Kalsarikänniketju

  • 5 291 134
  • 66 740

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
No voe ny helevetti... Ja minä kun oon vasta menomatkalla käynnistelemässä. Just tuossa iltapäivästä lähti kesäloma kauniisti rullaamaan.

Jaa. Mulla taas delasi faija perjantaina.

Sen jälkeen onkin hapanta tullut maisteltua. Voi mennä huomenna hyvällä omallatunnolla darrassa saikkua anelemaan ja jos en saa niin vitut siitä, en mene kuitenkaan duuniin.
 

Tuljakov

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, PaKa
Jaa. Mulla taas delasi faija perjantaina.

Sen jälkeen onkin hapanta tullut maisteltua. Voi mennä huomenna hyvällä omallatunnolla darrassa saikkua anelemaan ja jos en saa niin vitut siitä, en mene kuitenkaan duuniin.

Aivan... Otan osaa. Pahoittelen, en tiennyt.
 

Vaakuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jaa. Mulla taas delasi faija perjantaina.

Sen jälkeen onkin hapanta tullut maisteltua. Voi mennä huomenna hyvällä omallatunnolla darrassa saikkua anelemaan ja jos en saa niin vitut siitä, en mene kuitenkaan duuniin.

Osanotto myös täältä suunnalta.

Omalla kohdallani aikaa on jo yli neljä vuotta, kun oman faijani peittelin multaan. Ja siihen aikaan tuli kuunneltua oheista biisiä: Queen - The Show Must Go On

Kesäloma jatkuu vielä viikon, joten vähänhän tässä voi maistella, lähinnä olutta...
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Mä just päätin, että käyn hakemassa tatskan.

Oikeeseen olkavarteen hakataan oikeuden jumalatar, jonka tooga on Suomen lipun "väreissä". Kasvot tämä jumalatar saa edesmenneeltä äidiltäni.

Osaako kukaan suositella hyvää kuvan tekijää?
 

Teho Ton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mä just päätin, että käyn hakemassa tatskan.

Oikeeseen olkavarteen hakataan oikeuden jumalatar, jonka tooga on Suomen lipun "väreissä". Kasvot tämä jumalatar saa edesmenneeltä äidiltäni.

Osaako kukaan suositella hyvää kuvan tekijää?

Tuo kuva olisi tragikoominen. Ellei se ole tarkoituskin, tuskin jos kasvot mutsiltasi lainaat. Justice for all- ei oikeen pelitä kotimaisessa oikeuslaitoksessa.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Tuo kuva olisi tragikoominen. Ellei se ole tarkoituskin, tuskin jos kasvot mutsiltasi lainaat. Justice for all- ei oikeen pelitä kotimaisessa oikeuslaitoksessa.

Mitäs sinä tiedät kotimaisesta oikeuslaitoksesta?

Näytä minulle yksikin lainvoimainen ratkaisu, joka on 50-luvun jälkeen ristiriidassa ratkaisun hetkellä voimassa olevan lain kanssa ristiriidassa.
 

Teho Ton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
No sittenhän meitä on kaksi "asiantuntijaa", joista toinen on valmis ottamaan ko. oikuslaitosta kunnioittavan kuvan itseensä.

Ihan oikeasti ilman sarkasmia otat? En toki arvostele valintaasi, mikäli näet sen oikeaksi. Olen vain eri mieltä. Mutta minun mielipide on minun mielipide, joten suon sinulle vapauden olla oikeassa!
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Ihan oikeasti ilman sarkasmia otat? En toki arvostele valintaasi, mikäli näet sen oikeaksi. Olen vain eri mieltä. Mutta minun mielipide on minun mielipide, joten suon sinulle vapauden olla oikeassa!

Meillä kaikilla on oikeus omaan mielipiteeseen ja henkilökohtaisesti voin ottaa ilman omantunnontuskia kuvan joka kunnioittaa suomalaista oikeuslaitosta.

Sotasyyllisyysasiossa toki oikeuslaitosta voi arvostella, mutta sen jälkeen homma on hoidettu mallikaasti.

Näytä minulle lipsahdus.
 

Tuljakov

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, PaKa
Tästä muistuikin mieleeni joku tatuointiketju, jota tuli taannoin selailtua. Paljolti muistuttaa siitä tämä sananvaihto.

Eipä siinä mitään, homma jatkuu.

Näinkin se käy: Aatteleppa ite.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
En näin kevyessä ketjussa oikeasti viitsi edes näyttää lipsahduksia. Keskitytään ottamaan olutta.

Helppoa piiloutua tuollaisen kannanototon taakse. Jos kykenet näyttämään suomalaisen oikuslaitoksen virheet toteen tässä tai missään muussa ketjussa, niin myönnän virheeni.

Pallo on sinulla. Sinä esitit syytökset siitä, että suomalaisen oikeuslaitos ei olisi ollut objektiivinen. Nyt sinun pitää osoittaa väitteesi todeksi.

PS. Olut on loppu nyt vedetään tiukkaa.
 

Teho Ton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Helppoa piiloutua tuollaisen kannanototon taakse. Jos kykenet näyttämään suomalaisen oikuslaitoksen virheet toteen tässä tai missään muussa ketjussa, niin myönnän virheeni.

Pallo on sinulla. Sinä esitit syytökset siitä, että suomalaisen oikeuslaitos ei olisi ollut objektiivinen. Nyt sinun pitää osoittaa väitteesi todeksi.

PS. Olut on loppu nyt vedetään tiukkaa.

En ihan oikeasti jaksa nyt. Jatketaan tuosta aiheesta vaikka huomenna. Nimimerkillä: Olisipa itselläkin tiukkaa.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
En ihan oikeasti jaksa nyt. Jatketaan tuosta aiheesta vaikka huomenna. Nimimerkillä: Olisipa itselläkin tiukkaa.

Jatketaan vain, kun sinä lyöt pyötään tapauksen, josta tulee jatkaa keskustlua. Tuo esiin edes sellainen tapaus, jossa hovioikeus on tuominnut vastoin voimassa olevaa lakia.

Voit myös myöntää tappiosi.
 

Tuljakov

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, PaKa
Hyvä, hyvä! Pysykää hereillä, muistakaa juoda ja kirjotelkaa muihinkin ketjuihin. =)

Käyn vain savukkeella...
 

Teho Ton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Jatketaan vain, kun sinä lyöt pyötään tapauksen, josta tulee jatkaa keskustlua. Tuo esiin edes sellainen tapaus, jossa hovioikeus on tuominnut vastoin voimassa olevaa lakia.

Voit myös myöntää tappiosi.

Älä nyt ihan oikeasti jaksa. Bokserit liian tiukalla? Sanoin että jatketaan tuosta aiheesta huomenna, mikä siinä on niin vaikeeta. Nyt haluan vain keskittyä youtube-musiikkiin ja olueen. Sori, en oikeasti jaksa vaivautua tähän taistoon mukaan juuri nyt.

Ja sanotaan nyt ensihätään sen verran, että hovioikeudesta ei ole missään vaiheessa ollut juttua. Saati tuomioiden kovuudessa vastoin voimassaolevaa lakia.
 

Tuljakov

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, PaKa
Miltä maistuu? Olen joskus aikonut kyseistä tuotetta tunkea ostoskoriini.

Ihan makoisa, mutta ei liian, huuhtoo hyvin oluen maun suusta. Itse en huomaa Vadelmaan suurta eroa, mutta makuaisti ja muisti voi tehdä temput. Vertailutestiä ei oo tullut tehtyä. Taannoin tuli maisteltua pitkästä aikaa Lakkaakin ja muistin sen kyllä makeammaksi kuin olikaan...

Taitaa olla aika subjektiivisia kokemuksia... Mutta parempia nämä minusta on kaikkiaan verrattuna noihin perinteisiin siiderivaihtoehtoihin.
 

Vaakuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Taitaa olla aika subjektiivisia kokemuksia... Mutta parempia nämä minusta on kaikkiaan verrattuna noihin perinteisiin siiderivaihtoehtoihin.

Oman kokemukseni mukaan nimen omaan Kopparbergin tuotteet maistuvat hyviltä. Niitä pystyy tällainen pelkkään olueen vihkiytynytkin ihminen juomaan. Samaa ei voi todellakaan sanoa kaikista muista siidereistä. Suurin osa täyttä kuraa, jota ei pitäisi koskaan valmistaakaan.
 

Tuljakov

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, PaKa
Oman kokemukseni mukaan nimen omaan Kopparbergin tuotteet maistuvat hyviltä. Niitä pystyy tällainen pelkkään olueen vihkiytynytkin ihminen juomaan. Samaa ei voi todellakaan sanoa kaikista muista siidereistä. Suurin osa täyttä kuraa, jota ei pitäisi koskaan valmistaakaan.

Näin on. Nämä on niin erimakuisia verrattuna Upcidereihin, Golden Capeihin ja muihin perussidukoihin, että periaatteessa kaikki eri maut voi niputtaa samaan kasaan. Ne on enää vivahde-eroja, verrattuna muihin yleisimpiin siiderimerkkeihin, ainakin omassa suussani. Eri asia nuo kuivat jne.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös