Kalsarikänniketju

  • 5 240 678
  • 66 676
Onko tosiaan niin että Chisun Baden-Baden on loppuunajettu?

Melodian vuoksi rupesi jostain syystä tekemään mieli vanilijajäätelöä ilman mitään mausteita.

Perushommisa, mikä ettei.

Tässä teille hei jannut hei paras hei lätkäbiisi hei joka ei edes kerro jääkiekosta: Propagandhi: Dear Coach's Corner"

edit: Tuli muuten tässä arvon Welho#39 mieleen, että naisystäväni varmaankin arvostaisi kovasti, jos nyt ilmoittaisin lähteväni junalla jonkun Jatkoajassa tavatun miesihmisen luo perehtymään klamydiaan.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
edit: Tuli muuten tässä arvon Welho#39 mieleen, että naisystäväni varmaankin arvostaisi kovasti, jos nyt ilmoittaisin lähteväni junalla jonkun Jatkoajassa tavatun miesihmisen luo perehtymään klamydiaan.

Opetellaan ne nimet kuitenkin vaikka kännissä ollaan, toiset... Ootko tossun alla? Järjestä asia niin että ette asu yhdessä niinkun mä :)
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Taiteiljat on vähän niinkö työttömät, paitsi että ovat töissä, eivätkä tee yhtikäs mitään. Jos joku taiteilija nyt otti nokkiinsa (Muutakin, kuin sitä apurahalla ostettua kokaiinia) niin voi pistää mulle yksityisviestiä.

Oh, snap!
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Ei muuten löydy monelta tämmöistä saagaa keikkarintamalta. Olen ollut 2000-luvulla - tarkemmin sanottuna vuosien 2004-2009 välillä - seuraavien artistien taikka yhtyeiden keikoilla: Matti Nykänen ja Mervi Tapola, Frederik, Popeda, Annikki Tähti, Marita Taavitsainen, Meiju Suvas, Martti Servo, Kikka... ja.... dadaa......... tänä kesänä... Mikko Alatalo!

Koittakaapa joku laittaa pahemmaksi. Onko se edes mahdollista. Eppäilen.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Voi prrrkele!

Isomäestä kotiuduttu, vauhtiin päästy savuavalla ja ei-niin-savuavalla Karhulla sekä kossu-kultalonkero-mixillä. Jaloviina kun oli päässyt loppumaan. Sitten Youtube ja musiikin ihmeelliseen maailmaan.

Tää ketju vaikuttaa olleen liekeissä jo tovin, siis tän vuorokauden aikana.
 

#97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL
Ei muuten löydy monelta tämmöistä saagaa keikkarintamalta. Olen ollut 2000-luvulla - tarkemmin sanottuna vuosien 2004-2009 välillä - seuraavien artistien taikka yhtyeiden keikoilla: Matti Nykänen ja Mervi Tapola, Frederik, Popeda, Annikki Tähti, Marita Taavitsainen, Meiju Suvas, Martti Servo, Kikka... ja.... dadaa......... tänä kesänä... Mikko Alatalo!

Koittakaapa joku laittaa pahemmaksi. Onko se edes mahdollista. Eppäilen.

Lienee kauhutunut tuulipuku tuossa melskeessä?
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Ei myö asutakaan saman katon alla, oon vaan nössö.

Pari kysymystä on muuten kertynyt shortisen taskuun!

1. Kalevalan päivä?

2. Viljellyin viljamme?

No, me asuttiin ennen mut minä mokasin, enää ei asuta. Muna vei miestä muttei mäessä. Nyt yhessä uudestaan paremmalla onnella.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Eivät ole hajun perään, saatanat!

No jos äiti ei sulle kertonu niin mä kerron, sä oot vaan sitten niin vitun ruma ettei muut tykkää kun kärpäset.

Ihan kysymyksenä heitän että voiko jatkoajassa saada turpaansa näin virtuaalisesti? En ole paha ihminen mutta toi kärpänen sen aiheuttaa..
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
dadaa......... tänä kesänä... Mikko Alatalo!
Mie olen ollut kuulemma (en itse muista kun olin kolme vee) Alatalon keikalla vuonna 1976. Olin sanonut että mennään pois, tuolla sedällä on tekohymy. Että mennään M.A.Nummista kuuntelemaan, se on oikeasti iloinen ja mukava.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Mie olen ollut kuulemma (en itse muista kun olin kolme vee) Alatalon keikalla vuonna 1976. Olin sanonut että mennään pois, tuolla sedällä on tekohymy. Että mennään M.A.Nummista kuuntelemaan, se on oikeasti iloinen ja mukava.

Häpee sinäkin! Mitä mieltä tänä päivän Nummisesta? Eikö ole tekohymyä?

panisin
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
1. Kalevalan päivä?
- Se on sama kuin äitini synttäripäivä eli 28.2. Osaan muuten kaikki Suomen liputuspäivät ulkoa, luulisin. En ole kyllä koskaan opetellut mutta joku kerran kyseli ja kaikki meni oikein.

2. Viljellyin viljamme?
- Ohra. Juodaan niin paljon Kossua, nimittäin. No, itse olen tuon saman kysymyksen pubivisassa aikoinaan kysynyt, että tuota jotakin sitä muistaa kysymiään kysymyksiä, ja vastauksia, Aina ei muista.

Lienee kauhutunut tuulipuku tuossa melskeessä?
En käytä tuulipukua. Urheiluliikkeessä 3 eri asiakasta luuli minua myyjäksi, kun siellä viimeksi kävin.. hmmm. Ei ole edes hyppyritukkaa. Kauluspaita ja sitä rataa oli silloin siellä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Häpeen, syystäkin ja äitini puolesta, synnytti mut vasta 4 vuotta sen jälkeen. Oliko muuten hyvä keikka?
Jänikset maailmankartalle, Kuinka saisin rikki kookospähkinän, Jenkka hevosen puhdistamisesta sekä Kumipallona luokses pompin samassa setissä. Mitäs luulet?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös