Kaiken maailman Jeesuksia täällä pyörii... Heikko kun olen niin haluan vain miellyttää parempiani.
Hei kamoon, mitäs kuvittelet meidän Jeesuksien tekevän?
Kaiken maailman Jeesuksia täällä pyörii... Heikko kun olen niin haluan vain miellyttää parempiani.
Mä taas uppoihanan Lauren Grahamin kanssa Gilmoren tytöt sarjassa.
Pidä sinä (sinänsä) ihana Lauren. Minä nimittäin olen enemmän kuin palokunnan sammuttamissa liekeissä Alexis Bledeliin. Hus! Pois Kaikki te muut veikkoset Alexis on minun!
Kyllä mä olisin ehdottomasti semmonen isotissinen Allison Stokken näköinen lepso, joka harrastaisi lepsoseksiä ainoastaan vähintään itsensänäköisten naisten kanssa. Säälistä voisin ottaa itseni näköisen jätkän mukaan leikkeihin.
Mä taas uppoihanan Lauren Grahamin kanssa Gilmoren tytöt sarjassa.
Paremmille viteota.
En nyt sano mitään muuta, kun että en ole, jumalauta, nähnyt kenenkään vetävän enempää muijia puoleensa, kuin herra "Bachin". Aivan uskomatonta.. Kaikenlaista kotiäitiäkin lappasi tarjoamaan "ihan mitä vaan haluat".
nimim. katkera
Ei millään pahalla, itsekin syön salaattia ihan silloin tällöin.
Mutta jos mies duunaa keskellä yötä salaattia, niin siinä täytyy olla jotain outoa... :-)
Oli ihan vitsinä tarkoitettu, toivottavasti ei jäänyt traumoja tästä....?
Suihkuttelet desinfiointiainetta ranteisiin, ja mietit miten juudaksen perillisistä taklataan paskat pihalle seuraavalla kaudella?
Helppo vastaus ois, että laita nyt vaikka muutama litra vettä viiniksi. Mutta nyt kun juotavaa on liikaakin, niin kävele nyt vaikka vetten päällä?
Ei traumoja, ooksä ihan herkkäkännissä?
Jos minusta tulisi sellainen tosi lepso, eikä mikään rekkanaisen virnistys, niin tuollainen nainen ei enää miettisi kyyneleitään!
Tehdään näin kunhan mä saan myös Liza "ihana" Weilin myös.
Jumping jeesus. Mike saa kyllä nyt miinus pisteitä. Myönnettäkköön että punk on mielstäni ihan jees mutta näin syvälle en ole mennyt.
Voikko mennä töihin mun puolesta maanantaina? Sitä mä kutsuisin jo lähimmäisen rakkaudeksi. Mee oikeasti - ei tarvi edes tehdä mitään. Spämmäät vaan puuha-peten kanssa tuolla ketjussa mihin kaikkien on pakko kirjoittaa. Kyselet vaikka sen aamukahveista...
Tuu tuohon Torinrantaan kattomaan niin voin näytteen vuoksi kävelläkin.
Ei ei. Jos pitää tehdä good ol´sofien valinta niin... Ei perkele. En osaa valita. Tahtoo kummatkin. mä en ole niin kiinostunut tosta mammonasta mutta noi kaksi naikkosta kyllä voittaa kaikki lottovoitot.Et muuten saa. Saat Keiko Agenan.
Ei ei. Jos pitää tehdä good ol´sofien valinta niin... Ei perkele. En osaa valita. Tahtoo kummatkin. mä en ole niin kiinostunut tosta mammonasta mutta noi kaksi naikkosta kyllä voittaa kaikki lottovoitot.
Hei sä et voi saada kaikkea hunajaa, varsinkaan maksamatta hintaa. Itseasiassa meidän pitäisi järjestää Gilmore Girl Draft samointien. Ettei mummot slaagia saa.