Kalsarikänniketju

  • 5 290 293
  • 66 740

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Painastaan ketju neutraaliks tuosta. Irwin solvaa.

Tässä biisissä on ihan parasta että jotkut saatanan Isämmaan puollustajat oli ottaneet tämän tunnusbiisikseen omille sivuilleen, eivätkä mitä ilmeisemmin tajua että koko biisi on vittuilua juuri heidän kaltaisilleen...
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Fuck sake! EI KENELLÄKÄÄN Jason Donovanin levyä! Ei edes siskoillani, jotka tuohon aikaan olivat kohderyhmää.

Puolustukseksi kelvatkoon että en sentään itse mennyt ostamaan sitä, vaan jostain kumman syystä eräs sukulainen päätteli että minä haluan kuunnella Jason Donovania ja osti tuon kasetin synttärilahjaksi.
 

Borat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Puolustukseksi kelvatkoon että en sentään itse mennyt ostamaan sitä, vaan jostain kumman syystä eräs sukulainen päätteli että minä haluan kuunnella Jason Donovania ja osti tuon kasetin synttärilahjaksi.

Täällä olaan vielä pokerin kera... KOFFia juodaan jne.



Muita mukana?
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Tässä biisissä on ihan parasta että jotkut saatanan Isämmaan puollustajat oli ottaneet tämän tunnusbiisikseen omille sivuilleen, eivätkä mitä ilmeisemmin tajua että koko biisi on vittuilua juuri heidän kaltaisilleen...

Eläpä väheksy tätä suurenmoista osaa kansastamme. He sentään pitää huolen, ettei... ... ... Eikun joo. Napin ohtaan ansaitsisivat ennemmin kuin nämä turvapaikan hakijat.
 

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Näin pitkään (varmasti ainaki 5 senttiä) meni, kunnes muistin, mitä biisiä halusin kuunnella. Ja katos saatana, tuplat iski! Mun feivörittejä. Voilá, touché ja mitä näitä onkaan.

Dusty

Kilpikonnat

Ja haistakoot kaikki vastaanpurnaajat paskat, minähän menen röökille ja se on minun oma asia se.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Näin pitkään (varmasti ainaki 5 senttiä) meni, kunnes muistin, mitä biisiä halusin kuunnella. Ja katos saatana, tuplat iski! Mun feivörittejä. Voilá, touché ja mitä näitä onkaan.

Dusty

Kilpikonnat

Ja haistakoot kaikki vastaanpurnaajat paskat, minähän menen röökille ja se on minun oma asia se.

Sä oot joko vitun vanha tai sitten muuten vaan perehtynyt noihin. Hyvin vedetty, sekä sulta, että biisien vetäjiltä. On loistavia.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Tää putoo ny, öitä. Tsemiä pitsiin, sekä Poriin sille muijalle ja tinkelle tulevaan Tampereen matkaan :)


Ja Azul:lle kans, se lukee näitä kuitenkin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös