Kalsarikänniketju

  • 5 246 222
  • 66 703

ditrim

Jäsen
Mä tunsin itteni ainakin ihan homoks ku väsäsin tossa iltapalaa.

Salaatti, kaks munaa, kalja ja pari oliivia. Otin kuvan ja kaikkee, mut se oli liian iso tiedosto tänne laitettavaks. No eniveis, tää Stereophonicsin biisi soi koko ajan päässä. Tän syksyn mun biisi
 

mtuq

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei tässä nyt ihan kalsarikänneillä olla, kun tuli jumituttua "kävelyreissulla" baariin. Muija päätti sentään viimein nukahtaa saunan ja muun toiminnan jälkeen, joten nyt saa vielä kalsarikännäilllä rauhassa sen aikaa, kun pysyy hereillä.
 

Vaakuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä tunsin itteni ainakin ihan homoks ku väsäsin tossa iltapalaa.

Salaatti, kaks munaa, kalja ja pari oliivia. Otin kuvan ja kaikkee, mut se oli liian iso tiedosto tänne laitettavaks. No eniveis, tää Stereophonicsin biisi soi koko ajan päässä. Tän syksyn mun biisi

Heteromiehelle tuossa on salaatti, kaks munaa ja pari oliivia ihan liikaa! Ja olutta aivan liian vähän!

Nyt hyvä mies otat itseäsi niskasta kiinni!
 
Sorbuksesta vodkaan, uutta matskua kehiin: Risto - Putoan kaivossa.

Ja jos 32 on tähän mennessä nuorin, niin minä pääsen vielä muutaman vuoden verran alle sen.

En minä sitten ollutkaan ihan maitoparta tässä porukassa. ;)

Seuraavaksi kuuntelussa Rísto - Putoan kaivossa.

edit. Jeesus perkele, vaikka Oulusta oletkin ja sinulle on luontaista vajeta kuin maitopurkki, jossa on reikä pohjassa, niin elä lähe tohon porukkaan. Muuta sellaiseen paikkaan jossa sinä et ole kaivossa, vaan paikassa jossa ne kukat kukkii ihan siinä silmien tasolla.

edit2. Stevie Ray Vaughan - I´m crying
 
Viimeksi muokattu:

mtuq

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kertokaas nyt mikä tää viimeaikainen jatkoajan hompelivillitys on, kun ei ole hirvittävästi ehtinyt perehtyä asiaan lomien aikana.
 

Jeesus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
edit. Jeesus perkele, vaikka Oulusta oletkin ja sinulle on luontaista vajeta kuin maitopurkki, jossa on reikä pohjassa, niin elä lähe tohon porukkaan. Muuta sellaiseen paikkaan jossa sinä et ole kaivossa, vaan paikassa jossa ne kukat kukkii ihan siinä silmien tasolla.

Myönnettäköön, että ei tässä henkilökohtaiset tunnelmat vastanneet ihan biisissä/videolla esiintyneitä. Kyllä täällä risut kukoistaa. Arvostukset silti huolenpidosta!
 

ditrim

Jäsen
Sorbuksesta vodkaan, uutta matskua kehiin: Risto - Putoan kaivossa.

Sorbuksesta vodkaan, Ristoa - onneksi mä olen päässyt tosta vaiheesta jo yli. Hullujen musiikkia. Tai no, mun mielestä hullujen musaa - sehän tässä vähän pelottaa. Riston kuunteleminen tuo mulle hauskasti mieleen erittäin sekavan viime kesän.
En minä sitten ollutkaan ihan maitoparta tässä porukassa. ;)

Iättömiä kaikki me. Sen verran voin paljastaa itsestäni että pientä ridge forresteria tässä kasvatellaan. Huomenna se pitää leikata pois ettei jää namiin elämäntyylistä. Kultapoika.
 

ditrim

Jäsen
Nyt hyvä mies otat itseäsi niskasta kiinni!

Kiitos. Tajusin just että sonnithan tulee baarista joskus tossa klo. 05:n aikaan. Jos pysyn tajuissa, saatan lähteä ruinaamaan periä kepsuista/pizzoista.
 
Olis kyllä ollut kivaa olla semmonen lepso..

Samaa minäkin, mutta ei kai minusta olisi ollut kuin semmoiseksi rekkalepsolksi. Saakohan ne niiltä näteiltä lesboilta, bi-seksuaali nätit tytöt ovat tietysti aivan ehdottomasti kiellettyjen listoilla, siitä voisi tulla vaikka mitä hankauksia. Tämä tietysti ehdottomalla suvaitsevuudella ja kunnioituksella lausuttuna, ei tässä kuitenkaan mitään suvaitsemattomia, rasistisia, nahkatukkia olla.
 
Suosikkijoukkue
Newcastle United, Duane Allman, LP-levyt
Skid Row oli kova juttu joskus nuorena, ei se huonoa ole vieläkään. On sentään tullut otettua joskus kännit Sebin kanssa.

Sebastian Bach on oikeesti ihan vitun hyvä laulaja, nykyiset tulkitsijat voinevat pitää tunkkinsa kun aletaan puhumaan laulamisesta. SB nimittäin päihitttää suurimmanosan oksennus krapuloissaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös