Kalsarikänniketju

  • 5 290 321
  • 66 740

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Ei oo varaa köyhällä kenkienkiillottajalla mihinkään hotelleihin..

Tuliks Velho siitä tuolista ehjää?

Em minä kerenny viälä teippaan, katon ensin ton teidän jutun loppuun :D

Hotellit paljoo maksa, jos lupaatte hoitaa ton juttunne loppuun niin mä maksan yhen yön.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Pidä toki Canal+ auki. Jostain syystä tuntuu, että siellä on parempaa tavaraa, jos sellasta kaipaat. Auttasko jos sulle flirttailen sen verran, että laitan näkyville Tippa ei tapa.

Elä nyt vaan hyvä mies ota tosissas, ootte te mielenkiintosempia kun canal koskaan ;) Koskaan ei tiedä kumpi antautuu...
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Huomaatteks? Oon täällä ekaa kertaa ja joka toinen viesti on multa! Mitäköhän tapahtuu esim. vuoden päästä?
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
No perkele... Olutta juodaan.. tulis jo pitsiturnaus!

Perkules kun en vieläkään onnistunut järjestämään kesälomaa sillä tavalla että olisi päässyt pitsiin. Mutta kyllä minä vielä joku kerta...
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Vilkase muutamia sivuja taaksepäin tai vaikka tämän illan keskustelut. Puolet sinun viestejä? Ei ole ja hyvä niin.

Tulee kohta tavaks tää kiittely ja kumartelu. Häiritsee muuten nykyään se että apaut 20 nimimerkkiä tietää kuka tän nickin takana on. Elkää pojat ottako kantaa, mä oon känässä, näistä ei puhuta!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös