Läheltä piti. Pakkasta luvassa ja yksinäinen lonkerotölkki köllötteli vajassa. Koska en halunnut erotella alkoholia tuosta mehulitkusta vielä, ryhdyin erinäisiin salaisiin apinatoimiin, ja yhdessä operaation myötä alueelle piilotettujen 300 vaahteranlehden kanssa vanki saatiin pelastettua. Kaksi pientä makeutusainesiideriä pääsi pakoon, ja ne ovat varmaan jo naapurin pusikoissa. Sinänsä aivan sama, sillä a) en edes tiedä, mistä ne mulle ovat päätyneet b) moista litkua ei joisi edes selvinpäin, ja c) d syrjäyttää vinyylin.
Jonain talvena varastoin kaljakoria samaisessa kotisyväjäädyttämössä (kesäisin krematorio, tai kremis, kuten pihan pikku marsunpolttajat sitä kutsuvat). Yhtäkkiä pakasti, ja korillinen pikkukarhuja köllötteli seuraavana aamuna hujan hajan pitkin lattioita, aivan raadeltuina ja repaleisina kuin ryssät Raatteentiellä. No ei mitään, siivosin jäljet ja ostin seuraavalla viikolla uuden korin. No ei mitään, unohdin korin siihen jotenkin taas väliaikaiseen säilöön ja sama juttu. En ole kuitenkaan tyhmä, joten syytän ilmaston lämpenemistä. Ennen sentään talvi oli talvi ja pillut oli karvasia.
Jos kirjoittelen jatkossa jotain mistä kukaan ei tajua mitään, enkä itse tajua kenenkään kirjoituksista mitään, olen tainnut onnistua tavoitteessani. So long, and thanks for all the fish.
Jo hetken mietin että missä Kramer on tästä ketjusta, mutta sieltähän se tuli.
Otin kuvan kullistani ja kirjotin, että täällä olis tämmöstä, mitäs siellä baarissa, ja lähetin mulle soittaneelle tytölle..
Ja aina vittu kun luulen pääseväni uudelle kalsarikännitietoisuuden asteelle, niin eiköhän joku mulkku pilaa kaikki.
Olimitenoli, kasuaali lähestymistapa multimediviestillä lämmitti mieltäni joka tapauksessa.
Olimitenoli, kasuaali lähestymistapa multimediviestillä lämmitti mieltäni joka tapauksessa.
Eikös tässä tapauksessa se mulkku ollut enemmänkin mahdollistava tekijä, kuin pilaava? Olimitenoli, kasuaali lähestymistapa multimediviestillä lämmitti mieltäni joka tapauksessa.
Hoidetaan täälläkin nää homostelut ihan privana jatkossa jookos?
Sen sijaan jos annatte numeronne, voin lähettää kuvia mulkustani. Tai kyllä se varmaan ihan tekstiviestiinkin mahtuu. Tässä tiiserinä kokovartalokuva selälläni maaten:
0___\___|
Sen sijaan jos annatte numeronne, voin lähettää kuvia mulkustani. Tai kyllä se varmaan ihan tekstiviestiinkin mahtuu. Tässä tiiserinä kokovartalokuva selälläni maaten:
0___\___|
Ollaanpas sitä nokkeliapokkelia! Ihastuin tapaan, jolla lähestyttiin vastakkaista sukupuolta (kuva mulkusta multsarina), en ihastunut saamastani mulkun kuvasta, koska a) en saanut kuvaa mulkusta, b) kuva jonkun mulkusta ei ihastuta, c) d syrjäytti jo vinyylin.
en sijaan jos annatte numeronne, voin lähettää kuvia mulkustani. Tai kyllä se varmaan ihan tekstiviestiinkin mahtuu. Tässä tiiserinä kokovartalokuva selälläni maaten:
0___\___|
Mä taidan jättää huomiseen, sain vasta kuvan tisseistä puhelimeen, se oli kuulemma anteeksipyyntö, kun oli vasta nyt kuullut, että mä oon jo varattu..
Kai nyt oli myös hyvät tisut niin tuntuu viel paremmalta ;)
Kaveri suhtautui huonosti, kun kyseinen nainen (ei mikään ruusu) osoittautui aika pervoksi, ja yritti saada frendin jotakuinkin väkisin sänkyyn. Jätkä hankki komennuksen Dubaihin, että pääsi muijasta eroon. :)Toi teidän jekku oli ihan laatu sarjaa. Kai toi pomo suhtautu lahjaansa ihan hyvällä hengellä (siis naurun lisäks) ja mites kaverinne suhtautu?