Kalsarikänniketju

  • 5 222 106
  • 66 665

hyder

Jäsen
Mä taidan ratkasta ton homman siten että tossa naapurissa on pari vasta kortin saanutta autojen ropaamisesta kiinnostunutta kaveria jotka vaihtaa mielellään renkaat munkin autoon 10 eurolla. Voin ainakin ite olla siinä vaiheessa ihan millasessa kunnossa tahansa, ja saan ainakin antaa erittäin asiantuntevia neuvoja!
Hyvä diili, muista kysyä mihin asennettuna se ihmekuusi toimii parhaiten:)
 

ScottStevens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, NasKi
meikäläinen sitten viime tingassa konttaaa yöllä tuolla pihalla pimeässä rystyset verillä polkien sillä 10 sentin vipuvarrella varustetulla manuaalipulttipyssyllä mutterit pyöreiksi.

Kuulostaa tutulta, mutta viime syksy oli eka kun ei tarvinu ite koskea rautaan ja samat kaverit kyseli keväällä et koska vaihetaa!!

Vaikka se aina vormuloissa näytetää et se kestää alle 10s tankkauksen kans ni ite en oo ihan siihen päässy vaikka on ollu apuvoimiaki..
 

ScottStevens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, NasKi
Niin no, itse tarkoitin sitä, että tunti menee tuosta vielä kirkkaasti ja sitten katsellaan niitä juomavarastoja.

Hyvässä juomassa/seurassa menee mukavasti pitempäänki mut yleensä ekat väsymyksen merkit tulee näihin aikoihin. Ei tosin tänää ku kävin vielä jäällä 21-22.30 ja sit vasta alotin nestetankkauksen!

Ja siitä kuusesta ni sellasta ei mun autoon asenneta vaikka sen ne kaverit varmaan osais oikein hyvin!
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Eipä mene ainakan liian vahvasti pokerissa, niinkuin ei muutenkaan. Vaimon kanssa oli jo ero tosi lähellä, mutta saatiin vielä puserrettua ainakin jatkoa. Ongelma on se, että minä rakastan vaimoani, mutta hän vain tykkää minusta. Vaikka kuinka yritän odottaa, että odotus vielä palkitaan, mutta kun ei meinaa enää jaksaa odottaa.
 

ScottStevens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, NasKi
Vaimon kanssa oli jo ero tosi lähellä, mutta saatiin vielä puserrettua ainakin jatkoa. Ongelma on se, että minä rakastan vaimoani, mutta hän vain tykkää minusta. Vaikka kuinka yritän odottaa, että odotus vielä palkitaan, mutta kun ei meinaa enää jaksaa odottaa.

Noi on aina sellasia asioita että niihin pätee se vanha sananlasku että niitten kanssa ei voi......

Mä sanoin pitkäaikaselle emännälle (ei naimisissa) et jos ei olla onnellisia ni sit erotaa! Niinhän siinä sit kävi vaikken sitä ihan tarkottanu!
Löysin tosin uuden aika nopeesti
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Noi on aina sellasia asioita että niihin pätee se vanha sananlasku että niitten kanssa ei voi......

Mä sanoin pitkäaikaselle emännälle (ei naimisissa) et jos ei olla onnellisia ni sit erotaa! Niinhän siinä sit kävi vaikken sitä ihan tarkottanu!
Löysin tosin uuden aika nopeesti

Unohdin mainita, että meillä on kaksi lasta, jotka on vielä tekemällä tehtyjä. Ei ainakaan helpota asiaa.
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Olin budjetoinut nämä oluet sekä tämän illan saunomiselle, että huomisillalle (loppuillalle, alkuillasta en ole himassa). Noh, saunoin joo tossa äsken ja nyt olen vetänyt melkein kaikki, eli huomiselle ei ole jäämässä mitään. (Korjaantuu helposti, vaikka on pyhäinpäivä niin Esso pelastaa) Laskin kyllä, että tämän pitäisi riittää, mutta ei näköjään. Käykö muille näin koskaan?
 

hyder

Jäsen
Vaimon kanssa oli jo ero tosi lähellä, mutta saatiin vielä puserrettua ainakin jatkoa. Ongelma on se, että minä rakastan vaimoani, mutta hän vain tykkää minusta. Vaikka kuinka yritän odottaa, että odotus vielä palkitaan, mutta kun ei meinaa enää jaksaa odottaa.
No jos nyt vakavoidutaan niin omasta kokemuksesta täytyy sanoa, että kaikki "no koitetaan nyt vielä" jutut romuttaa vaan enemmän. Päästä ajoissa irti, helppo sanoa täältä mutta voitpahan sitten tulla myöhemmin sanomaan, että hienosti menee, jos kaikki menee putkeen.
 

ScottStevens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, NasKi
Unohdin mainita, että meillä on kaksi lasta, jotka on vielä tekemällä tehtyjä. Ei ainakaan helpota asiaa.

Ei varmasti!

En halua ottaa kantaa suuntaan tai toiseen mut mulla oli poikani äidin kanssa samanlainen tilanne kauan sitte (poika on nyt 8v) siis samanlainen sillee et mä rakastin ja se vaa tykkäs, meillä se päätty eroon hyvissä väleissä. Kaveri taas sai samassa tilanteessa suhteen vielä elvytettyä ja ovat onnellisia tälläkin hetkellä!

Jokainen tekee omat ratkasut, elämä kestää kuitenki n. 80v asti ja paljon ehtii tapahtua..
 

hyder

Jäsen
Olin budjetoinut nämä oluet sekä tämän illan saunomiselle, että huomisillalle (loppuillalle, alkuillasta en ole himassa). Noh, saunoin joo tossa äsken ja nyt olen vetänyt melkein kaikki, eli huomiselle ei ole jäämässä mitään. (Korjaantuu helposti, vaikka on pyhäinpäivä niin Esso pelastaa) Laskin kyllä, että tämän pitäisi riittää, mutta ei näköjään. Käykö muille näin koskaan?
Aina! Kai sitä jotain pitäis vittu oppia itsestään mutta kun ei niin ei.
 

ScottStevens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, NasKi
Ilmeisesti en ole vielä riittävän humalassa kun huomasin että mun stolisnaja-amaretto-kola (sama millä alotin) on muuttunut sellaseen muotoon että kolaa mahtu vaa ihan pikkasen siihen lasii! Ehkä ne Fisut aina välissä sekottaa tota sekotusta!
 

ScottStevens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, NasKi
Mitenkäs noin Jokeripuolella on tulossa hyviä (ryyppy)lauantaipelejä lähiaikoina?

Lahessa ei oo pelattu lauantaina vissii 3 viikkoo ja huomenna tulee Tappara tänne. Kaikki vähänkin kiekosta kiinnostuneet on vissii lähössä kattoo matsia ja saa siitä hyvän syyn kohti yöelämää! Kuten varmaan arvaatkin niin olen menossa..
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Pokerit menee kyl nyt niin perseelleen, mutta bisse maistuu sitäkin paremmin eli pitkä ilta vielä edessä ja kyllä tää pokerikin viel tästä. Kattoo jaksaisko sitä yli kuuden vetää tai no parempi etten ees yritä. Mut eiköhän täs omassa loistavassa seurassa viel pelitä jokunen tovi.
 

ScottStevens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, NasKi
Seuraava launatai kotimatsi on niinkin mahtavasti kuin 29.12

Joku tossa otteluohjelmassa mun mielestä kusee ku mitä ite oon hallilla käyny ni lauantaipeleissä on aina ollu eniten porukkaa ja kaljanmyynti on varmaan tiistaita parempi! Peliä se ei varmaankaan paranna mutta tunnelmaa hallissa ja sitä myyntiä..
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
En tiedä, mutta enpä ole aiemmin tämmöistäkään nähnyt. Karjala-turnauksen jälkeen Bluesilla 5 kotimatsia putkeen. Ei käydä vieraissa silloin välissä. 13.11. Lukko, 15.11. Ässät, 20.11. Tappara, 22.11. KalPa ja 24.11. SaiPa.

Pari pistettä pitäis saada, että pysytään taulukossa.
 

ScottStevens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, NasKi
En tiedä, mutta enpä ole aiemmin tämmöistäkään nähnyt. Karjala-turnauksen jälkeen Bluesilla 5 kotimatsia putkeen. Ei käydä vieraissa silloin välissä. 13.11. Lukko, 15.11. Ässät, 20.11. Tappara, 22.11. KalPa ja 24.11. SaiPa.

En nyt jaksa ettiä tarkkoja päivi ja vastustajia mutta täälläkin pelattiin ti-to-ti-to (joskus just ennen välisarjaa) alko porukka vähenee hallissa!

ei muuten huono ohjelma kun katsoo vastustajia!
 
Viimeksi muokattu:

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Ikinä en ole kuullut, että oluella olis mitään tekemistä pokerissa pärjäämisen kanssa eli jatka vaan niin pitkään kuin jaksat:)

Se riippu ihan siitä paljonko juo. Itellä jos otan muutaman rohkasevan niin peli on huomattavasti rohkeampaa ja usein tuloksekkaampaakin, mutta jos liikaa kiskoo niin sitten siitä pelaamisesta tulee aivan yltiö rohkeaa ja ajattelematonta ja siten ne rahatkin menee. Aika henkilökohtaistakin tää. Toiset ei juo ollenkaan kun pelaa (en mäkään jos on suuremmista rahoista kyse), mutta toiset ei taas pelaa ollenkaan ilman pientä huikkaa eli tiiä näistä sitten. Se on kuitenkin varmaa että pelaaminen on paljon hauskempaa, jonkusen olusen tai vähän väkevämmän kanssa.
 

hyder

Jäsen
En tiedä, mutta enpä ole aiemmin tämmöistäkään nähnyt. Karjala-turnauksen jälkeen Bluesilla 5 kotimatsia putkeen. Ei käydä vieraissa silloin välissä. 13.11. Lukko, 15.11. Ässät, 20.11. Tappara, 22.11. KalPa ja 24.11. SaiPa.
Siis noihan on tiistai, torstai, tiistai, torstai ja Saipa lauantaina. Yleisömäärällisesti varmaan ne kaikkein kiinnostavimmat pelit.
 

hyder

Jäsen
Toiset ei juo ollenkaan kun pelaa (en mäkään jos on suuremmista rahoista kyse), mutta toiset ei taas pelaa ollenkaan ilman pientä huikkaa eli tiiä näistä sitten. Se on kuitenkin varmaa että pelaaminen on paljon hauskempaa, jonkusen olusen tai vähän väkevämmän kanssa.
Absoluuttinen totuus sillon kun henkilökohtaisesti pelaan. Voitolle en ole jäänyt:)
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Siis noihan on tiistai, torstai, tiistai, torstai ja Saipa lauantaina. Yleisömäärällisesti varmaan ne kaikkein kiinnostavimmat pelit.
No en mä nyt tiedä. 5 kotimatsia putkeen on mun muistaakseni jo jonkunlainen ennätys. Tässä nyt kuitenkaan mitään NHL:ää pelata.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös