Kalsarikänniketju

• 5 301 852
  • 66 744

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
fat of the land kirjoitti:
Otetaaks yhet vielä?
Totta helvetissä! Huomenna pitäisi kans jaksaa, mutta jaksetaanhan sitä! Kerran sitä vain eletään. Dokaaminen ei ole ikinä ylpeilemisen arvoinen asia, mutta aika hauskaa se silti on silloin tällöin, kunhan ei mene yli.

Suosikkijoukkue
HIFK
Blackie kirjoitti:
Totta helvetissä! Huomenna pitäisi kans jaksaa, mutta jaksetaanhan sitä! Kerran sitä vain eletään. Dokaaminen ei ole ikinä ylpeilemisen arvoinen asia, mutta aika hauskaa se silti on silloin tällöin, kunhan ei mene yli.
Mites se sun "pisuongelma"?

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
fat of the land kirjoitti:
Mites se sun "pisuongelma"?
Ei vittu! Mä salaa toivoin, että kaikki jatkislaiset olisi unohtaneet tuon jutun!

Ensimmäistä kertaa punajuurisalaatti aiheutti tuollaisen erikoisuuden meikäläisen pissaan. Pelkäsin aluksi jotain todella vakavaa. Sanon vaan, että säihkähdin, perkele.

Suosikkijoukkue
HIFK
Blackie kirjoitti:
Ei vittu! Mä salaa toivoin, että kaikki jatkislaiset olisi unohtaneet tuon jutun!

Ensimmäistä kertaa punajuurisalaatti aiheutti tuollaisen erikoisuuden meikäläisen pissaan. Pelkäsin aluksi jotain todella vakavaa. Sanon vaan, että säihkähdin, perkele.
Oho vittu varmaan hypit seinille!
No en mä sitä muistanu, unohdetaan!

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Juhannusviikolla tuli viimeks vedettyä sellaiset mörököllit, että nyt vasta alkaa morkkis hellittämään ja ekan kerran sen jälkeen kosken viinaan. 8 kg lähtenyt, kun oon ollut juomatta viinaa.

Nordic Berries Vodkaa, Omena-Vanilja Likööriä ja Spriteä. Vittu, mä ikinä mitään liköörejä juo. Nytpä juon. Juon itseni eläimeksi(JJS).

Kuljen kuten kuninkaat, minä kävelen(Kauko).

Vuokralainen kirjoitti:
Nordic Berries Vodkaa, Omena-Vanilja Likööriä ja Spriteä. Vittu, mä ikinä mitään liköörejä juo. Nytpä juon. Juon itseni eläimeksi(JJS).

Kuljen kuten kuninkaat, minä kävelen(Kauko).
Täällä mennään olutlinjalla ja Kauko myös soittimessa. Vähän alkaa kutkuttaa aikeet lähtemisestä johonkin, mutta katsellaan. Ja päivitin tässä avaamaani Röyhkä-ketjun aloitusta, entinen oli humalassa kirjoitettua huttua, nyt humalassa kirjoitettua asiaa, ehkä.

mtmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Keltainen #27. Kajaanin Hokki.
Baarissa 5 tuoppia ja sen jälkeen kotiin juomaan mäyräkoira. Pee, yksin juominen on helvetin ihanaa.

ace

Jäsen
Jep, täällä taas. Pitäsköhän hankkia elämä?

Yksi tölkki Huttusta alla ja nyt pitäisi siirtyä tiukkaan kun muuta ei ole kaapissa. No, eiköhän sekin putoa...

Musana pauhaa uusi tuttavuus, Deathstars. Sekoitus The 69 eyesiä, Type O Negativea ja ehkä Rammsteiniäkin. Ihan ok settiä tuntuu olevan.

Vincent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bayern München,Ottawa Senators, HIFK
juu... terve taas kaikille ketjun parissa tänä(kin) iltana aikaansa viettäville. Itellä sama meininki,kun eilenkin,eli paukkua kurkusta alas ja myöhemmin mahdollisesti kuppilaan. Eilisten tästä ketjusta saamien suositusten perusteella ostin lestin salmaria ja pari tölkkiä maitoa.

Vincent kirjoitti:
juu... terve taas kaikille ketjun parissa tänä(kin) iltana aikaansa viettäville. Itellä sama meininki,kun eilenkin,eli paukkua kurkusta alas ja myöhemmin mahdollisesti kuppilaan. Eilisten tästä ketjusta saamien suositusten perusteella ostin lestin salmaria ja pari tölkkiä maitoa.
Voiko Salmaria juoda maidon kera isompiakin määriä mukavasti nautittuna? Muistaakseni pienikin pullo aiheutti aikoinaan loppuakohden tiettyä etovuutta.

Vincent

Jäsen
Suosikkijoukkue
kuutti kirjoitti:
Voiko Salmaria juoda maidon kera isompiakin määriä mukavasti nautittuna? Muistaakseni pienikin pullo aiheutti aikoinaan loppuakohden tiettyä etovuutta.

jaa-a.. en ole vielä suuria määriä nauttinut ko. mixiä,mutta lupaan kertoa, kun asia tulee ajankohtaiseksi.

jerry

Jäsen
Vincent kirjoitti:

Ei kalsarikännejä pilata millään tarpeettomalla kuppilaan menolla. Täällä osa porukasta tuntuu olevan vähän hukassa kalsarikännien ideasta, vaikka se muistaakseni tuolla jossain ketjun alkuvaiheessa kerrottiinkin. Kalsarikännit siis vedetään yksin, itselle ja ilman minkäänlaista tarkoitusta lähteä mihinkään.

Itsehän näitä vetelen silloin tällöin. Nyt kun eukko läksi johonkin työkaverin 50v pippaloihin, niin onkin oikein passeli aika nauttia kalsarikänneistä, joten kossua ja kaakaomaitoa sitten vaan alas kurkusta.

Vincent

Jäsen
Suosikkijoukkue
joopa... tossa kesäloman aikana vietin viikon verran aikaa kultahietikolla bulgariassa. Kuulin biisin,joka on norjalaisten ja ruotsalaisten hotellinaapuriemme (huudattivat sitä lähes koko ajan omista poppivehkeistään) mukaan iso hitti skandinaviassa, eli basshuntersin boten anna. Ei se biisi näin jälkikäteen niin ihmeellinen ole...

Vincent kirjoitti:
joopa... tossa kesäloman aikana vietin viikon verran aikaa kultahietikolla bulgariassa. Kuulin biisin,joka on norjalaisten ja ruotsalaisten hotellinaapuriemme (huudattivat sitä lähes koko ajan omista poppivehkeistään) mukaan iso hitti skandinaviassa, eli basshuntersin boten anna. Ei se biisi näin jälkikäteen niin ihmeellinen ole...
Lomareissuihin kuuluu omat laulunsa, monesti huonot mutta kummallisesti tunnelmaan osuvat. Ei ne jälkikäteen toimi. Huomasin, että sinäkin kannustat Bayernia. Tänään tuli Bremeniltä takkiin, mutta ns. oikeat pelit on vielä edessä.

Kiisa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HPK-Inkkarit, IHN ja FC HML
Kalsareista en tiiä, mutta olut maistuu. Ei kai sitten muuta.

Vincent

Jäsen
Suosikkijoukkue
kuutti kirjoitti:
Lomareissuihin kuuluu omat laulunsa, monesti huonot mutta kummallisesti tunnelmaan osuvat. Ei ne jälkikäteen toimi. Huomasin, että sinäkin kannustat Bayernia. Tänään tuli Bremeniltä takkiin, mutta ns. oikeat pelit on vielä edessä.

siis mitä helvettiä??? mikä oli tulos??? onko sulla mahdollisuutta kertoa maalintekijöitä?

Vincent

Jäsen
Suosikkijoukkue
no voihan vittu... poldi ollu unessa.. mikäli edes ollut kokoonpanossa... asiasta kukkaruukkuun... pelaan suht säännöllisesti football manager 2006:sta ja kokoonpanolla:

------------poldi-----pizarro--------

Schweini--------------------------C.Ronaldo

-----------Essien---------Ballack-----------

Lahm-----Kompany------Lucio--------Sagnol

------------------Rensing------------------

Olen voittanut niin paljon mitaleja,jotta minut arvostetaan hall of famessa maailman 10 parhaan managerin joukkoon. Tosin tiedän,että FCB:llä se ei ole edes vaikeaa... itsekkin arvostan niitä enemmän,jotka ovat esim.Jarolla voittaneet mestareiden liigan.

Nyt allekirjoittaneelta loppuu tältä illalta keskutelu tähän johtuen taksin tulosta, palaillaan tuossa sunnuntai aamu/iltapäivästä asiaan. Hyvät illanjatkot kaikille.

Viimeksi muokattu:
Vincent kirjoitti:
no voihan vittu... poldi ollu unessa.. mikäli edes ollut kokoonpanossa...
Pelasi ensimmäiset kolme varttia. Kieltämättä mielenkiintoinen kokoonpano:
Kahn - Sagnol, Lucio, van Buyten, Lahm (Ottl 46) - Hargreaves - Karimi, Schweinsteiger (Salihamidzic 46) - Santa Cruz - Makaay, Podolski (Dos Santos 46)

Varsinkin keskikentällä on vielä hakemista, mutta nyt on niin oluen kirkastama mieli, että uskoo kaiken vielä sujuvan mainiosti. Kai sitä on tyydyttävä triplaan.

scholl

Jäsen
Vincent kirjoitti:
no voihan vittu... poldi ollu unessa..

vaikken nyt itse kalsarikännejä vedäkään niin sanon vain vinkkinä, ettei vielä kannata huolestua. Nuo on kuitenkin niitä ennen kautta pelattavia diibadaabapelejä ja onhan selvää, että mm-kisamiehet ovat vielä hyytyneitä.

Hyvä uutinen on sen sijaan se, että Mainz veti Liverpoolia tauluun 5-0 ja jälkimmäinenkin pelasi kutakuinkin parhaalla kokoonpanolla. Se nostaa paljon enemmän fiiliksiä kuin se harmitus, mikä syntyy mahdollisesti siitä, ettei FC Bayern ole vielä ihan terässä.

EDIT: Itse käsitin niin, että Schweini vaihdettiin puoliajalla Dos Santosiin ja Poldi Brazzoon

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Pienimuotoiset kalsarit päällä nyt. Kohta voi olla asiaa tuonne viralliseen känniketjuunkin. Valge Viin ja Juissi sopivat hyvin yhteen. NAM! <3

Ei perkele ole rahavaroja lähtä baariin PRKL!

scholl kirjoitti:
EDIT: Itse käsitin niin, että Schweini vaihdettiin puoliajalla Dos Santosiin ja Poldi Brazzoon
Pitäisi varmaan tutkia enemmän Schollin viestintää, että tietäisi onko tämä asiallista korjausta vai jotain hienosarkastista turhautta. Mutta noin Bayernin sivulla ilmoitettiin, ja jos kaksi miestä lähtee pois ja kaksi miestä kirmaa kentälle, ei liene oleellista määritellä pelaajien keskinäisiä vaihtotoiminpiteitä. Ja tästähän kausi vasta alkaa.

JWill

Jäsen
Suosikkijoukkue
Teppo Winnipegs
Öst. Viimeinen viikko töissä lähtee käyntiin maanantaina, eikä vois kiinnostaa vittujakaan. Juomaa vaan naamaan ja työasiat kauas pois mielestä. 8)

Nii ja huoraa turpaan!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy