Kalsarikänniketju

  • 5 215 356
  • 66 665

DeS

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÄSSÄT
Täällä kun nyt kerran sotketaan tuota jaloa juomaa, salmiakkikossua, milloin mihinkin niin koittakaa nyt tätäkin. Puolet salmaria ja toinen puoli jotain kolasuttua, ja jos hyvä säkä baarissa tilattaessa käy niin saatte hyvät naurut. Ai miten niin, jos salmari on oikeaa ja kolasuttu tuoretta jossa hiilihapot tallessa niin se tulee drinksuntekijän silmille koko litku, heh.. Mutta mukissa pysyessään on ihan hyvää
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
#34 kirjoitti:
kuinkas täällä nyt näin hiljeni? ei kai ihmiset lähteny kuppilaan, säällittävää on semmonen.
Huomenna vasta kuppilaan. Tänään vasta lämmitellään. Noh, miltäs se salmarimaito sitten maistuu? Pian joutuu itse juomaan kaljaa.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
#34 kirjoitti:
kuinkas täällä nyt näin hiljeni? ei kai ihmiset lähteny kuppilaan, säällittävää on semmonen.
Vedin lasagnea eli kavereiden kesken "lassea" turpaan ihan galaktisen määrän.
Ei väsytä, taidan vetää pari bisseä.

Mites sielä päässä?
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
#34 kirjoitti:
Jeah! Sinkkuelämää tv:ssä, no jotain muutakin seurattavaa kun jatkoaika. Mikäs on meininki muualla?
Pakko varmaan pistää Sinkkuelämää tuohon taustalle, jos vaikka tissejä vilahtaisi tämänpäiväisessä jaksossa. Milloin muuten Suomen Big Brother 2 alkaa? Eikös sen pitäin ihan tässä syksyllä taas? Ko. sarjan naisten suihkukuvia odotellessa...
 

#34

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, New Jersey
Joskus syksyllähän ton pitäis alkaa, tosin itse en kyllä varmaan kyseistä sarjaa juurikaan seuraa. Sekin varmistu että ei tarvi tänään baariin lähteä, viestiä pukkaa mut kun ei nappaa.. ainakaan toi nainen.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Blackie kirjoitti:
Pakko varmaan pistää Sinkkuelämää tuohon taustalle, jos vaikka tissejä vilahtaisi tämänpäiväisessä jaksossa. Milloin muuten Suomen Big Brother 2 alkaa? Eikös sen pitäin ihan tässä syksyllä taas? Ko. sarjan naisten suihkukuvia odotellessa...
Joskus tossa syksyllä joo sivuillakaan ei muuta sanota, helmeä et alkaa!

Samantha on kyllä niin tiedätteks?
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
fat of the land kirjoitti:
Joskus tossa syksyllä joo sivuillakaan ei muuta sanota, helmeä et alkaa!

Samantha on kyllä niin tiedätteks?
Samanthalla on niin saatanan seksikäs puheääni, ettei mitään rajaa. Suukin on just sellainen sopivan kokoinen...
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
#34 kirjoitti:
Kuka on samantha? oonko mä missannu jotain tärkeetä??
Et ole todellakaan missanut mitään tärkeetä. Päinvastoin, olet täysjärkinen ihminen kun et häntä tiedä. Samantha on käsittääkseni se blondi Sinkkuelämää -sarjasta.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
#34 kirjoitti:
Ei saatana.. antais toi yks nyt olla edes rauhassa, kuinka vaikeeta on tajuta että ei kiinnosta.
Mua kiinnostaa. Kai se käyttää pillereitä, ettei mun tarvi käydä kioskin kautta:"Here is something sweet you can't buy with money "Lick it up, lick it up", it's all you need, believe me honey. It ain't a crime to be good to yourself."

Ei vaan, en ole sovinisti enkä seksisti. Tuo oli lainattua lyriikkaa. Kunnioitan naisia.
 

#34

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, New Jersey
Jeps, kyllä mäkin kunnioitan naisia mutta jos ite alkaa pelaamaan niin pitää ymmärtää kuinka se toimii.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
#34 kirjoitti:
Jeps, kyllä mäkin kunnioitan naisia mutta jos ite alkaa pelaamaan niin pitää ymmärtää kuinka se toimii.
Juu, en mä tarkoittanut, että sä et kunnioittaisi naisia. Itse heitin tuota vähän sovinista juttua ja paikkailin sitä vähän. ettei sitä otettaisi niin tosissaan.
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
#34 kirjoitti:
Jeah! Sinkkuelämää tv:ssä, no jotain muutakin seurattavaa kun jatkoaika. Mikäs on meininki muualla?

Mikäs on meininki? No pahimmillaan alkoholi on loppu tältä päivältä ja kaikki kaverit painu nukkumaan (siis nythän pitää myöntää että ei mulla ole tänään kuin messenger -kavereita). Eli siis nyt mietin että uskaltaisiko sitä viskiä juoda, josta yleensä menee pää sekaisin kuin västäräkill punatulkkujen verilöylyn aikaan, vai menisikö sitä virittämään digiboksiin vihdoin ja viimein tuon sextv -kanavan..
 

#34

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, New Jersey
Ei kai tässä ketjussa kukaan ota mitään niin tosissaan, tosin toishan sekin vähän säpinää tänne kun tulis jonkun asteinen pieni vääntö. =o)
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
#34 kirjoitti:
Ei saatana.. antais toi yks nyt olla edes rauhassa, kuinka vaikeeta on tajuta että ei kiinnosta.

Pakko muuten kommentoida tähänkin. Olin itse samassa tilanteessa, jos yhtään osaan arvailla tilannetta. Varattun henkilönä vielä liikenteessä. Se on helvetin vaikeata näköjään koittaa saada vastapuoli ymmärtämään että on parempaakin tekemistä ja että ei kiinnosta.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
#34 kirjoitti:
Ei kai tässä ketjussa kukaan ota mitään niin tosissaan, tosin toishan sekin vähän säpinää tänne kun tulis jonkun asteinen pieni vääntö. =o)
Ei täällä kannata vääntää tää on "hassutteluketju", ne väännöt tulee automaattisesti...
Oottaa vaan että tietyt naamarit tulee kuumentamaan.
 

#34

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, New Jersey
Itse en enään vähään aikaan ole ollu varattu, mutta mikään kauheen vakavakaan ei nyt kiinnosta ellei ihan tosissaan joku kolahda. Ja viskiä uskaltaa aina juoda! Se on hyvää!
 

TheMaso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NUFC, Caps
Noniin pääsimpähän minäkin osallistumaan tähän kuningasten ketjuun!

Tuli pistäydyttyä tuolla "veininmaalla" ja tuliaisiksi toin monenlaista myrkkyä, etupäässä kaikenlaisia lonkeroita, viskiä, votkaa ja likööriä. Tässä nyt sitten maistellaan ja huolta ei huomisesta saatikka kaupunkikierroksesta, HÖRPS!
 
Suosikkijoukkue
HIFK
#34 kirjoitti:
Itse en enään vähään aikaan ole ollu varattu, mutta mikään kauheen vakavakaan ei nyt kiinnosta ellei ihan tosissaan joku kolahda. Ja viskiä uskaltaa aina juoda! Se on hyvää!
Ei nyt aleta vääntää, mutta oon ilmeisesti joku kehitysvammainen koska en diggaa viskistä ollenkaan.
Joka tarkemmin ajatellen voi olla kaikille mut tunteville ihan hyvä asia.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
#34 kirjoitti:
Ja viskiä uskaltaa aina juoda! Se on hyvää!
En voi sietää viskiä edes kokiksen kanssa. En uskalla ikinä enää elämässäni juoda moista litkua. Voi johtua siitäkin, että alaikäisenä vedin sitä pelkkänä ja laattasin kahden suullisen jälkeen. Ne traumat, ne traumat...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös