Kalsarikänniketju

  • 5 245 024
  • 66 698

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Tää on aika kova! Kuka on sitä mieltä että Janne on humalassa tossa? Oon satavarma että kyllä on.. ihan loistava biisi jonka jokainen on joskus vetänyt karaokessa, eikös? Kuka tunnustaa? Mukana..

Janne Hurme Kirje -> http://www.youtube.com/watch?v=WsTWobqqk2k
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Olen kymmeniä pyttipannuja siellä syönyt. Missään muualla en sitä ruokalajia enää syö. Se ruoka siellä ei kyllä ole lainkaan ylihypetettyä. Enää 3 vuotta ja sitten asun loppuelämäni Joensuussa. Sitä odotellessa. Dilledong.

Olen itseasiassa muuten pyttis kateellinen. Saatana saisivat täältä päin valua opiskelemaan miten tehdään oikeaoppinen pyttipannu. Menekin takaan.
 
Suosikkijoukkue
Newcastle United, Duane Allman, LP-levyt
On sulla asiat kyllä huonosti, jos glenfiddich on se huonompi viski. Perkele, kun siivunkin sais. Mulla on täällä Vat 69 kierrossa. Kaveri kutsuu tätä talousviskien ferrariksi. Pidän kyllä, täytyy myöntää.

Tullamore dew on mielestäni tämä ferrari kun talousviskistä puhutaan. Tää glenkinchie on distillers edition 13v. Helvetin pehmeetä, vähän kivempi jäkimaku kun glenfiddichissä.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Mitä pitää sisällään tämä pyttipannujen Rolls-Royce?
En minä tiedä. Minä vain nautin. Sen yksittäiset osat ovat enemmän kuin tekijöidensä summa. Synergiaa. Paistettu kananmuna, suolakurkku, aivan erikoisen hyvää ne loput perinteiset loppuosat.

Nyt käyn lähiräkälässä. Kaveri, joka juuri saapui New Yorkista, neuvoi osoitteen lähimpään mestaan. Oli itse vielä juuri saapuneena Helsingissä, joten pitäytyi vain neuvonta-asteella. Se paikka on karmea, en ole koskaan käynyt mutta jos minusta ei kuulu enää, Alibi kertonee loput.
 

Blasph

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Ai grilliruokaloistako tässä väitellään? Leväsen Grilli Kuopiossa on erinomainen paikka makkaraperunoille. Myöskin hampparit ynnä muut kebaasit onnistuvat tönöltä mainiosti. Suosittelen, mikäli joku leväselle nälkäisenä sattuisi eksymään.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
En minä tiedä. Minä vain nautin. Sen yksittäiset osat ovat enemmän kuin tekijöidensä summa. Synergiaa. Paistettu kananmuna, suolakurkku, aivan erikoisen hyvää ne loput perinteiset loppuosat.

Unohtamatta sitä atmosfääriä joka ei tuomitse ketään joka saapuu nauttimaan kyseistä herkkua. "Ennenkin on nähty kankkusia." mentaliteettia, puhumattakaan muusta miljööstä joka henkii ymmärrystä niin uuden nousun hakijoillekkin kuin myös niille jotka ovat konetta ajamassa alas. Kaikille kuitenkin pyydettäessä tarjotaan sama rakkaudella tehty pyttipannu herkku. Ja kaikille tämän herkun nauttijoille annetaan aina Jokelan rakkautta. HIeno paikka.
 
Ai grilliruokaloistako tässä väitellään? Leväsen Grilli Kuopiossa on erinomainen paikka makkaraperunoille. Myöskin hampparit ynnä muut kebaasit onnistuvat tönöltä mainiosti. Suosittelen, mikäli joku leväselle nälkäisenä sattuisi eksymään.

Kaikille alanharrastelijoille suosittelen Kauhavan grilliä ja sen juustohampurilaista. Viimeksi tosin tuon herkun söin 1999, jolloin se oli aivan täydellinen grillihamppari, onko kenelläkään viimeaikaista statistiikkaa tarjolla? Toinen loistava grilli on Oulussa sijaitseva Järvigrilli, josta ei huonoa annosta ainakaan ennen vuotta 2006 saanut, mutta omaksi suosikikseni muodostui porilainen. Jyväskylästä taas ei aivan loistavaa grilliä löydy, mutta Ahjo-Grilli on kokeilemisen arvoinen. Pesee jokaisen perusgrillin mennen tullen, mutta kunnollinen reiskan grilli ja käyrä meininki puuttuu täysin. Tuolla suosikkini on myös porilainen.
 

Blasph

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Nyt tuli hiljaista... No, ei kai se kauheasti haittaa, juodaan lisää ööliä ja kuunnellaan suomalaista musiikkia.
 
Unohtamatta sitä atmosfääriä joka ei tuomitse ketään joka saapuu nauttimaan kyseistä herkkua. "Ennenkin on nähty kankkusia." mentaliteettia, puhumattakaan muusta miljööstä joka henkii ymmärrystä niin uuden nousun hakijoillekkin kuin myös niille jotka ovat konetta ajamassa alas. Kaikille kuitenkin pyydettäessä tarjotaan sama rakkaudella tehty pyttipannu herkku. Ja kaikille tämän herkun nauttijoille annetaan aina Jokelan rakkautta. HIeno paikka.

Tässä on tiivistettynä jokaisen kunnon kansanruokapaikan tunnelma. Näitä on harvassa, mutta lähes aina tällaisen tunnelman löytäjä löytää myös aivan uskomattoman hyvän ruuan. Tällaisen kokomuksen jälkeen itseään kunnioittava mies ei astu krapuloissaan mäkkiin, rossoon tai muuhun ketjuhelvettiin, hän tietää parantuvansa parhaiten vertaisessaan seurassa.
 

d2uce

Jäsen
Jos grilliskene kiinnostaa niin Hämeenlinnassa kannattaa suunnistaa Ravarille ja tilata Lämäri.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Perskules!

Pattayalla natsisiat (lue poliisit) ratsasivat Soi 8:n baarit. Nyt joutuu juomaan viinaa ja surffaamaan netissa pimeassa. Onneksi tytot kantaa viinaa eteen...
 

Vaakuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kaikille alanharrastelijoille suosittelen Kauhavan grilliä ja sen juustohampurilaista. Viimeksi tosin tuon herkun söin 1999, jolloin se oli aivan täydellinen grillihamppari, onko kenelläkään viimeaikaista statistiikkaa tarjolla?

Vuonna 2008, keväällä. Mikäli "juustohampurilaisesi" tarkoittaa kohtuullisen kokoista hampurilaista, jonkä väliin on tungettu noin 300g aurajuustoa, puhumme samasta asiasta. Folioon kääräistynä tuo burgeri painoi lähemmäs kilon verran. Ja syömistä riitti, isoruokaisellekin. Ja oli hyvä!

Kajaanissa sijaitsee yksi parhaista grilleistä, missä on tullut koskaan käytyä, eli Mantan grilli. Aivan sama, mitä tilaa, kohtuullisen halpaa ja maha tulee takuuvarmasti täyteen. Tämän pitäisi tietää ainakin kaikkien Kajaanissa varusmiespalveluksensa suorittaneiden (itsehän en suorittanut ko. palvelusta Kajaanissa). Mutta, viimeksi kuluvan vuoden pääsiäisenä, matkalla Rukalta etelään, ja Kajaanissa junaa odotellessa, oli pakko käväistä Mantalla. Aivan yhtä hieno paikka oli vieläkin, kuin ne muutamat kerrat siellä käyneenä.

Tikkurilassa, urheilupuiston vieressä, on myös erinomainen grilli. Nimi taitaa olla Elvis tjsp. Mutta ruoka on hemmetin hyvää, annosten koko luokkaa iso, ja hinta-laatusuhteeltaan varmaan paras paikka, mistä olen koskaan hakenut grilliruokaa.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
...Vat 69 kierrossa. ...

Olekko katsonut Band of brothersin? Mikäli et, niin sielä löydät hengenheimolaisen...

Jos grilliskene kiinnostaa niin Hämeenlinnassa kannattaa suunnistaa Ravarille ja tilata Lämäri.

Eikö Marin grilli ja tartunnat ole enään mitään...

Perskules!

Pattayalla natsisiat (lue poliisit) ratsasivat Soi 8:n baarit. Nyt joutuu juomaan viinaa ja surffaamaan netissa pimeassa. Onneksi tytot kantaa viinaa eteen...

Vitsi, sulla on oikeesti asiat päin persettä, mutta hurmiossa et sitä vaan huomaa. Siinävaiheessa, kun pääset koirakompleksista eroon ja et enään yritä nuolla muniasi, niin alkaa valkenemaan totuus...

Tai ainakin tiput sohvalta, tsemppiä kuitenkin. ( oikeastihan mua ei vituta lainkaan olla Suomessa...)
 
Vuonna 2008, keväällä. Mikäli "juustohampurilaisesi" tarkoittaa kohtuullisen kokoista hampurilaista, jonkä väliin on tungettu noin 300g aurajuustoa, puhumme samasta asiasta. Folioon kääräistynä tuo burgeri painoi lähemmäs kilon verran. Ja syömistä riitti, isoruokaisellekin. Ja oli hyvä!

Hyvä kuulla, että laatu on vielä kohdillaan. Itse tosin otin sen tavallisen aivan käsittämättömättömän kokoisen mallin, kun en tuosta homeisesta tavarasta niin perusta. Olen jo useamman vuoden toivonut että tulisi asiaa vaikka Vaasaan tai Seinäjoelle, niin voisi käväistä hyvällä ruualla ja samalla käydä vetämässä perseet olalle Kantri-baarissa.

Kiitos myös tiedoista Kajaanin ja Tikkurilan grilliskenestä. Noihin paikkoihin suuntaan jos joskus kyseisiin paikkoihin eksyn. Tästä tulikin mieleeni olisiko keskisuomessa väkeä, joita kiinnostaisi lähteä käymään jossain kaupungissa, jossa on loistava grilli. Matkan tarkoitus olisi käydä ottamassa reilu känni ja lopettaa se hienon grillin pihalla syötyyn annokseen puolen litran maidon kanssa. Seuraavanan päivän sitten rapulamättö, yhdistettynä muutamaan korjaavaan lähimmässä paikallisessa, kuskilla luonnollisesti yksittäisen sotilaan voi-voi, ja pelkästään mättö maidolla ja sitten limpparia ja kahvia.

Marin grillillä röökiastkitkin käytetään rasvakeittimessä.

Tämä kuulostaa niin houkuttelevalta että voisin vaikka heti tilata taksin viemään itseni hämeenlinnaan?
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Marin grillillä röökiastkitkin käytetään rasvakeittimessä.

Toista se oli ennen... siinä keskustassa oli aikoinaan snackyn drive in ja ne piirakat oli aivan helevetin hyviä. Jokunen poliisi tuli joskus 20-v sitten vedettyä siellä, patukoineen....

Mulla alkaa pettämään muisti, mutta muistaako kukaan siitä mitään, kun siinä HML keskustassa oli joskus 30-vee sitten lentokone kahvilana...
 

Jeesus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Meikäläisen ensimmäinen kontribuutio tähän ketjuun. Kaverit lähti pystybaarista yökerhoon, ja itse en voi täysiä kapakoita sietää. Siispä kotiin, drinkki lasiin ja vaikkapa Dexter pyörimään.
 
Villu minä olen näemmä melkein yksin täällä, mutta tuli mieleeni loistava paikka juoda krapulakalja, eli Pika-mocca Kotkan Karhulassa. Sinne siis jokainen joka on kyseiseen kaupunkiin eksynyt. Saapumisohjeet ovat helpot; se on siinä vasemmalla moottoritieltä nähtynä kunhan tulet helsingistä päin. Muutoin se on oikealla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös