Kalsarikänniketju

  • 5 247 463
  • 66 705

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Tuli vaa tost seurustelusta mieleen, et kui helvetissä emäntä on jaksanut olla yhteisellä taipaleella jo 4vuotta.. Olenhan kuitenkin täysi kusipää ja viinakin maistuu. Toisaalta olen kyllä sanonu etten muutu kenenkään takia ja siit pidetään kiinni, tätä rataa, se on hyvä jos joku ihminen sietää mua tälläisenä.

Kohta jääkaapista kylmä A. Le coq, ja mietitään asioita lisää.
 

InTheYear2000

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
No KalPalla menee vielä hyvin, eli kaikki hyvin.

No ei, pahoittelut tuosta. Jos oot 2000 syntyny, niin eiköhän sulle vielä tyttökin löydy.

KalPalla menee hyvin ja sehän se onkin hienoa! Meitä ei pysäytä kukaan ensi kaudella! 80-luvun lopulla taisin syntyä jos oikein muistan jotein eiköhän sitä uusia naisia vielä tule elämääni ainakin toivon niin.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
KalPalla menee hyvin ja sehän se onkin hienoa! Meitä ei pysäytä kukaan ensi kaudella! 80-luvun lopulla taisin syntyä jos oikein muistan jotein eiköhän sitä uusia naisia vielä tule elämääni ainakin toivon niin.

Näin varmasti ja jos en täysin pihalla ole, niin taitaa Conanin peruja olla tuo nimi? Siksi noin idioottimainen kysymys. Mutta kyllä se siitä vielä iloks muuttuu.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Tuli vaa tost seurustelusta mieleen, et kui helvetissä emäntä on jaksanut olla yhteisellä taipaleella jo 4vuotta.. Olenhan kuitenkin täysi kusipää ja viinakin maistuu. Toisaalta olen kyllä sanonu etten muutu kenenkään takia ja siit pidetään kiinni, tätä rataa, se on hyvä jos joku ihminen sietää mua tälläisenä.

Kohta jääkaapista kylmä A. Le coq, ja mietitään asioita lisää.

Kyllä sulle viina maistuu, mutta et sä kusipää kyllä ole. Että siinä mielessä meni tuo kuvaus pieleen. :) Pelaaja valmentajaks vaan Bonersiin.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Näin varmasti ja jos en täysin pihalla ole, niin taitaa Conanin peruja olla tuo nimi? Siksi noin idioottimainen kysymys. Mutta kyllä se siitä vielä iloks muuttuu.

Tai sitten ko. nimimerkki sai viimeksi tuolloin, ja siitä nimimerkki?
En tiedä, mutta silti jaksamisia naissuhteen katkeamisesta. Itellä tuli perjantaina 5 vuotta täyteen, ja ei mitään valittamista.

Mulla menee oikeasti hermo tän oman koneen kanssa. Tiedä pitäiskö ostaa kunnon kiintolevy tähän kuin tuo orkki 5400 rpm pykii kuin orava pakkasella. 10k ois aika kova sana, muttei viitsisi maksaa 135 euroa + alv nopeasta kiintolevystä. Helvetti.

Pienet ne on murheet mullakin. Kunto tässä kyllä kohenee tiuke, kun ottaa viinaa. Ihan varmasti, heh..
 

InTheYear2000

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Conanin legendaarisesta osiostahan tuo nimi on otettu. Varmaan pitäisi muuttaa tuo nikki muotoon InTheYear3000 koska Tonight Show:ssa Conan katsoo jo tulevaisuuteen aina vuoteen 3000 asti.
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Kyllä sulle viina maistuu, mutta et sä kusipää kyllä ole. Että siinä mielessä meni tuo kuvaus pieleen. :) Pelaaja valmentajaks vaan Bonersiin.

Hah, kiitti :D valmennushommat mua kiinnostaa, ku ei musta kentälle enää tule olemaan varmaan koskaan ku paikat on siinä kunnossa ku on, ja brenkku on maistunu vähä liikaa viime vuosina.. Laiska ja saamaton kaveri loppupeleis, ego ja maha vaan kasvaa :P noh, kusipää tai ei, hauska ainakin välillä!

Mitäs me seuraavaks juodaan?
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Tai sitten ko. nimimerkki sai viimeksi tuolloin, ja siitä nimimerkki?

Pienet ne on murheet mullakin. Kunto tässä kyllä kohenee tiuke, kun ottaa viinaa. Ihan varmasti, heh..

Taitaa se olla Conanin sketsistä. :) Eikö 7200 rpm riitä? niitähän on uskomattoman halpoja nykyään.

Niin ja tästä kunto alkaa hilautua huippuunsa. Onneks meillä on edes se Obi-wan :)
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Hah, kiitti :D valmennushommat mua kiinnostaa, ku ei musta kentälle enää tule olemaan varmaan koskaan ku paikat on siinä kunnossa ku on, ja brenkku on maistunu vähä liikaa viime vuosina.. Laiska ja saamaton kaveri loppupeleis, ego ja maha vaan kasvaa :P noh, kusipää tai ei, hauska ainakin välillä!

Mitäs me seuraavaks juodaan?

Hokkarit naulaan? Vähän reeniä, niin oot huippukunnossa. Sitten vaan kikkoja näyttämään kaikenmaailman anderssoneille. Itse taijan ottaa oluen.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Voiko tähän aikaa yöstä juoda olutta? Eikö pitäis vain jäykkää juoda?`
Noh, juon jotain hiton juomasekoitusta mitä löytyi jääkaapista.

7200rpm ois bueno joo, maksaa muutaman kympin. Mutta oishan se aika hooceeta, kun läppärin kovo ois 10k. Tosin, kun 7 tulee virallisena versiona, tää Vista lähtee tästä maata kiertävälle radalle (eikä koskaan takas).
Taidan pistää läppärin sivuun ja kuunnella vaan musaa. Rauhallista kk-yötä kaikille!
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Hokkarit naulaan? Vähän reeniä, niin oot huippukunnossa. Sitten vaan kikkoja näyttämään kaikenmaailman anderssoneille. Itse taijan ottaa oluen.

Täytyy kerää motivaatiota.. :) ja laittaa selkä kuntoon. Sitte kokeilla taas, 15min ja oon viikon jumis ku talvel käytiin ulkojäillä. Ei ei ei vielä. Nyt sit jäykkää.. Viinaa.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Täytyy kerää motivaatiota.. :) ja laittaa selkä kuntoon. Sitte kokeilla taas, 15min ja oon viikon jumis ku talvel käytiin ulkojäillä. Ei ei ei vielä. Nyt sit jäykkää.. Viinaa.

Te Bonersit ootte jäykän kannalla. Pelakkaa te ny sit jäykäl mailal. Heh. Pitkä aika on vielä jwc hommiin joten mikään ei ole mahdotonta. pitää se itelläkin ottaa niskasta kiinni jos aikoo edes tulla koko peliin. Mut nyt on kyllä oluen paikka.
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Te Bonersit ootte jäykän kannalla. Pelakkaa te ny sit jäykäl mailal. Heh. Pitkä aika on vielä jwc hommiin joten mikään ei ole mahdotonta. pitää se itelläkin ottaa niskasta kiinni jos aikoo edes tulla koko peliin. Mut nyt on kyllä oluen paikka.

You said it! Oluen paikka ja niskast kii.. Kato ku ite otan :D
Sen kaljan kyllä otan, siin ei ongelmaa. Pelei odottaessa, pikkutakki mahtuu vielä..
 

Rosenrot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Toistelen itseäni, mutta huh perkele mikä viikko. Kait tämäkin nyt lasketaan kalsarikännäämiseen, kun just eka olut auki (fullers E.S.B) ja takana 64,75 työtuntia tälle viikolle...

Onneksi huomenna enää vähän tsto-hommi ja sitte hyvät vapaat.. 1,5 vko.
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Valkku vain odottaa? Siellä pitäisi olla taktiikat hionnassa. Vai luotatko siihen, että pelaajat luovuudellaan kuittaa taktiikan? :)

Mä luotan pelaajiin rautaisesti joka pelissä :) kyllä ne hommansa hoitaa, mä vain teen tutkivaa työtä ja katon miten hommat etenee ja huutelen jotain tyhmää ;D
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Mä luotan pelaajiin rautaisesti joka pelissä :) kyllä ne hommansa hoitaa, mä vain teen tutkivaa työtä ja katon miten hommat etenee ja huutelen jotain tyhmää ;D

Voi perhana. Etkö sä anna edes mitään neuvoja ylivoimaan? :) Sanot niille, että terävä ensimmäinen syöttö omasta päästä. Olikomitään apua? :) Heh.
 

Rosenrot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
mitä täällä, samat jannut illasta toiseen... Onko jätkillä lomat päällä??
 

Rosenrot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Eiku olen lueskellu teidän juttuja pitkin viikkoa, ja en oikein ole kokenut oikeaksi osallistua keskusteluun duunista. Mättääköpalvelu? Tippaa paremmin, auttaa huomattavasti...
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Mä mitään tai ketään viitti alkaa neuvoon.. :)
Ja niin, olen työtön tällä hetkellä, ratkaisen ongelmia perussuomalaisella tavalla. Jim Beamit pöytään ja viinalla se vitutus lähtee, vai kuinka se nyt menikään..
Siksi täällä jos en baarissa tai muualla ole juomassa, himas sit yksin, hyvä putki päällä..
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Eiku olen lueskellu teidän juttuja pitkin viikkoa, ja en oikein ole kokenut oikeaksi osallistua keskusteluun duunista. Mättääköpalvelu? Tippaa paremmin, auttaa huomattavasti...

Vakiomiehet ei vaan oo ollu hollilla niin paljoo. Kyllä niitäkin vielä tulee sieltä, kun paremmat kalsarikelit tulee.
 

Rosenrot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Vittu että on jalat jumissa... Eräistä syistä unet varmaan tuppaa jäämään tänäkin yönä olemattomiin, kait sitä vois jotain harrastaakin... Josko avais jonkun poksusaitin, tai katsois jonkun hölmön leffan.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Niin se menee, että hiiret hyppii pöydillä, kun ei isännät oo läsnä. Välittömästi isojen nimien tullessa häviän pois täältä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös