Mainos

Kalsarikänniketju

• 5 316 202
  • 66 778

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Onko kukaan koskaan tullut Joensuuhun? Marcon ja Jarin ei tarvitse vastata.
Joen suuhun ehkä jokunen. Kenties vielä useampi Joensuuhun, kuten tuo eräs nimimerkki, josta rohkeasta tunnustuksesta kreditit.

Mitä muuten kuuluu Joensuun ravintolaelämään nykyään? Joskus aikoinaan vierailin kaupungissa ja silloin kovia sanoja olivat EastWest, Kimmeli ja JetSet-baari, joka toimitti jonkinasteista urheilubaarin virkaa. Ja sitten oli joku yökerho lähellä Jetsetiä, jonka nimeä en pysty enää muistamaan.
Jetissä pidin olympiavisoja 2006, futisfisoja kesällä 2006 useammankin. Jos olisi kysymyksiä tällä koneella, niin voisi jonkun heittää, vaan ei ole. Luoja teitä siis armahti. Kimmel on iso hotelli, jossa voi käydä. Vaan Jetistä 200 m on Jokela, sinne olisi kannattanut mennä. Tosin riippuu kävijän luonteesta. Minulle Wanha Jokela on elämäni ravintola. Lasteni, joita minulla ei ole, jälkeen parhautta.

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Onko kukaan koskaan tullut Joensuuhun? Marcon ja Jarin ei tarvitse vastata.

Minä tulin heinäkuussa lennokkaalla tavalla kumit savuten Joensuuhun. Lähdin sitten pari vaunua veturin takana sieltä pois.
Viimeinen kalja menossa, kai se on mentävä sitten nukkumaan. Kaveri houkutteli huomenna katsomaan rantalentistä ja kai ainakin ne naisten pelailut voisi käydä katsomassa.

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanhassa Jokelassa saat muuten ehkä maan parhaan darraspydärin, otappa siihen vielä kylmä lonkero jäillä, niin darraorkku on lähellä.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanhassa Jokelassa saat muuten ehkä maan parhaan darraspydärin, otappa siihen vielä kylmä lonkero jäillä, niin darraorkku on lähellä.
Olen kymmeniä pyttipannuja siellä syönyt. Missään muualla en sitä ruokalajia enää syö. Se ruoka siellä ei kyllä ole lainkaan ylihypetettyä. Enää 3 vuotta ja sitten asun loppuelämäni Joensuussa. Sitä odotellessa. Dilledong.

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Tää on aika kova! Kuka on sitä mieltä että Janne on humalassa tossa? Oon satavarma että kyllä on.. ihan loistava biisi jonka jokainen on joskus vetänyt karaokessa, eikös? Kuka tunnustaa? Mukana..

Janne Hurme Kirje -> http://www.youtube.com/watch?v=WsTWobqqk2k

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Olen kymmeniä pyttipannuja siellä syönyt. Missään muualla en sitä ruokalajia enää syö. Se ruoka siellä ei kyllä ole lainkaan ylihypetettyä. Enää 3 vuotta ja sitten asun loppuelämäni Joensuussa. Sitä odotellessa. Dilledong.

Olen itseasiassa muuten pyttis kateellinen. Saatana saisivat täältä päin valua opiskelemaan miten tehdään oikeaoppinen pyttipannu. Menekin takaan.

Suosikkijoukkue
Newcastle United, Duane Allman, LP-levyt
On sulla asiat kyllä huonosti, jos glenfiddich on se huonompi viski. Perkele, kun siivunkin sais. Mulla on täällä Vat 69 kierrossa. Kaveri kutsuu tätä talousviskien ferrariksi. Pidän kyllä, täytyy myöntää.

Tullamore dew on mielestäni tämä ferrari kun talousviskistä puhutaan. Tää glenkinchie on distillers edition 13v. Helvetin pehmeetä, vähän kivempi jäkimaku kun glenfiddichissä.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mitä pitää sisällään tämä pyttipannujen Rolls-Royce?
En minä tiedä. Minä vain nautin. Sen yksittäiset osat ovat enemmän kuin tekijöidensä summa. Synergiaa. Paistettu kananmuna, suolakurkku, aivan erikoisen hyvää ne loput perinteiset loppuosat.

Nyt käyn lähiräkälässä. Kaveri, joka juuri saapui New Yorkista, neuvoi osoitteen lähimpään mestaan. Oli itse vielä juuri saapuneena Helsingissä, joten pitäytyi vain neuvonta-asteella. Se paikka on karmea, en ole koskaan käynyt mutta jos minusta ei kuulu enää, Alibi kertonee loput.

Blasph

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Ai grilliruokaloistako tässä väitellään? Leväsen Grilli Kuopiossa on erinomainen paikka makkaraperunoille. Myöskin hampparit ynnä muut kebaasit onnistuvat tönöltä mainiosti. Suosittelen, mikäli joku leväselle nälkäisenä sattuisi eksymään.

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
En minä tiedä. Minä vain nautin. Sen yksittäiset osat ovat enemmän kuin tekijöidensä summa. Synergiaa. Paistettu kananmuna, suolakurkku, aivan erikoisen hyvää ne loput perinteiset loppuosat.

Unohtamatta sitä atmosfääriä joka ei tuomitse ketään joka saapuu nauttimaan kyseistä herkkua. "Ennenkin on nähty kankkusia." mentaliteettia, puhumattakaan muusta miljööstä joka henkii ymmärrystä niin uuden nousun hakijoillekkin kuin myös niille jotka ovat konetta ajamassa alas. Kaikille kuitenkin pyydettäessä tarjotaan sama rakkaudella tehty pyttipannu herkku. Ja kaikille tämän herkun nauttijoille annetaan aina Jokelan rakkautta. HIeno paikka.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy