Kalsarikänniketju

  • 5 290 293
  • 66 740

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Onko kohtalon tovereita?

Emäntä meni aikoja sitten nukkumaan ja nyt kävi tässä pyörähtämässä. Tavanomaiset tuhahdukset ja ihmettelevät katseet kun ak. nauttii perjantai-illasta pokerin ja jatkoajan parissa.

Saako joku muu näitä paheksuvia katseita?

PS. Viikko töitä ja loma alkaa. Pitsiturnaukseen tullaan vuoden tauon jälkeen, aamulla 10.15...
 
Mitäs sanotte, mitä mun kannattais tehdä kun en saa naista mielestäni? Kunhan edes taustatyön sais niinku ready. Siinäkin riittää hommaa yhdelle miehelle, eikö se siis voi vaan tajuta että mä haluisin syödä sen kädestä? Miksikö tää on niin vaikeeta, sitäkin pitäisi vielä ajatella.

Ensin Olvi, sitten perässä tuli Karhu. Kohta koisimaan, otetaan toiste enemmän.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
No ota nyt ainakin kunnolla niin kauan kuin lomaa kestää!?!

Helvetin vähän sitä enää kestää! Nimittäin tänään oli viimeinen päivä ja maanantaina takaisin sorvin ääreen. Vaan kyllä sinne pitsiin pitää vielä yrittää ängetä jonain päivänä.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Onko kohtalon tovereita?

Emäntä meni aikoja sitten nukkumaan ja nyt kävi tässä pyörähtämässä. Tavanomaiset tuhahdukset ja ihmettelevät katseet kun ak. nauttii perjantai-illasta pokerin ja jatkoajan parissa.

Saako joku muu näitä paheksuvia katseita?

_o/

Mä! Sillon kun asuin eukon kanssa. Ja millään se ei ymmärtäny että johonkin helvetin lätkäsivustolle... Joopa joo. Koita selitää vaan se sille (siis oikeesti selittää eli n. 3h keskustelu) tai sit toinen linja; Jos sä et tajuu niin oo tajuumatta. Riippuu siitä kumman linjan otat, oletko mies vai porilainen.


peace.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
No hyi ttu. Se oli varmaankin tämä. Todnäk. Jos ei ollu ni korjaa. (äksdee lol)

Hitto! Minulla oli joskus pimeällä 80-luvulla tuon Jason Donovanin levy C-kasetilla. Tuo oli ainoa hyvä biisi koko levyllä, eikä tuokaan ole lähellekään alkuperäisen tasoa...
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kukaan ei olis huomannu mun viestiä.

Mies, jonka ympäriltä tuolit viedään...

Olet sen verran aktiivinen palstalla, että kyllä sinut huomataan. Mutta luultavasti kaikki palstan kirjoittajat ovat antaneet kaikkensa sinun naisasioihisi ja pussit ovat tyhjät. Koita jotain muuta aihetta, niin voit saada keskusteluakin aikaan.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
No nyt sinä menit sen sanomaan. Ei oo kukaan vielä sanonukaan.

No joo... Minkähän takia Jomppa tuota samaa joka ketjussa kyselee uudestaan ja uudestaan kun ei se tule tältä palstalta mitään muutakaan vastausta saamaan, korkeintaan vittuilua siihen lisäksi kun kukaan ei kohta jaksa katsoa tuota touhua.

Jomppa, ihan oikeasti: Ota nyt perkele yhteyttä siihen tyttöön!

EDIT: Yhteys on siis otettu. Sitten ei auta muuta kuin tehdä seuraava siirto tai odottaa. Ei tässä muuta neuvoa varmaan kukaan pysty antamaan.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Itse asiassa oon jo ottanut. Mutta en puhumalla vaan viestillä. Enhän mä vielä oo sanonu kuitenkaan että mietin vaan sua kokoajan. Oon vaan kyselly kaikkea ja hyvin vastauksia tuli.

Se ei ollu vitsi vaan ihan tosiasia, pidetään tää sun rahalähetys tuolla naisasiat-ketjussa, jookospookos?
 

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Hitto! Minulla oli joskus pimeällä 80-luvulla tuon Jason Donovanin levy C-kasetilla. Tuo oli ainoa hyvä biisi koko levyllä, eikä tuokaan ole lähellekään alkuperäisen tasoa...

Fuck sake! EI KENELLÄKÄÄN Jason Donovanin levyä! Ei edes siskoillani, jotka tuohon aikaan olivat kohderyhmää.

No, onneksi olemme portaita pitkin päässeet kohti parempaa huomista
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös