Jaa naislaulaj(i)a. No, minä pistän tämmöisen.
Lisa Kelly - May it be
Eihän tuo tietenkään mitään ole Johannaan verrattuna, mutta ihan hyvä yritys kuitenkin.
Tällä hetkellä olo on tämä, toisaalta niin surullista mutta toisaalta kaikki on hyvin: Black - Wonderful life
Hitto kun tuo biisi meinaa aina puskea vedet silmistä, on se vaan niin hieno.
Tällä hetkellä olo on tämä, toisaalta niin surullista mutta toisaalta kaikki on hyvin: Black - Wonderful life
Hitto kun tuo biisi meinaa aina puskea vedet silmistä, on se vaan niin hieno.
Tää putoo ny, öitä. Tsemiä pitsiin, sekä Poriin sille muijalle ja tinkelle tulevaan Tampereen matkaan :)
Ja Azul:lle kans, se lukee näitä kuitenkin.
Minun mielestä kaikkia pitää kattoa erikannalta tilanteen ja biisin mukaan, jollon ei lähdetä vertaamaan Johannaa ja Sarah Brightmania keskenään...
Celtic woman-kategoriaan lukeutuu myös Hayley Westenra, joka vetäisee tämän Scarborough fair biisin.
Jaaha elikkä hyvät yöt vaan.
Minun mielestä kaikkia pitää kattoa erikannalta tilanteen ja biisin mukaan, jollon ei lähdetä vertaamaan Johannaa ja Sarah Brightmania keskenään...
Celtic woman-kategoriaan lukeutuu myös Hayley Westenra, joka vetäisee tämän Scarborough fair biisin.
Kauniisti loilottaa, vaikka minun neitonen on vähän kauniimpi. Ei, ei, ei oo kauniimpi kun Johanna, mutta tuolle suattaapi pärjätä.
Hyvin sanottu siellä. Ei ole oikeata, tai väärää tapaa laulaa, on vain erilaisia tulkintoja.
Hieno bändi kyllä irkuilla.
Hyvin sanottu siellä. Ei ole oikeata, tai väärää tapaa laulaa, on vain erilaisia tulkintoja.
Varmasti pärjää, ehkei äänessä, mutta eikäs oma eukko ole aina kaikkein kaunein?
On tottakai. Minun parempi puolisko ei vissiin ole edes lauleskellu. Oma on aina oma.
Näin se on. Ei sen tarvia kaikkea tietää tai osata, kunhan kestää kalsottelevaa ukkoansa parina iltana viikossa :D Okeiokei....
Parina? hehe. No joskus. Sovitaan näin. Mielis on kyllä kirkkaasti kärjessä ja ilmankos tänäänkin on terävänä paikalla. Ajattelin uhata ykköspaikkaa, mutta onnekseni ei tarvitse..
Ebpä perkele olis uskonu että KUKAAN tätä tänne koskaan linkittäs..VITUN kova biisi!! Kiitti, it's verikuut!
Jatkat vaan niin se paikka voi olla sinun! Sen hinta vaan voi olla kova. Voipa olla että moderaattorien hallitus pistää meikäläisen pian lopullisesti lätkimään täältä..
Mä näen yhden syyn laittaa sulle hieno video kuunneltavaksi. Hienoja biisejä on ollu pitkin iltaa. Mun mielestä kaunista musiikkia tulee tässä...
Norah Jones - Not Too Late (Live)
Tällaset pianoon nojaavat biisit jossa nainen laulaa erittäin brilliantisti, on jotain aivan huikeeta. Oon aina tykännyt kovin. Eikä tämä tee siinä poikkeusta. Kiitos tiuke.
Hupsis kekkulia. Nyt vasta tajusin, "jatkat vaan" kommentin. Se oli leikkiä. Ja sitten se, etten oo ollu uhkaamassa missään vaiheessa ykköstilaa. Enkä tule uhkaamaankaan. Nyt menee jo liian vakavaksi.