Kalsarikänniketju

  • 5 202 326
  • 66 626

#34

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, New Jersey
Tiedän kyllä että ei se kaikille uppoo, itse en esimerkiksi pysty juomaan ku 2-3 olutta ja sitten tulee heikko olo tai sitten jos ottaa viinaa ja tuoremehua.
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mulle menee viski vielä yks tai kaks annosta, mutta enempää ei pysty. Varsinkin Jack Daniels on semmosta tavaraa että jos sitä ottaa niin varmaa on että loppuilta meen pöntön vedenpintaa tuijottaessa.

Löysin muuten äsken kaapista jämät kaakaolikööriä, joten väsäsinpä sitten votka-kaakaolikööri-maitoyhdistelmän. Köyhän miehen valkovenäläinen. Vai oliko juuri valkovenäläisessä kaakaolikööriä?

Ja noista seurusteluhommista vielä; onhan se imartelevaa että joku on kiinnostunut, mutta se on vituttavaa että joku ei ymmärrä sitä että itse ei ole kiinnostunut ja haluaa jatkaa elämää. Itse en kovin helposti ole ihmisille häijy mutta viimeksi oli jo pakko olla vittumainen, että asia menee perille. Mulla ei ole mitään mielenkiintoa rikkoa nykyistä suhdetta tai harrastaa mitään sivusuhteita. Muttakun se ei mene perille eräälle ihmiselle, niin se pistää vituttamaan.
 

Suonikohju

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Reds, Oulun Kärpät
gugguuu gaugana gugguuu...lomat on loppu ja argi goittaa. Tealille anteeksipyyntö, ei ollut tarkoitus käydä pöljäksi aikoinaan. Ensimmäinen viikko töitä tehty ja ahistaa, mutta kyllä se tästä, mikä meininki? Just tulin pyöräreissulta, kävin moikkaamassa mutsia. Mäyrä kaluttu puoliksi ja homma jatkuu...cheers komrats.
 

#34

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, New Jersey
Ite oon niin hirvee säätäjä että tää kaupunki alkaa käymään jo ahtaaks, vaikka sinkkuuntumisesta ei oo edes montaa viikkoa. Pienen kaupungin ongelmia lähinnä tosin, juttuja liikkuu ja ne ei kyllä edes pidä kaikki paikkaansa.

Mitäs seuraavaks juodaan? siideriä, vodkaa, salmaria, kahvilikööriä, minttuviinaa vai Sour applea?
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
#34 kirjoitti:
Ite oon niin hirvee säätäjä että tää kaupunki alkaa käymään jo ahtaaks, vaikka sinkkuuntumisesta ei oo edes montaa viikkoa. Pienen kaupungin ongelmia lähinnä tosin, juttuja liikkuu ja ne ei kyllä edes pidä kaikki paikkaansa.

Mitäs seuraavaks juodaan? siideriä, vodkaa, salmaria, kahvilikööriä, minttuviinaa vai Sour applea?

Kyllä suomessa taitaa kaikki kylät käydä jossain vaiheessa ahtaaksi. Itse ainakin huomasin Turussa asuessani että yöaikaan viikonloppuisin tuttua porukkaa tulee vastaan joka suunnalta. Nykyään Lohjalla asuessani hommaa rajoittaa se, että en lähde baariin kuin hyvin harvoin.

Liian sosialistinen asenne ei sovi suomalaiseen kaupunkielämään selvästikkään.

Jos mä saisin noista sun juomista just nyt päättää niin sour apple votka ja siihen sprite niin avot, on helvetin hyvää. Jos ei ole spriteä niin ota votkaa ja kahvilikööriä (+ maitoa) niin saat kanssa hyvää tavaraa.

Salmari ja minttuviina menee ihan yksinään, tai mintun voi tietty sekoittaa kaakaon joukkoon, jolloin saa erinomaista minttukaakaota. Hyvää kuin kuustoistakesänen, vai miten se Räty sen sanoi....
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
#34 kirjoitti:
Mitäs seuraavaks juodaan? siideriä, vodkaa, salmaria, kahvilikööriä, minttuviinaa vai Sour applea?
Kokeile kaikkia pikkaisen sekaisin ja tulee raportoimaan testin tuloksista. Kahvi höystettynä kossulla on todettu ihan toimivaksi yhdistelmäksi. Siideri ja kalja sekaisin ei ollut kovin maittavaa... Minttuviina menee pelkkänä ja bonuksena raikastaa hengityksen.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
#34 kirjoitti:
Mitäs seuraavaks juodaan? siideriä, vodkaa, salmaria, kahvilikööriä, minttuviinaa vai Sour applea?
Vodka, Sour Apple, Sprite - toimii aina!

Kai sitä itsekin pitää ilmoittautua tähän ketjuun. Varttia vaille ysi heräsin todellisuuteen ja totesin, että kaapissa oli vain kolme olutta. Hyvinhän sitä kauppaan vielä ehti mäyräkoiran hakemaan. Muutama olut tässä on tullut nautittua ja KLF soi taustalla. Kaverin kanssa oli tarkoitus mennä ottamaan pari erää biljardia, mutta eipä mitään kuulunut. Tai no tarkoitus oli pe- tai la-iltana. Ehkä huomenna sitten.
 

#34

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, New Jersey
Liian hidasta toimitaa, kerkesin jo ottaa siiderin. Tosin mul ei kyl oo spritea joten osa ehdotuksista ei toimi.
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Suonikohju kirjoitti:
CMX ja Kotiteollisuus "vapaus johtaa kansaa" ja päälle apulantaa. Kaapista bisseä ja avot. Nakertaa kivasti.

Ayreon pauhaa. Sopivan kevyttä yömusiikiksi. Alkaa jo stressaamaan kun countdown on enää 13h ennekun seuraavaksi pitää aloittaa juominen.
 

#34

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, New Jersey
Täällä soi rähinä ja pommi vol. 3 - perhe albumi. hyvää settiä.. tosin kukin tykkää mistä tykkää.
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
#34 kirjoitti:
Täällä soi rähinä ja pommi vol. 3 - perhe albumi. hyvää settiä.. tosin kukin tykkää mistä tykkää.

Heh, pakko spammata vielä tätä now playing listiä. Pistin randomia tulemaan soittolistaan ja nyt tulee Varpunen jouluaamuna by Marco Hietala. Hienosti herra kyllä vetää tämän biisin mutta vuodenaika ei oikein toimi.

Ja tää valkovenäläinen oli varmaan vähän virhe tähän väliin, nimittäin sehän menee päähän. Nukkumaanhan mun piti mennä. Tai virittämään sextv:tä.

Onko joku katsonut sextv lähetyksiä pidempään? Itse katsoin hetken joskus ja ylä- ja alalaidasa rullasi vaan jotian soittomainoksia edestakas..
 

TheMaso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NUFC, Caps
Nyt kun päästiin tähän musiikkipuoleen niin jopa kuulostaa hyvältä uus slayerin lätty, tai siis ne biisit lähinnä. Ja kun tässä tarpeeksi herkistyy niin kohta soi maidenin setti riosta.

Ja jos ei sekään riitä niin sitten Ruonansuuta. Älä ota sitä vakavasti.

Ja jotta topikkiin päästäisiin niin nyt menee rekorderlig skogsbärcider ekstra strong.
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
TheMaso kirjoitti:
Nyt kun päästiin tähän musiikkipuoleen niin jopa kuulostaa hyvältä uus slayerin lätty, tai siis ne biisit lähinnä. Ja kun tässä tarpeeksi herkistyy niin kohta soi maidenin setti riosta.

Ja jos ei sekään riitä niin sitten Ruonansuuta. Älä ota sitä vakavasti.

Ja jotta topikkiin päästäisiin niin nyt menee rekorderlig skogsbärcider ekstra strong.

Jumalauta. Piti kolmeen kertaan tavara toi sun juoman nimi. Silti tuntui että silmät vipottaa liikaa, koska ei saa selvää. Toi on sellanen nimi että ravintolassa ei tilaamisesta tuu mitään. Ei tuu, vaikka koitin nyt vielä uudestaan.

Toi maidenini rion setti toimii tilanteessa kuin tilanteessa. Myös death on the road toimii, mutta ei ole läheskään yhtä makeaa mitä Rion setti. Itsekkin voisi tuota katsoa mutta rokkiahan ei voi kuunnella hiljaa, ja naapurit ei tykkää kyttyrää jos "tätä nykyajan nuorison rynkytystä" alan huudattamaan yöäaikaan.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
#34 kirjoitti:
Liian hidasta toimitaa, kerkesin jo ottaa siiderin. Tosin mul ei kyl oo spritea joten osa ehdotuksista ei toimi.
K: Mistä tunnistaa todellisen amatöörin?
V: Viinaa kyllä löytyy, mutta blisseistä ei ole hajuakaan...

Niinpä niin! Tähän tietysti tulee vastauksena, että todelliset ammattilaiset ei blissejä käytäkään. Radio KLF hiljeni; katselin Miami Vicesta loppupätkän ja nyt ajattelin keskittyä Blair Witch Project 2:een. Saattaa olla, että palailen viiden minuutin kuluttua takaisin.
 

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
8.tölkki Olvia meneillään, vielä yksi ois. Mutta nou hätä, viskiä jemmassa.
 

Puster

Jäsen
Pitänee ilmoittautua vielä näin myöhemmässäkin ajankohdassa mukaan seuraan iloiseen.

Ja mikäs tässä on ollessa. Projekti ja komennukset saatu onneliseen päätökseen, telkkarista ensin Manun-peli, sitten Interin, seuraavaksi big brotherin double eviction -ilta ja nyt joku Charlize Theron -elokuva. Olutta meni jokunen, sitten vähän väkeviä ja nyt on siirrytty kämppiksen siidereihin. Olis pitänyt parempaa huolta tölkeistään...

Jatkoaika kaivettu esiin, eli tässä menee varmaan vielä hetki. Ainakin noiden muutamien juomien ajan.
 

TheMaso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NUFC, Caps
timppa kirjoitti:
Jumalauta. Piti kolmeen kertaan tavara toi sun juoman nimi. Silti tuntui että silmät vipottaa liikaa, koska ei saa selvää. Toi on sellanen nimi että ravintolassa ei tilaamisesta tuu mitään. Ei tuu, vaikka koitin nyt vielä uudestaan.

http://www.rekorderlig.fi/siiderit/ Tuosta rajan takaa haettua tavaraa joten laitoin sen ruotsalaisittain, sanottasko näin että liian makeaa tavaraa pelkästään juotavaksi, pitää tuossa lonekron väliin jotain muutakin ottaa ettei mee liian ykspuoliseksi.

Mutta ei siinä muutaku jatketaan kuunnellen "tätä nykyajan nuorison rynkytystä", ja otetaan sille!
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Mr.Fox kirjoitti:
...nyt ajattelin keskittyä Blair Witch Project 2:een. Saattaa olla, että palailen viiden minuutin kuluttua takaisin.
Itse itseäni lainataen; 14min siinä meni sittenkin...

Ei tota selvinpäin jaksa katsoa. Eikä kyllä itse asiassa pienessä hönössäkään.
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mr.Fox kirjoitti:
Itse itseäni lainataen; 14min siinä meni sittenkin...

Ei tota selvinpäin jaksa katsoa. Eikä kyllä itse asiassa pienessä hönössäkään.

Ihan hyvä veto. Itse katsoin tuossa aiemmin scary movie 4:n. Menihän se siinä, ihan hyvää "aivot vapaalle" viihdettä. Melkeen väittäisin että tuossa scary movie 4:ssa on enemmän kauhua mitä tuossa blair witch 2:ssa..
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Täähän hiljeni ihan kokonaan.

Tarkottaako tää sitä että kun nyt tulee illan eka slovari, waspin What I'll never find, niin pitäisi jo painua nukkumaan?
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
timppa kirjoitti:
Täähän hiljeni ihan kokonaan.

Tarkottaako tää sitä että kun nyt tulee illan eka slovari, waspin What I'll never find, niin pitäisi jo painua nukkumaan?
Ei mennä vielä nukkumaan. Kai täällä edelleen saa muihinkin ketjuihin kirjoittaa kännissä kuin tähän? Toivottavasti kunto kestää ryypätä vielä huomennakin, kun näin on tullut luvattua.
 

jh1981

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampere Saints
timppa kirjoitti:
Täähän hiljeni ihan kokonaan.

Tarkottaako tää sitä että kun nyt tulee illan eka slovari, waspin What I'll never find, niin pitäisi jo painua nukkumaan?

No ei todellakaan tarkoita, vielä on irkkuviskiä runsaasti jäljellä ja yö vasta aluillaan, joten kuka sitä nyt jo nukkumaan menisi?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös