Kalsarikänniketju

  • 5 248 677
  • 66 705
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Parina? hehe. No joskus. Sovitaan näin. Mielis on kyllä kirkkaasti kärjessä ja ilmankos tänäänkin on terävänä paikalla. Ajattelin uhata ykköspaikkaa, mutta onnekseni ei tarvitse..

Jatkat vaan niin se paikka voi olla sinun! Sen hinta vaan voi olla kova. Voipa olla että moderaattorien hallitus pistää meikäläisen pian lopullisesti lätkimään täältä..
 

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Ebpä perkele olis uskonu että KUKAAN tätä tänne koskaan linkittäs..VITUN kova biisi!! Kiitti, it's verikuut!

Kiitän.

Välihuomautuksena sellainen asia jotta meinas tämä poika sammua. Hyihyi. Onneksi järki sanoi että ylös, kaljaa on vielä.

Seuraavia linkkejä ei tarvii arvostella ku kuitenni on aiemminki ollu täällä.
Pojat
Terry
7 sekkaa

God damn. Eihän tässä nukkuun pääse ku liikaa hyvää musaa mualimassa.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Mä näen yhden syyn laittaa sulle hieno video kuunneltavaksi. Hienoja biisejä on ollu pitkin iltaa. Mun mielestä kaunista musiikkia tulee tässä...

Norah Jones - Not Too Late (Live)

Tällaset pianoon nojaavat biisit jossa nainen laulaa erittäin brilliantisti, on jotain aivan huikeeta. Oon aina tykännyt kovin. Eikä tämä tee siinä poikkeusta. Kiitos tiuke.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Tällaset pianoon nojaavat biisit jossa nainen laulaa erittäin brilliantisti, on jotain aivan huikeeta. Oon aina tykännyt kovin. Eikä tämä tee siinä poikkeusta. Kiitos tiuke.

Hupsis kekkulia. Nyt vasta tajusin, "jatkat vaan" kommentin. Se oli leikkiä. Ja sitten se, etten oo ollu uhkaamassa missään vaiheessa ykköstilaa. Enkä tule uhkaamaankaan. Nyt menee jo liian vakavaksi.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Nimenomaan, jatketaan ketjun vaatimalla linjalla. Otetaanks kaljat?

Yhen tosiaan vois maistaa. Mutta verikuut on laittanu erinomaisia loilotuksia, joten ehdottomasti hän myös mukaan. Itsestäni oon ylpeä kun yhden edes löysin tollasin kauniin biisin. Mutta onhan tuo ollut ilta täynnä kauniita biisejä.

Joten bisukka sopii.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Yhen tosiaan vois maistaa. Mutta verikuut on laittanu erinomaisia loilotuksia, joten ehdottomasti hän myös mukaan. Itsestäni oon ylepä kun yhden edes löysin tollasin kauniin biisin. Mutta onhan tuo ollut ilta täynnä kauniita biisejä.

Joten bisukka sopii.

Sanosin että tää ilta on ollu ihmeellinen siitä, että noita mahtavia biisejä on riittänyt. Ja seuraa on riittänyt. Aktiivinen ilta jopa. Kippis tiuke! Jollakulla soi juuri nyt Don Henleyn Boys of summer.
 

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
No ny se hutipotku sitte tulee -> http://www.youtube.com/watch?v=dWBaHIKObcQ

ja jos / kun jatkoajassa häntä (näkyy videolla) ei ole varattu ni tuo pimu on sit mun (pidätän oikeuden kieltäytyä hätätilanteessa varauksen suhteen).

E: Kato saatana, Simonhan se siinä

Eivittu! verikuutti, voinko vaan olla ja mykistyä? EL CONDOOOR PASAAAA!!!

Toi muija on sun, Mulla melkeen on Johku ja tiukella on oma kodinhengetär valvomassa.
 

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Tuli käytyä alkossa kun naapurin tyttö siellä suostui käyttämään. 0,7 l vodkapullo ja 13 karhua kaapissa. Kalsarikännejä sanan varsinaisessa merkityksessä tuskin vedän, näin kauniilla ilmalla pitää mennä ulos.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Vitutusketjusta on hyvä jatkaa kk-ketjun pariin. Halvan ja hyvän viskin etsinnän innoittamana kouraan tarttui tänään pullollinen skottilaista Highland Reserve- blendikuraa. En ole mikään asiantuntija, mutta ei tää kyllä helpolla alas mene.

Selvästi paras halpa viski mihin olen tähän mennessä törmännyt on ehdottomasti Vat 69. Kelvollinen maku, tyylikäs ulkoasu ja kaiken hyvän lisäksi herra Nixon veti kyseistä ainetta Veljesten Bändissä. Luonnollisesti jonkin suuremman voiman toimesta tätä kyseistä viskiä on saatavilla kaupungin kolmesta Alkosta ainoastaan siellä kauimmaisessa.
 

Taitopelaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, New York Rangers
Vieläkös tänne uusia kasvoja otetaan mukaan? Ensimmäinen kerta tässä ketjussa, joten hieman jännittää. Vähän vaikea sanoa, minne ilta kuljettaa, mutta tällä hetkellä ainakin vahvasti iltaan kuuluu tietokone ja alkoholi.
 

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Kai munkin pitää ilmottautua. En osaa sanoo, että onko tänne tullut aikaisemmin kirjoteltua.. Noh väliäkös sen. Olisi ollut tarjolla Deep Purplen keikkaa, tupareita usn muuta, mutta perkeleen työt venähtivät ja veivät loputkin energiat.

No, juodaan sitten kotona. Kalsareissa. Ni.
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Jaahas.
Nyt on aika ottaa viinaa ja oikein kunnolla sitten. Kaljaa ja Smirreä - eiköhän noilla saada känni aikaan. Tuli sitten tänään kerättyä reilut kymmenen litraa mustikoita ja lähes litra lakkoja (siivottuna siis). Palkitsen itseni siis viinalla.

Voikka et huikka kaikille JA:n kalsarikänniläisille...
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös