Kalsarikänniketju

  • 5 246 222
  • 66 703
Jos tässä nyt homostelulinjalle lähdetään, niin onhan tämä Take Thatin veto aivan kelpo coverbiisi.

Toihan on ihan ihq!!1!½11!

Skid Row oli kova juttu joskus nuorena, ei se huonoa ole vieläkään. On sentään tullut otettua joskus kännit Sebin kanssa.

Minä taas olen nähnyt Sebastianin esiitymässä Trailer Park Boys-sarjassa.

Mä en tiedä mitä ajoit takaa tuolla himavideolla mutta nostan panoksia suomalaisella huippumuusikolla. Onko Anssi Kelan Peukkulyseo tuttu?

Huvittava ihminen tuo Anssi Kela.

Mitä tulee tuohon videoon, en edes katsonut mikä se oli, kunhan biisi vain oli oikea? Tuo Kelan tavara taas oli todella turea blackkistä, eikä minulla ole siihen mitään muuta lisättävää kuin respect!

Edit. Seuraavaksi Children of Boredom; Rahaa on ku Fyrkkaa (en löytänyt youtube-linkkiä)
 
Viimeksi muokattu:

mtuq

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Samaa minäkin, mutta ei kai minusta olisi ollut kuin semmoiseksi rekkalepsolksi. Saakohan ne niiltä näteiltä lesboilta, bi-seksuaali nätit tytöt ovat tietysti aivan ehdottomasti kiellettyjen listoilla, siitä voisi tulla vaikka mitä hankauksia. Tämä tietysti ehdottomalla suvaitsevuudella ja kunnioituksella lausuttuna, ei tässä kuitenkaan mitään suvaitsemattomia, rasistisia, nahkatukkia olla.

Kyllä mä olisin ehdottomasti semmonen isotissinen Allison Stokken näköinen lepso, joka harrastaisi lepsoseksiä ainoastaan vähintään itsensänäköisten naisten kanssa. Säälistä voisin ottaa itseni näköisen jätkän mukaan leikkeihin.
 

mtuq

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minä taas olen nähnyt Sebastianin esiitymässä Trailer Park Boys-sarjassa.

En nyt sano mitään muuta, kun että en ole, jumalauta, nähnyt kenenkään vetävän enempää muijia puoleensa, kuin herra "Bachin". Aivan uskomatonta.. Kaikenlaista kotiäitiäkin lappasi tarjoamaan "ihan mitä vaan haluat".

nimim. katkera
 

Vaakuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kiitos. Tajusin just että sonnithan tulee baarista joskus tossa klo. 05:n aikaan. Jos pysyn tajuissa, saatan lähteä ruinaamaan periä kepsuista/pizzoista.

Ei millään pahalla, itsekin syön salaattia ihan silloin tällöin.

Mutta jos mies duunaa keskellä yötä salaattia, niin siinä täytyy olla jotain outoa... :-)

Oli ihan vitsinä tarkoitettu, toivottavasti ei jäänyt traumoja tästä....?
 
Kyllä mä olisin ehdottomasti semmonen isotissinen Allison Stokken näköinen lepso, joka harrastaisi lepsoseksiä ainoastaan vähintään itsensänäköisten naisten kanssa. Säälistä voisin ottaa itseni näköisen jätkän mukaan leikkeihin.

Toisilla se on vaan niin helppoo. Itse joutuisin tyytymään kaikenlaisiin GILF:hin, karvainen kun olen.

Mä taas uppoihanan Lauren Grahamin kanssa Gilmoren tytöt sarjassa.

Viitaten edelliseen, haista Paska! :)

Kaiken maailman Jeesuksia täällä pyörii... Heikko kun olen niin haluan vain miellyttää parempiani.

Paremmille viteota.

Jos minusta tulisi sellainen tosi lepso, eikä mikään rekkanaisen virnistys, niin tuollainen nainen ei enää miettisi kyyneleitään!

En nyt sano mitään muuta, kun että en ole, jumalauta, nähnyt kenenkään vetävän enempää muijia puoleensa, kuin herra "Bachin". Aivan uskomatonta.. Kaikenlaista kotiäitiäkin lappasi tarjoamaan "ihan mitä vaan haluat".

nimim. katkera

No aijaa, vaikka lesbo olenkin, niin onhan se aika ihanan naisellinen se sebastian... (Sanoinko minä tuon juuri ääneen)
 

ditrim

Jäsen
Ei millään pahalla, itsekin syön salaattia ihan silloin tällöin.

Mutta jos mies duunaa keskellä yötä salaattia, niin siinä täytyy olla jotain outoa... :-)

Oli ihan vitsinä tarkoitettu, toivottavasti ei jäänyt traumoja tästä....?

Salaatti on hyvää ruokaa.

Myönnän että se on vähän outoa duunata salaattia keskellä yötä, mutta mä en oikeasti suunnitellut että jäisin tällä tavoin "yksin" himaan. Oli tuolla pakastimessa vielä täplärapuja, mutta niiden syöminen vaatii kirkasta viinaa ja hyvää seuraa. Nyt kun asiaa kelaa, niin periaatteessa kumpaakin löytyy; te olette se hyvä seura ja tuolla kaapissa on muistaakseni parit pullolliset lippuviinaa. Ei vaan viittis ihan vielä niihin kajota.

Ei traumoja, ooksä ihan herkkäkännissä?
 

ditrim

Jäsen
Hei kamoon, mitäs kuvittelet meidän Jeesuksien tekevän?

Voikko mennä töihin mun puolesta maanantaina? Sitä mä kutsuisin jo lähimmäisen rakkaudeksi. Mee oikeasti - ei tarvi edes tehdä mitään. Spämmäät vaan puuha-peten kanssa tuolla ketjussa mihin kaikkien on pakko kirjoittaa. Kyselet vaikka sen aamukahveista...
 

Jeesus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Suihkuttelet desinfiointiainetta ranteisiin, ja mietit miten juudaksen perillisistä taklataan paskat pihalle seuraavalla kaudella?

Minkäs sitä tälle messiaaniselle habitukselleen mahtaa.

Helppo vastaus ois, että laita nyt vaikka muutama litra vettä viiniksi. Mutta nyt kun juotavaa on liikaakin, niin kävele nyt vaikka vetten päällä?

Tuu tuohon Torinrantaan kattomaan niin voin näytteen vuoksi kävelläkin.
 

ditrim

Jäsen
Mä rakastan sua. Pääsenkö taivaaseen?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös