Kalsarikänniketju

  • 5 291 091
  • 66 740
Tuo Metallican versio Whiskey in the jarista on kyllä loistava. Sellainen, jona olen sen oppinut tuntemaan. Tosin ketä se kiinnostaa. Pitäs vaan alkaa lyödä miestä, tosin minun onni on, ettei täällä ole enää ketään.

Biisi on mitä parhain ja miestä ei kannata lyödä, ennen kuin se heilauttaa nakkikioskiheijjarinsa. Sitten sitä voi vähän läppästä, mutta täytyy olla tarkkana, se voi olla vaikka millainen hihhuli ja vaikka haastaa oikeuteen johonkin teknilliseen seikkaan vedoten.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Biisi on mitä parhain ja miestä ei kannata lyödä, ennen kuin se heilauttaa nakkikioskiheijjarinsa. Sitten sitä voi vähän läppästä, mutta täytyy olla tarkkana, se voi olla vaikka millainen hihhuli ja vaikka haastaa oikeuteen johonkin teknilliseen seikkaan vedoten.

Sinä et itsestäsi kuitenkaan varoittanut? No hyvä niin. Ei heiluta lentopallomailoilla, näin se on parempi. Eikä vähiten siksi, että itse juoksisin karkuun, mikäli jalat kantaisivat.

Tuota Apulantaa menee edelleen, mutta ei laiteta linkkiä, niin ei pala proppu keltään. Olvia vielä ja kohta elämäni ensimmäinen Keisari-olut.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Heipä hei nöösit. Rakkihan se täällä taas. Kaveriarvostukset polttarit yms. hoidettu alta pois joten olen lajeista jaloimman parissa taas. Olen humalassa, mutta haluan ottaa vielä tukevamman humalan. Auttakaa siis minua. Seuraa loppuyön kännittelijälle.
 
Tuota Apulantaa menee edelleen, mutta ei laiteta linkkiä, niin ei pala proppu keltään. Olvia vielä ja kohta elämäni ensimmäinen Keisari-olut.

Ensimmäisen jälkeen tulee luonnollisesti ensimmäinen toinen ja sitten kaikkien niiden jälkeen homma on selvä. Itse kuuntelen tässä vaiheessa iltaa Rotten Soudin lyhyen ja ytimekkään biisin Exit ja suuntaan sen saattelemana täysistunnon kautta uneen.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Ensimmäisen jälkeen tulee luonnollisesti ensimmäinen toinen ja sitten kaikkien niiden jälkeen homma on selvä. Itse kuuntelen tässä vaiheessa iltaa Rotten Soudin lyhyen ja ytimekkään biisin Exit ja suuntaan sen saattelemana täysistunnon kautta uneen.

Nukkumaan? Ja mä en oo vielä kerenny edes Keisaria maistaa. Jo on menny tämä nykyaika mahottomaks.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Heipä hei nöösit. Rakkihan se täällä taas. Kaveriarvostukset polttarit yms. hoidettu alta pois joten olen lajeista jaloimman parissa taas. Olen humalassa, mutta haluan ottaa vielä tukevamman humalan. Auttakaa siis minua. Seuraa loppuyön kännittelijälle.

No jos pakko on, niin ehkä sitten. Pokerikin meni päin persettä. Mutta että ihan ite Rakkiko se siinä? Mitä muuten tarkottaa tarkalleen näin maalaisittain tuo nöösit? Mä olen joskus arvannu lähelle toista termiä ja se meni väärin. Kertoisitkos, oi sinä suuren maailman asukas?
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Tuttu maku tuo Keisari on kohtalaisesta huppelista huolimatta. Varmasti on jotain samaa olutta kuin jokin muu. Maulla ei niin kauheasti ole tässä kohtaa väliä, kunhan märkää on, mutta ihan ok.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
No jos pakko on, niin ehkä sitten. Pokerikin meni päin persettä. Mutta että ihan ite Rakkiko se siinä? Mitä muuten tarkottaa tarkalleen näin maalaisittain tuo nöösit? Mä olen joskus arvannu lähelle toista termiä ja se meni väärin. Kertoisitkos, oi sinä suuren maailman asukas?

Minulle nöösit tarkoittavat kokemattompaa ihmistä, vanhemmasta nuorempaan. Eli Evil vs. Rakki. Evil vie, sillä tässä tapauksessa Rakki on nöösi.

Ja toisekseen arvelin että veteraanit ovat unilla jo. Ja koska nuorukaisilla on kestävyys paremmassa hapessa kuin minulla. Arvelin että vain ja ainoastaan KKKoppipoikia on enää kehässä.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Minulle nöösit tarkoittavat kokemattompaa ihmistä, vanhemmasta nuorempaan. Eli Evil vs. Rakki. Evil vie, sillä tässä tapauksessa Rakki on nöösi.

Ja toisekseen arvelin että veteraanit ovat unilla jo. Ja koska nuorukaisilla on kestävyys paremmassa hapessa kuin minulla. Arvelin että vain ja ainoastaan KKKoppipoikia on enää kehässä.

Näin se taitaa olla. Ei puutu kuin tonalt ramppi kertomaan ne legendaariset sanat, juu aar vaijört. Sillon ei olis enää asiaa koko ketjuun. Niin, Evil vie aika monia meistä.
 

ditrim

Jäsen
Lensin ulos naamakirjasta. Miksi kirjoitan sen tänne - en tiedä. Olenko apina?

Account Disabled
Your account has been disabled. If you have any questions or concerns, you can visit our FAQ page here.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Ja sitten pokerissa toisen kerran värillä ohi.. nyt oli mulla AK ja vihulaisella KQ. Nyt ei ollut edes molemmat samaa maata saatana. Laitetaan Apulantaa niin ketään vituta. Voi vittu. Eikö nyt riittäs jo noi ohivedot saatana.

Aikaisempaan keskusteluun voi vain vedota ja todeta, että Voi perkele!

Ei tuo pokeri ainakaan enää huonommin voi mennä. Voi perkele!
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Mikäs Eviliin iski.
Nälkä ja ahistus.

Elä ole tuollainen, joisit itsesi mukavaksi! :)
Yritetty on jo yli 20 vuotta, ja taajaan. Jos rouva Evililtä kysyy, on kehitys ollut päinvastaista...

Pohjoisen immeiset (ainakin suomalaiset, hurrit, englantilaiset, irlantilaiset, skotit...) kuitenkin ottaa kun sille tarve on
Ryssät myös, ja eskimotkin on kuulemma kovia ryyppyveikkoja. Ilmeisesti kolea ilmanala pakottaa nauttimaan lämmikettä, tai jotain.

Evil-ä on jo kadonnu. Niimpä tietysti.
Kun kovasti joi ja sitten söi yöpalaa, niin tuli se Matti perkele viskomaan santaa silmille.

Niin, Evil vie aika monia meistä.
Minne? Saunan taa? En kai...
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Huomenta. Tänään ois luvassa kämpän kuuraaminen lattiasta kattoon. Tavoitteena olisi että homma on hoidettu ennen viittä. Saas nähdä monta olutta sitä joutuu nautiskelemaan siihen aikamääreeseen mennessä. Nyt olen tässä jo aloitellut ja viikannut kaikki puhtaat pyykit ja tiskannut eilisillan tiskit. Kaksi olutta huivissa ja kolmas auki nyt. Kippis! Muita aamukalsaroitsijoita?
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Miten KKK-ketjun natiivit suhtautuisivat moiseen summaan rahaa? Menisikö Jopo yksipyöräiseksi, vai jatkuisiko homma niin kuin se oli aiemmin suunniteltu.
Tämä jäi eilen kommentoimatta.

Velat toki ensin pois kuten kaikki muutkin tekisi, hehe... Suomalainen maksaa aina velkansa! Mulla ei tosin ole velkaa kuin pari tonnia joten siihen ei paljoa saisi uppoamaan. Sitten pitäisi jo rakennuttaa 500 neliön huvila merinäköalalla. Välimerinäköalalla. Rantaan helevetin pitkä laituri ja siihen napottamaan 20-metrinen huvijahti. Mikäs olisi köllötellessä. Välillä voisi sykäistä omalla helikopterilla Bahamalle palmun alle rommia ryystämään.

Suomeen päin en enää edes kusisi, ja koskaan, koskaan en viettäisi hetkeäkään paikassa jossa on pakkasta tai lunta. Saatana, palelemiset olisi paleltu.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Lensin ulos naamakirjasta. Miksi kirjoitan sen tänne - en tiedä. Olenko apina?

Joko selvisi, miksi lensit ulos? Välillä toivoisin itsekin lentäväni pihalle, kun en saa vain poistettua käytöstä profiilia. Vihoviimeinen keksintö koko facebook. Silti olen täysin koukussa, ja ehkä juuri sen takia vituttaakin.
On se auki nytkin.
 

ditrim

Jäsen
Joko selvisi, miksi lensit ulos? Välillä toivoisin itsekin lentäväni pihalle, kun en saa vain poistettua käytöstä profiilia. Vihoviimeinen keksintö koko facebook. Silti olen täysin koukussa, ja ehkä juuri sen takia vituttaakin.
On se auki nytkin.

Taisin viljella liikaa samoja urleja enkä ottanut varoituksia tosissaan. Mitenköhän helvetissä sitä pääsisi takaisin? Jäi aika paljon tärkeitä tapahtumia ja juttuja sinne ja siellä hoitamatta.

Ketjua pitääkseni yllä on pakko vielä kertoa, olimme juuri Linnanmäellä. Klo. 4:20 yöllä nukkumaan ja yhdeksältä lähtö. Aika sekavissa merkeissä meni se reissu...
 

Teho Ton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Hän on täällä tänään. Penkkiurheilijalle ihannepäivä, aurinko paistaa kaiken lisäksi ja kaapissa on hyvää sapuskaa. Olutta pitää kopallinen hakea vielä lisää, niin ei ainkaan lopu kesken.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Kai tässä pitää loivennella jokusen keihäsoluen verran, vaikka muuten tuo yleisurheilu kiinnostaa kuin Itä-Intian kauppakomppanian historia. Perkele joutuu viikonloppuna töitä tekemään niin taidan vastaavasti myöhästyä töistä huomenna jonkun tunnin.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Kännissähän tässä taidetaan olla. Otetaan lisää kun pistää vituttamaan tuo kepinheitto.
 

Hespeler

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät sympatiat HIFK
Juon kaljaa ja ehkä voisi juoda viinaakin myöhemmin. Saunankin voisi pistää kuumaksi. Töihin vasta keskiviikkona.

On kyllä väsynyt keihäsfinaali. Pää ei kestänyt taaskaan.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Kännissähän tässä taidetaan olla. Otetaan lisää kun pistää vituttamaan tuo kepinheitto.

Vielä en ole kännissä, mutta hyvässä vauhdissa kyllä. Kepinheitto ei mennyt nappiin ei. Naisten maajoukkueen matsia odotellessa, joutuu kyllä katsomaan sen pelin.
Hanhien muutto on näköjään alkanut. Noin 40 hanhen parvi pöräytti tästä ylitse, kartta tosin on hukassa, suuntana oli nimittäin pohjoinen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös