No ok, Sir Penan jälkeen.
Onko kukaan koskaan tullut Joensuuhun?
Joen suuhun ehkä jokunen. Kenties vielä useampi Joensuuhun, kuten tuo eräs nimimerkki, josta rohkeasta tunnustuksesta kreditit.Onko kukaan koskaan tullut Joensuuhun? Marcon ja Jarin ei tarvitse vastata.
Jetissä pidin olympiavisoja 2006, futisfisoja kesällä 2006 useammankin. Jos olisi kysymyksiä tällä koneella, niin voisi jonkun heittää, vaan ei ole. Luoja teitä siis armahti. Kimmel on iso hotelli, jossa voi käydä. Vaan Jetistä 200 m on Jokela, sinne olisi kannattanut mennä. Tosin riippuu kävijän luonteesta. Minulle Wanha Jokela on elämäni ravintola. Lasteni, joita minulla ei ole, jälkeen parhautta.Mitä muuten kuuluu Joensuun ravintolaelämään nykyään? Joskus aikoinaan vierailin kaupungissa ja silloin kovia sanoja olivat EastWest, Kimmeli ja JetSet-baari, joka toimitti jonkinasteista urheilubaarin virkaa. Ja sitten oli joku yökerho lähellä Jetsetiä, jonka nimeä en pysty enää muistamaan.
Lost and Found, DTM ja ykkösenä tietenkin Zetor.Mäntän top3 baarit?
Onko kukaan koskaan tullut Joensuuhun? Marcon ja Jarin ei tarvitse vastata.
Lost and Found, DTM ja ykkösenä tietenkin Zetor.
Tässä on kompa. Eihän siellä ole kuin kaksi baaria: Morgan Kane ja se toinen.Mäntän top3 baarit?
Minä olen tullut Joensuussa, jo mainitussa hotelli Kimmelin neljännen kerroksen hotellikäytävällä. 2-3 ovea siinä oli vieressä mutta eivät häirinneet. Jokelassakin olen tullut ja.. no joo. Tuttu paikka se Riversmouth.Olen itseasiassa muutaman kerran tullut Joensuussa.
Lost and Found, DTM ja ykkösenä tietenkin Zetor.
En ole käynyt noissa kuin yhdessä paikassa, siellä ainakin sai ihan rauhassa pelata taskubiljardia. Eiköhän noissa kahdessa muussakin saa pelata. Eikä tartte edes pysyä omalla pöydällä.Voiko noista jossain pelata biljardia muutenkin kuin taskuissa?
Voiko noista jossain pelata biljardia muutenkin kuin taskuissa?
Olen kymmeniä pyttipannuja siellä syönyt. Missään muualla en sitä ruokalajia enää syö. Se ruoka siellä ei kyllä ole lainkaan ylihypetettyä. Enää 3 vuotta ja sitten asun loppuelämäni Joensuussa. Sitä odotellessa. Dilledong.Wanhassa Jokelassa saat muuten ehkä maan parhaan darraspydärin, otappa siihen vielä kylmä lonkero jäillä, niin darraorkku on lähellä.
Olen kymmeniä pyttipannuja siellä syönyt. Missään muualla en sitä ruokalajia enää syö. Se ruoka siellä ei kyllä ole lainkaan ylihypetettyä. Enää 3 vuotta ja sitten asun loppuelämäni Joensuussa. Sitä odotellessa. Dilledong.
Perkutti, parempi viski loppumassa (glenkinchie) pakko kai siirtyä glenfiddichiin.
Olen kymmeniä pyttipannuja siellä syönyt. Missään muualla en sitä ruokalajia enää syö. Se ruoka siellä ei kyllä ole lainkaan ylihypetettyä. Enää 3 vuotta ja sitten asun loppuelämäni Joensuussa. Sitä odotellessa. Dilledong.
On sulla asiat kyllä huonosti, jos glenfiddich on se huonompi viski. Perkele, kun siivunkin sais. Mulla on täällä Vat 69 kierrossa. Kaveri kutsuu tätä talousviskien ferrariksi. Pidän kyllä, täytyy myöntää.
En minä tiedä. Minä vain nautin. Sen yksittäiset osat ovat enemmän kuin tekijöidensä summa. Synergiaa. Paistettu kananmuna, suolakurkku, aivan erikoisen hyvää ne loput perinteiset loppuosat.Mitä pitää sisällään tämä pyttipannujen Rolls-Royce?
En minä tiedä. Minä vain nautin. Sen yksittäiset osat ovat enemmän kuin tekijöidensä summa. Synergiaa. Paistettu kananmuna, suolakurkku, aivan erikoisen hyvää ne loput perinteiset loppuosat.