Kalsarikänniketju

  • 5 240 678
  • 66 676

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
!!!!!!!!!!! Terveppä terve kaikille!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nyt täytyy sanoa, että maailmankaikkeuden kaunein sana on "alkoholi"! Tuolta kaapista löytyikin seuraavanlaisella tekstillä varustettu pullo: Martini, extra dry, 100 cl, 15 %. Kyllä välttää ja riittää tässä tilanteessa. Olen nyt kuin Homer Simpson.... aaalkohoolll... grr.... aaaahhh. Ei, minulla ei ole alkoholiongelmaa, eihän ole. Ei ole, niin juuri, ei ole enää.

Retoromaani se sveitsin kieli muuten on. Mitä jos joku katsoo matkaesitteestä, että Sveitsissä puhutaan retoromaania ja Suomessa saamea, opettelee nuo kielet ja sitten vain prepattuna reissuun...

Kippis!
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Juu, mie olen huomannut saman. Olen syntynyt 70-luvun alussa, ja musiikin kuuntelu alkoi 80-luvun alussa Hassisen Koneesta, Duraneista, Motörheadista ja sellaisista. Sittemmin maku on hiipinyt hiljalleen taaksepäin. No, kyllähän jo 80-luvun lopulla yläasteella ihmettelivät, kun muut kuunteli WASPia ja Iron Maidenia, ja mie liputin Zeppelinin, Pink Floydin ja Grateful Deadin paremmuutta...
 
Pakko olla samaa mieltä, sillon kun musiiki vielä iski kun tuhat volttia. Saattaa olla että nääkin vielä rahapulassaan palaa...

Eikös nämä muuten kertaalleen palanneet jo? Vissiin joitain keikkoja ainakin taisivat Amerikan mantereella soittaa.

Vähän kyllä näin jälkikäteen harmittaa, että jäi RATM Provinssirockissa 2000 todistamatta. Se oli kyllä muutenkin erinomainen Provinssi: rahaa meni noin 3000 markkaa ja yhtään bändiä en nähnyt. Kentin keikalla kävin sammumassa ja melkein hukuin Törnävänjokeen.

np: Rage Against The Machine: Bullet in the head
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Sori, oli pakko pelata välillä kiekkoa, nyt mukana kuvioissa n. klo 01:45 asti.. Kuunnellaas musaa

ps. kirjotin muuten vaan juutupeen että musaa ja näillä mennään.
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Eikös nämä muuten kertaalleen palanneet jo? Vissiin joitain keikkoja ainakin taisivat Amerikan mantereella soittaa.

np: Rage Against The Machine: Bullet in the head

Palas palas, ja tais käydä jopa euroopassakin isoimmilla festareilla. Mutta nyt kun bändit on taas hajonnu jne... ni hiipi vaan mieleen ajatus, joskin zach ei ole ollut ainakaan ennen niin rahan perään, mutta jos sitä vanhemmiten, mäkin!

Nyt mä jouduon lähtemään taas baariin, oon hyvä alottelee täs ketjus, mut todella paska turnauskestävyys, muut houkutukset vie voiton, sorry.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Vaan miten käy Martti Servolta punkrock.

Hyvin, väitän.

Toihan on oikeesti ihan helvetin fiksu jätkä kun sanoja kuuntelee kännissä :D

En mäkään hiihtää osaa, mistä tulikin mieleen ketju jossa kysyttiin että mitäs jos lempiurheilija onkin homo, no en oo hiihtoja pahemmin seurannu.

Nyt tarkkana, koska Sun paukkus lähtee
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Ei muuta kö Radio Suomi päälle. Siellä alkoi tätä viestiä kirjoittaessa huumorimusiikin yö, 5 tunnin ohjelma! Toivomuksiakin saa toivoa. Ensimmäinen kipale oli joku saksalainen juomalaulu(?) - ei kuitenkaan Maamme-laulu, kuten entisvanhaan oli tapana klo 00.05 Ylellä soittaa päivän päätteeksi.

Eihän tässä malta nukkuakaan, kun tulee niin mahtavaa musiikkia!
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Ei muuta kö Radio Suomi päälle. Siellä alkoi tätä viestiä kirjoittaessa huumorimusiikin yö, 5 tunnin ohjelma! Toivomuksiakin saa toivoa. Ensimmäinen kipale oli joku saksalainen juomalaulu(?) - ei kuitenkaan Maamme-laulu, kuten entisvanhaan oli tapana klo 00.05 Ylellä soittaa päivän päätteeksi.

Eihän tässä malta nukkuakaan, kun tulee niin mahtavaa musiikkia!

Ei ny mitään radioita hei, tarkotus on vetää yhtä köyttä ja viihdyttää toisiamme? Ok? Ota nauhalle se radio-ohjelma.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Klamydia on melkeinpä tutumpi lääkärintarkastuksesta kuin musiikkina, mutta täähän oli jopa aika kova. Muistutti Die Toten Hosenista jostain syystä. Oliko introssa jopa (PERKELE!) akustinen kitara?

Hyvä meininki!

Muuttuiko tää ketju nyt levyraatiketjuksi?

Ota juna ja tule Tampereelle, annan oppitunnin Klamydiasta. Löytyy koko tuotanto hyllystä. Toiset sanoo hulluks mutta se on vaan sillain että mä tykkään. Ei tää mikään levyraati oo, mut ei me ilman musiikkia pärjätä, vai? Pitikö meidän pysyä kotimaisessa? Heitän sulle Klamydian parhaan biisin tähän: Suomi on sun ja kuuntele sanat...
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Tulkaa tänne ja viihdyttäkää mua.

Löytyiskö sitä Kikan autohallissa kuvattua musiikkivideota mistään? Sitä missä vilahtaa nännipiha, vaimikskäsitäsanotaan.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Ei ny mitään radioita hei, tarkotus on vetää yhtä köyttä ja viihdyttää toisiamme? Ok? Ota nauhalle se radio-ohjelma.
No eikökö täsä vaan vaihtoehtoja esitin. Kukihan saa sitte täsä mussiikkiasiasa, ja monesa muusaki asiasa, omalla kohallaan tehä sitte päätöksensä näin muodoin ihan ite.

Jope Ruonansuu siinä ohojelmasa vieraana. Meinaa tuo kotokieli sieltä sitte tarttua. Tätä kieltä ei kyllä turistikkaa ymmärtäis, vaikka oisivat suomia lähtiisä repanneekki.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
No eikökö täsä vaan vaihtoehtoja esitin. Kukihan saa sitte täsä mussiikkiasiasa, ja monesa muusaki asiasa, omalla kohallaan tehä sitte päätöksensä näin muodoin ihan ite.

Jope Ruonansuu siinä ohojelmasa vieraana. Meinaa tuo kotokieli sieltä sitte tarttua. Tätä kieltä ei kyllä turistikkaa ymmärtäis, vaikka oisivat suomia lähtiisä repanneekki.

Emmä tajuu, mä putosin siinä vaiheessa tekstiä kun puhuit Kukista, pelaakse vielä jossain? Kuka kukin on?
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Te ootte hitaita kun ehdin moneen kertaan päivittäänkin sivun eikä kukaan sano mitään. Onko tosiaan niin että Chisun Baden-Baden on loppuunajettu?
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Ette jätä mua nyt yksin perkeleet! Vaikka mulla onkin tuolla makkarissa maailman parasta uniseraa, parempaa kun teillä niin en vielä ole valmis sinne meneen... Nyt biisiä kehiin vai kuunteleeko kaikki sitä radioo?
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Ei täällä ketään jätetä kaksin. Nytkin on metukkavoileipä suussa ja mäyräkoira kainalossa, kolmistaan ollaan ja puheskellaan jatkoaikaan. Huikea ilta on edessä.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Ei täällä ketään jätetä kaksin. Nytkin on metukkavoileipä suussa ja mäyräkoira kainalossa, kolmistaan ollaan ja puheskellaan jatkoaikaan. Huikea ilta on edessä.

Huh, mie (niinku muija sanoo) jo pelästyin. Ja olishan se nyt outoo ollu. Mut sen huomasin että Evil pyörii väärissä ketjuissa ihan kokonaan. Hölmö mies.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös