Kultakaan enää paskempaa ole.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nyt kun täällä savolaisia on paikalla niin myönnetään, et tuli pari kertaa käytyä Kuopiossakin kesällä. Toisella kerralla mökkeilemässä ja toisella Misfitsiä mulkoilemassa. Oli itseasiassa hienoa käydä, kun lapsena tuli pyörittyä enemmänkin. Piti tosin tuolla jälkimmäisellä reissulla kysellä jalkautuneilta poliiseilta, et mistä löytää pankkiautomaattia sen verran vieras kaupunki kyseessä :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös