Kalsarikänniketju

  • 5 202 161
  • 66 626

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kesärinkiinki enää kolome viikkoa. Kannattanee varautua henkiseen järkytykseen, kun olen tulossa paikalle...
Tää on mulle neljäs kesärinki. En enää itse järkyty, mutta toivottavasti jotkut jaksavat vielä.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo




Mietin just, että tämä Tehiksen huumebiisi on jäänyt yllättävän vähälle huomiolle. Rumbassakin silloin kirjoitettiin, että hyvät vauhdit oli saatu Kurvin kulmilta. Mutta sitten ei mitään.

Mutta Tehis olikin Suomessa oikeastaan ainoa bändi, joka olisi voinut tällaisen uskottavasti tehdä. Yhtye, joka saattoi tehdä mitä tahansa, koska osasi.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ja meinasi käydä emämunaus kun meinasin Tamara Luonnon unohtaa, anteeksi tästä.
Voimme yhdessä lähettää humalassa viestejä tai jopa soittaa Anni Kososelle. Yhteys on olemassa.

"Vhiddu me dhighataan shhuaaaa"
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Käy jos puhut, mulla se menis näin" äh moi, niin ööh..." ja totaalinen jäätyminen...
Ymmärrän. Anni on paitsi Suomi-indien paras rumpali, myös hiton hyvännäköinen nainen. Meitsin lempitamara. Vaikka tamaroista hyvännäköisiä on 4/4.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ja ymmärrän kyllä, miksi, on taitoa ja ulkonäkö kunnossa.
Mutta mites Lala Salama? Siellä on Santeri, joka on ihan loistava heppu. Toki on myös Roosa ja Anna-Kaisa.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tamara Luonnon Honeymoon-albumin kansikuva ja siihen liittyvät promokuvat on otettu tuossa muutaman sadan metrin päässä kotoani olevassa Bar 52:ssa. Tekee siitä melkein pyhiinvaelluskohteen. Liekö kotiani lähin minkään albumin kanteen päätynyt kohde? Jospa Tamarat tulisivat sinne joskus esiintymään. Korona taisi pitkälti viedä sieltä keikat, ikävä kyllä. Sitä ennen siellä pyöri suht nimekkäitä kotimaisia aika useinkin.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Hyvältä kuulostaa tämäkin. Ja Oululaisittain tään vois kääntää " Miksi kukaan ei tuu Kaakkuriin paitsi panemaan"
Oulustako nää tuut? No sit pitää sitä kauheemmin harrastaa tätä indietä. Tokoinrantaan on nyt kyllä otettava joku boksi, josta soittaa.

Roosa Silaste on nero. Veli @Czescku ' sta tuli heti fani, kun tajusi, että Roosa on ympäristöinsinööri.

Minusta tuli fani silloin kun juopottelin niiden kanssa vuonna nakki. Ja Roosa on Argentiina- ja Messi-fani, mikä on hieno asia.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Tamara Luonnon Honeymoon-albumin kansikuva ja siihen liittyvät promokuvat on otettu tuossa muutaman sadan metrin päässä kotoani olevassa Bar 52:ssa. Tekee siitä melkein pyhiinvaelluskohteen. Liekö kotiani lähin minkään albumin kanteen päätynyt kohde? Jospa Tamarat tulisivat sinne joskus esiintymään. Korona taisi pitkälti viedä sieltä keikat, ikävä kyllä. Sitä ennen siellä pyöri suht nimekkäitä kotimaisia aika useinkin.
Humble Bragia se tämmönen.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Oulustako nää tuut? No sit pitää sitä kauheemmin harrastaa tätä indietä. Tokoinrantaan on nyt kyllä otettava joku boksi, josta soittaa.

Roosa Silaste on nero. Veli @Czescku ' sta tuli heti fani, kun tajusi, että Roosa on ympäristöinsinööri.

Minusta tuli fani silloin kun juopottelin niiden kanssa vuonna nakki. Ja Roosa on Argentiina- ja Messi-fani, mikä on hieno asia.
Rovaniemi se synnyinkaupunki mulla, mutta sydän jääny Ouluun 9 vuoden aikana.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Mutta @Skruf kumpi on kovempi? Tamara vai Lala?
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Njoo, ehkäpä se oli vähän kateellisen pohjosen miehen huuteiluita.
Haagalainen osasi laittaa kalliolaiset setit omaan arvoonsa. Tosin maailman kouvolalaisin haagalainen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös