Kalsarikänniketju

  • 5 248 696
  • 66 705

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tällä hetkellä olo on tämä, toisaalta niin surullista mutta toisaalta kaikki on hyvin: Black - Wonderful life

Hitto kun tuo biisi meinaa aina puskea vedet silmistä, on se vaan niin hieno.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Jaa naislaulaj(i)a. No, minä pistän tämmöisen.

Lisa Kelly - May it be

Eihän tuo tietenkään mitään ole Johannaan verrattuna, mutta ihan hyvä yritys kuitenkin.

Minun mielestä kaikkia pitää kattoa erikannalta tilanteen ja biisin mukaan, jollon ei lähdetä vertaamaan Johannaa ja Sarah Brightmania keskenään...

Celtic woman-kategoriaan lukeutuu myös Hayley Westenra, joka vetäisee tämän Scarborough fair biisin.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Minun mielestä kaikkia pitää kattoa erikannalta tilanteen ja biisin mukaan, jollon ei lähdetä vertaamaan Johannaa ja Sarah Brightmania keskenään...

Celtic woman-kategoriaan lukeutuu myös Hayley Westenra, joka vetäisee tämän Scarborough fair biisin.

Kauniisti loilottaa, vaikka minun neitonen on vähän kauniimpi. Ei, ei, ei oo kauniimpi kun Johanna, mutta tuolle suattaapi pärjätä.
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Minun mielestä kaikkia pitää kattoa erikannalta tilanteen ja biisin mukaan, jollon ei lähdetä vertaamaan Johannaa ja Sarah Brightmania keskenään...

Celtic woman-kategoriaan lukeutuu myös Hayley Westenra, joka vetäisee tämän Scarborough fair biisin.

Hyvin sanottu siellä. Ei ole oikeata, tai väärää tapaa laulaa, on vain erilaisia tulkintoja.

Hieno bändi kyllä irkuilla.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Näin se on. Ei sen tarvia kaikkea tietää tai osata, kunhan kestää kalsottelevaa ukkoansa parina iltana viikossa :D Okeiokei....

Parina? hehe. No joskus. Sovitaan näin. Mielis on kyllä kirkkaasti kärjessä ja ilmankos tänäänkin on terävänä paikalla. Ajattelin uhata ykköspaikkaa, mutta onnekseni ei tarvitse..
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Kyllähän tämä Susan Boylen ensiesiintyminen nostattaa hymyn väkisinkin huulille, hienoa katsella miten epäluuloinen ja hiukan halveksuvakin yleisö osoittaa suosiotaan tälle sympaattiselle laulajalle, kun tämä todellisen kykynsä näyttää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös