Kalsarikänniketju

  • 5 215 403
  • 66 665

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Hyvää päivää!

Eilen olin Tallinnassa hakemassa juotavia ja tänään olisi tarkoitus viettää useamman hengen kotikalsarit. Vanha tuttu porukkamme kokoontuu jälleen tutulla kaavalla. Juomapeli pystyyn ja sitten katsotaan, että kuka on heikoin lenkki. Ja sitten huomenna pitää heti alottaa aamusta uudelleen jottei krapulaa tule, koska ankkarokkiin käy suunta päivällä.

Näillä siis mennään.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Vittu kun ei vaan jaksa lähtteä mihinkään, ehkä huomenna sitten, tämä ilta on pyhitetty "koha on" biiseille, joita ei ole tullut juuri kuunneltua oikeastaan kuin ohimennen. Olut tietty on myös mukana kuvassa.
 

Vincent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bayern München,Ottawa Senators, HIFK
Tässä kosamiitti pullo tuli korkattua ja vähän pitäis itseänsä saada vireeseen,jotta illasta vois lähteä kuppilaan.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ilmottaudun joukkoon iloiseen. Salmaria kevytmaidon kera tässä vedellään.
 

avs

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Jeps

Kalsarina mennään, pientä tee-se-itse -mieheilyä ja kaljanottoa. Kelpaa. Ja hyvää musaa.
 

Shearer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Ilmoittaudun myös mukaan. Neljäs olut menossa. Tunnelma hyvä, musiikki soi lujalla, tällä hetkellä Rage against the machinea.
 

Tulppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viinilasi kädessä täälläkin. Tosin tämä ei ole kalsarikännäilyä. Jotta kalsarikännäilyn syvin olemus tulisi jälleen painetuksi kanssapalstalaisten mieleen, kerrattakoon lyhyt oppimäärä tästä hyvin tärkeästä aiheesta:

Kalsarikännit

-nautitaan yksin
-asusteena alusvaatteet tai vastaavat
-kuunnellaan musiikkia, katsotaan elokuvaa, (ircataan, chattaillaan*), tehdään mitä tahansa kunhan se on omasta mielestä mukavaa ja rentouttavaa.

Kalsarikänni-iltana ollaan siis kotona yksin, eikä illan aikana lähdetä baariin tai kaverille, ei myöskään kutsuta ketään kylään. Jos vaimo tai vastaava tulee kesken kalsareiden kotiin, katsotaan kalsarikänni keskeytetyksi ja toiminta muuttuu tavalliseksi tissutteluksi.

Itse olen siis virallisesti tällä hetkellä tissuttelemassa ennen baariin lähtöä. En kalsaroimassa.

* nämä ovat sillä hilkulla etteivät pilaa kalsarikännien ideaa, näissähän ollaan yhteydessä muihin ihmisiin.
 

Vincent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bayern München,Ottawa Senators, HIFK
Blackie kirjoitti:
Ilmottaudun joukkoon iloiseen. Salmaria kevytmaidon kera tässä vedellään.


Pakko kysyä,kun en ole ennen maistanut,mutta onko hyvää?
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Vincent kirjoitti:
Pakko kysyä,kun en ole ennen maistanut,mutta onko hyvää?
On ihan ykkösluokan herkkua. Olin skeptinen, kun broidi mulle tätä sekoitusta aikoinaan ehdotti. Nykyään meikäläisen vakiopaukku. Kaverit eivät vieläkään suostu edes maistamaan ko. paukkua. Ennakkoluuloista sakkia...
 

#34

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, New Jersey
Dodiin! Laatuaikaa vietetään, eli yksin himassa ja tarkoitus "hieman" maistella alkoholipitoisia juomia. Täytynee näköjään kokeilla salmaria ja kevytmaitoa.
 

Vincent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bayern München,Ottawa Senators, HIFK
Blackie kirjoitti:
On ihan ykkösluokan herkkua. Olin skeptinen, kun broidi mulle tätä sekoitusta aikoinaan ehdotti. Nykyään meikäläisen vakiopaukku. Kaverit eivät vieläkään suostu edes maistamaan ko. paukkua. Ennakkoluuloista sakkia...


Eli ensimmäinen drinksu,jonka baarissa tilaan, onhan tuota kokeiltava.
 

Vincent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bayern München,Ottawa Senators, HIFK
#34 kirjoitti:
Dodiin! Laatuaikaa vietetään, eli yksin himassa ja tarkoitus "hieman" maistella alkoholipitoisia juomia. Täytynee näköjään kokeilla salmaria ja kevytmaitoa.


Joko kokeilit moista sekoitusta? saanko tiedustella mielipidettäsi? (jumalauta... merkkipaaluviesti tuli kirjoitettua hetki sitten... 200 meni puhki),enkä halua kuulla mitään läppää tyyliin "älä pousaile 200 viestilläs, mulla on 2500 viestiä kirjotettuna"
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
#34 kirjoitti:
Täytynee näköjään kokeilla salmaria ja kevytmaitoa.
Kyllä! Siihen jää koukkuun. Naminami. Kannattaa ainakin kokeilla, ei siinä paljon häviä - paitsi vähän salmaria - jos ei tykkää.
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jumantsuide. Tästä ketjusta tulee mulle tapa (muistaakseni viimeinen meikäläisen viesti löytyy täältä).

Eli taas on kalsarit menossa. Emäntä lähti sukulaistoureelle toiselle paikkakunnalle. Ajattelin tänään ottaa kevyet alkulämmöt kotona ja huomenna tuleekin kavereita heti iltapäivän alkuun juhlistamaan "poikamieskekkereitä". Eihän sitä suomalainen kehtaa vieraita selvinpäin ottaa vastaan, joten pakko se on pientä kisakuntoa rakentaa ensin.

Juomana toimii ihan pelkkä pliisu punaviini, toistaiseksi..toivottavasti.
 

Vincent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bayern München,Ottawa Senators, HIFK
timppa kirjoitti:
Juomana toimii ihan pelkkä pliisu punaviini, toistaiseksi..toivottavasti.

Itsehän en juo punkkua muuten,kuin ateriaa tuhotessa. Käytätkö ainetta humalahakuiseen juomiseen vai seurustelujuomana?
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Vincent kirjoitti:
Joko kokeilit moista sekoitusta? saanko tiedustella mielipidettäsi? (jumalauta... merkkipaaluviesti tuli kirjoitettua hetki sitten... 200 meni puhki),enkä halua kuulla mitään läppää tyyliin "älä pousaile 200 viestilläs, mulla on 2500 viestiä kirjotettuna"

Et kuule..ainoastaan luet sen.

edit. No voi J*****UTA! oluet pöydälle...nokkelat saa osansa, Fak!
 

Vincent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bayern München,Ottawa Senators, HIFK

#34

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, New Jersey
Joo kyllähän tätä juo, pehmentää toi maito ihan mukavasti tota salmaria. Vähän vähemmän salmaria seuraavaan niin on varmaan vielä parempi ja kohta täytyykin sitten mennä ostamaan maitoa.
 

Vincent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bayern München,Ottawa Senators, HIFK
juu... hyvät illanjatkot itse kullekkin jatkoaikalaiselle,mutta allekirjoittanut joutuu poistumaan.
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vincent kirjoitti:
Itsehän en juo punkkua muuten,kuin ateriaa tuhotessa. Käytätkö ainetta humalahakuiseen juomiseen vai seurustelujuomana?

Kyllä se enempi tuohon jälkimmäiseen menee. Tai sanotaan että tuohon väliin eli kevyeen rentoutumiseen. Lasillinen arki-iltanakin antaa huomattavasti positiivisemman tunteen seuraavaa arkiaamua ajatellessa.

Tiettyjen ruokien kanssa punaviini kyllä on erittäin hyvä, joskus olen pistänyt myös kastikkeisiin sitä ja sopii kyllä mun makuaistiin.

Jos kunnon humalanhakuista juomista haetaan niin kyllä se menee melkeen väkisin tuohon väkevämmän juomapuolen puolelle mun osalta.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
#34 kirjoitti:
Joo kyllähän tätä juo, pehmentää toi maito ihan mukavasti tota salmaria. Vähän vähemmän salmaria seuraavaan niin on varmaan vielä parempi ja kohta täytyykin sitten mennä ostamaan maitoa.
Mitäs mä sanoin. Mulla se on yleensä niin, että 40% salmaria ja 60% maitoa. Siinä on aika sopiva mix.
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
#34 kirjoitti:
Joo kyllähän tätä juo, pehmentää toi maito ihan mukavasti tota salmaria. Vähän vähemmän salmaria seuraavaan niin on varmaan vielä parempi ja kohta täytyykin sitten mennä ostamaan maitoa.

En jaksa selata ketjua kovinkaan paljoa ylöspäin, mutta oletko koittanut salmaria ja kermalikööriä? Eli ns. "mummontohveli" tai "mummontoffeli" niinkuin meikäläinen tuon yön pimeydessä lausuu baaritiskillä. Eli ensin salmaria puolet shottilasista pohjalle ja sitten puolet kermalikööriä siihen päälle varovasti ettei satsit sekoitu keskenään. Hyvää tavaraa.
 

#34

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, New Jersey
On noita mummontohveleitakin tullu juotua, tosin hirveessä humalassa joten aika heikot on muistikuvat, noh pistettään listalle ja maistetaan uudelleen. Pitäisköhän sitä huomenna eksyä ihan kuppilaankin? Tosin tässä kaupungissa ei kyllä nappaa ihan heti baariin lähteä kun on tullut "vähän" säädettyä.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
timppa kirjoitti:
En jaksa selata ketjua kovinkaan paljoa ylöspäin, mutta oletko koittanut salmaria ja kermalikööriä? Eli ns. "mummontohveli" tai "mummontoffeli" niinkuin meikäläinen tuon yön pimeydessä lausuu baaritiskillä. Eli ensin salmaria puolet shottilasista pohjalle ja sitten puolet kermalikööriä siihen päälle varovasti ettei satsit sekoitu keskenään. Hyvää tavaraa.
En ole kokeillut, mutta kuullostaa mielenkiintoiselta. Pitääpäs pistää korvan taakse, kun huomenna baarin päin ollaan menossa. Toivottavasti nousee myös hyvin päähän, kun Popedaa ei pysty katsomaan kuin todella kännissä :). Ei vaan, ihan hauskaa junttirokkia, nimenomaan kännissä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös