Mainos

Kalsarikänniketju

• 5 314 087
  • 66 778

hyder

Jäsen
Vaimon kanssa oli jo ero tosi lähellä, mutta saatiin vielä puserrettua ainakin jatkoa. Ongelma on se, että minä rakastan vaimoani, mutta hän vain tykkää minusta. Vaikka kuinka yritän odottaa, että odotus vielä palkitaan, mutta kun ei meinaa enää jaksaa odottaa.
No jos nyt vakavoidutaan niin omasta kokemuksesta täytyy sanoa, että kaikki "no koitetaan nyt vielä" jutut romuttaa vaan enemmän. Päästä ajoissa irti, helppo sanoa täältä mutta voitpahan sitten tulla myöhemmin sanomaan, että hienosti menee, jos kaikki menee putkeen.

ScottStevens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, NasKi
Unohdin mainita, että meillä on kaksi lasta, jotka on vielä tekemällä tehtyjä. Ei ainakaan helpota asiaa.

Ei varmasti!

En halua ottaa kantaa suuntaan tai toiseen mut mulla oli poikani äidin kanssa samanlainen tilanne kauan sitte (poika on nyt 8v) siis samanlainen sillee et mä rakastin ja se vaa tykkäs, meillä se päätty eroon hyvissä väleissä. Kaveri taas sai samassa tilanteessa suhteen vielä elvytettyä ja ovat onnellisia tälläkin hetkellä!

Jokainen tekee omat ratkasut, elämä kestää kuitenki n. 80v asti ja paljon ehtii tapahtua..

hyder

Jäsen
Olin budjetoinut nämä oluet sekä tämän illan saunomiselle, että huomisillalle (loppuillalle, alkuillasta en ole himassa). Noh, saunoin joo tossa äsken ja nyt olen vetänyt melkein kaikki, eli huomiselle ei ole jäämässä mitään. (Korjaantuu helposti, vaikka on pyhäinpäivä niin Esso pelastaa) Laskin kyllä, että tämän pitäisi riittää, mutta ei näköjään. Käykö muille näin koskaan?
Aina! Kai sitä jotain pitäis vittu oppia itsestään mutta kun ei niin ei.

ScottStevens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilmeisesti en ole vielä riittävän humalassa kun huomasin että mun stolisnaja-amaretto-kola (sama millä alotin) on muuttunut sellaseen muotoon että kolaa mahtu vaa ihan pikkasen siihen lasii! Ehkä ne Fisut aina välissä sekottaa tota sekotusta!

ScottStevens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mitenkäs noin Jokeripuolella on tulossa hyviä (ryyppy)lauantaipelejä lähiaikoina?

Lahessa ei oo pelattu lauantaina vissii 3 viikkoo ja huomenna tulee Tappara tänne. Kaikki vähänkin kiekosta kiinnostuneet on vissii lähössä kattoo matsia ja saa siitä hyvän syyn kohti yöelämää! Kuten varmaan arvaatkin niin olen menossa..

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Pokerit menee kyl nyt niin perseelleen, mutta bisse maistuu sitäkin paremmin eli pitkä ilta vielä edessä ja kyllä tää pokerikin viel tästä. Kattoo jaksaisko sitä yli kuuden vetää tai no parempi etten ees yritä. Mut eiköhän täs omassa loistavassa seurassa viel pelitä jokunen tovi.

ScottStevens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Seuraava launatai kotimatsi on niinkin mahtavasti kuin 29.12

Joku tossa otteluohjelmassa mun mielestä kusee ku mitä ite oon hallilla käyny ni lauantaipeleissä on aina ollu eniten porukkaa ja kaljanmyynti on varmaan tiistaita parempi! Peliä se ei varmaankaan paranna mutta tunnelmaa hallissa ja sitä myyntiä..

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
En tiedä, mutta enpä ole aiemmin tämmöistäkään nähnyt. Karjala-turnauksen jälkeen Bluesilla 5 kotimatsia putkeen. Ei käydä vieraissa silloin välissä. 13.11. Lukko, 15.11. Ässät, 20.11. Tappara, 22.11. KalPa ja 24.11. SaiPa.

Pari pistettä pitäis saada, että pysytään taulukossa.

ScottStevens

Jäsen
Suosikkijoukkue
En tiedä, mutta enpä ole aiemmin tämmöistäkään nähnyt. Karjala-turnauksen jälkeen Bluesilla 5 kotimatsia putkeen. Ei käydä vieraissa silloin välissä. 13.11. Lukko, 15.11. Ässät, 20.11. Tappara, 22.11. KalPa ja 24.11. SaiPa.

En nyt jaksa ettiä tarkkoja päivi ja vastustajia mutta täälläkin pelattiin ti-to-ti-to (joskus just ennen välisarjaa) alko porukka vähenee hallissa!

ei muuten huono ohjelma kun katsoo vastustajia!

Viimeksi muokattu:

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Ikinä en ole kuullut, että oluella olis mitään tekemistä pokerissa pärjäämisen kanssa eli jatka vaan niin pitkään kuin jaksat:)

Se riippu ihan siitä paljonko juo. Itellä jos otan muutaman rohkasevan niin peli on huomattavasti rohkeampaa ja usein tuloksekkaampaakin, mutta jos liikaa kiskoo niin sitten siitä pelaamisesta tulee aivan yltiö rohkeaa ja ajattelematonta ja siten ne rahatkin menee. Aika henkilökohtaistakin tää. Toiset ei juo ollenkaan kun pelaa (en mäkään jos on suuremmista rahoista kyse), mutta toiset ei taas pelaa ollenkaan ilman pientä huikkaa eli tiiä näistä sitten. Se on kuitenkin varmaa että pelaaminen on paljon hauskempaa, jonkusen olusen tai vähän väkevämmän kanssa.

hyder

Jäsen
Siis noihan on tiistai, torstai, tiistai, torstai ja Saipa lauantaina. Yleisömäärällisesti varmaan ne kaikkein kiinnostavimmat pelit.

hyder

Jäsen
Toiset ei juo ollenkaan kun pelaa (en mäkään jos on suuremmista rahoista kyse), mutta toiset ei taas pelaa ollenkaan ilman pientä huikkaa eli tiiä näistä sitten. Se on kuitenkin varmaa että pelaaminen on paljon hauskempaa, jonkusen olusen tai vähän väkevämmän kanssa.
Absoluuttinen totuus sillon kun henkilökohtaisesti pelaan. Voitolle en ole jäänyt:)

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Siis noihan on tiistai, torstai, tiistai, torstai ja Saipa lauantaina. Yleisömäärällisesti varmaan ne kaikkein kiinnostavimmat pelit.
No en mä nyt tiedä. 5 kotimatsia putkeen on mun muistaakseni jo jonkunlainen ennätys. Tässä nyt kuitenkaan mitään NHL:ää pelata.

Franz

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Niin jotenkin tuntuu kuin se sydän puuttuisi. On kyllä todella harmillista että aikamme suurmies ei ole täälle enää pitämässä ketjua hengissä, mutta tämähän tarkoittaa vain ja ainoastaan vain yhtä asiaa eli nyt meitin muitten täytyy yhdessä paikata Johnnyn jättämä aukko.

Panostasi siis tarvitaan!!!
Jotain puuttuu kieltämättä. Herra Johnnyn huilatessa pyrin jatkamaan miekkosen kunniakasta perinnettä varsin aikaisena kalsarikännääjänä.

Päivä tulee vietettyä näissä merkeissä. Eväät ovat hyvät ja riittävät. Illalla tosin tulee melko paljon vieraita. Hyvä puoli tässä on se, että itselle ja vaimokkeelle saa hyvän tekosyysyyn huitaista reilun boolin tarjolle. Saattaapi siis olla, että tämä pyhäpäivä on semmoinen vähemmän pyhä jahka perät ovat veneessä.

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oisko toi mun viesti nyt kuitenkin laitettu sinne luokkaan sarkasmi tällä kertaa?
Joo, olishan se pitänyt tajuta. Mutta ei näköjään piuhat olleet enää kunnolla kiinni täällä päässä.

Nyt jatkan siitä mihin jäin, mutta tähän ketjuun ei sinänsä mulla ole asiaa tänään. Joudun nimittäin olemaan julkisilla paikoilla aika paljon tänään, alkaen tunnin päästä, erilaisisssa haastavissa sosiaalisissa tilanteissa. Jänskättää, miten käy. Ehkä iltasella hikeä otsalta pyyhkiessä käväisen täällä katsomassa, että miten te pärjäilette täällä. Pitäkää itsenne kaljapäissänne, miehet.

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Josko lantraisi leijonaa minttuviinalla..Olutta maistellen tärinä on saatu mukavasti pikkuhiljaa kuriin. Kerho on kiva porukka, pelasin pitkävetoa heitä vastaan ja tilanne 0-1. Hienoa kyllä kannattaja porukan kannalta!

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Vähä tässä näin. Koffia ja Karhua menulistalla.

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Tulipas jäykkään, huh..Löysinkin kaapista yllättävän paljon viinaa, tosin nyt mieli tekee enemmänkin olutta.

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Avokki lähti kaverinsa kanssa ottelemaan niin tokihan minä käytän tilaisuutta hyväkseni ja nykäisen pikku kalsarit illan ratoksi. Varsinkin kun tuo suosikkijoukkue on tällä hetkellä aika huono (tai ainakin pisteet on jääny saamatta). Olvia ja Baileysiä on kaapissa ja voipi olla että votkapullonkin joutuu raksauttamaan auki.

Onko palstaveljillä/sisarilla tänään kalsonkeja tiedossa? Itse kyllä olen tällä hetkellä pukeutunut verkkareihin, mutta lieneekö tuo se tärkein asia kuitenkaan..

mtuq

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Alunperin piti mennä jäähallille katsomaan paskaa jääkiekkoa, mutta tuli muita hommia, eikä ehtinyt.

Aloin kuuntelemaan HIFK-radiosta Ässät-HIFK matsia 3. erän alussa, ja tajusin että jos HIFK:n tämän kauden peliä ei kestä katella selvinpäin, niin ei kyllä Linkun selostustakaan voi selvinpäin kuunnella, joten avasin oluen ja kaadoin kyytipojaksi muutaman laphroaig paukun suoraan kurkusta alas. Siitä se lähtee.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy