Ja jos 32 on tähän mennessä nuorin, niin minä pääsen vielä muutaman vuoden verran alle sen.
Samma här, pitääkö mittauttaa lapa, että kumpi on nuorempi? :-)
Ja jos 32 on tähän mennessä nuorin, niin minä pääsen vielä muutaman vuoden verran alle sen.
Sorbuksesta vodkaan, uutta matskua kehiin: Risto - Putoan kaivossa.
Jokainen ilta on ammattilaisen ilta. Ja jos ikiä itketään kehään niin itsen olen oluessa kypsästi marinoitu 29(30) vuotias filee.
edit. Jeesus perkele, vaikka Oulusta oletkin ja sinulle on luontaista vajeta kuin maitopurkki, jossa on reikä pohjassa, niin elä lähe tohon porukkaan. Muuta sellaiseen paikkaan jossa sinä et ole kaivossa, vaan paikassa jossa ne kukat kukkii ihan siinä silmien tasolla.
Sorbuksesta vodkaan, uutta matskua kehiin: Risto - Putoan kaivossa.
En minä sitten ollutkaan ihan maitoparta tässä porukassa. ;)
Kertokaas nyt mikä tää viimeaikainen jatkoajan hompelivillitys on, kun ei ole hirvittävästi ehtinyt perehtyä asiaan lomien aikana.
Myönnettäköön, että ei tässä henkilökohtaiset tunnelmat vastanneet ihan biisissä/videolla esiintyneitä. Kyllä täällä risut kukoistaa. Arvostukset silti huolenpidosta!
Sää oot vaan homofookikko ja siten latentti homo, joten turha pyristellä. Lisää inffoa voisitko kannustaa homoa urheilijaa ketjussa (tjsp.).
Nyt hyvä mies otat itseäsi niskasta kiinni!
No hyvä, aloin ihan huolestumaan. Seuraavaksi Skid Row; Monkey Business.
No hyvä, aloin ihan huolestumaan. Seuraavaksi Skid Row; Monkey Business.
[/URL].
Olis kyllä ollut kivaa olla semmonen lepso..
Jos tässä nyt homostelulinjalle lähdetään, niin onhan tämä Take Thatin veto aivan kelpo coverbiisi.
Skid Row oli kova juttu joskus nuorena, ei se huonoa ole vieläkään. On sentään tullut otettua joskus kännit Sebin kanssa.
Mä en tiedä mitä ajoit takaa tuolla himavideolla mutta nostan panoksia suomalaisella huippumuusikolla. Onko Anssi Kelan Peukkulyseo tuttu?
Jos tässä nyt homostelulinjalle lähdetään, niin onhan tämä Take Thatin veto aivan kelpo coverbiisi.
Skid Row oli kova juttu joskus nuorena, ei se huonoa ole vieläkään. On sentään tullut otettua joskus kännit Sebin kanssa.
Mä en tiedä mitä ajoit takaa tuolla himavideolla mutta nostan panoksia suomalaisella huippumuusikolla. Onko Anssi Kelan Peukkulyseo tuttu?
Huvittava ihminen tuo Anssi Kela.
Samaa minäkin, mutta ei kai minusta olisi ollut kuin semmoiseksi rekkalepsolksi. Saakohan ne niiltä näteiltä lesboilta, bi-seksuaali nätit tytöt ovat tietysti aivan ehdottomasti kiellettyjen listoilla, siitä voisi tulla vaikka mitä hankauksia. Tämä tietysti ehdottomalla suvaitsevuudella ja kunnioituksella lausuttuna, ei tässä kuitenkaan mitään suvaitsemattomia, rasistisia, nahkatukkia olla.
Mä lähden tähän leikkiin mukaan: Laakso - Italy vs Helsinki
Minä taas olen nähnyt Sebastianin esiitymässä Trailer Park Boys-sarjassa.
Minä taas olen nähnyt Sebastianin esiitymässä Trailer Park Boys-sarjassa.
Kiitos. Tajusin just että sonnithan tulee baarista joskus tossa klo. 05:n aikaan. Jos pysyn tajuissa, saatan lähteä ruinaamaan periä kepsuista/pizzoista.