Kalsarikänniketju

  • 5 201 401
  • 66 624

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Ei se ahdista. En voi sanoa olevani Kärppäfani. Olen ennemminkin jääkiekkofani. Toki oululaisena toivon Kärppien pärjäävän, mutta ei se ole minulle elämää suurempi asia. Laadukas jääkiekko on jees, pelasi siine kuka tahansa.
Näin olin muistavinanikin, mutta itse kirjoitit ahdistuksestasi Kärppien osalta.
Kannattaa koittaa päättää ni tiiä vaikkei huomisen jälkeen liiemmin ahdistaisi.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Onko se semmonen MILF?
On se. Ite olen sen 40 plus, tämä on vielä vähän kovempi. Varmaan lähempänä viittäkymppiä, mutta on vaan niin jäätävän ihana. Joillain on sitä jotain. Hän on todella upea iästä välittämättä. Voi niitä, joilla hän on opettajana.

Näihin tilanteisiin on aina Air, jonka olen toki nähnyt monesti livenäkin:



 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo




Omistettu tämän rapun ihanalle ranskalaiselle naiselle.

Airi on hemmetin hyvä ja tunnustettu bändi, jonka olen monet kerrat nähnyt, mutta silti halusin surffata raketilla.

Ja tähän on pakko lisätä se, että AIR on loistava. Kiitos Nicolas Godin ja Jean-Benoît Dunckel. Serge Gainsbourgin jälkeen suurimmat ranskalaiset artisti-esikuvani.

Ranskalaisissa on aina esikuvaa. Take my word.

Ja se naapurin opettajatar on ihana ja kaunis.
 
Viimeksi muokattu:

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Ihana tuo meidän talon ranskalainen nainen, jonka kanssa tavattiin taas tupakalla. Todella mukava ja ihana. On vain minua vanhempi. Mutta silti. Se ihana ja tyylikäs ranskalaisuus näkyy. On muuten yh, joten mahkuja olisi. Kaunishan hän on, mutta on minua vanhempi selvästi.
Tuttu tunne. Ollessani 30-vuotias tapasin minua muutaman kk:n vanhemman ranskattaren. Seurustelimme muutaman kk:n. Kaikki meni loistavasti, mutta jätin hänet. Existäni parhaat muistot ovat hänestä.

Olen selvinpäin, anteeksi, poistun ketjusta.
 
Kyllä on kiva nasauttaa huomenna heti aamu 6.00 olut auki ja jatkaa näillä samoilla huuruilla, toki tässä matsin jälkeen vielä musaa kuunnellaan ja jokunen törppö, sitten kyllä toviksi pitkälleen. Maanantaina vasta iltavuoroon, jos kultaa tulee sitähän saattaa eksyä vaikka paikalliseen.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Aijai, kohta taas saunaan kera parin oluen, matsia tosin en jaksa katsoa. Kippis! On täällä yksi "nykynuori" ainakin @Vahva tunne tällä hetkellä jos sitä manasit.
 

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Niin helvetin kaksijakoiset fiilikset. pelataan aamulla olympiafinaalissa ja samaan aikaan pelätään mitä vastustaja tekee toisaalla, Ukrainassa.

Kai se on pakko repiä itseni ylös jo 6 aamulla ja ottaa sitten vähän aamukaljaa. Silti @Vahva tunne , että en herää peliin.

Silti pöydällä muutama olut ja vähän Tanskasta syksyllä ostettua vodkaa.
Suomi voittaa, turha katsoa. Jalonen on the King, jatkossa änärissä. Hyvää yötä!
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Niin helvetin kaksijakoiset fiilikset. pelataan aamulla olympiafinaalissa ja samaan aikaan pelätään mitä vastustaja tekee toisaalla, Ukrainassa.

Kai se on pakko repiä itseni ylös jo 6 aamulla ja ottaa sitten vähän aamukaljaa. Silti @Vahva tunne , että en herää peliin.

Silti pöydällä muutama olut ja vähän Tanskasta syksyllä ostettua vodkaa.
Vahva luotto kyllä Suomen voittoon täälläkin. Nyt pari olutta, saunaan ja saunan jälkeen yksi kylmä lonkero, maailman menon ihmettelyä ja nukkumaan.
 
En näköjään mennyt nukkumaan. Noh, katellaan herääkö sitä kellon soittoon, tarkoitus olis kuitenkin finaali katsoa. Vaikka kultahan on varma.
 

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Tässähän tämä yö menee, tietokoneen ruudulla pyörii Curlingin naisten finaali ja TV:ssa alppihihdon joukkuekilpailu.

Kohta on pakko luovuttaa, nimittäin juomat loppuu. Ja lisäksi huomenna (tänään) illalla pääsee pitkästä aikaa taas sählyä pelaamaan. Pitää jonkinlainen pelikunto säilyttää.
 
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, ManU, BM, RM, PuhtiPois
Uskotteko, Suomi voitti ja porukka palasi kotiin ilman ilmaveivejä - kliinisesti, tv-yhtiö välitti paskasti voitonjuhlat mutta silti; edelleen me saadaan juhlia ja perseillä, nämä olympiajuhlat täysin luokattomasti, jos haluamme - kannat kattoon.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Eka työviikko suoritettu onnistuneesti joten jospa sitä voi muutaman lonkeron nauttia ja kuunnella samalla tätä Diablon uutta levyä.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Piti olla tänään menoa ja meininkiä. Ei viitsi mennä kun kurkku on kipeänä. Juodaanpas sitten yksin kotona olutta. Pizzaa tuli jo tehtyä ja ihan hyvää tuli.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös