cosmic_rodeo
Jäsen
Järjestä asia niin että ette asu yhdessä niinkun mä :)
Ei myö asutakaan saman katon alla, oon vaan nössö.
Pari kysymystä on muuten kertynyt shortisen taskuun!
1. Kalevalan päivä?
2. Viljellyin viljamme?
Järjestä asia niin että ette asu yhdessä niinkun mä :)
Ei muuten löydy monelta tämmöistä saagaa keikkarintamalta. Olen ollut 2000-luvulla - tarkemmin sanottuna vuosien 2004-2009 välillä - seuraavien artistien taikka yhtyeiden keikoilla: Matti Nykänen ja Mervi Tapola, Frederik, Popeda, Annikki Tähti, Marita Taavitsainen, Meiju Suvas, Martti Servo, Kikka... ja.... dadaa......... tänä kesänä... Mikko Alatalo!
Koittakaapa joku laittaa pahemmaksi. Onko se edes mahdollista. Eppäilen.
Ei myö asutakaan saman katon alla, oon vaan nössö.
1. Kalevalan päivä?
2. Viljellyin viljamme?
Onko -OO- täällä? Meillon samanlainen musamaku. Vai mitä tuumaatte tästä http://www.youtube.com/watch?v=QQtLoJlQD6E ?
Ps. Vittu että kärpäset vituttaa sisätiloissa, jossa ainoa valo on näyttö.
Nimim. Ainoa ihminen, mutta en koskaan yksin
28.2. ja vehnä.Ei myö asutakaan saman katon alla, oon vaan nössö.
1. Kalevalan päivä?
2. Viljellyin viljamme?
Ei oo -OO-:ta näkyny mut pese hampaat, se voi auttaa. Vitsi, vitsi.
Eivät ole hajun perään, saatanat!
Mie olen ollut kuulemma (en itse muista kun olin kolme vee) Alatalon keikalla vuonna 1976. Olin sanonut että mennään pois, tuolla sedällä on tekohymy. Että mennään M.A.Nummista kuuntelemaan, se on oikeasti iloinen ja mukava.dadaa......... tänä kesänä... Mikko Alatalo!
Mie olen ollut kuulemma (en itse muista kun olin kolme vee) Alatalon keikalla vuonna 1976. Olin sanonut että mennään pois, tuolla sedällä on tekohymy. Että mennään M.A.Nummista kuuntelemaan, se on oikeasti iloinen ja mukava.
Ihan kysymyksenä heitän että voiko jatkoajassa saada turpaansa näin virtuaalisesti?
En käytä tuulipukua. Urheiluliikkeessä 3 eri asiakasta luuli minua myyjäksi, kun siellä viimeksi kävin.. hmmm. Ei ole edes hyppyritukkaa. Kauluspaita ja sitä rataa oli silloin siellä.Lienee kauhutunut tuulipuku tuossa melskeessä?
Ihan sama mitä se on nykyisin. 1976 se oli aito asia. Häpee sinäkin jos et ollut paikalla.Häpee sinäkin! Mitä mieltä tänä päivän Nummisesta? Eikö ole tekohymyä?
Ihan sama mitä se on nykyisin. 1976 se oli aito asia. Häpee sinäkin jos et ollut paikalla.
Jänikset maailmankartalle, Kuinka saisin rikki kookospähkinän, Jenkka hevosen puhdistamisesta sekä Kumipallona luokses pompin samassa setissä. Mitäs luulet?Häpeen, syystäkin ja äitini puolesta, synnytti mut vasta 4 vuotta sen jälkeen. Oliko muuten hyvä keikka?
Ei välttämättä saa turpiinsa, mutta miinavaara on olemassa. Tähän väliin musiikkia Ville Lenoselta, Leinosen Villeltä:
http://www.youtube.com/watch?v=dCpctB93zIs
Minä kävin Mikon keikalla 1.7.2009 Oulussa. Se oli ilmaiskeikka. Piti muista syistä johtuen hengailla siinä aivan keikkapaikan lähistöllä ja kun oli tunti ylimääräistä aikaa siinä kohtaa, niin menin paikalle sairaan huumorintajuni saattelemana. Rautavaaraa, Juicea ja Baddingiä se siellä raiskasi. Olihan se kokemus. Isäisämme muistelevat Talvisotaa kovana koettelumuksena, minä muistelen Mikko Alatalon keikkaa, jolta puolivälissä rintamakarkasin.Mie olen ollut kuulemma (en itse muista kun olin kolme vee) Alatalon keikalla vuonna 1976..
Arvauksella menikin, ja vaihdoin vielä sitäkin kirjoittaessani... ensin ajattelin ruista. K-nimetön taisi tietää ylempänä.2. Ei vaan ohra
Jänikset maailmankartalle, Kuinka saisin rikki kookospähkinän, Jenkka hevosen puhdistamisesta sekä Kumipallona luokses pompin samassa setissä. Mitäs luulet?
Siis nämähän on Nummisen ohjelmistoa, ei Mikon.No onhan noi tänä pänä ihan ok mut oliko muka jo sillon? Tosin alempana joku jo mainitsi että nykyään sinilasi-Mikko vetelee ilmaiskeikkoja, jouduitteko maksaan keikasta jotain -76? Niin se maailma muuttuu :)
Siis nämähän on Nummisen ohjelmistoa, ei Mikon.
Ja kummastakaan ei vissiin maksettu; jotain puistokeikkoja olivat.