Mainos

Kalsarikänniketju

• 5 312 940
  • 66 772

dal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ne parit
Mieleeni on jäänyt jostain Hollywood-elokuvasta(?) tällainen line: "I always wash my hands before I touch my dick." En kyllä yhtään muista missä se oli.

Aika kuolematon lause :D Mieleen tulee joku kivikasvo joka tuon ois lausunu, mutta en mene takuuseen että silmissä näkyvä naama on ollenkaan oikea.

Poikkean tuosta täällä monesti nähdystä kaavasta ja pyöritän pari seuraavaa hetkeä RATM:n Know your enemyä.

Onpas kello muuten vähän, jännä homma.

Musat on kohallaan, tai sitten ollaan samaa kadotettua sukupolvea. Laitampa mikäkin soimaan, kun löytyy vielä kova live DVD...

No saatana, en halua erottua joukosta, joten RATM:n debyytti lähtee soimaan seuraavana.

On muuten eräs historian erinomaisimmista äänilevyistä hän.

Vatikaanin kieliä kyselee juuri auenneen pullon korkki.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
No saatana, en halua erottua joukosta, joten RATM:n debyytti lähtee soimaan seuraavana.

Mie en ole oppinut ymmärtämään tämän bändin hyvyyttä. Kunnioitan toki asennetta ja Morelloa äänivisionäärinä ja silleen, mutta en mie jaksa kuunnella. Liian nyanssitonta ja melodiatonta minun makuuni. Liian räppiä.

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Suomen kauneimmaksi lauseeksi on kai valittu "Alavilla mailla hallan vaara".

Kauniilta kuulostaa myös No Milk Today, Herman's Hermitsin sanomana. Klik.

Pakko olla samaa mieltä, sillon kun musiiki vielä iski kun tuhat volttia. Saattaa olla että nääkin vielä rahapulassaan palaa, ja se jos mikä olis näky kun me läskit siellä pompittas nuoruuden innolla, mutta muita näky lähinnä säälittäs.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen kauneimmaksi lauseeksi on kai valittu "Alavilla mailla hallan vaara".
Kaunein sana on Markus Kajon mielestä "jänis", mutta minä sanon että se on taivutusmuoto "rälläkällä".

Englannin kaunein sana muuten on kuulemma "elbow".

Mie en ole oppinut ymmärtämään tämän bändin hyvyyttä. Kunnioitan toki asennetta ja Morelloa äänivisionäärinä ja silleen, mutta en mie jaksa kuunnella. Liian nyanssitonta ja melodiatonta minun makuuni. Liian räppiä.

Mulla menee asiat ihan toisinpäin.

Lapsena/nuorena en voinut sietää minkäänlaista räppiä, oli siinä mausteena särökitaroita tai ei. Suorastaan vihasin sitä.

Ja nyt tällaisena lievästi ylipainoisena alkoholisoituneena melkein kolmikymppisenä huomaankin, että viime aikojen eniten soinut levy on Steen1:n tuorein. Ja tuota RATM:iakin opin tajuamaan vasta keväällä.

Näin sitä ihminen vanhentuu arvokkaasti, lökäpöksyjen nuorisomusiikkia diggaillen.

Sellainen tulee mieleen kuin meksikolainen Amores Perros, vaikken koirista mitään ymmärräkään.

Tuo on selkeästi uudempi elokuva, katsoin etsimäni pätkän jokunen vuosi aikaisemmin.

Mieleeni on jäänyt jostain Hollywood-elokuvasta(?) tällainen line: "I always wash my hands before I touch my dick." En kyllä yhtään muista missä se oli.

Perhana kun alkoi entistä enemmän tehdä mieleni nähdä tuo elokuva josta aiemmin kirjoitin. Siinä oli loistavasti yhdistetty kliseet, soljuva dialogi ja keskinkertainen juoni erittäin nautittavaksi elokuvaksi. Yritin jopa googlen avulla, mutta ei täpännyt edes lähelle.

Aiheeseen palatakseni takana on pullo viiniä ruuan kanssa ja kolmannes lava kolmosta eikä loppua näy, joten kyllä tästä vielä asialliset kalsarit tulee.

Itselläni kuuntelussa ja katselussa Garth Marenghi´s Darkplace.

tuplapukki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Sellainen tulee mieleen kuin meksikolainen Amores Perros, vaikken koirista mitään ymmärräkään.

Kuten sanottua, en tajua koirien päälle. Evileillä se on selkeästi rouva Evilin vastuualuetta.

Miksipä ei Priest. Beyond the Realms of Deathissa on yksi maailman parhaita kitarasooloja. Ja Rob on niiiiiiin macho, ettei koske naiseen pitkällä kepillä(än)kään.
Mullapa on Stained Class LP-levynä tuolla yläkerrassa ( ja muksut aina kysyy että mikä on LP ? )Metka yhteensattuma; äsken katsoin Juutuubista kun Rob tuuraa Ozzyä, Heaven & Hell livenä, melko maukasta

Räppi aspektia toki ei pääse selittelemällä pakoon, ja mulle se on luonnollinen osa, mutta tässä kuitenkin Toolin kanssa tehty kova live veto, pikkuhiljaa se vastarinta murtuu :) RATM - Know your enemy

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Räppi aspektia toki ei pääse selittelemällä pakoon, ja mulle se on luonnollinen osa, mutta tässä kuitenkin Toolin kanssa tehty kova live veto, pikkuhiljaa se vastarinta murtuu :) RATM - Know your enemy
Toolia diggaan kyllä, sen löysin progen kautta kun hehkuttivat aikoinaan "uutta, HYVIN King Crimson -henkistä bändiä".

Tuttu biisi tuokin. Mie vaan olen liian kaavoihini kangistunut, sori.

Toolia diggaan kyllä, sen löysin progen kautta kun hehkuttivat aikoinaan "uutta, HYVIN King Crimson -henkistä bändiä".

Tuttu biisi tuokin. Mie vaan olen liian kaavoihini kangistunut, sori.

Niinhän me kaikki, meillä on vaan tuo n. 5v eri kaavat. Eikä kaikkien pidäkään digata samasta kun mä, mut parempi teeskennellä kun kännissä laitan jukeboxiin soimaan ja selitän siitä seuraavat 4min. :)

Huomannu että vanhemmiten musamaku venyy reilustikin, mutta yleensä juuri siihen suuntaan et diggaa vanhemmasta matskusta enemmänkin ku uudemmasta kuin omat suosikit.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
!!!!!!!!!!! Terveppä terve kaikille!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nyt täytyy sanoa, että maailmankaikkeuden kaunein sana on "alkoholi"! Tuolta kaapista löytyikin seuraavanlaisella tekstillä varustettu pullo: Martini, extra dry, 100 cl, 15 %. Kyllä välttää ja riittää tässä tilanteessa. Olen nyt kuin Homer Simpson.... aaalkohoolll... grr.... aaaahhh. Ei, minulla ei ole alkoholiongelmaa, eihän ole. Ei ole, niin juuri, ei ole enää.

Retoromaani se sveitsin kieli muuten on. Mitä jos joku katsoo matkaesitteestä, että Sveitsissä puhutaan retoromaania ja Suomessa saamea, opettelee nuo kielet ja sitten vain prepattuna reissuun...

Kippis!

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juu, mie olen huomannut saman. Olen syntynyt 70-luvun alussa, ja musiikin kuuntelu alkoi 80-luvun alussa Hassisen Koneesta, Duraneista, Motörheadista ja sellaisista. Sittemmin maku on hiipinyt hiljalleen taaksepäin. No, kyllähän jo 80-luvun lopulla yläasteella ihmettelivät, kun muut kuunteli WASPia ja Iron Maidenia, ja mie liputin Zeppelinin, Pink Floydin ja Grateful Deadin paremmuutta...

Pakko olla samaa mieltä, sillon kun musiiki vielä iski kun tuhat volttia. Saattaa olla että nääkin vielä rahapulassaan palaa...

Eikös nämä muuten kertaalleen palanneet jo? Vissiin joitain keikkoja ainakin taisivat Amerikan mantereella soittaa.

Vähän kyllä näin jälkikäteen harmittaa, että jäi RATM Provinssirockissa 2000 todistamatta. Se oli kyllä muutenkin erinomainen Provinssi: rahaa meni noin 3000 markkaa ja yhtään bändiä en nähnyt. Kentin keikalla kävin sammumassa ja melkein hukuin Törnävänjokeen.

np: Rage Against The Machine: Bullet in the head

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Sori, oli pakko pelata välillä kiekkoa, nyt mukana kuvioissa n. klo 01:45 asti.. Kuunnellaas musaa

ps. kirjotin muuten vaan juutupeen että musaa ja näillä mennään.

Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Eikös nämä muuten kertaalleen palanneet jo? Vissiin joitain keikkoja ainakin taisivat Amerikan mantereella soittaa.

np: Rage Against The Machine: Bullet in the head

Palas palas, ja tais käydä jopa euroopassakin isoimmilla festareilla. Mutta nyt kun bändit on taas hajonnu jne... ni hiipi vaan mieleen ajatus, joskin zach ei ole ollut ainakaan ennen niin rahan perään, mutta jos sitä vanhemmiten, mäkin!

Nyt mä jouduon lähtemään taas baariin, oon hyvä alottelee täs ketjus, mut todella paska turnauskestävyys, muut houkutukset vie voiton, sorry.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy