No minä en tiedä. Siinäpä juhlan paikka vaikka ottaa juomaa.
... ja kulaus. Ota KOFF. Ja saat sen oikeesti jos Hakamettään eksyt.
No minä en tiedä. Siinäpä juhlan paikka vaikka ottaa juomaa.
Perkules kun en vieläkään onnistunut järjestämään kesälomaa sillä tavalla että olisi päässyt pitsiin. Mutta kyllä minä vielä joku kerta...
... ja kulaus. Ota KOFF. Ja saat sen oikeesti jos Hakamettään eksyt.
No ota nyt ainakin kunnolla niin kauan kuin lomaa kestää!?!
Mitäs sanotte, mitä mun kannattais tehdä kun en saa naista mielestäni?
Onko kohtalon tovereita?
Emäntä meni aikoja sitten nukkumaan ja nyt kävi tässä pyörähtämässä. Tavanomaiset tuhahdukset ja ihmettelevät katseet kun ak. nauttii perjantai-illasta pokerin ja jatkoajan parissa.
Saako joku muu näitä paheksuvia katseita?
Ota yhteyttä siihen! Meni syteen tai saveen niin loppuu ainakin se epävarmuus ja jahkailu asian ympärillä.
Kerran tuli käytyä siellä viime kaudella. Tuohon aikaan. Mutta otan Olvin jos sopii.
Kukaan ei olis huomannu mun viestiä.
ja pussit ovat tyhjät.
_o/
... Riippuu siitä kumman linjan otat, oletko mies vai porilainen.
peace.
Ota yhteyttä siihen! Meni syteen tai saveen niin loppuu ainakin se epävarmuus ja jahkailu asian ympärillä.
No nyt sinä menit sen sanomaan. Ei oo kukaan vielä sanonukaan.
Luulit väärin. Mee ny hoitaan se muijas, se on sulle huomenna vihanen =)
Itse asiassa oon jo ottanut. Mutta en puhumalla vaan viestillä. Enhän mä vielä oo sanonu kuitenkaan että mietin vaan sua kokoajan. Oon vaan kyselly kaikkea ja hyvin vastauksia tuli.
Oma on asias jos Olvista tykkäät, koitahan eksyä myös ens kaudella. Lupaan olla teitin puolella =D
Hitto! Minulla oli joskus pimeällä 80-luvulla tuon Jason Donovanin levy C-kasetilla. Tuo oli ainoa hyvä biisi koko levyllä, eikä tuokaan ole lähellekään alkuperäisen tasoa...
Se on kuukauden toisen lauantain iltana, saunan jälkeen.