Kalsarikänniketju

  • 5 245 049
  • 66 698
Meikäläisen ensimmäinen kontribuutio tähän ketjuun. Kaverit lähti pystybaarista yökerhoon, ja itse en voi täysiä kapakoita sietää. Siispä kotiin, drinkki lasiin ja vaikkapa Dexter pyörimään.

Älä masennu, vaan pistä poppi kovalle ja ala juoda niinkuin miehet! Pelimiehet eivät mene yökerhoon kuin silloin kun runkkukäsi puutuu!
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Ja jotta ei menisi aivan Ot- osastoon, todettakoon, että brandy on melkein loppu, mutta onneksi jäljellä on 2/10 olutta ja pullo viiniä. alkaa pikkuhiljaa potkia tämä juominen. Tällä hetkellä soi Chris rea ja road to hell.

Chris Rea:n musiikin kuunteleminen on vapaakortti suoraan helvettiin.
Mätöistä puheenollen, mikäli haluatte tulisia burgereita kannattaa suunnistaa töölöntorilla olevalle yömyöhä mestalle. Otit sitten chili/valkosipuli burgerin niin tulisuutta riittää. Tämä siis jos asusteletta Helsingissä. Mikäli olette enemmänkin retalesakkia kalliosta, niin Tintin grilli on silloin must see kohde.
 
Chris Rea:n musiikin kuunteleminen on vapaakortti suoraan helvettiin.
Mätöistä puheenollen, mikäli haluatte tulisia burgereita kannattaa suunnistaa töölöntorilla olevalle yömyöhä mestalle. Otit sitten chili/valkosipuli burgerin niin tulisuutta riittää. Tämä siis jos asusteletta Helsingissä. Mikäli olette enemmänkin retalesakkia kalliosta, niin Tintin grilli on silloin must see kohde.

Tuo kuuntelemani biisi on ainoa hyvä, jonka olen realta kuullut. Tosin sen ensimmäisesä osassa on pätkä suomalaista radiota. Onko täällä ketään, joka tietää kuka siinä on äänessä? Minä en nimmittäin tiedä, mutta tuolla voi vaikka voittaa kaljan jossain baarivedonlyönnissä.

Itselläni tuo helsingin toiminta on aika hiljaista, mutta laadukasta ruokaa toki voi lähteä etsimään jopa tuosta rostokin esikaupungista.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Hei, nyt puhut ammattilaiselle. Kyllä täällä juoda osataan!

Kaikennäköisiä jeesustelijoita täälläkin näkee...

Eivaan, tervetuloa lämpimästi ja koitahan jakaa hyvät biisit meidän kesken, niin viihytään kaikki...
 

Vaakuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hyvä kuulla, että laatu on vielä kohdillaan. Itse tosin otin sen tavallisen aivan käsittämättömättömän kokoisen mallin, kun en tuosta homeisesta tavarasta niin perusta. Olen jo useamman vuoden toivonut että tulisi asiaa vaikka Vaasaan tai Seinäjoelle, niin voisi käväistä hyvällä ruualla ja samalla käydä vetämässä perseet olalle Kantri-baarissa.

Kaikista parastahan tuossa mainitsemassani juustopurilaisessa oli sen hinta, kokonaiset 5 euroa.

Itse asiassa kaikkia kolmea mainitsemaani grilliä yhdistää se, että annokset ovat hintaansa nähden ihan julmetun kokoisia!

Tuo mainitsemasi ryyppyilta on kyllä ihan kuningas noin ajatuksena. Ainahan sitä lähdetään takki auki hakemaan naiset muilta paikkakunnilta, mutta tosimiesten tarkoitus on lähteä hakemaan se paras grillimättö puolen litran maidon kanssa! Kimalaiset tulee kyllä, jos on tullakseen...
 
Viimeksi muokattu:

ditrim

Jäsen
Moi1

Heh, aikalailla ekaa kertaa oon täällä viikonloppuna. Olin vaan nii jumissa kun jengi lähti kaupunkiin, että oli parempi jäädä kotipaikoille. Toinen silmä kiinni koodaan täälä teille. Väsyttää mut en mä haluu tajuu et on sunnuntai. Vittu ei viikonlopun pitäis loppua ikinä. Tai siis, toisaalta sais loppua koska vaan, mä haluun rauhoittua.

On muuten ormi meininki olla tässä vaiheessa yksin himassa. Taju meinaa vähä lähteä mut skarppaamalla voi venyttää suoritusta. Ei tässä mitään muuta, hauskaa nähdä jääks tää viesti viimeiseksi...
 
Selvähän se, päissään tuo on. Piti olla Cowboys, mutta olikin Rob Zombie; Dragula. Vieläkö täällä on väkeä hengissä?

Ei siinä mitään yksin on kiva juoda vaihteeksi, onhan sitä kerrankin hyvässä seurassa, mutta mitä sitä sosiaaliselle luonteelleen voi?
 
Kaikista parastahan tuossa mainitsemassani juustopurilaisessa oli sen hinta, kokonaiset 5 euroa.

Itse asiassa kaikkia kolmea mainitsemaani grilliä yhdistää se, että annokset ovat hintaansa nähden ihan julmetun kokoisia!

No perskutaralla, taitaa olla kysessä mies joka on kiertänyt muutakin kuin tahkoa.

Tuo mainitsemasi ryyppyilta on kyllä ihan kuningas noin ajatuksena. Ainahan sitä lähdetään takki auki hakemaan naiset muilta paikkakunnilta, mutta tosimiesten tarkoitus on lähteä hakemaan se paras grillimättö puolen litran maidon kanssa! Kimalaiset tulee kyllä, jos on tullakseen...

Eläpä sano muuta, näin se vain on!
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Moi1
On muuten ormi meininki olla tässä vaiheessa yksin himassa. Taju meinaa vähä lähteä mut skarppaamalla voi venyttää suoritusta. Ei tässä mitään muuta, hauskaa nähdä jääks tää viesti viimeiseksi...

Welcome toivotan erittäin epävirallisena KKK edustajana sinut tervetulleeksi. Ja toivottavasti vierailet myöskin tulevaisuussa.
 

ditrim

Jäsen
Selvähän se, päissään tuo on. Piti olla Cowboys, mutta olikin Rob Zombie; Dragula. Vieläkö täällä on väkeä hengissä?

Itse olet.

Hengissä vielä, jännä nähdä ollaanko huomenna vielä?

Ihan vitun urpoa on kuunnella Bon Jovin This Left Feels Right -levyä ja paistaa kananmunaa. Ei vaan oo jaksanut käydä kaupassa. Lihaa tekisi mieli mutta ei vitti lähtee seikkailemaan sen eteen.
 

Vaakuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No perskutaralla, taitaa olla kysessä mies joka on kiertänyt muutakin kuin tahkoa.

Tahkokin on kierretty, muistini mukaan jopa selvin päin....

Eläpä sano muuta, näin se vain on!

Ja tälle varaukseton tunnustus!

Päivitystä juomatilanteeseen: muutin sekoitussuhdetta, lisäsin valkoviinin määrää suhteessa olueen. Jos pää ei ole kipeä sunnuntaina, niin jossain on vika!
 

ditrim

Jäsen
Welcome toivotan erittäin epävirallisena KKK edustajana sinut tervetulleeksi. Ja toivottavasti vierailet myöskin tulevaisuussa.

Kiitti!

Meinas muuten tulla hauska rivitaloelämäntilannehazardi kun kirjoittelin tänne ja lämmittelin hellaa kananmunia varten. Alkoi olemaan aika savuista tuolla keittiössä :D

Aika kuluu jatkiksessa vaan niin yllättävän nopeasti...
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Jokos Herrat Evil&Käyttäjänimetön&Nakkikastike&Jere#3 ovat karanneet nukkumatin karvaisten käsivarsien lumoihin. Meinaan on yksinäistä junioreiden keskellä.
 
Kuinkahohan wanha sitä pitää olla?, meinaan kun toi 37 on tossa ihan just.

Eläpä sano vittuakaan, minä taidan olla nuorin ollessani 32 vuotias. Noh vielä on mahdollista pukeutua soopelinnahkaturkkiin ja lierihattuun (luonnollisesti soopelia), ja lähteä hoodeille hakemaan nuorta lihaa. Tunnuslauseena olkoon White Chocolate, just pimping around!

edit. Nyt soi nuoruudesta ja kovaa! Covenant; Planetary Black Elements.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
En tiiä miten vanha pitää olla, mutta pitää tykätä viinasta.

Mitä, oliko ne muka tänään olivinaan jälkipelit Savon Sanomat -turnauksessa? no kai ne sitten oli.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös