Mainos

Kalsarikänniketju

• 5 312 980
  • 66 772

Karpa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Mikähän siinä on, että röökiä tekis mieli aina kännissä, muista osaa pysyä erossa kännissäkin.

Itsellä pitänyt viihdepolttaminen oikeinkin hyvin. Toppa illaksi tai kaksi, jos ulkotiloissa iltaa istutaan. Vaikea kuvitella pitkää kaljamointia ilmankaan. Darrassa ei maistu, joten ei pelkoa että jäisi tupakointi päälle.

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Onko veli @Skruf hereillä? On todella harmillista, että Lala tai Tamarat eivät keikkaile tässä lähellä kuun viimeisenä viikonloppuna. Tuollainen olisi pitänyt nähdä, jos meillä on tulossa kaveri ja fani Ooolusta.

Tokoinrantaan nyt vitunmoiset ghettoblasterit. Joku spesiaali veli @Skruf 'ille pitää nyt hoitaa. Ainakin paljon kaljaa.

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Onko veli @Skruf hereillä? On todella harmillista, että Lala tai Tamarat eivät keikkaile tässä lähellä kuun viimeisenä viikonloppuna. Tuollainen olisi pitänyt nähdä, jos meillä on tulossa kaveri ja fani Ooolusta.

Tokoinrantaan nyt vitunmoiset ghettoblasterit. Joku spesiaali veli @Skruf 'ille pitää nyt hoitaa. Ainakin paljon kaljaa.
Hereillä, mutta selvinpäin mennään. Harmi ettei keikat nyt osunut kohdalle,mutta eiköhän näitä pääse vielä joku päivä kattomaan.

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Täällä ghettoblasterit on joutsenten siivissä. Ei kuulu kuin tuulen suhina ja meren kohina. Ja omassa päässähän humisee aina.
Hyvä Merikarvia! Kun aikoinaan seurustelin porilaisen naisen kanssa, niin tuolla tuli paljon pyörittyä. Hieno paikka. Sukulaisiakin siellä toki on. Kuten joskus on sanottu, meillä on Satakunta-haara.

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, Utah Mammoth
Ja poika ei mistään kotoisin.
Juhannuksena kaiketi kännissä aikaan saatu vahinko tykkää tästä. Viimein tänään vajaan 20v. majailun jälkeen tajusin olevani Tamperelainen.

Kalsareillaan melkeempä, ja Hoffmannin Louise tahdittaa oluen nielemistä parvikkeella.
Keli miellyttävän viileä eikä sääksiä.

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Taikka Järvijouhia. Toi Satakunta on mutsin puolelta. Faijahan ol Karjalasta. Ja poika ei mistään kotoisin.
Jos nyt tarkkaan mennään, niin meiltähän laitettiin karjalaisia sinne. Merikarvia oli suurin sijoituspaikka. Suvun kotipaikat ovat Imatra ja Rautjärvi, eli Suomen puolella ollaan ja pahimmalta siirtokarjalaisuudelta säilyttiin. Osa meistä lähti perustamaan uutta läänin hallintokaupunkia Kouvolaa, joka oli merkittävää siirtolaisuutta myöhemmin. Mitään suurta siirtolaisuustragediaa ei siis nähty, mutta siirtolaisuus on kyllä suuri osa sukua. Ehkä siksikin minulle on ollut luontevaa asua eri puolilla maata.

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jos nyt tarkkaan mennään, niin meiltähän laitettiin karjalaisia sinne. Merikarvia oli suurin sijoituspaikka. Suvun kotipaikat ovat Imatra ja Rautjärvi, eli Suomen puolella ollaan ja pahimmalta siirtokarjalaisuudelta säilyttiin. Osa meistä lähti perustamaan uutta läänin hallintokaupunkia Kouvolaa, joka oli merkittävää siirtolaisuutta myöhemmin. Mitään suurta siirtolaisuustragediaa ei siis nähty, mutta siirtolaisuus on kyllä suuri osa sukua.
Jaa. Faijan sukua ujutettiin Ilmajoelle ja sieltä Varsinais-Suomeen, Loimaan seudulle. Mää en oo juurtunut mihinkään, paljon kierretty maata. Etelää.

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Jaa. Faijan sukua ujutettiin Ilmajoelle ja sieltä Varsinais-Suomeen, Loimaan seudulle. Mää en oo juurtunut mihinkään, paljon kierretty maata. Etelää.
Tähän kaipaisin vähän lisätietoa. Eihän länsisuomalaisia käsittääkseni siirrelty mihinkään.

Tuo länsisuomalaisuus on niin jännä juttu. Meilläkin on sukulaisia jotka ovat niin länsisuomalaisia, vaikka ovat aikoinaan siirtyneet sinne Karjalasta.

Itse olen jonkinlainen hybridi. Sukujuuret ovat vahvasti Imatran seudulla ja Imatran punaisessa mullassa, mutta kulttuurisesti pidän itseäni kouvolalaisena, jolla on imatralainen tausta. Se tarina imatralaisista ja karjalaisista rakentamassa uutta hallintokaupunkia Kouvolaa on tärkeä. Olen myös asunut pitkän aikaa Turussa ja pyörinyt paljon lännessä, joka tuo länsisuomalaista twistiä. Jos lopputulos kuulostaa sekavalta, niin sitä se myös on :D

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, Utah Mammoth
Meilläkin on sukulaisia jotka ovat niin länsisuomalaisia, vaikka ovat aikoinaan siirtyneet sinne Karjalasta.
Vaikkakin koen itseni tamperelaiseksi, niin "mies voi lähteä Savosta, muttei Savo miehestä", sanomus pitää kutinsa kohdallain.

Hybridi lienen itsekkin, mutta se Savo.
Se ei laimene.

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Vaikkakin koen itseni tamperelaiseksi, niin "mies voi lähteä Savosta, muttei Savo miehestä", sanomus pitää kutinsa kohdallain.

Hybridi lienen itsekkin, mutta se Savo.
Se ei laimene.
Hyvin sanottu. Minuakin jotkut sanovat stadilaiseksi, yleensä haukkumamielessä. Johtuu siitä, että olen asunut täällä pitkään.

Ja voi se pitääkin paikkansa. Heti kun poistun Kehä kolmoselta, olen stadilainen ajattelultani. Eikä sille voi mitään. Asuinpaikka vaikuttaa.

Sydämeltäni minä olen kuitenkin kouvolalais-imatralainen.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy