Kalsarikänniketju

  • 5 247 047
  • 66 704

mtuq

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jumping jeesus. Mike saa kyllä nyt miinus pisteitä. Myönnettäkköön että punk on mielstäni ihan jees mutta näin syvälle en ole mennyt.

Mike on legenda.

Vituttaa ihan saatanasti, että ei kerinnyt kesällä katsomaan, kun olivat ekan kerran Suomessa. Olen toki nähnyt bändin pariin kertaan ulkomailla, ja meno on ollut saatanan hyvää..
 

Jeesus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Voikko mennä töihin mun puolesta maanantaina? Sitä mä kutsuisin jo lähimmäisen rakkaudeksi. Mee oikeasti - ei tarvi edes tehdä mitään. Spämmäät vaan puuha-peten kanssa tuolla ketjussa mihin kaikkien on pakko kirjoittaa. Kyselet vaikka sen aamukahveista...

Asia kunnossa! Olen erinomainen olemaan tekemättä mitään.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Tuu tuohon Torinrantaan kattomaan niin voin näytteen vuoksi kävelläkin.

Tässä ketjussa kun keskustellaan, niin meillä on vain yksi Jumala. Meidän kaikkien esikuva, Kalsonkiketjun unelma. Vilkaise itse sieltä rannasta, niin saatat jonain päivänä päästä hänen tasolleen.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Ei ei. Jos pitää tehdä good ol´sofien valinta niin... Ei perkele. En osaa valita. Tahtoo kummatkin. mä en ole niin kiinostunut tosta mammonasta mutta noi kaksi naikkosta kyllä voittaa kaikki lottovoitot.

Hei sä et voi saada kaikkea hunajaa, varsinkaan maksamatta hintaa. Itseasiassa meidän pitäisi järjestää Gilmore Girl Draft samointien. Ettei mummot slaagia saa.
 

Jeesus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tässä ketjussa kun keskustellaan, niin meillä on vain yksi Jumala. Meidän kaikkien esikuva, Kalsonkiketjun unelma. Vilkaise itse sieltä rannasta, niin saatat jonain päivänä päästä hänen tasolleen.

Elän uskossa, että juuri tällä hetkellä, tällä viestillä, Hän käy dialogia kanssasi.
 

mtuq

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miten nyt on semmonen fiilis, että sekä lukeminen, että kirjottaminen tuntuu aika haastavalta.

En mä kyllä suostu uskomaan, että se johtuis alkoholista. Olutta on ihan saatanasti, ja meinasin juoda ne tänään, että ei tuu huomenna houkutusta ( ma duuniin).
 

ditrim

Jäsen
Herkkäkännissä? Uusi termi....

En ole, vietän todella hyvin ansaittua kesälomaani.... :-)

Mä olen onnellinen sun puolesta. Jokainen meistä ansaitsee kesäloman. Tai no, vittu mun puolesta kenenkään ei tarvis edes käydä töissä. Saatanan oravanpyörä on mut jo niin monesti ryöstänyt.

Hehheh, vakioasiakkaita alkaa jo vituttaa, kun aina vaan tilanteesta riippumatta työnnetään tämä saatana. Apulanta - Armo.

Kiitos tästä. Nyt mä joudun fiilistelemään Apulantaa. Odotus -kappale soi viimeksi kun olin tässä huoneessani näin kännissä yksin. Vuosi oli jotain 2004-2005, muija oli jossain ja mä tiesin kuinka siinä vielä käy. Perkele pillitinkin, vaikka sen piti olla historiaa. "Tahtoisin näyttää sulle auringon".

Asia kunnossa! Olen erinomainen olemaan tekemättä mitään.

Mieti mitä kaikkea me voisimmekaan yhdessä saavuttaa...
 
Suosikkijoukkue
Newcastle United, Duane Allman, LP-levyt
Miten nyt on semmonen fiilis, että sekä lukeminen, että kirjottaminen tuntuu aika haastavalta.

En mä kyllä suostu uskomaan, että se johtuis alkoholista. Olutta on ihan saatanasti, ja meinasin juoda ne tänään, että ei tuu huomenna houkutusta ( ma duuniin).

Mun hyvähkö viski loppu, nyt sheriffiä ( 1 tähden jallu) ja maanantaina töihin. Ja lukeminen ja kiroittaminen on hankalaa.
 

ditrim

Jäsen
Vain taivas on rajana. Take my word for it.
Juice Leskisen sanoin:
"Jumala ja saatana, yhteisessä unessa.
Toisistansa mittaa ottaa, toinen potkii toinen mottaa.
Ei me hartautta harjoitamme aina huolella,
siksi heistä kumpikin on meidän puolella."​

Aika homoa toikin on nyt kun tarkemmin miettii...
 

mtuq

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jokainen meistä ansaitsee kesäloman. Tai no, vittu mun puolesta kenenkään ei tarvis edes käydä töissä. Saatanan oravanpyörä on mut jo niin monesti ryöstänyt.

Näinhän se menee. No itse pystyn nykyään pitämään lomaa aika pitkälti miten itse haluan (puhelin ja sähköpostit toimivat useimmissa paikoissa, jos eivät satu toimimaan, niin voi harmi), mutta muijalla on sitten taas enemmän (keinotekoisia) rajoituksia joiden takia lyhensin omaa lomaanikin parilla viikolla.

Liikaa juotavaa, en olis uskonut valittavani tästä.
 
nyt sheriffiä ( 1 tähden jallu) ja maanantaina töihin. Ja lukeminen ja kiroittaminen on hankalaa.

Minullakin piti olla juomista jaloimpaa, mutta huomasin jonkun halpis brandyn olevan halvempaan niin päädyin siihen. Säästin noin euron ja vasta kotona huomasin juoman olen 36%, joten pitäkää se tunkkinne. Ja lukeminen on helppoa (aina ei ole tarvetta nähdä samaa mitä tekstin kirjoittaja on kirjoittanut), mutta kiroittaminne on vaikeaa.
 

ditrim

Jäsen
Eikös tuo kuulosta aika win-win -hommalta?

Hmm.. Joo!. Tiäkkö, aika herja homma: aikanaan liityin johonkin Jeesuksen Ystävät -tsydeemiin kännissä festareilla. Nyt oon tässä vähän venaillu jotain refleksiä ylemmiltä voimilta, ja sitten - kun vähiten sitä odotan - tapaan Jeebuksen - Jatkoajan keskustelupalstalla, KKK-ketjussa. Tän on pakko olla johdatusta, jotain suurempaa tarkoitusta.

Johda sä, mä seuraan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös