Kalsarikänniketju

  • 5 291 173
  • 66 740

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Ei saatana, taas mennään. Salmaria on nautittu viimeiset 4 tuntia ja alkaa mukavasti tuntua jo.

Alkaisi nyt vaan tuo NHL-kausi, niin tulisi vähän lisää sisältöä tähän elämään.

En tiedä, kai sitä pitäisi jo nukkua, mutta taitaa näin päisään tuo alkoholi ja tietokone viedä voiton.
 
Viimeksi muokattu:

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Otin vähän jallua unilääkkeeksi, mutta joutuu varmaan ottamaan lisää...
 

Tuljakov

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, PaKa
Viimeksi muokattu:

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
AAAAH!!

Pitkä ja paska kesä on takana, vihdoin pääsee elämään taas!

Aamulla oli koulua 8-9:30 josta riensin lähinpään kapakkaan nappaamaan raikkaan A-oluen, nyt siemailen heräteostoksena tekemääni mustikkalonkeroa ja jääkaapissa on reippaasti huurteista olutta. Muut koulukaverit olivat hieman vaisuja, yhdessä on vielä toivoa ryyppykaveriksi, jos ei, se ei haittaa. Kalsarit, viileää juomista ja Bablo laulaa taustalla.

Ai jumalauta on ollut tätä ketjua ikävä.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Ollaan siinä pisteessä, että lähden sairaalaan. Tällä kertaa vain vieraana, saatan ottaa paluumatkalla oluen jos toisenkin.
 

Delter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harkimoista vapaa Jokerit
Jumalauta. Nyt on miäs tyytyväinen itteensä. Kolmen tunnin siivoussessio saatiin kunnialla päätökseen. Siitä sitten suihkuun ja jääkaappikylmä mallasjuoma palkintona illan aherruksesta. Kämppä kiiltää nurkkia myöten ja fiilis on siis vähintäänkin auvoisa. Jospa sitä pari ottaisi Spotifyn tahdissa. Huomenna ehkä enempi.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Täällä taas. Aloitin ihan ykkösellä, tähän välin muutama kolmonen ja sit taas ykköstä. Mä vaihdan kohta tämänkin harrastuksen, kiitos prisma-dokumentin, ekstaasiin.
 

Vaakuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Täällä taas. Kesäloma alkaa uhkaavasti tulla kohti loppuaan, niin pitäähän sitä nollailla joka päivä. No, perjantaina duuniin, mutta enpä siitäkään päivästä jaksa hirveästi stressata...
 

Teho Ton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Täällä taas. Kesäloma alkaa uhkaavasti tulla kohti loppuaan, niin pitäähän sitä nollailla joka päivä. No, perjantaina duuniin, mutta enpä siitäkään päivästä jaksa hirveästi stressata...

Jees, teen seuraa. Kotitekoista pitsaa "mitä löytyy kaapista" malliin uunissa, ja Olvia naamariin muuten vaan.
 

Delter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harkimoista vapaa Jokerit
Jepjep, ei auta. Eiköhän tätä taas pieneen kumaraan itseensä kehtaa tänäänkin juoda.

Musiikista vastaa tällä hetkellä Slinkee Minx - Summer Rain. Omistan tämän jumputuksen kaikille hassatuille kesille, jota tämäkin suvi enemmän tai vähemmän oli. Taidanpa siirtyä Mambaan, jottein ihan surkutteluksi menisi. Ja onhan tuo olut kyllä hyvää.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Vautsis. Ammattilaisilta meneillään ja sen kyllä huomaa. Kyllä se ykkönenkin päähän menee, sitä vain pitää juoda tuplamäärät.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Huu... eukko istuu vieressä - takaoikealla sohvalla - eikä tiedä että olen päissäni... Jänskättää.

Oli saatanan tylsää, eukko oli iltavuorossa ja mä olin koiran kanssa kahdestaan himassa. Mitään tapahtumia ei missään. Mutta mullapa oli setti: 2 20cl:n viinapulloa: Viru Valgeeta ja Salmaria. Lisäksi pari purkkia Koskenkorva Limeä ja kesäkuusta asti parvekkeella muhineet noin 8 Koffia.

Nyt pyörii pokeri taustalla ja meikä juopottelee salaa. Taidanpa taas käydä "tupakilla". Muhuhuhahahaha.
 

Vaakuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Taidanpa siirtyä Mambaan, jottein ihan surkutteluksi menisi. Ja onhan tuo olut kyllä hyvää.

Nyt tämä biisi sentään menettelee oikein hyvin, mutta menneinä vuosina kun samainen biisi pukkasi tulemaan jouluaattona, oli kyllä huumori erittäin koetuksella. Jopa näin vittumaisen sarkastisen huumorin omaavalla yksilöllä.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Vittuillaanko täällä?

Ei. Mutta tein havainnon. Kaksi tölkkiä ykkösolutta maksaa vähemmän kuin yksi kolmonen. Yhtä hyvin ne päähän menee, tosin juominen pitää tuplata. Tiedän, suoritan koetta parhaillaan. Ja parasta tässä on, että emäntä ei pidä ollenkaan pahana, jos juon 24 tölkkiä ykköstä, mutta jos vetäsen 12 tölkkiä kolmosta, niin sota siitä syttyy. Ai, että mä oon nero. :D
 

Vaakuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei. Mutta tein havainnon. Kaksi tölkkiä ykkösolutta maksaa vähemmän kuin yksi kolmonen. Yhtä hyvin ne päähän menee, tosin juominen pitää tuplata. Tiedän, suoritan koetta parhaillaan. Ja parasta tässä on, että emäntä ei pidä ollenkaan pahana, jos juon 24 tölkkiä ykköstä, mutta jos vetäsen 12 tölkkiä kolmosta, niin sota siitä syttyy. Ai, että mä oon nero. :D

Vittuilusta puhuin tässä yhteydessä:

Vautsis. Ammattilaisilta meneillään ja sen kyllä huomaa.

Ja tuosta ykkös/kolmos-asialla muijan harhauttamisesta täysin samaa mieltä.... :-)
 

Vaakuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kato mun "statsit" tässä ketjussa, niin tiiät, etten vittuillut. Ja ketjun hengessä laitetaan linkki ei enää tämmöisiä öitä minulle by scorpions.

Meinaat, että jaksan kahlata 25 tuhatta viestiä läpi? :)

Antaa olla, luontainen vaisto vaan kertoi tuon olevan vittuilua. Jos ei ollut, niin pahoitteluni äkäisestä "hiillostamisesta".

Mikäs noissa öissä on vikana, saa rauhassa järjestellä ajatuksiaan. Erittäin käyttökelpoisia mielestäni.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Meinaat, että jaksan kahlata 25 tuhatta viestiä läpi? :)

Antaa olla, luontainen vaisto vaan kertoi tuon olevan vittuilua. Jos ei ollut, niin pahoitteluni äkäisestä "hiillostamisesta".

Mikäs noissa öissä on vikana, saa rauhassa järjestellä ajatuksiaan. Erittäin käyttökelpoisia mielestäni.

Ei tartte käydä niin montaa viestiä läpi. Sen kuin klikkaat viestiketjun perässä olevaa viestien lukumäärää, niin näät kuka on kirjoittanut ja kuinka monta viestiä ko. ketjuun.

Mää en helpolla vittuunnu, niin nou hätä.

Tein pelkkää yövuoroa, yksin, puolitoista vuotta. Aloitin sen homman, notta perheellä olisi mennyt paremmin. No, ihan samaan aikaan vaimo petti mua, kun siis aloitin yksin valvomisen. Vielä eron jälkeen vavoin melkein vuode, ajaen itseni lähes hulluksi.
Nyt elän elämää uuden naisen kanssa avoliitossa ja enää harvoin teen yötöitä. Se niissä mättää.

Oikeasti. Mulle taitaa nykyään riittää pelkkä oluen haju. Yksi tölkki (0.33) kolmosolutta ja yksi tölkki jotain lonkkua (0,5) muuten pelkkää ykköstä, niitäkin varmaan alle kymmenen ja olen humalassa. Miks vitussa olen tuhlannut niin paljon rahaa kolmosolueen???
 

Teho Ton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Oisko mitään hedelmällistä keskustelunaihetta tälle yölle? Sen verran tylsää tässä on Olvia juodessa, ja Canal+ suoltaa emännälle Jurassic Parkia.. Eli niin nähty on.
 

Vaakuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei tartte käydä niin montaa viestiä läpi. Sen kuin klikkaat viestiketjun perässä olevaa viestien lukumäärää, niin näät kuka on kirjoittanut ja kuinka monta viestiä ko. ketjuun.

Ei auennut, tyhmä?

Mää en helpolla vittuunnu, niin nou hätä.

Enpä vittuunnu minäkään.

Tein pelkkää yövuoroa, yksin, puolitoista vuotta. Aloitin sen homman, notta perheellä olisi mennyt paremmin. No, ihan samaan aikaan vaimo petti mua, kun siis aloitin yksin valvomisen. Vielä eron jälkeen vavoin melkein vuode, ajaen itseni lähes hulluksi.
Nyt elän elämää uuden naisen kanssa avoliitossa ja enää harvoin teen yötöitä. Se niissä mättää.

Sorry, en tiennyt näistä käänteistä. Omalla kohdalla tuo on tietysti ymmärrettävänpää, kun olen single.

Oikeasti. Mulle taitaa nykyään riittää pelkkä oluen haju. Yksi tölkki (0.33) kolmosolutta ja yksi tölkki jotain lonkkua (0,5) muuten pelkkää ykköstä, niitäkin varmaan alle kymmenen ja olen humalassa. Miks vitussa olen tuhlannut niin paljon rahaa kolmosolueen???

Onneksi olkoon! Olet päässyt tilanteeseen, mihin olen yrittänyt 10 vuotta! Olen aina toivonut itselleni "naisen viinapäätä". Olis ollut huiman paljon halvempaa. Mutta ei, piti luoda viinapää, joka kestää melkein mitä vaan.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Ei auennut, tyhmä?






Onneksi olkoon! Olet päässyt tilanteeseen, mihin olen yrittänyt 10 vuotta! Olen aina toivonut itselleni "naisen viinapäätä". Olis ollut huiman paljon halvempaa. Mutta ei, piti luoda viinapää, joka kestää melkein mitä vaan.

Mä taas en osaa pätkiä lainausta.

Tää on kieltämättä aika hassuu. Kymmenisen vuotta sitten, kun olin lähössä baariin, niin tapasin vetäistä noin kolome sikspäkkii olutta naamaan, ennenkuin edes viitin kotoa poistua. Nyt on tilanne onneksi halpa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös