Kalsarikänniketju

• 5 306 403
  • 66 750
Kyllä mä olisin ehdottomasti semmonen isotissinen Allison Stokken näköinen lepso, joka harrastaisi lepsoseksiä ainoastaan vähintään itsensänäköisten naisten kanssa. Säälistä voisin ottaa itseni näköisen jätkän mukaan leikkeihin.

Toisilla se on vaan niin helppoo. Itse joutuisin tyytymään kaikenlaisiin GILF:hin, karvainen kun olen.

Mä taas uppoihanan Lauren Grahamin kanssa Gilmoren tytöt sarjassa.

Viitaten edelliseen, haista Paska! :)

Kaiken maailman Jeesuksia täällä pyörii... Heikko kun olen niin haluan vain miellyttää parempiani.

Paremmille viteota.

Jos minusta tulisi sellainen tosi lepso, eikä mikään rekkanaisen virnistys, niin tuollainen nainen ei enää miettisi kyyneleitään!

En nyt sano mitään muuta, kun että en ole, jumalauta, nähnyt kenenkään vetävän enempää muijia puoleensa, kuin herra "Bachin". Aivan uskomatonta.. Kaikenlaista kotiäitiäkin lappasi tarjoamaan "ihan mitä vaan haluat".

nimim. katkera

No aijaa, vaikka lesbo olenkin, niin onhan se aika ihanan naisellinen se sebastian... (Sanoinko minä tuon juuri ääneen)

ditrim

Jäsen
Ei millään pahalla, itsekin syön salaattia ihan silloin tällöin.

Mutta jos mies duunaa keskellä yötä salaattia, niin siinä täytyy olla jotain outoa... :-)

Oli ihan vitsinä tarkoitettu, toivottavasti ei jäänyt traumoja tästä....?

Salaatti on hyvää ruokaa.

Myönnän että se on vähän outoa duunata salaattia keskellä yötä, mutta mä en oikeasti suunnitellut että jäisin tällä tavoin "yksin" himaan. Oli tuolla pakastimessa vielä täplärapuja, mutta niiden syöminen vaatii kirkasta viinaa ja hyvää seuraa. Nyt kun asiaa kelaa, niin periaatteessa kumpaakin löytyy; te olette se hyvä seura ja tuolla kaapissa on muistaakseni parit pullolliset lippuviinaa. Ei vaan viittis ihan vielä niihin kajota.

Ei traumoja, ooksä ihan herkkäkännissä?

ditrim

Jäsen
Hei kamoon, mitäs kuvittelet meidän Jeesuksien tekevän?

Voikko mennä töihin mun puolesta maanantaina? Sitä mä kutsuisin jo lähimmäisen rakkaudeksi. Mee oikeasti - ei tarvi edes tehdä mitään. Spämmäät vaan puuha-peten kanssa tuolla ketjussa mihin kaikkien on pakko kirjoittaa. Kyselet vaikka sen aamukahveista...

Jeesus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Suihkuttelet desinfiointiainetta ranteisiin, ja mietit miten juudaksen perillisistä taklataan paskat pihalle seuraavalla kaudella?

Minkäs sitä tälle messiaaniselle habitukselleen mahtaa.

Helppo vastaus ois, että laita nyt vaikka muutama litra vettä viiniksi. Mutta nyt kun juotavaa on liikaakin, niin kävele nyt vaikka vetten päällä?

Tuu tuohon Torinrantaan kattomaan niin voin näytteen vuoksi kävelläkin.

ditrim

Jäsen
Mä rakastan sua. Pääsenkö taivaaseen?

mtuq

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jumping jeesus. Mike saa kyllä nyt miinus pisteitä. Myönnettäkköön että punk on mielstäni ihan jees mutta näin syvälle en ole mennyt.

Mike on legenda.

Vituttaa ihan saatanasti, että ei kerinnyt kesällä katsomaan, kun olivat ekan kerran Suomessa. Olen toki nähnyt bändin pariin kertaan ulkomailla, ja meno on ollut saatanan hyvää..

Jeesus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Voikko mennä töihin mun puolesta maanantaina? Sitä mä kutsuisin jo lähimmäisen rakkaudeksi. Mee oikeasti - ei tarvi edes tehdä mitään. Spämmäät vaan puuha-peten kanssa tuolla ketjussa mihin kaikkien on pakko kirjoittaa. Kyselet vaikka sen aamukahveista...

Asia kunnossa! Olen erinomainen olemaan tekemättä mitään.

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Tuu tuohon Torinrantaan kattomaan niin voin näytteen vuoksi kävelläkin.

Tässä ketjussa kun keskustellaan, niin meillä on vain yksi Jumala. Meidän kaikkien esikuva, Kalsonkiketjun unelma. Vilkaise itse sieltä rannasta, niin saatat jonain päivänä päästä hänen tasolleen.

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Ei ei. Jos pitää tehdä good ol´sofien valinta niin... Ei perkele. En osaa valita. Tahtoo kummatkin. mä en ole niin kiinostunut tosta mammonasta mutta noi kaksi naikkosta kyllä voittaa kaikki lottovoitot.

Hei sä et voi saada kaikkea hunajaa, varsinkaan maksamatta hintaa. Itseasiassa meidän pitäisi järjestää Gilmore Girl Draft samointien. Ettei mummot slaagia saa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy