Meinaat, että jaksan kahlata 25 tuhatta viestiä läpi? :)
Antaa olla, luontainen vaisto vaan kertoi tuon olevan vittuilua. Jos ei ollut, niin pahoitteluni äkäisestä "hiillostamisesta".
Mikäs noissa öissä on vikana, saa rauhassa järjestellä ajatuksiaan. Erittäin käyttökelpoisia mielestäni.
Ei tartte käydä niin montaa viestiä läpi. Sen kuin klikkaat viestiketjun perässä olevaa viestien lukumäärää, niin näät kuka on kirjoittanut ja kuinka monta viestiä ko. ketjuun.
Mää en helpolla vittuunnu, niin nou hätä.
Tein pelkkää yövuoroa, yksin, puolitoista vuotta. Aloitin sen homman, notta perheellä olisi mennyt paremmin. No, ihan samaan aikaan vaimo petti mua, kun siis aloitin yksin valvomisen. Vielä eron jälkeen vavoin melkein vuode, ajaen itseni lähes hulluksi.
Nyt elän elämää uuden naisen kanssa avoliitossa ja enää harvoin teen yötöitä. Se niissä mättää.
Oikeasti. Mulle taitaa nykyään riittää pelkkä oluen haju. Yksi tölkki (0.33) kolmosolutta ja yksi tölkki jotain lonkkua (0,5) muuten pelkkää ykköstä, niitäkin varmaan alle kymmenen ja olen humalassa. Miks vitussa olen tuhlannut niin paljon rahaa kolmosolueen???