Kalsarikänniketju

  • 5 240 710
  • 66 676

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Mutta et vastannut miellyttikö musiikillinen uhrilahjani sinua?

Oletko muuten Se "Yksi joka heitä hallitsee, ja kahleisiin kahlitsee"?
Kuuntelin kahteen kertaan sen uhrilahjan. Taattua Pimppiä. Arvosana 8-.

En kahlitse ketään. Kaikki kahlinta, tosiasiassa, ahdistaa. Aikoinaan, 13 kk sitten, muuan lakinainen, Zordiosostar sanoikin: "Vittu, oot ärsyttävä, kun et vaadi mitään, vaan annat vaan vapauden itelleni olla kusipää ja se suhteen vaatija!". Siltä pohjalta olen elellyt. Ollaan mitä ollaan. Mainita voi, hallitseman ei pidä. Sanoa voi, ja varsinkin pitää, jos on tarvetta.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Nyt liikutaan syvyyksien äärellä, entä keitä he olivat?

Joosef ja Maria olivat jotain Palestiinalaisia tyyppejä jotka nussivat ladossa ja sitten syntyi Jeesus. Tämä käskytys oli röyhkeä ja häikäilemätön ja se tuli sitten Jumalalta, yläkerran aitiosta. Jumala saikin sitten todella pitkän pelikiellon, ja uskottavuus meni monelta saman tien..
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Joosefin ja Marian poika.

Faktaa pöytään sitten, kun noinkin varma asiasta olet. Ja btw, raamattu ei ole faktaa.

Onko kukaan löytänyt mistään sitä Rollareiden alunperin tekemää, mutta Smack'n paremmin tekemää biisiä Paint it black? Smack kolahti vaan paremmin( early -80's...), mutta es mes juutuubista en sitä ole löytänyt... Ja Rollarit kylllä, mutta evvk.
 

hemmo_1973

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
örörör...Meni vähän myöhäseen aloittelut, mutta kai se on pakko vetästä pienet sievät, kun olutta kerta on.
City otti komean voiton BB:sta, vaikka oli hätää kärsimässä suurimman aikaa matsia. Ireland...Se on uskomaton kaveri. 5 vuoden soppari taskussa ja fanit kiittää.

Musaakkia.

Slipknot - Dirlanda http://www.youtube.com/watch?v=n_w0iN_xG0U

No jaa, otetaanpa osaa täältäkin. Brändinmukaiset tuotteet maistuu ja kolme Valioliigan ottelua katsottu tänään. Chelsea teki taas sen minkä normaalistikin eli nousi lisäajalla voittoon - Drogba narutti nätisti molemmat maalit. Cityn ja Blackburnin matsia katsottiin hiukan eri silmin - mun mielestä Blackburnilla ei kuiteskaan ollut kovin montaa vaarallista maalintekopaikkaa. Arsenal höyhensi Evertonin huolella ja käytti hyvällä prosentilla maalintekopaikat hyväkseen.

Pari vitsiä - mikä on keltainen ja siinä on laidat? Mitä yhteistä on lemulla ja löyhkällä?
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Toisaalta moni piti muukkosen päätöstä vääränä ja alkoi pitää jumalaa Jumalana.

Suurin osahan näistä mulkuista on sellaisia jotka eivät usko Fööni-Penttiin mutta se on sitten heidän oma ongelmansa ja syntinsä.

Itse asiaan sitten, kalja maittaa mutta aika vähiin meinaa käydä. Voi olla että lähden vielä baariin.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Onko kukaan löytänyt mistään sitä Rollareiden alunperin tekemää, mutta Smack'n paremmin tekemää biisiä Paint it black? Smack kolahti vaan paremmin( early -80's...), mutta es mes juutuubista en sitä ole löytänyt... Ja Rollarit kylllä, mutta evvk.
Ei muuten löydy. Ota lievikkeeksi Criminal.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Vastaus siihen mihin Jeesus kuoli on: Legendan mukaan Longinus nimisen Roomalaisen sotilaan keihään pistoon kylkiluiden väliin josta aiheutuneet komplikaatiot veivät pelastajan haudan pohjalle köllimään. Tästä muuten seurasi myytti Longinuksen keihäästä jonka sanottiin tekevän kantajastaan voittamattoman. Muunmuassa Hitlerin sanottiin kantaneen tätä keihästä, sodan ja Hitlerin lopusta päätellen näin ei asianlaita ollut.
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Cityn ja Blackburnin matsia katsottiin hiukan eri silmin - mun mielestä Blackburnilla ei kuiteskaan ollut kovin montaa vaarallista maalintekopaikkaa. Arsenal höyhensi Evertonin huolella ja käytti hyvällä prosentilla maalintekopaikat hyväkseen.

Pari vitsiä - mikä on keltainen ja siinä on laidat? Mitä yhteistä on lemulla ja löyhkällä?

Myönnän että tuli katsottua tuo matsi vähän niinkö kaverin silmin, joka on ManU-fani, joten ehkäpä tällä kertaa faktoihin sekoittui liraus fiktiota.
No se on joka tapauksessa faktaa, että meillä on top-4 hyökkäys, vähintään keskinkertainen keskikenttä ja toivotaan-toivotaan puolustus.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Tästä muuten seurasi myytti Longinuksen keihäästä jonka sanottiin tekevän kantajastaan voittamattoman. Muunmuassa Hitlerin sanottiin kantaneen tätä keihästä, sodan ja Hitlerin lopusta päätellen näin ei asianlaita ollut.
Asiasta kiinnostuneet lukekoot kirjan Pyhä Keihäs, kirjoittanut Trevor Ravenscroft.
 

hemmo_1973

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No se on joka tapauksessa faktaa, että meillä on top-4 hyökkäys, vähintään keskinkertainen keskikenttä ja toivotaan-toivotaan puolustus.

Voisinpa melkein vannoa, että Tevec ja Adebayor yms. tekevät tänä vuonna aikaa pahaa jälkeä erityisesti heikoimpia jengejä vastaan. Cityn keskikenttä ja hyökkäys on sen verran juoksuvoimainen että nopeat vastaiskut on aina pahoja.

Mikähän muuten on, että ei kiinnosta noi yleisurheilun MM-kisat tippaakaan. Ei kiinnosta näköjään saksalaisiakaan, koska katsomoissa näytti olleen reilusti tuhjää. Olin vuonna 2005 katsomassa, kun Evilä voitti sen MM-pronssin. Tai en ollut katsomossa, vaan ratkaisuhypyn aikaan kaverini kanssa ainoana Stadionin kaljan myyntipisteellä...
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Itse kuuntelen tässä Cheekia, Gimmeliä ja Petri Nygårdia. Hienosti menee.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Kiitokset Herra E kirjavinkistä ja kumarran ylijumalalle linkkivinkistä. Muutenhän tässä ilta soljuu hienoisessa nousupöhinässä etiäpäin. Joensuun kirjasto tosin on niin kaukana asuinsijoistani että käynen maksamassa neljä vuotta myöhässä olevat sakkomaksuni neljästä kirjasta joiden sakkomaksut muuten ovat 42 euroa. Sen jälkeen lainaan Evilin suositteleman kirjan ja nautin.

Olotila vallan mainio. Toivottavasti kaikilla muillakin.
 

Blasph

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Mitä immeesille muuten? Vituttaako? Laulattaako? Naurattaako? Vai mitenkä?

np. Eppu Normaali - Baarikärpänen ( ja minua laulattaa =) )
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Olin vuonna 2005 katsomassa, kun Evilä voitti sen MM-pronssin.
Olin MM-05-kisoissa katsomassa yhtenä päivänä. Kahdeksi päiväksi oli lippu. Ekan päivän jälkeen mentiin Sports Academyyn, kun kaverini bussi lähti 00.10 kohden Joensuuta. Rupesi itseänikin vituttamaan ne kisat ja siinä rapia vartti ennen puoltayötä kauppasin rautatieaseman liepeillä jollekin satunnaiselle vastaantulijalle 30 eurolla seuraavan päivän lippuni, josta olin itse kuitenkin maksanut muistaakseni 45 euroa. Tosin silloin ne päiväliput maksoivat jo paljon enemmän, ennakkolippuni oli halvempi. Ei meinannut millään ostaa, vaan osti se sen, lopulta kuitenkin. Matkasin siis kaverini kanssa samaa matkaa. Seuraavana päivänä Joensuussa tv:stä kisoja katsoessani, koin ihan pientä vahingoniloa, kun juuri se kisapäivä oli, kun satoi niin, että lajit peruttiin siltä päivältä.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Mitä immeesille muuten? Vituttaako? Laulattaako? Naurattaako? Vai mitenkä?

np. Eppu Normaali - Baarikärpänen ( ja minua laulattaa =) )

Katos mr.Morkkaaja (vai onko se sittenkin mr. Herjaaja?) juurikin nyt elämä hymyilee hienoisen oluthunnun läpi. Olotila on sellainen että voisin mennä ja ihastella miten kuunvalo kimmeltää hienosti kasteenraikkailla ruohonkorsilla.
 

Blasph

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Katos mr.Morkkaaja (vai onko se sittenkin mr. Herjaaja?) juurikin nyt elämä hymyilee hienoisen oluthunnun läpi. Olotila on sellainen että voisin mennä ja ihastella miten kuunvalo kimmeltää hienosti kasteenraikkailla ruohonkorsilla.

Minä blasphemoin silloinkun sille tuntuu, nyt laulattaa muutenvaan. Tähän tilanteeseen sopiva rallatus: Heavy Metal Perse - Talonpoikaisralli
"Juodaan malja ohrainen, hahhahhahhaaa!"
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös