Kalsarikänniketju

  • 5 291 134
  • 66 740

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Vielä en ole kännissä, mutta hyvässä vauhdissa kyllä. Kepinheitto ei mennyt nappiin ei. Naisten maajoukkueen matsia odotellessa, joutuu kyllä katsomaan sen pelin.

Thanks pal! En ois meinaa muistanu tuota matsia. Kaljaa naamaan, voi olla että Ääs-market kutsuu vielä. Aamulla herätys 6.30 mutta se on huomisen murhe, se murhe.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Thanks pal! En ois meinaa muistanu tuota matsia. Kaljaa naamaan, voi olla että Ääs-market kutsuu vielä. Aamulla herätys 6.30 mutta se on huomisen murhe, se murhe.

Se on huomisen murhe. Ei pidä murehtia etukäteen juuri mitään. Huomisiltana sitten duuniin. Mitähän siitäkin tulee, kun stadilainen laitetaan asiakaspalvelutehtäviin Turku-Tukholma-linjan laivalle? Sekin huomisen murheita.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Tuollahan on kivasti jengiä. Voi olla, että joutuu käymään Alepassa täydentämässä varastoa. Ei ole kuin 5 olutta jäljellä. Katsotaan.
Eikö täällä ole muita kuin Nakkis ja minä?
 

BattleHymn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara, Liverpool FC
Tänään maistetaan... Ja vitut. Juodaan nyt olutta kun tuli ostettua, tytär oli eka kertaa koulun alottamisen jälkeen mulla v-lopun. Kivaa oli. Äitinsä kannustaa likkaa olemaan yksin kotona koulupäivien jälkeen vaik exän vanhemmat asuu sen koulun vieressä. Exältä kysyin kun kerto uutisen et, kai oot sit likalle sanonu et ei avaa ovea jos ovikello soi, ellei oo tuttu joka on soittanu aiemmin et tulee. Vastaus oli et ei tullu mieleen...naiset saatana. Tänään kun vein likan sit äidileen takas, niin omaa ahdinkoa lisäs naapurin keittiön ikkuna joka oli rikottu... Ei tullu mieleen. Perkele!
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Iltoja iltoja. Futikset käynnissä ja sauna päällä. Ihan kivannäköisiä pelaajia ja Tanskan faniporukassakin näyttäis olevan mukavannäköisiä tyttöjä. Illalla keskustaan ehkä?

Urheilijatytöt on aika nättejä suurimmaksi osaksi. Kattelin just tossa tuota kauniit naisurheilijat-ketjua. Liekkö Nakkikastike jo rengastanut Mutolan, jonka perässä me kaikki ollaan kuolattu? Kaupungista ei saa, kun tikkuja sormiin, ei kannata mennä.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Urheilijatytöt on aika nättejä suurimmaksi osaksi. Kattelin just tossa tuota kauniit naisurheilijat-ketjua. Liekkö Nakkikastike jo rengastanut Mutolan, jonka perässä me kaikki ollaan kuolattu? Kaupungista ei saa, kun tikkuja sormiin, ei kannata mennä.

Saanks mä ton poikatytön, jota ei uskottu ees naiseksi? Annemari Sandell taisi mennä sivusuun jo ajat sitten, niin pitänee luopua jo toivosta.
Kalja alkaa huolestuttavasti vähenemään. Perskule, kun ei jaksaisi raahautua Alepaan.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Saanks mä ton poikatytön, jota ei uskottu ees naiseksi? Annemari Sandell taisi mennä sivusuun jo ajat sitten, niin pitänee luopua jo toivosta.
Kalja alkaa huolestuttavasti vähenemään. Perskule, kun ei jaksaisi raahautua Alepaan.

Helvetti sentään, miten paljon se ottaa tuon naisen itsetunnolle, kun sattuu olemaan niin ruma, että testein pitää todistaa olevansa nainen. hae sitä kaljaa vaan, huomaat varmasti, että se on ainoo oikea ratkaisu.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Ymmärrän vitutukses aika hyvin. Ei tommosta rotukissaa tuu vastaan ihan jokapäivä. Ota kalja nii helpottaa!

Olen ottanut olutta suruun jo ihan tarpeeksi. Olisi ehkä aika siirtyä kovempien aineiden pariin. Mutola on menneen talven lumia mutta minulla on jo uusi nainen kiikarissa. Tällä kertaa mikään ei voi mennä pieleen.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Noni. Nehän meni ja voitti. Hieno homma, tuli jotain positiivistakin tähän päivään. Nyt saunaan. Pari kaljaa jäljellä ja sen jälkeen joutunee siirtymään pubiin parille.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Täällä taas...

Vitut, huomenna sitten itseään niskasta kiinni. Enpä ole tainnut ikinä ennen vetänyt kolmea päivää putkeen. Niin ja huomenna on sekin edessä, että haen saikkua äärimmäisessä darrassa.
 

Tuljakov

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, PaKa
Täällä taas...

Vitut, huomenna sitten itseään niskasta kiinni. Enpä ole tainnut ikinä ennen vetänyt kolmea päivää putkeen. Niin ja huomenna on sekin edessä, että haen saikkua äärimmäisessä darrassa.

No voe ny helevetti... Ja minä kun oon vasta menomatkalla käynnistelemässä. Just tuossa iltapäivästä lähti kesäloma kauniisti rullaamaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös