Tässä kaikille kalsarikännääjille hiukan aiheeseen sopivaa musiikkia;
Täällä ois joku Kiinalainen pubi, mutta se on toisessa suunnassa kun tuo pää, joten enpä lähe sinne.Aaaa, no ansaitset verikusi-sateenkaaret sitten!
Monta kuukautta korkattu jallu muuten nakersi, ehkä tää muuttuu vielä posiksi? Kohta katson mitä omasta sateenkaaren päästä löytyy (se on lähikuppila).
Ok tää o Pori, ei tääl mittää sateekaarii ol.
Mitähän kiinalaisessa pubissa tarjoillaan? Mikä on Kiinan kansallisjuoma?Täällä ois joku Kiinalainen pubi, mutta se on toisessa suunnassa kun tuo pää, joten enpä lähe sinne.
Riisiviina ei ainakaan kovin paljon saanu kehuja tässä ketjussa:Mitähän kiinalaisessa pubissa tarjoillaan? Mikä on Kiinan kansallisjuoma?
Mistään en mittään tiiä, varsinkaan panemisesta, mutta eikös tuo riisiviini ole suht helppoa valmistaa?Riisiviina ei ainakaan kovin paljon saanu kehuja tässä ketjussa:
Kamalin viina?
Kuten tiedämme, kaikki viina on hyvää. Varsinkin riittävästi nautittuna. Mutta nyt kun palasin Liettuan matkalta, ja mukana on pakollinen paikallinen viinapullo, tuli mieleen mikä on pahinta viinaa tai yleensä alkoholijuomaa jota olette joutuneet juomaan? Kolmen kärki meikäläisellä on...keskustelu.jatkoaika.com
En jaksa tarkistaa onko tuo sitten kansallisjuoma.
En kyllä osaa sanoa muuta, kuin sen että tuo menee omalta osalta maistamatta paskaa - ketjuun.Mistään en mittään tiiä, varsinkaan panemisesta, mutta eikös tuo riisiviini ole suht helppoa valmistaa?
Olen minä joskus sakea juonut. Ei se nyt mitenkään pahaa ollut, mutta en kuitenkaan ole ostanut toista kertaa.En kyllä osaa sanoa muuta, kuin sen että tuo menee omalta osalta maistamatta paskaa - ketjuun.
Tuli vain mieleen vaikka en ehkä täytäkään kaikkia kriteerejä osallistua tähän keskusteluun, mutta @Steril @CuJo#31 @heketsu88 @Unkka ja muut, vanhoja hyviä aikoja ja viittoja muistellen:
Sinnekö ne jäi - ei saatana. Kun ei muista mitään! Hyvät oli pirskeet.Te voitte vain laulaa että "mul ei oo viittaa eikä supervoimii" koska kaikki viitat on yhä täällä minulla - kuten muistat. Tulkaa hakemaan!
Aina voi ottaa uusiksi.Sinnekö ne jäi - ei saatana. Kun ei muista mitään! Hyvät oli pirskeet.
Kun muistais mitä? Onko totta, että viitat jäi sinulle?Aina voi ottaa uusiksi.
Kake hei, sinä väitit minulle kivenkovaa ettei sinulla ole mitään viittoja ja tungit ne loputkin minulle!! Pakkohan ne oli tallettaa omiin nurkkiin pölyttymään.Kun muistais mitä? Onko totta, että viitat jäi sinulle?
Nuo tuolla nurkassa olevat resut eivät olekaan viittoja? Rouva toki maininnut jotain lakanoiden pesusta, mutta en uskonut.
Mitä täällä tapahtuu?
Muisti palailee pätkittäin - ja olet aivan oikeassa, sinne ne taisin tunkea. Pidä hyvänäsi näin hyvän tahdon eleenä.Kake hei, sinä väitit minulle kivenkovaa ettei sinulla ole mitään viittoja ja tungit ne loputkin minulle!! Pakkohan ne oli tallettaa omiin nurkkiin pölyttymään.
Otit kuin otitkin sen yhden viskipaukun liikaa.
Tiedän.Ja pilveä en ole koskaan suoneen piikittänyt. Ettäs tiedät.
Repesin tälle. En tiedä oliko tarkoitus.Ja pilveä en ole koskaan suoneen piikittänyt. Ettäs tiedät.
Mitään kalliista viskipullosta tiedä. Laitat nyt vaan muistamattoman vanhuksen piikkiin kaiken.Mutta johonkin ihmeeseen se minun kallis viskipulloni silloin katosi. Eikä mennyt omasta kurkusta alas - sen takaan
Anteeksi, ei ollut tarkoitus repiä sinua - tai muitakaan, mutta totta puhun.Repesin tälle. En tiedä oliko tarkoitus.
Tää on mulle neljäs kesärinki. En enää itse järkyty, mutta toivottavasti jotkut jaksavat vielä.Kesärinkiinki enää kolome viikkoa. Kannattanee varautua henkiseen järkytykseen, kun olen tulossa paikalle...
Lasten hautausmaasta ja Lala Salamasta riittänee meillä puhumista jossei muusta?Tää on mulle neljäs kesärinki. En enää itse järkyty, mutta toivottavasti jotkut jaksavat vielä.
Aivan - mikä vei sen muistin? Ei sinun kaltaisesi viisas "vanhus" muuten tuolla tavalla nukahtele.Laitat nyt vaan muistamattoman vanhuksen piikkiin kaiken.