Kalsarikänniketju

  • 5 245 024
  • 66 698
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Jos vedän lätkäkamat päälle ja pidän suokauksen ylhäällä, ni uskaltaako täällä kysyä. Lähetäänkö baarin?

Lähinnä tuossa paljastuu mun henkilökohtanen turhautuminen omaan seuraani.

Mä oon just kohta menossa tohon paikalliseen naiseni kanssa. Törmäillään.
 
Totuushan kyllä on, että käsiä ei tarvitse vessan jälkeen pestä ellei kikkeli ole likainen.

Tästä tulikin mieleeni aivan huikea espanjalainen (?) dekkarileffa, jossa pääosan esittäjä mm. totesi että hän pesee kätensä aina ennen kusella käyntiä, koska hän ei koske pyhään lihaan likaisilla käsillä. Tämän kommentin olen kuullut olevan lainattu jostakin, mutta olen unohtanut kenen alkuperäinen juttu tuo oli. Lisäksi tahtoisin katsoa kyseisen espanjalaisen leffan uudestaan, mutta en kuolemaksenikaan muista mikä se piru oli nimeltään. Toisin sanoen olisiko jatkoajan juopoista ja muista huithapeleista apua tällaiseen visaiseen pulmaan.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Toisin sanoen olisiko jatkoajan juopoista ja muista huithapeleista apua tällaiseen visaiseen pulmaan.
Sellainen tulee mieleen kuin meksikolainen Amores Perros, vaikken koirista mitään ymmärräkään.

Kyllä se on koirarotu. Unkarilainen paimenkoira nimittäin.

The Smiths soi nyt, mitähän sitä seuraavana tekisi. Jokohan tohtisi siirtyä hevin pariin? Judas Priest?
Kuten sanottua, en tajua koirien päälle. Evileillä se on selkeästi rouva Evilin vastuualuetta.

Miksipä ei Priest. Beyond the Realms of Deathissa on yksi maailman parhaita kitarasooloja. Ja Rob on niiiiiiin macho, ettei koske naiseen pitkällä kepillä(än)kään.
 
Miksipä ei Priest. Beyond the Realms of Deathissa on yksi maailman parhaita kitarasooloja. Ja Rob on niiiiiiin macho, ettei koske naiseen pitkällä kepillä(än)kään.

Beyond the Realms of Death siis!

"Praistilla" on kyllä kitarasoolot kohdillaan. Vanhana punkkarina sitä lähinnää vituttaa tuommoinen instrumenttiwänkkäys, mutta näitä jaksaa. Tipton/Downing ja King/Hanneman, näinhän se menee.

Niin ja tietty Neil Youngin epäsoolot.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Neil on hieno mies myös. Ja Iommi, ja Billy Gibbons. Siinä on peto kitaristi. Jimmy Page, David Gilmour ja Brian Setzer.

Niin, ja ennen kaikkea Otra Romppanen.

Edit. Kuka tahansa oppii soittamaan kitaraa. Ei siihen tarvita kuin sorminäppäryyttä ja treeniä. Kaikki eivät kuitenkaan opi soittamaan biisiä.
 

Tuljakov

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, PaKa
Totuushan kyllä on, että käsiä ei tarvitse vessan jälkeen pestä ellei kikkeli ole likainen.

Ei se ainakaan suoranaisesti liity. Enkä pese, koskapa en kuse käsilleni vaan pönttöön.

Tästä tulikin mieleeni aivan huikea espanjalainen (?) dekkarileffa, jossa pääosan esittäjä mm. totesi että hän pesee kätensä aina ennen kusella käyntiä, koska hän ei koske pyhään lihaan likaisilla käsillä. Tämän kommentin olen kuullut olevan lainattu jostakin, mutta olen unohtanut kenen alkuperäinen juttu tuo oli.

Mieleeni on jäänyt jostain Hollywood-elokuvasta(?) tällainen line: "I always wash my hands before I touch my dick." En kyllä yhtään muista missä se oli.

Ja nyt kun kirjoitin tänne niin koen velvollisuudekseni ottaa muutaman oluen tänäänkin. Jääkaapissa näyttää kerran noita olevan ja niitähän ei saa olla siellä liian pitkiä aikoja, pilaantuvat vielä.
 

dal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ne parit
Mieleeni on jäänyt jostain Hollywood-elokuvasta(?) tällainen line: "I always wash my hands before I touch my dick." En kyllä yhtään muista missä se oli.

Aika kuolematon lause :D Mieleen tulee joku kivikasvo joka tuon ois lausunu, mutta en mene takuuseen että silmissä näkyvä naama on ollenkaan oikea.

Poikkean tuosta täällä monesti nähdystä kaavasta ja pyöritän pari seuraavaa hetkeä RATM:n Know your enemyä.

Onpas kello muuten vähän, jännä homma.
 
Musat on kohallaan, tai sitten ollaan samaa kadotettua sukupolvea. Laitampa mikäkin soimaan, kun löytyy vielä kova live DVD...

No saatana, en halua erottua joukosta, joten RATM:n debyytti lähtee soimaan seuraavana.

On muuten eräs historian erinomaisimmista äänilevyistä hän.

Vatikaanin kieliä kyselee juuri auenneen pullon korkki.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
No saatana, en halua erottua joukosta, joten RATM:n debyytti lähtee soimaan seuraavana.

On muuten eräs historian erinomaisimmista äänilevyistä hän.
Mie en ole oppinut ymmärtämään tämän bändin hyvyyttä. Kunnioitan toki asennetta ja Morelloa äänivisionäärinä ja silleen, mutta en mie jaksa kuunnella. Liian nyanssitonta ja melodiatonta minun makuuni. Liian räppiä.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Suomen kauneimmaksi lauseeksi on kai valittu "Alavilla mailla hallan vaara".

Kauniilta kuulostaa myös No Milk Today, Herman's Hermitsin sanomana. Klik.
 
No saatana, en halua erottua joukosta, joten RATM:n debyytti lähtee soimaan seuraavana.

On muuten eräs historian erinomaisimmista äänilevyistä hän.

Pakko olla samaa mieltä, sillon kun musiiki vielä iski kun tuhat volttia. Saattaa olla että nääkin vielä rahapulassaan palaa, ja se jos mikä olis näky kun me läskit siellä pompittas nuoruuden innolla, mutta muita näky lähinnä säälittäs.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Suomen kauneimmaksi lauseeksi on kai valittu "Alavilla mailla hallan vaara".
Kaunein sana on Markus Kajon mielestä "jänis", mutta minä sanon että se on taivutusmuoto "rälläkällä".

Englannin kaunein sana muuten on kuulemma "elbow".
 
Mie en ole oppinut ymmärtämään tämän bändin hyvyyttä. Kunnioitan toki asennetta ja Morelloa äänivisionäärinä ja silleen, mutta en mie jaksa kuunnella. Liian nyanssitonta ja melodiatonta minun makuuni. Liian räppiä.

Mulla menee asiat ihan toisinpäin.

Lapsena/nuorena en voinut sietää minkäänlaista räppiä, oli siinä mausteena särökitaroita tai ei. Suorastaan vihasin sitä.

Ja nyt tällaisena lievästi ylipainoisena alkoholisoituneena melkein kolmikymppisenä huomaankin, että viime aikojen eniten soinut levy on Steen1:n tuorein. Ja tuota RATM:iakin opin tajuamaan vasta keväällä.

Näin sitä ihminen vanhentuu arvokkaasti, lökäpöksyjen nuorisomusiikkia diggaillen.
 
Sellainen tulee mieleen kuin meksikolainen Amores Perros, vaikken koirista mitään ymmärräkään.

Tuo on selkeästi uudempi elokuva, katsoin etsimäni pätkän jokunen vuosi aikaisemmin.

Mieleeni on jäänyt jostain Hollywood-elokuvasta(?) tällainen line: "I always wash my hands before I touch my dick." En kyllä yhtään muista missä se oli.

Perhana kun alkoi entistä enemmän tehdä mieleni nähdä tuo elokuva josta aiemmin kirjoitin. Siinä oli loistavasti yhdistetty kliseet, soljuva dialogi ja keskinkertainen juoni erittäin nautittavaksi elokuvaksi. Yritin jopa googlen avulla, mutta ei täpännyt edes lähelle.

Aiheeseen palatakseni takana on pullo viiniä ruuan kanssa ja kolmannes lava kolmosta eikä loppua näy, joten kyllä tästä vielä asialliset kalsarit tulee.

Itselläni kuuntelussa ja katselussa Garth Marenghi´s Darkplace.
 

tuplapukki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Sellainen tulee mieleen kuin meksikolainen Amores Perros, vaikken koirista mitään ymmärräkään.


Kuten sanottua, en tajua koirien päälle. Evileillä se on selkeästi rouva Evilin vastuualuetta.

Miksipä ei Priest. Beyond the Realms of Deathissa on yksi maailman parhaita kitarasooloja. Ja Rob on niiiiiiin macho, ettei koske naiseen pitkällä kepillä(än)kään.
Mullapa on Stained Class LP-levynä tuolla yläkerrassa ( ja muksut aina kysyy että mikä on LP ? )Metka yhteensattuma; äsken katsoin Juutuubista kun Rob tuuraa Ozzyä, Heaven & Hell livenä, melko maukasta
 
Mie en ole oppinut ymmärtämään tämän bändin hyvyyttä. Kunnioitan toki asennetta ja Morelloa äänivisionäärinä ja silleen, mutta en mie jaksa kuunnella. Liian nyanssitonta ja melodiatonta minun makuuni. Liian räppiä.

Räppi aspektia toki ei pääse selittelemällä pakoon, ja mulle se on luonnollinen osa, mutta tässä kuitenkin Toolin kanssa tehty kova live veto, pikkuhiljaa se vastarinta murtuu :) RATM - Know your enemy
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Räppi aspektia toki ei pääse selittelemällä pakoon, ja mulle se on luonnollinen osa, mutta tässä kuitenkin Toolin kanssa tehty kova live veto, pikkuhiljaa se vastarinta murtuu :) RATM - Know your enemy
Toolia diggaan kyllä, sen löysin progen kautta kun hehkuttivat aikoinaan "uutta, HYVIN King Crimson -henkistä bändiä".

Tuttu biisi tuokin. Mie vaan olen liian kaavoihini kangistunut, sori.
 
Toolia diggaan kyllä, sen löysin progen kautta kun hehkuttivat aikoinaan "uutta, HYVIN King Crimson -henkistä bändiä".

Tuttu biisi tuokin. Mie vaan olen liian kaavoihini kangistunut, sori.

Niinhän me kaikki, meillä on vaan tuo n. 5v eri kaavat. Eikä kaikkien pidäkään digata samasta kun mä, mut parempi teeskennellä kun kännissä laitan jukeboxiin soimaan ja selitän siitä seuraavat 4min. :)

Huomannu että vanhemmiten musamaku venyy reilustikin, mutta yleensä juuri siihen suuntaan et diggaa vanhemmasta matskusta enemmänkin ku uudemmasta kuin omat suosikit.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös