Kalsarikänniketju

  • 5 235 709
  • 66 669

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei Karhukaan huono ole. Helvetin kallis vaan noin yleensä. Tai voihan se eri puolella Suomea vaihdella, mutta harvemmin Karhu on tarjouksessa.

Kallistahan se juu on, mut sekin suhteellista. Itse maksan mielelläni sen pari/kolme euroa enemmän oluesta jos se makuaistia miellyttää. Toisille menee kymmenkertainen hinta vaatteisiin :) Ja sit olutta lisää kaapista.

Edit. Siis pari/kolme euroa enemmän laatikollisesta.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Kallistahan se juu on, mut sekin suhteellista. Itse maksan mielelläni sen pari/kolme euroa enemmän oluesta jos se makuaistia miellyttää. Toisille menee kymmenkertainen hinta vaatteisiin :) Ja sit olutta lisää kaapista.

Edit. Siis pari/kolme euroa enemmän laatikollisesta.

Nämä on makuasioita, mutta itse valitsisin Olvin ennen Karhua. Toki siellä Lidlissä on ok tarjous Olvin laatikko 17,80e, mutta ei tohtinut eilen ostaa laatikkoa, vaan otin Lapin Kulta mäyriksen samalla hinnalla, mikä ennen oli Olvia. 9,89e.

En kyllä itse niin kovaksi koe makuaistia, että eurojen eroa tekisi. Mulle kelpaa kelpaa oikeestaan mikä tahansa näistä suomalaisista oluista, mutta jos suunnilleen samalla hinnalla saa, niin otan Olvia.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Ajansaatissa on viskin kohtalo!

Hans Zimmer ja Crimson tide main theme

Jumalauta!!

Noista mä en ymmärrä mitään, mutta Crimson tidesta tulee aina mieleen tämä Nightwish loilotus. KalPan sisääntulo biisi ja se sai oikeasti karvat pystyyn kun ensimmäisiä kertoja uudella liigataipaleella olin hallissa. Vieläkin herättää samoja tuntemuksia ja löytyy mm. kännykästä tämä jytistys.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
En kyllä itse niin kovaksi koe makuaistia, että eurojen eroa tekisi. Mulle kelpaa kelpaa oikeestaan mikä tahansa näistä suomalaisista oluista, mutta jos suunnilleen samalla hinnalla saa, niin otan Olvia.

No totta tämä mielestäni siltä osin, et ei kotimaisissa lagereissa niin ole eroa. Joskus vaan sitä tulee räväytettyä ja maksettua pari euroa enemmän. Eteenkin ostan Karhua, jos ostan pienen määrän. Toki sit isommassa määrässä hintaero kasvaa ja pitää valita halvempaa. Musiikkia:http://www.youtube.com/watch?v=a8LObmg_YaQ
Ramones "Somebody put something in my drink". Olkaa varovaisia palstakaverit.
 

wundermann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, LUFC
Leikkasin vähän ettei syytetä liian pitkästä lainauksesta.

En mä oluista ymmärrä sen enempää. Lidlissä vaihtoivat Olvin mäyrikset Lapin Kultaan, se ei ollut hyvin tehty. Mieluiten ostan Olvia, maun takia ja lisäksi sitten KalPan sponsorointi sun muut. Mutta makunakin Olvi on mielestäni paras. Hirveän vähän olen maistellut erilaisia, joten vaikea keskustella edes asiasta.

Nyt on kuitenkin Olvia, joten Lapin Kulta -kirous lienee selätetty.

Sinänsä minua ei juurikaan kiinnosta onko merkki merkki Hartwall vai Olvi, noista kahdesta en mitään eroa saa aikaiseksi, kumpikaan ei maistu juuri miltään. Olvi ehkä vähän enemmän joltain, mutta olinko havaitsevinani siellä vähän pissaa?

Itsellä siis nuo merkit ovat mitä ovat juuri sen takia, että puhutaan väh. puolen litran tölkeistä. En jaksa kantaa mitään pahvikehikoita mukana, ostan sen 2-10 0,5l tölkkiä kun siltä tuntuu. Vaikkei tulot tällä alalla ole ikinä korkeat, niin olen päättänyt, ettei kaikkea tarvi katsoa niin hinnan mukaan.

Olvia voisin periaattessa kyllä suosia tuon kotimaisuuden ja alku perän takia. Tuokaa A.Le Qoc mun Siwaan, niin ostan sitä.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Sinänsä minua ei juurikaan kiinnosta onko merkki merkki Hartwall vai Olvi, noista kahdesta en mitään eroa saa aikaiseksi, kumpikaan ei maistu juuri miltään. Olvi ehkä vähän enemmän joltain, mutta olinko havaitsevinani siellä vähän pissaa?

Itsellä siis nuo merkit ovat mitä ovat juuri sen takia, että puhutaan väh. puolen litran tölkeistä. En jaksa kantaa mitään pahvikehikoita mukana, ostan sen 2-10 0,5l tölkkiä kun siltä tuntuu. Vaikkei tulot tällä alalla ole ikinä korkeat, niin olen päättänyt, ettei kaikkea tarvi katsoa niin hinnan mukaan.

Olvia voisin periaattessa kyllä suosia tuon kotimaisuuden ja alku perän takia. Tuokaa A.Le Qoc mun Siwaan, niin ostan sitä.

10 x 0,5l? Saa toki tehdä niin kuin haluaa, mutta eikö jo tuonkin takia ole helpompi ottaa laatikko? No mikäpä minä olen sanomaan.

Ehkä se Olvi on josta"kusta" pissaa tai jonkun mielestä Lapin Kulta on poron kusta. Makuasioita nämä. Ja se toinen raha-asioita. Itelleni ei niin suuria eroja oluissa ole, joten säästän mieluummin muutaman euron. Kaikkea ei tarvitse katsoa niin tarkkaan, mutta itse säästän tuossa kohtaa. Olvi se on itselleni syistä joita mainitsin aiemmin.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Äskeisistä puheistani huolimatta sanoisin, että Karhu on edelleen se paras suomalaisista bulkki-lagereista. Ja paras on aina kalliimpaa.

Sovitaan vaikka näin. Itselleni Olvi ykkönen, Karhu korkeintaan jaetulla sijalla, mutta tasahinnallakin päätyisin Olviin.

Ehkä tämä riittää Olut vertailusta.
 

wundermann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, LUFC
No totta tämä mielestäni siltä osin, et ei kotimaisissa lagereissa niin ole eroa. Joskus vaan sitä tulee räväytettyä ja maksettua pari euroa enemmän. Eteenkin ostan Karhua, jos ostan pienen määrän. Toki sit isommassa määrässä hintaero kasvaa ja pitää valita halvempaa. Musiikkia:http://www.youtube.com/watch?v=a8LObmg_YaQ
Ramones "Somebody put something in my drink". Olkaa varovaisia palstakaverit.

Kun sinä näköjään pidät tollasesta, niin saattaisit pitää tällasestakin.
HTML:
www.myspace.com/needfortreatment

Helsinkiläis-Espoolainen punk-bändi jossa alunperin oli suurimpin asioina Ramones ja Misfits, Rancidin tuolta voi kuulla ja parissa biisissä on aika selkeetä Motörheadia. Frendi joskus soitti tota ja toimii aika hyvin.

Ps. Toki täytyy myöntää, että laulaja vois olla parempikin.
 
Viimeksi muokattu:

wundermann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, LUFC
10 x 0,5l? Saa toki tehdä niin kuin haluaa, mutta eikö jo tuonkin takia ole helpompi ottaa laatikko? No mikäpä minä olen sanomaan.

Itse pidän noista 0,5l tölkeistä. Toki laatikon saa monesti halvemmalla, mutta ei aina, ja toisaalta näitä kotinollauksia ei tule kuin 3- 4 vuodessa. Muuten se kaljan juonti on niin vähäistä kotioloissa, ettei sitä laatikkoa kannata ostaa. Se on niin isokin.

Ps. Hollandia 0,5l tölkkien litrahinta ei jää kauas laatikoiden hinnoista.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kun sinä näköjään pidät tollasesta, niin saattaisit pitää tällasestakin.

Kiitokset linkistä. Hyvältä kuulostaa ja ei liian väsyneeltä. Tykkään monenlaisesta musiikista, mut kyllähän se tuonne rock/punk/metallihommiin menee. Lisää olutta kaapista...

Edit. Itseasiassa ihan hyvä laulaja. Paljon paskempia kuulee jostain tuutista ja näkee näköradiosta joka päivä.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Itse pidän noista 0,5l tölkeistä. Toki laatikon saa monesti halvemmalla, mutta ei aina, ja toisaalta näitä kotinollauksia ei tule kuin 3- 4 vuodessa. Muuten se kaljan juonti on niin vähäistä kotioloissa, ettei sitä laatikkoa kannata ostaa. Se on niin isokin.

Ps. Hollandia 0,5l tölkkien litrahinta ei jää kauas laatikoiden hinnoista.

Ymmärrän toki. Sun pitäs vaan kysyä noilta Kalsarikänniketjukonkareilta, että mitä ne on mieltä noin vähäisestä kalsaroinnista. :)
 

wundermann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, LUFC
Ymmärrän toki. Sun pitäs vaan kysyä noilta Kalsarikänniketjukonkareilta, että mitä ne on mieltä noin vähäisestä kalsaroinnista. :)

Ei mun tarvi mitää kysyä, tiedän itsekin olevani kalsaroinnissa amatööri. MUTTA jos vielä pari vuotta sitten en edes osannut olla kotona omissa oloissa ja käytännössä kaikki tilit meni baareihin, niin nyt on aika hyvä olla. Vaikka toki edelleen juon mieluummin ravintoloissa. Kalsarointi varmaan lisääntyy iän myötä, ja myös siksi, että omalla partsilla on kiva polttaa.
 

wundermann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, LUFC
Kiitokset linkistä. Hyvältä kuulostaa ja ei liian väsyneeltä. Tykkään monenlaisesta musiikista, mut kyllähän se tuonne rock/punk/metallihommiin menee. Lisää olutta kaapista...

Edit. Itseasiassa ihan hyvä laulaja. Paljon paskempia kuulee jostain tuutista ja näkee näköradiosta joka päivä.

Laulajahan nyt kuitenkin on paska verrattuna bändin muuhun tasoon. On toki mahdollista, että pääni on sekoittanut viski, olut ja Toppatakkeja ja toledon terästä.
 

wundermann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, LUFC
No niin. Lisää vaan muutkin juomaa kurkkuun. Musiikkia: Kotikaupungin Miljoonasade "Olkinainen": http://www.youtube.com/watch?v=RP0xsqVs4pk
Ja sit vielä Kolmas nainen "Äiti pojastaan pappia toivoi": http://www.youtube.com/watch?v=hqn73Hb4BnE
Hienoja biisejä molemmat. Taidan ottaa vielä Jallua Keskisalon SEn kunniaksi :)

Täytyy sanoa, että kyseessä on ehkäpä suomalaisen rock-/popkulttuurin hienoin biisi. Itsellä surisee päässä H.P. ja Poe välittömästi vaikken oikeastaan ole ikinä lukenut heitä kunnnolla. Samanlaista tunnelmaa en löydä edes maailmanlaajuisesti kovinkaan monesta biisistä. Kaunis yhdistelmä kauhua ja, noh, kauneutta.

e:olkinainen
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Laulajahan nyt kuitenkin on paska verrattuna bändin muuhun tasoon. On toki mahdollista, että pääni on sekoittanut viski, olut ja Toppatakkeja ja toledon terästä.

Njoo. Ei se toki niin ihmeellinen ääni ole, mut periaatteessa ihan riittävä. Toki bändi kuulosti hyvältä melko ammattitaidottomankuuntelijankin mielestä :) Tuon laulajan löytäminen bändiin vaan on pirun vaikeaa johtuen siitä et edes kohtalaisesti soittavia on niin paljon enemmän, kuin samalla tasolla laulavia(mielestäni). Niin ja YUPn toppatakit saa sekoittaa pään milloin vaan :)
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Täytyy sanoa, että kyseessä on ehkäpä suomalaisen rock-/popkulttuurin hienoin biisi. Itsellä surisee päässä H.P. ja Poe välittömästi vaikken oikeastaan ole ikinä lukenut heitä kunnnolla. Samanlaista tunnelmaa en löydä edes maailmanlaajuisesti kovinkaan monesta biisistä. Kaunis yhdistelmä kauhua ja, noh, kauneutta.

e:olkinainen

Kyllä. Harvinaisen kauniilla ja jopa pelottavalla tavalla kuvailtu mielenterveysongelmia. Heikki Salon "Kynsilehto" on myös hieno kirja. Kannattaa etsiä vaikka kirjastosta käsiin. Kertoo lemmikkieläinten hautausmaasta ja lemmikien kohtaloista.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Ei mun tarvi mitää kysyä, tiedän itsekin olevani kalsaroinnissa amatööri. MUTTA jos vielä pari vuotta sitten en edes osannut olla kotona omissa oloissa ja käytännössä kaikki tilit meni baareihin, niin nyt on aika hyvä olla. Vaikka toki edelleen juon mieluummin ravintoloissa. Kalsarointi varmaan lisääntyy iän myötä, ja myös siksi, että omalla partsilla on kiva polttaa.

En tiedä sinun juomisista, mutta meinasin KKK-kokemusta. Tämä ok. Pistäkääs jotain musiikkia
 

wundermann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, LUFC
En tiedä sinun juomisista, mutta meinasin KKK-kokemusta. Tämä ok. Pistäkääs jotain musiikkia

Olen nyt jo yrittänyt tarjota YUP:tä, sitten tulee Viikatteen koko tuotanto, ja Kotsa :
HTML:
http://www.youtube.com/watch?v=g6U_BEiYU8I

Ehkä kotiteollisuuden kaunein biisi. Satu Peikoista

Mustosen Dave pistää parastaan: She Wolf

HTML:
http://www.youtube.com/watch?v=pKmyu-wA3cY

Onhan se vähän jännää , että ne kaikkein herkimmät biisit iskee eniten. Ok, she wolfia herkempiä on paljon, mutta sekin on sitä paljon parjattua "paskaa" megadethia
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös