Kalsarikänniketju

  • 5 214 222
  • 66 660

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Tosin tuo sateenkaari näytti lähinnä siltä, että joku kusee sieltä ylhäältä, joten en tiedä kannattaako nähdä vaivaa..

Biisi on kyllä hyvä.
Nyt kun paremmin tarkastelin niin vähän sellaista veripissaa näyttäis joo olevan... Juuri kun kielsin uskomasta jumalaan toisessa ketjussa. Sori.
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Ei mitään, en minäkään usko.
Aaaa, no ansaitset verikusi-sateenkaaret sitten!

Monta kuukautta korkattu jallu muuten nakersi, ehkä tää muuttuu vielä posiksi? Kohta katson mitä omasta sateenkaaren päästä löytyy (se on lähikuppila).



Ok tää o Pori, ei tääl mittää sateekaarii ol.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Aaaa, no ansaitset verikusi-sateenkaaret sitten!

Monta kuukautta korkattu jallu muuten nakersi, ehkä tää muuttuu vielä posiksi? Kohta katson mitä omasta sateenkaaren päästä löytyy (se on lähikuppila).



Ok tää o Pori, ei tääl mittää sateekaarii ol.
Täällä ois joku Kiinalainen pubi, mutta se on toisessa suunnassa kun tuo pää, joten enpä lähe sinne.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Mitähän kiinalaisessa pubissa tarjoillaan? Mikä on Kiinan kansallisjuoma?
Riisiviina ei ainakaan kovin paljon saanu kehuja tässä ketjussa:

En jaksa tarkistaa onko tuo sitten kansallisjuoma.
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Riisiviina ei ainakaan kovin paljon saanu kehuja tässä ketjussa:

En jaksa tarkistaa onko tuo sitten kansallisjuoma.
Mistään en mittään tiiä, varsinkaan panemisesta, mutta eikös tuo riisiviini ole suht helppoa valmistaa?
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Mökillä neljättä viikkoa ja naapurin isäntä toi kolme litraa sahtia. Hyvää.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Kun muistais mitä? Onko totta, että viitat jäi sinulle?

Nuo tuolla nurkassa olevat resut eivät olekaan viittoja? Rouva toki maininnut jotain lakanoiden pesusta, mutta en uskonut.

Mitä täällä tapahtuu?
Kake hei, sinä väitit minulle kivenkovaa ettei sinulla ole mitään viittoja ja tungit ne loputkin minulle!! Pakkohan ne oli tallettaa omiin nurkkiin pölyttymään.

Otit kuin otitkin sen yhden viskipaukun liikaa.
 

Kauko Viisas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kake hei, sinä väitit minulle kivenkovaa ettei sinulla ole mitään viittoja ja tungit ne loputkin minulle!! Pakkohan ne oli tallettaa omiin nurkkiin pölyttymään.

Otit kuin otitkin sen yhden viskipaukun liikaa.
Muisti palailee pätkittäin - ja olet aivan oikeassa, sinne ne taisin tunkea. Pidä hyvänäsi näin hyvän tahdon eleenä.
Jos nyt kerran olen ottanut yhden kerran yhden viskin liikaa niin sekin tapahtui 90-luvulla - silloin ei ollut somea eikä todisteita löydy enää pilvestä. Ja pilveä en ole koskaan suoneen piikittänyt. Ettäs tiedät.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Vain viikko siihen, kun @Krepo'n kanssa laitetaan Lappeen vitun Lepra ranta sekaisin. Aloitin treenit jo nyt. Esteenä vain yksi duuniviikko, mutta sitten repeää!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös