Kalsarikänniketju

  • 5 207 729
  • 66 637
No juodaan nuo muutamat Eversti Sandelsit ja kolme lonkeroa pois, jotka eiliseltä jäivät jäljelle.

Nobelaner on muuten sellainen olut ettei aina näytä maistuvan se. Kuusi niitä tuossa on.
 

Glove

Jäsen
Lonkero on aivan yhtä hyvää kuin ennenkin. Taidan tyytä kuuntelemaan musaa hyvän juoman kanssa ja jätän jääkiekon väliin tältä illalta.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Lonkero on aivan yhtä hyvää kuin ennenkin. Taidan tyytä kuuntelemaan musaa hyvän juoman kanssa ja jätän jääkiekon väliin tältä illalta.
Taidat olla lonkeromiehiä ihan tosissasi? Mitä nyt joskus olen muistellut tätäkin ketjua.

Täällä toinen lonkeron ystävä, pakko myöntää että pidän enemmän kuin oluesta.
 

Glove

Jäsen
Taidat olla lonkeromiehiä ihan tosissasi? Mitä nyt joskus olen muistellut tätäkin ketjua.

Täällä toinen lonkeron ystävä, pakko myöntää että pidän enemmän kuin oluesta.
En minä juuri muuta alkoholijuomaa juokkaan. Joskus harvoin ostan hyvää viskiä ja nautiskelen sitä.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Glovehan ei kaljaan koske. Minä kyllä, mutta punkkumiehiä pääasiassa ja sitä lasissa nytkin. Kiva miniloma tämä pääsiäinen.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
En minä juuri muuta alkoholijuomaa juokkaan. Joskus harvoin ostan hyvää viskiä ja nautiskelen sitä.
Joo, en minäkään mikään alkoholijuomien asiantuntija tai suurkäyttäjä ole, mutta silloin kun haluan nautiskella niin nimenomaan ensisijaisesti lonkeroa, ehkä joskus olutta hieman ja sitten väkevämmistä salmari, jägermeister, jallu tai oikein hyviin hetkiin laadukas skottiviski maistuvat myös minulle. Viiniä tulee siemailtua ainoastaan juhlissa hyvän ruoan kanssa.
 

Glove

Jäsen
Joo, en minäkään mikään alkoholijuomien asiantuntija tai suurkäyttäjä ole, mutta silloin kun haluan nautiskella niin nimenomaan ensisijaisesti lonkeroa, ehkä joskus olutta hieman ja sitten väkevämmistä salmari, jägermeister, jallu tai oikein hyviin hetkiin laadukas skottiviski maistuvat myös minulle. Viiniä tulee siemailtua ainoastaan juhlissa hyvän ruoan kanssa.
Minä en tuota Jägermeisteria ole koskaan ymmärtänyt. Maistuu pahalta minun suussa. Ei uppoa edes Batteryn kanssa. Mutta onneksi on mistä valita. Olisi kamalaa jos Jägermeister olisi ainoa saatavilla oleva alkoholijuoma.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös