Kalsarikänniketju

  • 5 291 173
  • 66 740

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Ei kai me nyt mitään mehevää puheenaihetta tarvita? Tosin jos se minusta on kiinni, niin puhutaan vaikka urheilusta tai naisista. Tai sitten näin ketjunaiheeseen voitaisiin keskustella siitä, mitä alkoholipitoista juomaa kukin meistä mieluiten nauttii?
 

Teho Ton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tai sitten näin ketjunaiheeseen voitaisiin keskustella siitä, mitä alkoholipitoista juomaa kukin meistä mieluiten nauttii?

Itse nautin olutta, ja Olvia. Kirkasta ei ole talossa pisaraakaan, mikä harmittaa. Muija sentään isojen poikien ravitsemusliikkeessä duunissa. Mikä muuten KKK-kavereiden naismaku yleisesti? Itse diggaan hillittömän paljon punatukkaisista (Ariel, Nicole Kidman, Julia Roberts) ja kaikenlainen hippeily tai maailmanparannus on plussaa. Autoista en niin välitä itse.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
No. Minä juon ykkösolutta. Nainen nukkuu kamarissa, luullen minun olevan selvä. Laittakaa poijat musiikkia, mielellään vanhahkoa heavyä. HUOM! Vanhahko sijoittuu noin vuosille 80-95.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Mikä muuten KKK-kavereiden naismaku yleisesti? Itse diggaan hillittömän paljon punatukkaisista (Ariel, Nicole Kidman, Julia Roberts) ja kaikenlainen hippeily tai maailmanparannus on plussaa. Autoista en niin välitä itse.

Ennen tykkäsin ihan hillittömästi punatukkaisista (poislukien Roberts), nykyään mulla ei enää ole niinkään väliä minkä värinen on, kunhan on muuten hyvännäköinen. Niin ja se joutuu vielä kertoa, että melkein kaikki mun naiset, nykyistä lukuun ottamatta on ollu blondeja.
 

Vaakuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itse nautin olutta, ja Olvia. Kirkasta ei ole talossa pisaraakaan, mikä harmittaa. Muija sentään isojen poikien ravitsemusliikkeessä duunissa. Mikä muuten KKK-kavereiden naismaku yleisesti? Itse diggaan hillittömän paljon punatukkaisista (Ariel, Nicole Kidman, Julia Roberts) ja kaikenlainen hippeily tai maailmanparannus on plussaa. Autoista en niin välitä itse.

Kirkasta löytyy talo (huoneisto) täynnä.

Mulla on oikeastaan aika hauska tarina muijista kerrottaessa se, että aina oon kuolannu blondien perään ensimmäisenä. No, eiköhän kaikki muijat ole olleet brunetteja. Elämä on....

Hippeily tai maailmanparannus(yritys) on suuri miinus.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Itse nautin olutta, ja Olvia. Kirkasta ei ole talossa pisaraakaan, mikä harmittaa.

Itse en ole olutmiehiä oikein. Jos mietoja vedellään, niin kyllä se lähtee jollain lonkerolla tai Smirnoff icellä tai muulla vastaavalla. Väkevät viinat on kyllä meikäläisen herkkua, etenkin viskit ja Salmari.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Kirkasta löytyy talo (huoneisto) täynnä.

Mulla on oikeastaan aika hauska tarina muijista kerrottaessa se, että aina oon kuolannu blondien perään ensimmäisenä. No, eiköhän kaikki muijat ole olleet brunetteja. Elämä on....
No, tuossa hetki sitten tuumasin vähän samaa, mutta kumminkin eriten päin.
Sopii teikäläisen tilanteeseen, siis entiseen: Popeda: Kellot lyö

Valitettavasti ei ole heviä, mutta kelvannee silti?
Ikinä en oo pahemmin suomirokista tai popedasta tykänny, mutta just ny tää uppoaa hyvin.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Vaikuttaako teikäläiseen ensin brunetet, mutta löydät itsesi kuitenkin blondin vierestä?

Juuri näin on aina mennyt. Nyt taitaa olla eka kerta, kun ei värillä ollu väliä, niin nykyinen nainen on brunetti/punapää. En oo vielä kerennyt panostaa hiuksiin vilkuiluun.
Menisköhän sitä nukkumaan, vai kiskoisko vielä pari "tyhjää"....
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Uudelta kirjoittelijalta kesti aikaa löytää näin hieno ketju. Kysymykseen lempijuomasta: olut (Karhu) toki menee viinit ja väkevätkin. Viime aikoina tullut Giniä juotua eri lantrinkien kanssa (tai lähinnä tonicin, tarpeeksi "katkeraa"). Kysymykseen naisista: kaikki hiustenvärit menevät. Oon ehkä vanhanaikainen, mut kyllä niitä silmiä tulee melkein ekana mulkoiltua ennen hiuksia.

http://www.youtube.com/watch?v=31a6HQUrAz0 Tuosta musiikkia. Alice In Chains "Would?" Live-versio sopii paremmin kalsarikänneilyyn, kuin virallinen video. Ja sit lisää olutta kaapista.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
It´s up to you.

Móntako tuollaista ykköstä oot vetänyt?

Joo, mää meen nukkumaan. Uusi havainto lisää. Jos menet pitämän yhtään taukoa ykkösen juomisesta, niin lopahtaa aika nopeasti kännitila. Noin 10 minuuttia näyttää riittävän. Olen niiden kahden keskioluenvahvuisten lisäksi juonut noin 10 ykköstä. No, ainakin on kusiputket poistettu karstasta.
 

Vaakuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo, mää meen nukkumaan. Uusi havainto lisää. Jos menet pitämän yhtään taukoa ykkösen juomisesta, niin lopahtaa aika nopeasti kännitila. Noin 10 minuuttia näyttää riittävän. Olen niiden kahden keskioluenvahvuisten lisäksi juonut noin 10 ykköstä. No, ainakin on kusiputket poistettu karstasta.

Tässä vielä biisi teikäläisen uuteen tilanteeseen: KAIKEN TAKANA ON NAINEN - Matti ja Teppo

Näinhän se on, kaiketi.... :)
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Perskeles, karkasi pahasti julkijuopotteluksi eilen, mutta tuossa vartti sitten kotiutuneena starttaan aamun kolmella mustikkalonkerolla. Mahtavaa juomaa hieman väsyneeseen olotilaan.

Tuli laulettua karaokeakin eilen. Nukuttua jossain ihme hetekan kaltaisessa vinkunassa ja ajettua junalla. Kyydissä siis ja olin jonkun autossakin.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Tulipas nukuttua, olo on sekava. Kai tämä tästä kun taas saa tavaraa koneeseen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös