Sinänsä minua ei juurikaan kiinnosta onko merkki merkki Hartwall vai Olvi, noista kahdesta en mitään eroa saa aikaiseksi, kumpikaan ei maistu juuri miltään. Olvi ehkä vähän enemmän joltain, mutta olinko havaitsevinani siellä vähän pissaa?
Itsellä siis nuo merkit ovat mitä ovat juuri sen takia, että puhutaan väh. puolen litran tölkeistä. En jaksa kantaa mitään pahvikehikoita mukana, ostan sen 2-10 0,5l tölkkiä kun siltä tuntuu. Vaikkei tulot tällä alalla ole ikinä korkeat, niin olen päättänyt, ettei kaikkea tarvi katsoa niin hinnan mukaan.
Olvia voisin periaattessa kyllä suosia tuon kotimaisuuden ja alku perän takia. Tuokaa A.Le Qoc mun Siwaan, niin ostan sitä.
10 x 0,5l? Saa toki tehdä niin kuin haluaa, mutta eikö jo tuonkin takia ole helpompi ottaa laatikko? No mikäpä minä olen sanomaan.
Ehkä se Olvi on josta"kusta" pissaa tai jonkun mielestä Lapin Kulta on poron kusta. Makuasioita nämä. Ja se toinen raha-asioita. Itelleni ei niin suuria eroja oluissa ole, joten säästän mieluummin muutaman euron. Kaikkea ei tarvitse katsoa niin tarkkaan, mutta itse säästän tuossa kohtaa. Olvi se on itselleni syistä joita mainitsin aiemmin.