Kalsarikänniketju

  • 5 238 785
  • 66 669

ScottStevens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, NasKi
Iltaa kaikille!

Pääsin vihdoin kotii ja sain kiristävät farkut pois, päätin samantien liittyä tänne kalsariosastolle..

Juomana tänään vähän tavallisesta poiketen kaikkea muuta kuin olutta, eli yritän tehdä viinakaappiin vähän tilaa! (tai toisaalta en ehtinyt ostaa olutta..)
Vähän joutuu soveltamaan noita juomia kun tällähetkellä menossa Stolisnaja-amaretto-kola, eli siis kossu lopussa mutta ei toi huono ole..

Musiikkina tällä hetkellä vanhat Lapinlahden linnut, en kyllä tiiä miksi mutta tuntuu sopivan ihan hyvin tunnelmaa! Toinen kaivollinen kossua!

Olutkeskusteluun otan osaa myöhemmin..
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Odin saattoi olla merkki? Itselläni on siitä nimenomaan karvastavia kokemuksia. Ei toimi.
Nimenomaan. Odinhan se oli. http://www.ratebeer.com/beerimages/full_size/45278.jpg

Ei tosin tuommoista kakkoskaljaa, mutta pahaa se oli kolmosenakin.

Eihän se tosiaan hintaa katso, että mikä on hyvää. Mutta Jääkoneenkuljettajan esimerkin rohkaisemana aion kyllä tuota Dutchia testata lähiaikoina. Raportoin sitten tänne, kiinnosti teitä eli ei.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Vaihteeksi täällä, mutta tällä kertaa ei ole kyseessä täysin kalsarit. Olin nimittäin vaimoni kanssa ensin alkuun ulkona syömässä ja juuri palasin kotiin, hieman maisteissa ja jääkaapissa olisi yksi kenneli olutta saas nähä jatkuuko vielä juopotteluni vai pakottaako vaimo minut nukkumaan. Peukkuja minulla, että saa jatkaa. Ei tää palsta ole mitään ilman Johnny Freakia, pirun modet (varmasti viedään minunkin pelioikeus tämän takia).
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Ei tää palsta ole mitään ilman Johnny Freakia, pirun modet

Niin jotenkin tuntuu kuin se sydän puuttuisi. On kyllä todella harmillista että aikamme suurmies ei ole täälle enää pitämässä ketjua hengissä, mutta tämähän tarkoittaa vain ja ainoastaan vain yhtä asiaa eli nyt meitin muitten täytyy yhdessä paikata Johnnyn jättämä aukko.

Panostasi siis tarvitaan!!!
 

teeveemies

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kaverilla pelattiin holdemia ja siellä kuppia.Sitten kotiin ja kuppia. Elämä hymyilee!
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Nooh, jengiä tulee, jengiä menee. Johnny Freakille toki nostettakoon malja. NYT! *hörps*. Mutta ei nyt unohdeta esimerkiksi nimimerkki Mielikuvitushahmoa, joka on taas tehnyt paluun rakastamaamme ketjuun. Ja aina paitsioon jäänyt nimimerkki Borgie, joka avasi tämän jaloviinoistakin jaloimman ketjun. Ei tosin itse pääpirua ole näkynyt vähään aikaan täällä, en ole katsonut että onko edes palstalla vieraillut sen koommin.

Mutta mielestäni on hienoa, että ajetaan tulokkaita sisään. Ketjun tulevaisuushan on täysin riippuvainen heistä, jotka julkijuopottelua uhmaten tekevät sen ratkaisuista kunnoitettavimman, eli ryyppäävät yksin kotona (makkarissa nukkuvaa vaimoa ei lasketa iltavahvuuteen, IMO). Hattu päästä!
 

ScottStevens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, NasKi
Mikäs täälä on tilanne, onko vielä muita hereillä?

Kattelin telkkarin hömppäohjelmia ja unohin kirjottaa tänne

Vielä en viittis nukkumaan käydä et jos jollain on hyviä väittelyn aiheita ni voisin olla erimieltä..
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
(makkarissa nukkuvaa vaimoa ei lasketa iltavahvuuteen, IMO).

Lasketaanko samassa huoneesa nukkuva vaimo, joka on nauttinut muutaman annoksen alkoholia tänään (hänen joutuu toki mennä huomenna töihin, minun ei, kuudenpäivän vapaaputki päällä)?
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Lasketaanko samassa huoneesa nukkuva vaimo, joka on nauttinut muutaman annoksen alkoholia tänään (hänen joutuu toki mennä huomenna töihin, minun ei, kuudenpäivän vapaaputki päällä)?
Ei lasketa. Mutta aika varovasti on syytä sihautella tölkkejä auki, ettei hän herää.
 

ScottStevens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, NasKi
Löysin muuten aika hauskan videon IS:n sivuilta. Joku 6v junnu laulaa Sleeppareita, jätkä vetää asenteella, kannattaa käydä kattoo!
 

hyder

Jäsen
Lasketaanko samassa huoneesa nukkuva vaimo, joka on nauttinut muutaman annoksen alkoholia tänään (hänen joutuu toki mennä huomenna töihin, minun ei, kuudenpäivän vapaaputki päällä)?
No ei. Millä lautalla sä olet töissä jos voi kysyä? Niin ja täällä siis taas dokataan ja pyöritetään itunes kirjastoa.
 

ScottStevens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, NasKi
No sähän olet varmaan linkittänyt ton videon tonne hyvät naurut netistä ketjuun vai mitä? Itse löysin hauskan kossun jämän ja naurettavan jegerin pakastimesta.

En ees linkittäny, mutta ajattelin kirjottaa sen tänne kun täälä ei kukaa muu kirjota mitää! Ihan vaa ajatuksena et ei kuole nää keskustelut tältä illalta, taisin siis onnistua!

Mä löysin vähän vähemmän naurettavan jegerin eli litrasen pakkasesta, KIITOS KUN MUISTUTIT!
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Kännissähän saa vaihtaa renkaita, tai ylipäätään tehdä mitä vaan remonttia autoon. Mutta onko se nyt niin, että jos siinä välissä erehdyn istumaan ratin taakse, eli siis kuskin paikalle huilaamaan, niin olisin rattijuoppo? Eli jos mutterinvääntö väsyttää kesken homman, niin joko apukuskin puolelle tai takapenkille huilaamaan?
 

hyder

Jäsen
Hoitoalalla, teen pelkkiä yövuoroja.

edit: unohdin mainita, että anoppi nukkuu olohuoneessa. Hyvin pyyhkii.
Ei pyyhi. Verhoilen seuraavan kysymykseni mainiosti ketjuun sopivaksi kysymällä, että onko yhtä rankkaa kuin kolmekymppisellä useamman päivän putken jälkeen? Siis nuo yövuorot.
 

hyder

Jäsen
Kännissähän saa vaihtaa renkaita, tai ylipäätään tehdä mitä vaan remonttia autoon. Mutta onko se nyt niin, että jos siinä välissä erehdyn istumaan ratin taakse, eli siis kuskin paikalle huilaamaan, niin olisin rattijuoppo? Eli jos mutterinvääntö väsyttää kesken homman, niin joko apukuskin puolelle tai takapenkille huilaamaan?
Roikkunee siitä onko avaimet virtalukossa vaiko ei? Tiedä noista. Valitse se takapenkki, sinne mahtuu kuitenkin paremmin.
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
unohdin mainita, että anoppi nukkuu olohuoneessa. Hyvin pyyhkii.

Tässä tapauksessa on syytä entistä suurempaan varovaisuuteen sen liian metelin suhteen ellei anoppis oo sitten sammuneena kuin käki, hiukan brutaalisti kyllä ilmaistu mutta...?

Mutta onko se nyt niin, että jos siinä välissä erehdyn istumaan ratin taakse, eli siis kuskin paikalle huilaamaan, niin olisin rattijuoppo? Eli jos mutterinvääntö väsyttää kesken homman, niin joko apukuskin puolelle tai takapenkille huilaamaan?

Mun mielestä homma menee niin että jos sulla on avaimet mukana siel autos niin siinä tapauksessa kyllä. Toki edellyttäen että joku ihana naapuri kyttäilyllään kerkeää sut paikantaa. Parempi siis jättää se kuskinpaikka rauhaan, tosin varmaks en tätä väitettä voi mennä sanomaan, mut ainahan sitä voi koittaa ja kerta se ensimmäinenkin ;)

Ja meno senkun paranee!
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Ei pyyhi. Verhoilen seuraavan kysymykseni mainiosti ketjuun sopivaksi kysymällä, että onko yhtä rankkaa kuin kolmekymppisellä useamman päivän putken jälkeen? Siis nuo yövuorot.
Niin no. Olen yli kolmekyppinen, mutta en ole hetkeen(3 vuoteen) ottanut yli yhtä päivää enempää ränniin. Mutta. Yövuorojen teko putkeen on oikeastaan kohtuu helppoa, ei ongelmia, jos potilaat malttaa nukkua. Ja palkkakin on 40 prossaa parempi kuin virkaveljillä.
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Roikkunee siitä onko avaimet virtalukossa vaiko ei? Tiedä noista. Valitse se takapenkki, sinne mahtuu kuitenkin paremmin.
Joo, kyllä mä taidan tehdä niin, että mä otan kylmää kaljaa pari tölkkiä mukaan, enkä avaakaan sitä kuskin ovea, saati sitten että koskisin johonkin laitteisiin. Vaihdan vaan renkaat ja sillä siisti.
 

ScottStevens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, NasKi
Joo, kyllä mä taidan tehdä niin, että mä otan kylmää kaljaa pari tölkkiä mukaan, enkä avaakaan sitä kuskin ovea, saati sitten että koskisin johonkin laitteisiin. Vaihdan vaan renkaat ja sillä siisti.

Mä taidan ratkasta ton homman siten että tossa naapurissa on pari vasta kortin saanutta autojen ropaamisesta kiinnostunutta kaveria jotka vaihtaa mielellään renkaat munkin autoon 10 eurolla. Voin ainakin ite olla siinä vaiheessa ihan millasessa kunnossa tahansa, ja saan ainakin antaa erittäin asiantuntevia neuvoja!
 

hyder

Jäsen
Tässä vaiheessahan voi hyvin kysellä sellaista, että kuinkas kauan noita kalsareita keskimäärin tulee vietettyä?

Henkilökohtaisesti se menee niin, että tossa kohta eli kahden maissa aletaan etsimään sitä levyä mikä ehdottomasti pitää kuulla vielä. Sen jälkeen sitten jatko riippuu juoman määrästä ja laadusta.
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Mä taidan ratkasta ton homman siten että tossa naapurissa on pari vasta kortin saanutta autojen ropaamisesta kiinnostunutta kaveria jotka vaihtaa mielellään renkaat munkin autoon 10 eurolla. Voin ainakin ite olla siinä vaiheessa ihan millasessa kunnossa tahansa, ja saan ainakin antaa erittäin asiantuntevia neuvoja!
Perkeles, meillä ei tässä sillä tavalla orientoitunutta nuorisoa ole näkynyt. Ne mitä on näkynyt, niin vittuilevat vaan koko ajan. Ja räkivät maahan mopokypärä takaraivolla, renkaita röökisavuistaan puhallellen.

Toivottavasti huomenna on oikein paska keli, kuten lupasivat. Yleensä on nimittäin joka vuosi käynyt niin, että vaimo tarvitsee autoa just silloin kun "talvi yllätti" ja meikäläinen sitten viime tingassa konttaaa yöllä tuolla pihalla pimeässä rystyset verillä polkien sillä 10 sentin vipuvarrella varustetulla manuaalipulttipyssyllä mutterit pyöreiksi.
 

ScottStevens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, NasKi
Taidan olla aikalailla samoilla linjoilla eli kahen aikaa alkaa veto loppumaa.

On sitä joskus menny yli neljänki jos on hyvää seuraa (juomaa)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös