Kalsarikänniketju

  • 5 245 024
  • 66 698

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Näisso ainakin Olvin kruunukorkin mukaan. Ja miksei olisi.
Sinä vuonna tapahtuneista asioista tai syntyneistä ihmisistä tai ilmestyneistä levyistä tms. kun kuulee niin ne jää mieleen, kun sattuu olemaan oma syntymävuosi.

Ei sillä, etteikö turhanpäiväinen nippelitieto kiinnostaisi muutoinkin.
 

dal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ne parit
Tuorein Olvi-kysymys on muuten "typen kemiallinen merkki?"

Tuohonhan nopeemmat ja fiksummat jo vastas, mutta itse aikoinani yläasteella opettelin tuon siten, että typpi=nyppi. Älykön merkki.. tai sitten ei.

Täällä menee viimenen lonkero, sitten ois vielä jotain laivajuomisia, saa nähä mihin ne päätyy.

Yläkerrassa muuttohommat ja paukuttelut jatkuu, hiljasuushan on alkanu jo 25min sitte. Ei tässä nyt ongelmaa, mut sitte rupee kyllä harjanvarsi paukkumaan vasten kattoa ku on muksu kylässä ja pitäis sitä yrittää nukuttaa.
 
Tuohonhan nopeemmat ja fiksummat jo vastas, mutta itse aikoinani yläasteella opettelin tuon siten, että typpi=nyppi. Älykön merkki.. tai sitten ei.

Eihän tuo nyt edes ole mitenkään toivoton muistisääntö. Itse en meinaa olisi vastausta tiennyt, mutta kenties tämän avulla sen jatkossa muistan.

Nyt Olvi tahtoisi tietää, että mikä on Algerian pääkaupunki.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
KKK on lain tuolla puolen, beyond good and Evil. Ainoa tuomari Mississippin tällä puolella ei suinkaan ole Roy Bean, vaan Kuningas Alkoholi.

Ja rangaistukset jaetaan Eviljärvellä, joten vitut säännöistä!

Vai oliks se Evijärvellä, ihan sama. Evil, kuin Evil.... Paha löytää palkkansa, kuten se sanonta sanoo...
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
KKK on lain tuolla puolen, beyond good and Evil. Ainoa tuomari Mississippin tällä puolella ei suinkaan ole Roy Bean, vaan Kuningas Alkoholi.

Jallu, Kalle ja kaverit.

Roy Bean oli muuten Aku Ankassa. Oli hirttämässä kaikkea, joka liikkui kahdella jalalla. Roope-setä toisella puolella ja maailman kovin ankka vei lopulta voiton. Ja tais siinä Royn porukassa olla mukana myöskin Wyatt Earp ja Bat Masterson.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
No on, mutta liittyykö tämä piirretty jollain tapaa teikäläiseen?

Totuushan kyllä on, että käsiä ei tarvitse vessan jälkeen pestä ellei kikkeli ole likainen.
Ei se ainakaan suoranaisesti liity. Enkä pese, koskapa en kuse käsilleni vaan pönttöön.
 

dal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ne parit
Sanottomaksihan tämä seuraaminen jo vetää, ootte te kyllä melkosia. Ei mulla oo paljo lisättävää, lisään kuitenki sen, että lonkero vetelee viimesiään, mut taidan uhmata ja ottaa vielä tuolta jotain. Nautin vaikka sit siitä, että ns. hallitusta ei oo ollu kohta puoleen vuoteen olemassakaan.
 
Jos vedän lätkäkamat päälle ja pidän suokauksen ylhäällä, ni uskaltaako täällä kysyä. Lähetäänkö baarin?

Lähinnä tuossa paljastuu mun henkilökohtanen turhautuminen omaan seuraani.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös