Kalsarikänniketju

• 5 307 710
  • 66 755

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Nunii, meni hetkonen, eli muutama tunti tilitellessä. Olen kuulemma liika vanha kuuntelemaan musaa, josta ite tykkään. Ilmankos nuo 40+ naiset aina kapakoissaki iskee enempi ku oman ikäiset...

Nancy, anna palaa!

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi
Ehdottomasti edelleen mukana. Ymmärrän kyllä että vanhat eivät enää jaksa.

Eilen katsottiin tyttöystävän kanssa Schindlerin lista ja sitäkautta saatiin paikattua suurehko aukko elokuvasivistyksessä. Upea leffa, sekä minä että tyttöni olimme varsin hiljaa koko kymmenminuuttisten lopputekstien ajan.

Kädessä olvi ja kuulokkeissa Oasis - Supersonic. Ei enempää eikä vähempää kuin maailman kovin rokkibiisi. Nukkukaa vaarit, nukkukaa.

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Nukkukaa vaarit, nukkukaa.
"Vaari" ei vielä nuku, vaan "vaari" on täällä: Selvinpäin ja asiallisena-ketju.

Vaari menee kyllä nyt nukkumaan, mutta jospa sitä tuossa iltapäivällä muutaman tunnin unien jälkeen ottaisi vähän alkoholia. Sherwood-siideri on yllättävän hyvänmakuista ja jotain olutta voisi laittaa siihen kylkeen (sis en rupea sekoittamaan olutta ja siideriä, vaan voisi ottaa sekä olutta että siideriä). No, tapaamme varmaankin tässä ketjussa kello 13.00 mennessä?

edit. Jaksaisikohan sitä nyt? Pitäisi vielä käydä kaupassakin ostamassa juomaa...

Viimeksi muokattu:

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tänne sitten tulin kuin tulinkin kauniin kesäpäivä ratoksi. Olvilla ja Keisarilla menen eteenpäin. Pokeria pelaan ja nautiskelen. Broilerit on grillattu ja syöty. Yöllä ei tarvitse mennä töihin, mutta huomenna pitäisi puolen päivän jälkeen lähteä Helsinkiin hoitamaan yksi työkeikka. Sitä ennen pitäisi vierailla verovirastossa, jonka aukio-oloajat ovat kesällä, kuten olen maininnutkin, erittäin epäinhimilliset, 9.00-12.00.

No nautiskellaan nyt jonkun verran ja huomenna sitten hyvissä voimin verovirastoon ja työkeikalle.

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
KUKKUU!

Täällä ollaan jälleen, eilen baarissa ja uhkaava putken katkeaminen on kammettu uuteen ja vahvaan nousuun. Perjantai menikin selvipäin, mutta vittuako sitä itteään enää kiusaamaan.. Viron reissulta tuodut eväät alkavat huveta jo uhkaavasti.. Ketäs tänään ottamassa soppaa?

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Täällä ollaan jälleen, eilen baarissa ja uhkaava putken katkeaminen on kammettu uuteen ja vahvaan nousuun. Perjantai menikin selvipäin, mutta vittuako sitä itteään enää kiusaamaan.. Viron reissulta tuodut eväät alkavat huveta jo uhkaavasti.. Ketäs tänään ottamassa soppaa?

http://www.youtube.com/watch?v=ECdWq8nK1uM

Siitä puskee illan ensimmäistä linkkiä. Suvas & Randelin. Hyvä. Ja olut.

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Täytyy tästä lähteä monistamolle, Randelinin Kakeki siellä.. ÄÄäöö.. Rai Rai ja kaljaa kurkusta alas. Linkitän itteni parvekkeelle kun löydän tupakkaa..

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Täytyy tästä lähteä monistamolle, Randelinin Kakeki siellä.. ÄÄäöö.. Rai Rai ja kaljaa kurkusta alas. Linkitän itteni parvekkeelle kun löydän tupakkaa..

Linkitä ittes kaiteeseen kiinni, niin et tipu. Alkuviikosta ois tarkotus ostaa uus kännykkä. Saa nähä miten siinä käy. Olvi oli loppu, niin oli tyytyminen koffiin.

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Count me in. Laskekaa mut mukaan.
Olen tapellut pari päivää tuon mun läppärin kanssa. Jostain syystä Vista ei tykkää 3G-kortista tai päin vastoin.

Iltaysistä lähtien juotu kirkasta & spriteä. Appiukko torkkuu sohvalla, anoppi ja rouva sängyssä nukkumassa. Kesäloman eka päivä käännähti käyntiin, joten hyvä syy ottaa hieman pitempään. Ei tässä mitään pahempaa känniä, kunhan tissutellaan. Litran Leijona on tyhjä, pitänee mennä ratsaamaan appiukon viinakaappi seuraavaksi. Ongelmaksi voi tulla se, että se on samassa huoneessa missä rouva nukkuu. Hiljaisin varkaan askelin siis eteenpäin.

Joo, kaipa tää tästä.

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Iltaysistä lähtien juotu kirkasta & spriteä. Appiukko torkkuu sohvalla, anoppi ja rouva sängyssä nukkumassa. Kesäloman eka päivä käännähti käyntiin, joten hyvä syy ottaa hieman pitempään. Ei tässä mitään pahempaa känniä, kunhan tissutellaan. Litran Leijona on tyhjä, pitänee mennä ratsaamaan appiukon viinakaappi seuraavaksi. Ongelmaksi voi tulla se, että se on samassa huoneessa missä rouva nukkuu. Hiljaisin varkaan askelin siis eteenpäin.

Joo, kaipa tää tästä.

Hyvä siitä tulee. Jos oikein varpaillaan sipsuttaa, niin tuskin se anoppi siitä on moksiskaan. Tai jos herää, niin voi herättää appiukon samantien ja tarjota appiukon viinakaapista heillekin. Tuskin ne sitä unentokkurassa tajuaa. Oluen taidan hakea.

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Ei varmasti herää siitä. Appiukkokin meni nukkumaan. Olen yksin hereillä kahden läppärin kanssa. Menee hermo tuohon omaan, joten pitää lainata toista ja olla netissä. Tiedä mikä tuohon meni.

KOhta on pullo Leijonaa tuhottu. Seuraavaksi sitten jonkun juomasekoituksen kimppuun. Kai siitä tulee vaan paha olo...

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Ei varmasti herää siitä. Appiukkokin meni nukkumaan. Olen yksin hereillä kahden läppärin kanssa. Menee hermo tuohon omaan, joten pitää lainata toista ja olla netissä. Tiedä mikä tuohon meni.

KOhta on pullo Leijonaa tuhottu. Seuraavaksi sitten jonkun juomasekoituksen kimppuun. Kai siitä tulee vaan paha olo...

Ei kai anopilla ja appiukolla voi olla mitään sitä vastaan, että loman alkuun raapasee kännin? :) Streider tais sammua, heh. No tässä se kunto kohenee JWC:tä kohden mentäessä.

InTheYear2000

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
noin 2 vuoden seurustelun jälkeen tuli sitten ero. Pakkohan se on vetää perseet kun ei ole muutakaan tekemistö.

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tuli vaa tost seurustelusta mieleen, et kui helvetissä emäntä on jaksanut olla yhteisellä taipaleella jo 4vuotta.. Olenhan kuitenkin täysi kusipää ja viinakin maistuu. Toisaalta olen kyllä sanonu etten muutu kenenkään takia ja siit pidetään kiinni, tätä rataa, se on hyvä jos joku ihminen sietää mua tälläisenä.

Kohta jääkaapista kylmä A. Le coq, ja mietitään asioita lisää.

InTheYear2000

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
No KalPalla menee vielä hyvin, eli kaikki hyvin.

No ei, pahoittelut tuosta. Jos oot 2000 syntyny, niin eiköhän sulle vielä tyttökin löydy.

KalPalla menee hyvin ja sehän se onkin hienoa! Meitä ei pysäytä kukaan ensi kaudella! 80-luvun lopulla taisin syntyä jos oikein muistan jotein eiköhän sitä uusia naisia vielä tule elämääni ainakin toivon niin.

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
KalPalla menee hyvin ja sehän se onkin hienoa! Meitä ei pysäytä kukaan ensi kaudella! 80-luvun lopulla taisin syntyä jos oikein muistan jotein eiköhän sitä uusia naisia vielä tule elämääni ainakin toivon niin.

Näin varmasti ja jos en täysin pihalla ole, niin taitaa Conanin peruja olla tuo nimi? Siksi noin idioottimainen kysymys. Mutta kyllä se siitä vielä iloks muuttuu.

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Tuli vaa tost seurustelusta mieleen, et kui helvetissä emäntä on jaksanut olla yhteisellä taipaleella jo 4vuotta.. Olenhan kuitenkin täysi kusipää ja viinakin maistuu. Toisaalta olen kyllä sanonu etten muutu kenenkään takia ja siit pidetään kiinni, tätä rataa, se on hyvä jos joku ihminen sietää mua tälläisenä.

Kohta jääkaapista kylmä A. Le coq, ja mietitään asioita lisää.

Kyllä sulle viina maistuu, mutta et sä kusipää kyllä ole. Että siinä mielessä meni tuo kuvaus pieleen. :) Pelaaja valmentajaks vaan Bonersiin.

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Näin varmasti ja jos en täysin pihalla ole, niin taitaa Conanin peruja olla tuo nimi? Siksi noin idioottimainen kysymys. Mutta kyllä se siitä vielä iloks muuttuu.

Tai sitten ko. nimimerkki sai viimeksi tuolloin, ja siitä nimimerkki?
En tiedä, mutta silti jaksamisia naissuhteen katkeamisesta. Itellä tuli perjantaina 5 vuotta täyteen, ja ei mitään valittamista.

Mulla menee oikeasti hermo tän oman koneen kanssa. Tiedä pitäiskö ostaa kunnon kiintolevy tähän kuin tuo orkki 5400 rpm pykii kuin orava pakkasella. 10k ois aika kova sana, muttei viitsisi maksaa 135 euroa + alv nopeasta kiintolevystä. Helvetti.

Pienet ne on murheet mullakin. Kunto tässä kyllä kohenee tiuke, kun ottaa viinaa. Ihan varmasti, heh..

InTheYear2000

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Conanin legendaarisesta osiostahan tuo nimi on otettu. Varmaan pitäisi muuttaa tuo nikki muotoon InTheYear3000 koska Tonight Show:ssa Conan katsoo jo tulevaisuuteen aina vuoteen 3000 asti.

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kyllä sulle viina maistuu, mutta et sä kusipää kyllä ole. Että siinä mielessä meni tuo kuvaus pieleen. :) Pelaaja valmentajaks vaan Bonersiin.

Hah, kiitti :D valmennushommat mua kiinnostaa, ku ei musta kentälle enää tule olemaan varmaan koskaan ku paikat on siinä kunnossa ku on, ja brenkku on maistunu vähä liikaa viime vuosina.. Laiska ja saamaton kaveri loppupeleis, ego ja maha vaan kasvaa :P noh, kusipää tai ei, hauska ainakin välillä!

Mitäs me seuraavaks juodaan?

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Tai sitten ko. nimimerkki sai viimeksi tuolloin, ja siitä nimimerkki?

Pienet ne on murheet mullakin. Kunto tässä kyllä kohenee tiuke, kun ottaa viinaa. Ihan varmasti, heh..

Taitaa se olla Conanin sketsistä. :) Eikö 7200 rpm riitä? niitähän on uskomattoman halpoja nykyään.

Niin ja tästä kunto alkaa hilautua huippuunsa. Onneks meillä on edes se Obi-wan :)

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy