Kalsarikänniketju

  • 5 240 741
  • 66 676

Miguel

Jäsen
Muistelen sanoneeni tämän jo muinoin Pentti Matikainen -ketjussa: Kovimmilla jätkillä on aina joku Joensuu-kytkös.

Näin on! Nimim. "Joensuussa syntynyt, alle puoli vuotta siellä asunut" Hieno kaupunki silti.

Ketjun aiheessa semisti. Muutama otettu ja kalsarointi muuten ok, mutta kaapista kalja loppu. Joten pitää kai jotain menoa keksiä.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Ja kaikista kovimmilla on jonkinnäköinen kytkös Kiteelle... Mm Aatos Erkko.
Ja mie vuonna 2002 pyöräilin Joensuusta Kiteelle. Voiko tämän kovempaa tekoa ollakaan. Ja kaiken lisäksi poljin mummoltani saamalla vaihteettomalla pyörällä. Mukanani oli selässä jääkiekkokassi täynnä rompetta (ei jääkiekko sellaista), ohjaustangolla telttapatja ja makuupussi, tangolla, siis siinä naisten tankomallissa, se teltta. 102 km. 4 h 50 min meni, en pitänyt taukoja, paitsi yhdellä lossilla toviksi istahdin. Oonko mie siis kovin jätkä ikinä missään? No ok, Sir Penan jälkeen.

Karmeita ylämäkiä siellä ainakin riitti.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ja kaikista kovimmilla on jonkinnäköinen kytkös Kiteelle... Mm Aatos Erkko.
Tiedä Erkosta, mutta 70-luvun lopulla asuttiin Tohmajärvellä ja lähin viinakauppa oli Kiteellä (20 km). Pääsin sitten aina iskän kanssa "pullokauppaan" ajelulle...

Mulla ei kyllä ole, vaikka kuinka yritän miettiä. Olen kyllä joskus siellä poikennut ja Hassisen Konetta kuunnellut, mutta riittäkö se?
Kyllä se riittää, jos sielusi on tapeeksi joensuulainen.

Näin on! Nimim. "Joensuussa syntynyt, alle puoli vuotta siellä asunut" Hieno kaupunki silti.
Silti, tai juuri siksi.
 

hemmo_1973

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Seuraavana päivänä Joensuussa tv:stä kisoja katsoessani, koin ihan pientä vahingoniloa, kun juuri se kisapäivä oli, kun satoi niin, että lajit peruttiin siltä päivältä.

No, joskus noinkin päin oikeanlaista tuuria. Mitä muuten kuuluu Joensuun ravintolaelämään nykyään? Joskus aikoinaan vierailin kaupungissa ja silloin kovia sanoja olivat EastWest, Kimmeli ja JetSet-baari, joka toimitti jonkinasteista urheilubaarin virkaa. Ja sitten oli joku yökerho lähellä Jetsetiä, jonka nimeä en pysty enää muistamaan.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Onko kukaan koskaan tullut Joensuuhun? Marcon ja Jarin ei tarvitse vastata.
Joen suuhun ehkä jokunen. Kenties vielä useampi Joensuuhun, kuten tuo eräs nimimerkki, josta rohkeasta tunnustuksesta kreditit.

Mitä muuten kuuluu Joensuun ravintolaelämään nykyään? Joskus aikoinaan vierailin kaupungissa ja silloin kovia sanoja olivat EastWest, Kimmeli ja JetSet-baari, joka toimitti jonkinasteista urheilubaarin virkaa. Ja sitten oli joku yökerho lähellä Jetsetiä, jonka nimeä en pysty enää muistamaan.
Jetissä pidin olympiavisoja 2006, futisfisoja kesällä 2006 useammankin. Jos olisi kysymyksiä tällä koneella, niin voisi jonkun heittää, vaan ei ole. Luoja teitä siis armahti. Kimmel on iso hotelli, jossa voi käydä. Vaan Jetistä 200 m on Jokela, sinne olisi kannattanut mennä. Tosin riippuu kävijän luonteesta. Minulle Wanha Jokela on elämäni ravintola. Lasteni, joita minulla ei ole, jälkeen parhautta.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Onko kukaan koskaan tullut Joensuuhun? Marcon ja Jarin ei tarvitse vastata.

Minä tulin heinäkuussa lennokkaalla tavalla kumit savuten Joensuuhun. Lähdin sitten pari vaunua veturin takana sieltä pois.
Viimeinen kalja menossa, kai se on mentävä sitten nukkumaan. Kaveri houkutteli huomenna katsomaan rantalentistä ja kai ainakin ne naisten pelailut voisi käydä katsomassa.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Wanhassa Jokelassa saat muuten ehkä maan parhaan darraspydärin, otappa siihen vielä kylmä lonkero jäillä, niin darraorkku on lähellä.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Wanhassa Jokelassa saat muuten ehkä maan parhaan darraspydärin, otappa siihen vielä kylmä lonkero jäillä, niin darraorkku on lähellä.
Olen kymmeniä pyttipannuja siellä syönyt. Missään muualla en sitä ruokalajia enää syö. Se ruoka siellä ei kyllä ole lainkaan ylihypetettyä. Enää 3 vuotta ja sitten asun loppuelämäni Joensuussa. Sitä odotellessa. Dilledong.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös