Kalsarikänniketju

  • 5 238 867
  • 66 671

Johnny Freak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Popa, sympatiat Alfred Oerterille
Vitunposket..viikonloppuna löin mielenhäiriöissäni äiteen kanssa oikeen kättä päälle että poika tästä skarppailee oikeen miehekkäästi..vaan annas olla..eilen kaveri/t poikkes aikaa tappamaan..jossakin vaiheessa iltaa kevitettiin oluen suosiollisella avustuksella..hohhoh..joo kivaa oli tänään duunissa..muttakun piti duunin jälkeen poiketa kaupassa einesostoksilla...Karhua kiitos mulle!!!!Ei jeesus!!!!Noh onneksi uusin Monster Magnet lohduttaa...kippis ties monennenko kerran!!
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Ilmoitan itsestäni vasta aivan viime metreillä, nimittäin aion tästä kohta puoliin painua lukemaan Akua. Siinä vasta on huikea´kaveri. Mahtava elukka, kovin hassu myös. Päätän iltani tähän. Hörps, viimeinen huikka ja hyvästi ystävät! Olikohan tämä jo viimeinen viestini? Kuuluisat viimeiset sanat: Alatalo, tervetuloa ottamaan muutama neuvoa-antava!
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Nyt olisi pitkästä aikaa viikonloppu vapaata. Edellisen kerran taisi olla vapaana koko viikonloppu elokuun puolivälissä. Tänään käsittelimme saksan tunnilla kappaletta, jonka aiheena olivat Moselin alueen viinit. Nyt tutustun käytännössä kyseisiin tuotteisiin. Juomana olisi yksi Mosellandin valkoviini ja yksi Frankenin valkoviini sekä mäyräkoira olutta. Jägermeisterin ja muutaman pullon olutta ajattelin jättää huomiselle junamatkalle Jokerijunalla Turkuun. Tänään ei kuitenkaan ole tarkoitus hirveitä kännejä vetää, että on huomenna edustuskunnossa junamatkan alussa. Tällä hetkellä juon Frankenin viiniä ja se maistuu ihan kohtuulliselta.
 

Franz

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ensi kertaa tähän ketjuun muutamaa olutharrastusdiivailua lukuunottamatta.

Alas meneepi ennen kavereiden liittymistä seuraan itsepantua Indian Pale Alea ja perinteistä Koffin kolmosta. Viinakaapissa synnin siementä allekirjoittaneen korvaan kuiskivat pullolliset Jaloviinaa, Koskenkorvaa ja muutamat konjakkisellaiset. Toivottavasti kylvö tapahtuu vasta huomenna.

Veljet, KIPPIS!
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Mjoo, kori kaljaa, pullo viskiä, jotain muita viinan jämiä työkaluina ja Mestis-kiekkoa UK:lta + perjantai. Asiat vois olla huonomminkin.

Kippistä vaan munkin puolesta.

edit: Ai niin joo, eikä unohdeta ruokalistaa. 1kpl Atrian jauheliharoiskeläppä ja 350g grillisipsejä.

Viikonloppu voi alkaa.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Iltaaaaaaaaa vaan. olutta on ja muutenki niin vitun rento olo. Jokohan se kohta paukkais lumet maahan? Ei olis kyllä niin väliks...

Hilary Duff tarjoaa äänimateriaalin tähän iltaan toistaiseksi. Tarjois jotain muutakin perkele!
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Kippistä vaan. Kaupungilla tuli otettua muutama paukku ja nyt sitten himaan kalsaroimaan. Aloitellaan Olvin mäyräkoiralla joka tarttui mukaan edullisuutensa johdosta.
Halvin ei aina ole paras. Ei ole kyllä tällä kertaa kalliimpikaan. Hankkimani viskipullo on osoittautunut kohtuu huonoksi ostokseksi. Ensi kerralla tyydytään vanhoihin huviksi havaittuihin merkkeihin. Lastina tänään Bowmoren 12-vuotiasta ja pari tölkkiä Murphy´s Stoutia. Jos ei viski ala maistumaan hyvältä, täytyy siirtyä suunnitelmaan B ja siirtyä anniskelutiloihin vastoin alkuperäissuunnitelmia.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Halvin ei aina ole paras.

Näinpä. Olvia on tullut muutenkin juotua melko vähäsen. Eipä tää kovin kummoiselta maistu mutta eipä sitä maun tähren juorakaan välttämättä. Kohta vois ottaa vaikka vähän lonkeroo tai siideriä ihan vaan vaihtelun vuoksi.
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ilmoittaudun vahvuuteen.

Totesin taas, että omatekoinen hampurilainen hakkaa heset ja muut 100-0.

Ei mulla muuta.

Joo ja hyvältä maistuu nuo kopparbergit, cittarista raahasin niitä viime viikolla kun oli alta 2€ tölkki.
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Jestas sentään. En ole miesmuistiin ostanut Lapin Kultaa kuin pakon edessä, mutta nyt sitten kun olen kuullut jotain juttua että reseptiä on muutettu. No tänään sitten muiden vakio-oluiden kylkeen nappasin kokeeksi yhden Lapin Kulta -pintin ja nyt juuri napsautin auki. Kaksi kulausta otettu, eikä tuosta kyllä hyvää saa vieläkään. Koskiko se reseptimuutos Lapparia kaikissa muodoissaan, vai ainoastaan jossain fägärilongneck-pullossa?

Makuasiahan se tietysti on, mutta on tuo mun mielestä niin vetisen makuista aina vaan, että mieluummin jotain muuta juo.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Jestas sentään. En ole miesmuistiin ostanut Lapin Kultaa kuin pakon edessä, mutta nyt sitten kun olen kuullut jotain juttua että reseptiä on muutettu. No tänään sitten muiden vakio-oluiden kylkeen nappasin kokeeksi yhden Lapin Kulta -pintin ja nyt juuri napsautin auki. Kaksi kulausta otettu, eikä tuosta kyllä hyvää saa vieläkään. Koskiko se reseptimuutos Lapparia kaikissa muodoissaan, vai ainoastaan jossain fägärilongneck-pullossa?

Makuasiahan se tietysti on, mutta on tuo mun mielestä niin vetisen makuista aina vaan, että mieluummin jotain muuta juo.

Siis lappari on edelleen paskaa? Kieltämättä en lainkaan oo yllättynyt moisesta faktasta, vaikka itte en oo vaivautunut edes kokeilemaan, vaikka näin meinasinkin. Nyt juon karhua ja kuuntelen melkein maailman parasta musikkiia.

Koska olen sen arvoinen - Loreal

PS. miten saa sen nappulan tohon loreal-jutskaan?
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Sunsilk - enemmän tuuheutta, rohkeutta ja raikkautta ja Emman puhelinnumero. Olvi on muuten ihan helvetin pahaa mutta en purnaa koska en joudu juomaan sitä yhtään enempää. Pierettää.
 

struumax

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät ja HIFK
Ei mitään kumaria mutta ihan hyvää fiilistä siinä määrin miten oman itsensä seurassa voi saada aikaiseksi.

- Tacoja.
- Musaa. (Pääasiassa soi White Stripes)
- Pokeria.
ja
- (inhimillisesti)Tulilientä.

Eiköhän näillä saikku taitu eteenpäin.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Lapparí on paskáá. Edellee´n
Sherminator kirjoitti:
Olvi on muuten ihan helvetin pahaa
Se on vain totuttelemiskysymys. Kaikki suomalaiset oluet, Karjala, Lapin Kulta, Olvi, Sandels, Karhu ja Koff ja niin edelleen uppoavat minulle varsin hyvin. Olette vain nirsoja. Nyt menee Olvia kurkusta alas.
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Sunsilk - enemmän tuuheutta, rohkeutta ja raikkautta ja Emman puhelinnumero.
On mutten aika rujo se Sunsilk-mainos, missä Hissu Hietalahti puhuu. En ole vieläkään päässyt selvyyteen, että onko se Vintiöiden sketsi vai Sunsilkin mainos.

Ei tosiaan Olvissakaan kehumista ole. Jos kyse on jostain vaikkapa kurkusta, niin valitsen kyllä mieluummin napakan suomalaisen kuin napakan espanjalaisen. Usein tosin espanjalaiset eivät ole napakoita, vaan pehmeitä, joten valitsen sen napakamman eli suomalaisen. Maksaa kolmin-nelinkertaisesti näin talvisaikaan, mutta en mä nyt niin montaa kiloa syökään päivässä että sillä olisi jotain merkitystä. Erimaalaisten kurkkujen maussakin on varmasti eroja, mutta se ei ole mulle niin merkittävä juttu, vaikka paljon kurkkua syönkin.

Sen sijaan jos ésimerkiksi Olvi on 12-pack 7,40 (niinkuin tänään Prismassa) niin en mä sitä osta. Totta kai mä ostaisin mielelläni hyvää olutta mahdollisimman halvalla, mutta Olvi ei ole hyvää.

Jääkoneenkuljettajan mainitsema 5,95 sixpackista puolikkaita on jo niin halpa hinta, että täytyisi jo kokeilla tuota Royal Dutchia. Onko se hyvää? Minkätyylinen se on? Normilapparivelli vai onko särmää? Vai jotain siltä väliltä? Ei ole koskaan tullut ostettua, pitäis kokeilla varmaan.
 

struumax

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät ja HIFK
Perkele mulla on varmaan todella huono kaljamaku meinaan kun yleensä soppatorvesta holisee alaspäin kotimaisista:Auraa, Olvia ja Urhoa jos itse olen ostanut. Muissa tapauksissa aivan yksi lysti mitä on kunhan silloin maksajana toimii joku muu.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Missä Pertti on? Pertti leikkaa aina hiukseni. Lomalla, minä leikkaan hiuksesi ja kokeilen päähäsi aivan jotain uutta, nimittäin hed änd shooldersia. Hyvä että Pertti oli lomalla. buahahahahaaa.. No joo. Sitten itse asiaan. Mind over matter. Ei voi mitään. what's up what's up? Baari taitaa kuitenkin kutsua, mutta pitäkää te kaikki kalsarisankarit tämä palsta elossa. Now playing - Papa Roach - M80. Palataan asiaan..
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Jääkoneenkuljettajan mainitsema 5,95 sixpackista puolikkaita on jo niin halpa hinta, että täytyisi jo kokeilla tuota Royal Dutchia. Onko se hyvää? Minkätyylinen se on? Normilapparivelli vai onko särmää? Vai jotain siltä väliltä? Ei ole koskaan tullut ostettua, pitäis kokeilla varmaan.
Tällaista perusbisseä, eli ei vajoa ihan kaljan tasolle, muttei voida puhua varsinaisesti oluesta. Eli varsin miellyttävää, ei mitään yllättävää (paitsi hinta). Oikeastaan, pirun hyvää, näin hintaansa nähden.

Täällä Pohjanmaalla (jokaisella) tuota on tullut Keskon myymälöissä vastaan, miten olet kyennyt missaamaan tämän? Tavallisesti tuo päkki on 7,95 (ei paha hinta sekään)...
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Täällähän on vilkasta. Joten pakkohan se on seurueeseen mukaan tunkea. Ite vetelen tässä tänään Prismasta mukaan hajaantunutta Koffin 24-backiä joka oli suht edullinen 16,50£. Niin ja Karhun salkustakin oli jotain jämiä jäänyt. Kylmää olutta, musiikkia ja pokeri siinähän tää laiskanilta menee.

Mitä tähän suureen olut keskusteluun tulee niin juuri Lapparia lukuun ottamatta kaikki muut finski oluet menee meikäläisellä ihan mukavasti alas tosin Olvi vain jos halvalla irtoaa. Ja kyllähän sitä poron kustakin pakon edessä juo ihan kiltisti. Ei parane valittaa vaikka pääsääntoisesti luotankin Koff, Karhu, Sandels osastoon. Mut CHEERS vaan kaikille!
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Tällaista perusbisseä, eli ei vajoa ihan kaljan tasolle, muttei voida puhua varsinaisesti oluesta. Eli varsin miellyttävää, ei mitään yllättävää (paitsi hinta). Oikeastaan, pirun hyvää, näin hintaansa nähden.

Täällä Pohjanmaalla (jokaisella) tuota on tullut Keskon myymälöissä vastaan, miten olet kyennyt missaamaan tämän? Tavallisesti tuo päkki on 7,95 (ei paha hinta sekään)...
Joo siis olen toki kaupassa nähnyt sitä, juuri tällä viikollakin taisin cittarissa pällistellä tuollaista nimenomaan 7,95 -hintaisena. Ei vaan koskaan ole tullut ostettua sitä, mutta voisi kokeilla kyllä. Täytyy ottaa seuraavan kerran kun käy k-kaupassa. Jotenkin jäänyt huono fiilis noista vastaavista, kun yksi kaveri kehui kovasti sitä Carlsbergia matkivassa vihreässä tölkissä olevaa halpisbisseä (Oden tjsp) ja sitten kerran ostin yhden ja mielestäni se oli todella huonoa.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Joo, itellä kanssa mänee jotakuinkin kaikki oluet, mutta lappari on kyllä jääny täysin kokeilematta, jotenkin vierastan sitä ja valitsen automaattisesti jotain muuta. Oonkin ennakkoluulonen nihilistisika.

"...saisinko osan, lehdestäsi? mikäs osa saisi olla? mmmmm...urheilusivut!. Heheh, seuraavaksi haluat varmaan yhden rieseneistäni....HALUAN PERKELE, KARKIT KEHIIN NIINKUIN OLIS JO JUMALAUTA HOMOOOOOOO!!!"
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Joo siis olen toki kaupassa nähnyt sitä, juuri tällä viikollakin taisin cittarissa pällistellä tuollaista nimenomaan 7,95 -hintaisena. Ei vaan koskaan ole tullut ostettua sitä, mutta voisi kokeilla kyllä. Täytyy ottaa seuraavan kerran kun käy k-kaupassa. Jotenkin jäänyt huono fiilis noista vastaavista, kun yksi kaveri kehui kovasti sitä Carlsbergia matkivassa vihreässä tölkissä olevaa halpisbisseä (Oden tjsp) ja sitten kerran ostin yhden ja mielestäni se oli todella huonoa.
Odin saattoi olla merkki? Itselläni on siitä nimenomaan karvastavia kokemuksia. Ei toimi.

Royal Dutch toimii kyllä. Ja halvin voi jopa olla paras, miettikääpä sitä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös