Joo, ei ole koskaan :DJoo se ei oo kivaa kun taltta kolalahtaa kaaliin kesken sorvauksen. Ei edes yläkoulussa.
Joo, ei ole koskaan :DJoo se ei oo kivaa kun taltta kolalahtaa kaaliin kesken sorvauksen. Ei edes yläkoulussa.
Europe ja Final countdown..... Ei kai niillä mitään muuta ole, kuin lainattua.Länsirannikon- ilta:
Oulu: Kauko Röyhkä
Pori: Dingo, Yö
Turku: Matti ja Teppo
Rauman kohdalta lyö tyhjää, pahoittelen. ( Eiköhän tässäkin ole jokin, joka pitäis muistaa.)
Nyt saa lyödä itteä päähän kun Vanhan Rauman unohdin. Vittu mikä idiootti vaihteeksi olin.Europe ja Final countdown..... Ei kai niillä mitään muuta ole, kuin lainattua.
Kuulin tämän ensimmäisen kerran ohjelmassa Ungdomens gåva i toner ja nauhoitin C-kasetille sokkona.Europe ja Final countdown..... Ei kai niillä mitään muuta ole, kuin lainattua.
Missä tässä on kyse känneistä?Keski-ikäiset kalsarit eli pari lasia viiniä kylpytakissa. Reilun viikon päästä muutto ja saa vihdoin ja viimein oman saunan. Sitten laitan pari olutta parvekkeelle kylmään ja menen löylyihin.
No ei oikein missään, nukkumaan jo menossa. Täytyyhän sitä tähänkin ketjuun joskus yrittää kirjoittaa.Missä tässä on kyse känneistä?
Plussaa, että olet yli ppg-tahdissa vaikka pikkurilli pystyssä kun maistelet viiniä, Chiantia?No ei oikein missään, nukkumaan jo menossa. Täytyyhän sitä tähänkin ketjuun joskus yrittää kirjoittaa.
Tokmannin perusbullkkia, telkussa änäriä, vastasin juuri ihan päi vittuun mahtavaan visailuun. Tekis mieli soittaa eksälle vuosien takaa... Aijjuuh olen kännissä(yllättyneet yllättykööt) ja pian etin juutuupista jotain mikä kiinnostaa itseäni.Mitenkä se muiden palstalaisten lauantai-ilta menee? Täällä seurataan RoKin ja Kärppien pelejä ja molemmat tappiolla. Musiikki on sentää hyvää.
Onneksi poistin exän yhteysteidot eron aikaan niin ei tule otettua yhteyttä.Tokmannin perusbullkkia, telkussa änäriä, vastasin juuri ihan päi vittuun mahtavaan visailuun. Tekis mieli soittaa eksälle vuosien takaa... Aijjuuh olen kännissä(yllättyneet yllättykööt) ja pian etin juutuupista jotain mikä kiinnostaa itseäni.
Liian pitkä juttu kertoa, mutta nykyään hän taitaa olla enemmin vittuuntunut muhun kuin mä ikihä :DOnneksi poistin exän yhteysteidot eron aikaan niin ei tule otettua yhteyttä.
Minä itte munasin tämän jutun, mutta on sitä lauantaisin parempaaki tekemistä kun muistella omia virheitä.Liian pitkä juttu kertoa, mutta nykyään hän taitaa olla enemmin vittuuntunut muhun kuin mä ikihä :D
Niin, tämä ei ole peruslauantai, vaan päivä, jona jatkui Putous, Levyraati palasi ja itsehän olen humalassa.Mitenkä se muiden palstalaisten lauantai-ilta menee? Täällä seurataan RoKin ja Kärppien pelejä ja molemmat tappiolla. Musiikki on sentää hyvää.