Ja anteeks nyt vaan mutta ilman karpaasia mä en täällä ketjussa juttele :)
Ei muuta kö Radio Suomi päälle. Siellä alkoi tätä viestiä kirjoittaessa huumorimusiikin yö, 5 tunnin ohjelma! Toivomuksiakin saa toivoa. Ensimmäinen kipale oli joku saksalainen juomalaulu(?) - ei kuitenkaan Maamme-laulu, kuten entisvanhaan oli tapana klo 00.05 Ylellä soittaa päivän päätteeksi.
Eihän tässä malta nukkuakaan, kun tulee niin mahtavaa musiikkia!
Nyt tarkkana, koska Sun paukkus lähtee
Klamydia on melkeinpä tutumpi lääkärintarkastuksesta kuin musiikkina, mutta täähän oli jopa aika kova. Muistutti Die Toten Hosenista jostain syystä. Oliko introssa jopa (PERKELE!) akustinen kitara?
Hyvä meininki!
Muuttuiko tää ketju nyt levyraatiketjuksi?
No eikökö täsä vaan vaihtoehtoja esitin. Kukihan saa sitte täsä mussiikkiasiasa, ja monesa muusaki asiasa, omalla kohallaan tehä sitte päätöksensä näin muodoin ihan ite.Ei ny mitään radioita hei, tarkotus on vetää yhtä köyttä ja viihdyttää toisiamme? Ok? Ota nauhalle se radio-ohjelma.
Tulkaa tänne ja viihdyttäkää mua.
Löytyiskö sitä Kikan autohallissa kuvattua musiikkivideota mistään? Sitä missä vilahtaa nännipiha, vaimikskäsitäsanotaan.
Tulkaa tänne ja viihdyttäkää mua.
Löytyiskö sitä Kikan autohallissa kuvattua musiikkivideota mistään? Sitä missä vilahtaa nännipiha, vaimikskäsitäsanotaan.
Ota juna ja tule Tampereelle.
No eikökö täsä vaan vaihtoehtoja esitin. Kukihan saa sitte täsä mussiikkiasiasa, ja monesa muusaki asiasa, omalla kohallaan tehä sitte päätöksensä näin muodoin ihan ite.
Jope Ruonansuu siinä ohojelmasa vieraana. Meinaa tuo kotokieli sieltä sitte tarttua. Tätä kieltä ei kyllä turistikkaa ymmärtäis, vaikka oisivat suomia lähtiisä repanneekki.
Te ootte hitaita kun ehdin moneen kertaan päivittäänkin sivun eikä kukaan sano mitään. Onko tosiaan niin että Chisun Baden-Baden on loppuunajettu?
Ei täällä ketään jätetä kaksin. Nytkin on metukkavoileipä suussa ja mäyräkoira kainalossa, kolmistaan ollaan ja puheskellaan jatkoaikaan. Huikea ilta on edessä.
Onko tosiaan niin että Chisun Baden-Baden on loppuunajettu?
Nyt muuten valehtelet. Kukaan ei ole taiteilijalle velkaa, taiteilija on muille velkaa. Aina, poikkeuksetta.Broidi asuu Tampereella. Se on joku taiteilija ja mä oon sille satasen velkaa.
Nyt muuten valehtelet. Kukaan ei ole taiteilijalle velkaa, taiteilija on muille velkaa. Aina, poikkeuksetta.
Jonkun ämmän rahoilla pelasi kuitenkin.Tää voitti Kenossa! Ihan oikeasti!
Jonkun ämmän rahoilla pelasi kuitenkin.
edit: Tuli muuten tässä arvon Welho#39 mieleen, että naisystäväni varmaankin arvostaisi kovasti, jos nyt ilmoittaisin lähteväni junalla jonkun Jatkoajassa tavatun miesihmisen luo perehtymään klamydiaan.